abonnement Unibet Coolblue
pi_184183969
Wie weet in welke regio ze heeft gewoond?
.
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:27:59 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184184008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:26 schreef Fer het volgende:
Wie weet in welke regio ze heeft gewoond?
Het was een push bericht bij omroep West.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184184023
quote:
15s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:14 schreef JeMoeder het volgende:
Erg verdrietig, voornamelijk voor haar dochtertje en man.
Fixed. Geen dank.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184184108
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:16 schreef Maharski het volgende:
Longkanker? Wow... dat op die leeftijd. En waarschijnlijk nooit gerookt (neem ik aan als topsporter..).
Ga eens elke dag in de file staan of langs een drukke weg wonen.
pi_184184140
Bah
Ik zwaai naar dieren.
pi_184184404
Gouda lees ik nu, niet zoveel vervuiling als de grote steden. Maar die A20 komt er wel samen aan de A12.
.
pi_184184664
Ze heeft helemaal nooit gerookt? Ongelooflijk.

In een documentaire uit 2010 bleek al dat ze ontzettend moe kon zijn. Bij minuut 15 zie je haar na een slechte tijd als een witte zombie uithijgen op de grond. Waarschijnlijk was de ziekte toen al in aantocht. Longkanker krijg je niet van stel op sprong. Verschrikkelijk sneu voor dat meisje.
En ze gaf het steeds de schuld aan overtraind zijn. Terwijl ze gewoon iets onder de leden had.
https://nos.nl/video/2266(...)en-van-deutekom.html

[ Bericht 45% gewijzigd door Loekie1 op 03-01-2019 18:04:28 ]
pi_184184812
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft helemaal nooit gerookt? Ongelooflijk.

In een documentaire uit 2010 bleek al dat ze ontzettend moe kon zijn. Bij minuut 15 zie je haar na een slechte tijd als een witte zombie uithijgen op de grond. Waarschijnlijk was de ziekte toen al in aantocht. Longkanker krijg je niet van stel op sprong. Verschrikkelijk sneu voor dat meisje.
https://nos.nl/video/2266(...)en-van-deutekom.html
Want jij bent niet moe na een kilometer op je snelst voortbewegen?
.
pi_184184854
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef Fer het volgende:

[..]

Want jij bent niet moe na een kilometer op je snelst voortbewegen?
Ze had dagen dat ze alles kon gevolgd door een dag dat ze niets kon. Niet logisch. Kijk maar naar die documentaire.
Bij een man hadden ze al lang het lichaam doorgelicht, maar bij haar lag het aan haarzelf.
Mart Smeets stelt niet een keer de vraag of ze medisch is doorgelicht, nee hij herhaalt tig keer: overtraind zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 03-01-2019 18:11:17 ]
pi_184184977
RIP
pi_184185002
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft helemaal nooit gerookt? Ongelooflijk.

In een documentaire uit 2010 bleek al dat ze ontzettend moe kon zijn. Bij minuut 15 zie je haar na een slechte tijd als een witte zombie uithijgen op de grond. Waarschijnlijk was de ziekte toen al in aantocht. Longkanker krijg je niet van stel op sprong. Verschrikkelijk sneu voor dat meisje.
En ze gaf het steeds de schuld aan overtraind zijn. Terwijl ze gewoon iets onder de leden had.
https://nos.nl/video/2266(...)en-van-deutekom.html
Kan ook kleincellige longkanker zijn toch?

Overigens is het wel zo dat er niet perse een oorzaak moet zijn toch? We leven allemaal in hetzelfde vervuilde gebied. Soms kan je ook gewoon pech hebben helaas.
Wel heel triest voor haar en heel zwaar voor die man en het kindje.
pi_184186095
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft helemaal nooit gerookt? Ongelooflijk.

In een documentaire uit 2010 bleek al dat ze ontzettend moe kon zijn. Bij minuut 15 zie je haar na een slechte tijd als een witte zombie uithijgen op de grond. Waarschijnlijk was de ziekte toen al in aantocht. Longkanker krijg je niet van stel op sprong. Verschrikkelijk sneu voor dat meisje.
En ze gaf het steeds de schuld aan overtraind zijn. Terwijl ze gewoon iets onder de leden had.
https://nos.nl/video/2266(...)en-van-deutekom.html
Niet de plek voor een discussie over longkanker, maar wat jij stelt klopt echt feitelijk niet.

Verschrikkelijk triest nieuws, veel te jong.
Alius aliud dicit
pi_184187508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:06 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Niet de plek voor een discussie over longkanker, maar wat jij stelt klopt echt feitelijk niet.

Verschrikkelijk triest nieuws, veel te jong.
Waar ik benieuwd naar ben, is of ze lichamelijk een keer helemaal is doorgelicht toen ze leed aan onverklaarbare vermoeidheid. Of dat het steeds is gegooid op 'overtraindheid'. Ik heb al veel gelezen, interviews gelezen en beluisterd, maar nergens wordt gezegd dat ze toentertijd medisch onderzocht is. Terwijl als je in 2008 wereldkampioen wordt en de jaren daarna niets meer presteert, toch ook kan duiden op iets anders dan overtraindheid. De longkanker is pas in de zomer van 2018 ontdekt. Paar maanden later is ze dood.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 03-01-2019 20:15:58 ]
pi_184194711
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Bij een man hadden ze al lang het lichaam doorgelicht, maar bij haar lag het aan haarzelf.

Wat is dit voor een onzin?

Ik ben zelf arts en ik kan je garanderen dat het geen biet uitmaakt of jij geel, bruin, wit, man of vrouw bent als je bij mij(of mijn collega's) op de tafel ligt.

Dat er bij een man of vrouw voor een andere aanpak wordt gekozen is niet meer dan logisch vanwege geslachtsvoorkeuren bij bepaalde ziektes en afwijkingen.

Maar je praat nu echt onzin over een onderwerp waar je maar heel weinig van af lijkt te weten. Dat mag op een openbaar forum, maar je roept het alsof je alle medische dossiers van mevrouw hebt in kunnen zien (of dat zou willen) (en hebt begrepen). Iets genuanceerder mag wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 09:38:24 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')