abonnement Unibet Coolblue
pi_184200953
Daar dacht ik zoeven aan, de eerste keer wandelen zonder Sally. Goed denk ik, dat je dat nu gedaan hebt.
Mooi dat het crematorium dat allemaal voor je kan doen.
Knuffels voor jullie :*
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:41:01 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184200994
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I know, en pijn zal het nog heel lang (altijd?) doen. Dat mag ook want ze was bijzonder.
Als je weer een hond wil, ga puppies kijken, die helpen je heel snel over de pijn heen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184201011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar dacht ik zoeven aan, de eerste keer wandelen zonder Sally. Goed denk ik, dat je dat nu gedaan hebt.
Mooi dat het crematorium dat allemaal voor je kan doen.
Knuffels voor jullie :*
Ik sprak met een hele lieve mevrouw. Dat je weet dat ze het begrijpen, zeg maar. En liefdevol ook, zowel over mijn Sally als tegen mij zeg maar.

Dat wandelen, ja. Ik wandel(de) eigelijk nooit zonder hond. Alleen als mn fiets stuk was. Maar ja, ik moet er toch doorheen. Dat geld voor het lopen, maar ook voor het weggaan en thuiskomen (zoals zonet. ;( ), het eten geven van de katten enz. enz.

Heb inmiddels een paar spulletjes opgeruimd in een doos. Haar riem en halsband liggen nog op tafel, op dezelfde plek als waar ik ze gisteren neergelegd heb. Daar kan ik me nog niet toe zetten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184201028
Soms verwacht ik nog steeds poes2. Terwijl die al zo'n 10 jaar dood is. En terwijl poes O+ 4 en 5 O+ nu alweer even bij me wonen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184201056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je weer een hond wil, ga puppies kijken, die helpen je heel snel over de pijn heen.
I call bullshit.

Pijn van verlies van een creature dat 10 jaar, door dik en dun naast me gestaan heb, met wie ik aan 1 blik genoeg had, die pijn gaat niet over. Er zal altijd een stukje pijn zijn en ergens heeft ze dat nog verdiend ook.

Puppy's zijn leuk, sommige andere honden ook, maar die zijn allemaal niet Sally, en dat met Sally, dat krijg ik nooit meer terug.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184201120
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I know, en pijn zal het nog heel lang (altijd?) doen. Dat mag ook want ze was bijzonder.
Lang: ja.
Altijd: weet ik niet.
Ik heb afscheid moeten nemen van katten en dat was drama. Al die eerste keren zonder kat. Maar toch, met de tijd merkte ik dat ik vaker zonder verdriet eraan kon terugdenken. En dat ik steeds minder bezig was met het verlies.
En, na een poos, zijn het momenten waarop het verdriet opeens weer even aan de oppervlakte komt. Bij een oude foto, of op de sterfdag of zo. Maar de rauwe randen zijn er imiddels wel vanaf.

On that note: belangstelling voor een verse muis? Poes begroette me zeer trots en blijmoedig en ik moest vooral meegaan naar de woonkamer. Waar het lijk op me lag te wachten :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184201130
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I call bullshit.

Pijn van verlies van een creature dat 10 jaar, door dik en dun naast me gestaan heb, met wie ik aan 1 blik genoeg had, die pijn gaat niet over. Er zal altijd een stukje pijn zijn en ergens heeft ze dat nog verdiend ook.

Puppy's zijn leuk, sommige andere honden ook, maar die zijn allemaal niet Sally, en dat met Sally, dat krijg ik nooit meer terug.
Exact. Dat heb ik met mijn eerste eigen kat. Gompie was voor anderen gewoon een kat maar voor mij echt een 1 op 1 kat, erg op mij gericht. Dolce daarna was een allemansvriend, da's Elin nu ook en Nika is een niemandsvriend. Gompie blijft altijd een beetje specialer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184201135
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je weer een hond wil, ga puppies kijken, die helpen je heel snel over de pijn heen.
Dat is nogal een statement. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184201158
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Exact. Dat heb ik met mijn eerste eigen kat. Gompie was voor anderen gewoon een kat maar voor mij echt een 1 op 1 kat, erg op mij gericht. Dolce daarna was een allemansvriend, da's Elin nu ook en Nika is een niemandsvriend. Gompie blijft altijd een beetje specialer.
Zo een eerste schijnt wel echt wat te doen, hoor ik van mensen.

En zeker, andere honden/katten/whatever hebben hun charmes en nukken en zijn awesome, maar nooit nooit nooit meer hetzelfde. (En dat is overigens goed, want ze zijn belangrijk genoeg om niet op die manier vervangbaar te zijn)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184201211
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lang: ja.
Altijd: weet ik niet.
Ik heb afscheid moeten nemen van katten en dat was drama. Al die eerste keren zonder kat. Maar toch, met de tijd merkte ik dat ik vaker zonder verdriet eraan kon terugdenken. En dat ik steeds minder bezig was met het verlies.
En, na een poos, zijn het momenten waarop het verdriet opeens weer even aan de oppervlakte komt. Bij een oude foto, of op de sterfdag of zo. Maar de rauwe randen zijn er imiddels wel vanaf.

