abonnement Unibet Coolblue
pi_184172260
Ik ben eigenlijk wel toe aan een horloge en wil een soort smart watch kopen. Ik ben deze al tegengekomen (https://www.coolblue.nl/p(...)-hr-sport-zwart.html) maar twijfel omdat deze alleen functies heeft voor sporten en de functies die het horloge heeft (naast de tijd aangeven) vind ik ook wel belangrijk (hij mag natuurlijk wel de functie hebben die deze heeft zoals, je hartslag aangeven en hoe je geslapen hebt etc. Maar deze kan niet bellen^). Ik houd wel van wat leuke snufjes die tevens ook handig zijn maar het moeten er niet teveel Zijn. Hij moet er ook wel mooi uitzien en niet te duur zijn (zo rond de 200-300¤ denk ik)
  donderdag 3 januari 2019 @ 00:55:11 #2
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_184173312
Waar wil je hem voor gebruiken? wat ik vaak merk is dat mensen een smartwatch kopen en dan pas gaan uitzoeken waarvoor ze hem willen gaan gebruiken en dan achter komen dat ze de verkeerde hebben gekocht. Dit is een Fitness tracker en geen smartwach.

Ik gebruik de mijne primair voor meldingen, als whatsapp en mail. Elke dag scheelt het mij minimaal twintig keer er dag mijn telefoon uit mijn broekzak halen. Fitness dingetjes vind ik minder belangrijk. Natuurlijk is het leuk als dat ding zegt dat ik vandaag 10.000 stappen heb afgelegd, maar ik ga er niet meer van inspannen. De mijne draait Android wear 2, en dus ook de mogelijkheid om spraakopdrachten aan te kunnen. Dingen als 'bel hoofdkantoor' werken gewoon, of even een whatsappje dicteren onderweg is ook erg leuk, vooral de gezichten van mensen om je heen. Zwakke punten zijn vaak toch we de apps. Als je een specifieke toepassing wil gaan gebruiken, kijk dan van tevoren of er dat soort apps zijn voor het model smartwatch zijn.
pi_184173434
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:55 schreef versterker het volgende:
Waar wil je hem voor gebruiken? wat ik vaak merk is dat mensen een smartwatch kopen en dan pas gaan uitzoeken waarvoor ze hem willen gaan gebruiken en dan achter komen dat ze de verkeerde hebben gekocht. Dit is een Fitness tracker en geen smartwach.

Ik gebruik de mijne primair voor meldingen, als whatsapp en mail. Elke dag scheelt het mij minimaal twintig keer er dag mijn telefoon uit mijn broekzak halen. Fitness dingetjes vind ik minder belangrijk. Natuurlijk is het leuk als dat ding zegt dat ik vandaag 10.000 stappen heb afgelegd, maar ik ga er niet meer van inspannen. De mijne draait Android wear 2, en dus ook de mogelijkheid om spraakopdrachten aan te kunnen. Dingen als 'bel hoofdkantoor' werken gewoon, of even een whatsappje dicteren onderweg is ook erg leuk, vooral de gezichten van mensen om je heen. Zwakke punten zijn vaak toch we de apps. Als je een specifieke toepassing wil gaan gebruiken, kijk dan van tevoren of er dat soort apps zijn voor het model smartwatch zijn.
Ik wil hem vooral gebruiken voor bellen, whatsapp, muziek en hartslagmeter en natuurlijk ook mijn slaap. Verder vind ik het gewoon handig dat hij de tijd geef. En wat jij zegt: dat ik niet mijn mobiel uit mijn. Zak hoef te halen
pi_184173575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:55 schreef versterker het volgende:
Waar wil je hem voor gebruiken? wat ik vaak merk is dat mensen een smartwatch kopen en dan pas gaan uitzoeken waarvoor ze hem willen gaan gebruiken en dan achter komen dat ze de verkeerde hebben gekocht. Dit is een Fitness tracker en geen smartwach.