On that note: belangstelling voor een verse muis? Poes begroette me zeer trots en blijmoedig en ik moest vooral meegaan naar de woonkamer. Waar het lijk op me lag te wachten :')
Dit is de eerste keer dat ik een beestje liet gaan, zelf. Zo dichtbij. De roedel katten die ik met mijn ex had is wel uitgedund, maar die die ik meenam zijn er nog, zeg maar. (die vangen overigens geen muizen want binnenkatten. Ze eten wel muizen. :7 )

Dat de rauwe randen verdwijnen geloof ik. Gelukkig maar want ik geloof niet dat ik me zo voelen voor altijd volhou.
En pijn, pijn is voor mij gemis, en ik denk dat dat gemis wel blijft. Minder vaak, minder heftig.

Dus eigenlijk een beetje wat jij zegt. :') nevermind.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:51:19 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184201235
Ik krijg het al benauwd bij het idee dat Piep er ooit niet meer is. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een fijnere kat zal komen. Beter dan dit worden ze gewoon niet gemaakt.
Spoilers!
pi_184201239
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Exact. Dat heb ik met mijn eerste eigen kat. Gompie was voor anderen gewoon een kat maar voor mij echt een 1 op 1 kat, erg op mij gericht. Dolce daarna was een allemansvriend, da's Elin nu ook en Nika is een niemandsvriend. Gompie blijft altijd een beetje specialer.
Zo had ik een Siepke. O+
Iedere kat die ervoor en erna kwam heeft zijn eigen dingen waarom hij of zij zo goed hier past, maar met die kat kon ik lezen en schrijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:52:15 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184201257
Hoe is het met F Lonaa?
Spoilers!
pi_184201275
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg het al benauwd bij het idee dat Piep er ooit niet meer is. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een fijnere kat zal komen. Beter dan dit worden ze gewoon niet gemaakt.
Tegenwoordig dek ik me daar bij leven al een beetje voor in. Inmiddels vier katten verloren/laten inslapen dus ook de ervaring dat er echt nog steeds aardig perfecte exemplaren worden gebouwd.

Maar ja, toch ook een Siepke die ik nog nooit heb teruggevonden in een andere kat. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184201278
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is het met F Lonaa?
Verdrietig. Meer dan ie verwacht had. Gemis is bij hem ook groot en ik ben verdrietig en dat is ook lastig.

Hij zit doelloos te gamen, niet na te denken. Heeft nog wat vanuit huis gewerkt, ook doelloze dingen.
Vanavond wil ie de deur uit en dat snap ik wel.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:57:18 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184201337
Lieve Lonaa, niemand gaat je vertellen hoe je voor de rest gaat voelen.

Timmie, een vuilnisbakras die er al bij was bij mijn geboorte, die 12 jaar later is doodgereden. Heb ik erg lang over gedaan.

Kan je er goed met F over praten of heb je die behoefte zo close niet?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184201365
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve Lonaa, niemand gaat je vertellen hoe je voor de rest gaat voelen.

Timmie, een vuilnisbakras die er al bij was bij mijn geboorte, die 12 jaar later is doodgereden. Heb ik erg lang over gedaan.

Kan je er goed met F over praten of heb je die behoefte zo close niet?
Ik lul wel tegen m aan over de dingen die ik merk/mis/voel. Hij vindt het moeilijk om zelf te praten maar doet dat ook met vlagen. Dus dat is fijn. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184201598
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gaat het verder Tele?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn dat je weer terug bent! Hoe gaat het nu?
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Leuk dat je weer terug bent Tele O+ Heb je de boel weer een beetje op de rit?
Hoi O+
De boel is niet veel beter dan het een maand geleden was, denk ik. Ik kom nu wel steeds dichter in de buurt van hulp, maar dat soort dingen duren zo godsgruwelijk lang (en dan schijn ik nog geluk te hebben dat ik nog relatief snel en soepel geholpen word).

Intake bij psychologen is geweest, en ze hebben besloten dat ze eerst voor een diagnose gaan. Ze twijfelen tussen autisme en een angst+dwangstoornis. Die twee overlappen nogal, maar autisme is al van kleins af aan terwijl angst+dwang tijdens je leven ontstaat en ook meer "af te leren" is. Ik snap wel dat je wilt weten welke het is voordat je een behandeling kunt beginnen. :Y Eind januari is de eerste afspraak voor de diagnose; mijn ouders moeten dan meekomen om over mijn kindertijd te praten. Dat is meteen een pittige, want mijn kindertijd was nogal een zooitje en mijn moeder heeft het brein van een 80+er. :X

Mijn huidige doel voor iedere dag is om drie maaltijden gegeten te hebben en de deur uit te zijn geweest. Alles wat verder lukt is een mooie bonus. oO<

Hoe is het met jullie?
Fijn om te horen dat de behandeling gelukt is, LS. Hopelijk gaat het herstel goed.
pi_184201617
Oh, ja, tele, hoi :W Goed dat je er weer bent.

En LS is nog heel *O* Of juist niet, maar wel beter. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184201641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Exact. Dat heb ik met mijn eerste eigen kat. Gompie was voor anderen gewoon een kat maar voor mij echt een 1 op 1 kat, erg op mij gericht. Dolce daarna was een allemansvriend, da's Elin nu ook en Nika is een niemandsvriend. Gompie blijft altijd een beetje specialer.
HIJ KON SPIIIIIINNEEEEEEEEEEN ALS DE BESTE! HIJ WAS SPEEEEEEEEELS EN HIJJJJ WAS ZAAAAACHT :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184201795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

HIJ KON SPIIIIIINNEEEEEEEEEEN ALS DE BESTE! HIJ WAS SPEEEEEEEEELS EN HIJJJJ WAS ZAAAAACHT :'(
Had jij een mannelijke Gompie? Maar zaaacht was Dolce (was niet van D&G maar zacht)
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 januari 2019 @ 16:28:01 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184201980
Ja, nu mis ik m'n labrador. :(.
pi_184201990
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:28 schreef Kreator het volgende:
Ja, nu mis ik m'n labrador. :(.
;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184202023
Moest de hele dag steeds aan je denken Loon. Wat klinkt dat crematorium prettig wbt nazorg. Fijn O+ :*
pi_184202073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Moest de hele dag steeds aan je denken Loon. Wat klinkt dat crematorium prettig wbt nazorg. Fijn O+ :*
Aawh. O+

De DA was ook echt lovend erover en dat snap ik nu wel. :Y
De mevrouw die ik aan de telefoon had komt zelf de as en de rest brengen want ze woont hier om de hoek. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184202121
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Aawh. O+

De DA was ook echt lovend erover en dat snap ik nu wel. :Y
De mevrouw die ik aan de telefoon had komt zelf de as en de rest brengen want ze woont hier om de hoek. O+
Zit dat crematorium in Enschede?

(Sam wordt er ook niet jonger op...)
pi_184202141
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zit dat crematorium in Enschede?

(Sam wordt er ook niet jonger op...)
Hengelo. www.xuux.nl
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184202189
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hengelo. www.xuux.nl
^O^ onthouden voor over hoop ik heel veel jaartjes nog ;(
pi_184202259
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^O^ onthouden voor over hoop ik heel veel jaartjes nog ;(
Dat hoop ik ook. O+

Overigen stuurde ik je een Dm en ben k benieuwd of ik gelijk heb. So go check it. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184202318
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. O+

Overigen stuurde ik je een Dm en ben k benieuwd of ik gelijk heb. So go check it. :7
Done ;)
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:53:30 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184202480
Verdomme, nou zit er weer een enorme spin in The Hobbit }:|
Spoilers!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:56:02 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184202520
Of een miljoen enorme spinnen.
Spoilers!
pi_184202546
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had jij een mannelijke Gompie? Maar zaaacht was Dolce (was niet van D&G maar zacht)
Nee dat is een liedje van een kindsterretje dat later meedeed aan i dols over zn kat
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184202727
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of een miljoen enorme spinnen.
Hallo Ron :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184202916
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee dat is een liedje van een kindsterretje dat later meedeed aan i dols over zn kat
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_184202928
Spoiler die Lonaa niet mag bekijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184202949
Ik dacht dat geen enkele andere kat ooit in de buurt van mijn jeugdkat zou komen. Die liep mee naar school, wachtte tot ik weer klaar was en liep weer mee naar huis. Of sprong het lokaal in. Altijd samen.

Maar één van mijn huidige katten is toch ook wel een favorietje. Veel te jong in huis genomen. Altijd bij me, vaak op schoot. Heel knuffelerig, maar ook speels met de andere katten. En hij miauwt altijd terug als ik tegen hem praat, bonuspunten. O+

Ik voel me wel altijd wel wat schuldig dat ik een favoriet heb, maarja, wat doe je er tegen. :')
pi_184203016
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat geen enkele andere kat ooit in de buurt van mijn jeugdkat zou komen. Die liep mee naar school, wachtte tot ik weer klaar was en liep weer mee naar huis. Of sprong het lokaal in. Altijd samen.