Ik gebruik de mijne primair voor meldingen, als whatsapp en mail. Elke dag scheelt het mij minimaal twintig keer er dag mijn telefoon uit mijn broekzak halen. Fitness dingetjes vind ik minder belangrijk. Natuurlijk is het leuk als dat ding zegt dat ik vandaag 10.000 stappen heb afgelegd, maar ik ga er niet meer van inspannen. De mijne draait Android wear 2, en dus ook de mogelijkheid om spraakopdrachten aan te kunnen. Dingen als 'bel hoofdkantoor' werken gewoon, of even een whatsappje dicteren onderweg is ook erg leuk, vooral de gezichten van mensen om je heen. Zwakke punten zijn vaak toch we de apps. Als je een specifieke toepassing wil gaan gebruiken, kijk dan van tevoren of er dat soort apps zijn voor het model smartwatch zijn.
Ik zat zelf aan dit te denken
https://www.coolblue.nl/p(...)ear-s3-frontier.html
Ik heb namelijk een apple
pi_184174427
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:23 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Ik zat zelf aan dit te denken
https://www.coolblue.nl/p(...)ear-s3-frontier.html
Ik heb namelijk een apple
logica.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184174476
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 04:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

logica.
_O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184174776
Je hebt een apple en wilt een Samsung watch logica
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:12:57 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184176945
Ik zou zelf voor een generatie 2/3 Apple watch gaan. Goede batterij, veel functies, en sluit perfect aan op je iPhone die je blijkbaar gebruikt? Ziet er ook nog eens erg mooi uit.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184177242
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 06:51 schreef Tailless het volgende:
Je hebt een apple en wilt een Samsung watch logica
Compatibel met ios en Android en coolblue verteld mij ook gewoon dat ik dit met Apple kan gebruiken
pi_184177843
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:31 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Compatibel met ios en Android en coolblue verteld mij ook gewoon dat ik dit met Apple kan gebruiken
apple watch heeft 100 procent aansluiting
pi_184190178
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:02 schreef Tailless het volgende:

[..]

apple watch heeft 100 procent aansluiting
Waar heb je al die aansluiting voor nodig? Ik vind Apple Watch er ook niet Zo mooi uitzien
pi_184193001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zou zelf voor een generatie 2/3 Apple watch gaan. Goede batterij, veel functies, en sluit perfect aan op je iPhone die je blijkbaar gebruikt? Ziet er ook nog eens erg mooi uit.
Is de 4e generatie goed? Ik zit nu te twijfelen of ik niet voor die moet gaan in plaats van voor de Samsung s3
pi_184195065
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:44 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Is de 4e generatie goed? Ik zit nu te twijfelen of ik niet voor die moet gaan in plaats van voor de Samsung s3
4e is baas
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:57:11 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184195897
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:44 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Is de 4e generatie goed? Ik zit nu te twijfelen of ik niet voor die moet gaan in plaats van voor de Samsung s3
Heb zelf de generatie 3 en die voldoet al uitstekend. Perfect voor notificaties, lange batterijduur en sportfuncties bonus. Vierde geen ervaring mee, dus weet niet of het het extra geld waard is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184196384
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heb zelf de generatie 3 en die voldoet al uitstekend. Perfect voor notificaties, lange batterijduur en sportfuncties bonus. Vierde geen ervaring mee, dus weet niet of het het extra geld waard is.
als je een 3 al hebt nee. Verschil is er zeker maar ook minimaal.
pi_184196900
Voor slaap zou ik btw niet voor Apple watch gaan
pi_184198037
Misschien is een ticwatch (PRO) iets voor TS?
Heb ik onlangs ook besteld en is nu nog onderweg.
Maar goede bekende van mij heeft er ook 1 en is er ook tevreden mee. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 20:13:30 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184206204
Icm een iPhone zou ik zeker voor een iWatch 4e generatie gaan. Rest is het allemaal net niet en in combinatie helemaal niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184206763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:00 schreef Tailless het volgende:
Voor slaap zou ik btw niet voor Apple watch gaan
Nee ik ook niet maar ik koop hem natuurlijk niet alleen voor slaap
pi_184206842
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:37 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Nee ik ook niet maar ik koop hem natuurlijk niet alleen voor slaap
fitbit meet veel beter je slaap.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 21:09:19 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184207502
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:37 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Nee ik ook niet maar ik koop hem natuurlijk niet alleen voor slaap
Als je vlekkeloze integratie met je iPhone wilt, inzicht in je hartfunctie en nog meer, iWatch 4e generatie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')