Maar één van mijn huidige katten is toch ook wel een favorietje. Veel te jong in huis genomen. Altijd bij me, vaak op schoot. Heel knuffelerig, maar ook speels met de andere katten. En hij miauwt altijd terug als ik tegen hem praat, bonuspunten. O+

Ik voel me wel altijd wel wat schuldig dat ik een favoriet heb, maarja, wat doe je er tegen. :')
Bij katten mag je het nog wel uitspreken :D

Ik denk dat de theorie "er is er altijd 1, in ieder mensenleven" niet perse klopt. Ik denk dat je meerdere keren in je leven geluk kunt hebben dat je het beestje treft dat perfect bij jou en je leven op dat moment past. Maar het is wel grappig dat ze toch allemaal zo anders zijn O+

De 2 die ik nu heb vind ik echt geniale beesjes en ik hou van ze, ze hebben alle 2 fantastische trekjes en ze zijn, allebei op hun eigen manier, heel knuffelig en contactzoekend O+ Er is eigenlijk geen maar. Anders dan dat ze dus geen poes2 zijn :@

Maar goed die had ik ook aanzienlijker dan ik deze nu heb. Met 1 van de 2 zou ik het, in theorie, kunnen halen. Het scheelt denk ik ook dat ik ze niet als kitten heb gekend, dat doet denk ik ook wel iets.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184203022
En nu de laatste dag voor de katten van een vriendin zorgen. *O*

Ik vind het niet erg om te doen, maar elke dag gaat toch net een beetje tegenstaan.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 17:28:08 #290
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_184203023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dit is eenmalig Abbey Road. Maar er komt zeker nog een hele theater tour achteraan, ws vanaf begin 2020. En in theater vorige keer zei hij dat dat Abbey Road en Let it be zou worden.
Ah ok, nou dan gaan we dan weer ;)
Kwak
pi_184203141
Ik denk juist dat mijn band met Sally ook zo sterk was omdat ik haar niet sinds pup had. We hadden allebei al een leven geleid, we waren allebei al iets(en allebei beschadigd) en daar moesten we het mee doen. Dat bouwt heel anders (en ook wel wat..ingewikkelder denk ik) maar dat bouwt wel heel heel intens.

Oh, ik las van Myr over de kat die mee naar school liep. Als klein meisje hadden we er ook zo 1. Veel te jong geen mama meer dus met de hand groot geworden. Die kwam als je riep, kon je in de mand sturen en liep altijd mee naar school. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 17:55:14 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184203450
Kwam ik vandaag bij mijn lievelingspoelier, geen kippenvleugels meer. Uit het assortiment.. was niet genoeg vraag naar.
;(
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 januari 2019 @ 17:56:59 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184203498
Asterix. Broertje van Bellefleur. Kende het Amerongense bos uit zijn hoofd. Liep rustig overal mee naar toe, of ging weg en dook weer op. En kwam in zijn jonge jaren natuurlijk met van alles thuis :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 18:05:26 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184203674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam ik vandaag bij mijn lievelingspoelier, geen kippenvleugels meer. Uit het assortiment.. was niet genoeg vraag naar.
;(
Wat een kut polier :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184203691
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam ik vandaag bij mijn lievelingspoelier, geen kippenvleugels meer. Uit het assortiment.. was niet genoeg vraag naar.
;(
Ook niet te bestellen?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 18:09:48 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184203737
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat geen enkele andere kat ooit in de buurt van mijn jeugdkat zou komen. Die liep mee naar school, wachtte tot ik weer klaar was en liep weer mee naar huis. Of sprong het lokaal in. Altijd samen.

Maar één van mijn huidige katten is toch ook wel een favorietje. Veel te jong in huis genomen. Altijd bij me, vaak op schoot. Heel knuffelerig, maar ook speels met de andere katten. En hij miauwt altijd terug als ik tegen hem praat, bonuspunten. O+

Ik voel me wel altijd wel wat schuldig dat ik een favoriet heb, maarja, wat doe je er tegen. :')
Zo een hadden wij ook. Liep altijd achter je aan. En kwam er aan als je thuis kwam. Maar die heeft m'n pa doodgereden.

Die moeder van die kat was met de fles grootgebracht, alle kittens daarvan waren zo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184204052
Eindelijk weer wat uitgebreider gekookt:
bloemkool/broccolisoepje en stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter, spaghetti met tomaatjes (van Ottolenghi), en broodpudding met appel als dessert.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_184204347
Lieve Lonaa even een dikke :*

En Lucky, je hebt het weer gehad *O*
  vrijdag 4 januari 2019 @ 19:02:18 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184204565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Lieve Lonaa even een dikke :*

En Lucky, je hebt het weer gehad *O*
Ja :s)
Hoe is het met jouw been eigenlijk?jouw behandeling was niet succesvol toch? Ik ben de details even kwijt.
Spoilers!
pi_184204701
Ik heb gegeten. :)
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')