abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184826511
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:55 schreef Maharski het volgende:
Wat een overdreven moralistisch gelul hier en daar toch zeg. Met TS zelf voorop...

'ik ben zo laf, ik durf mezelf niet meer in de spiegel aan te kijken' blabla.
Je was gewoon knetterbezopen, en alcohol in zulke hoeveelheden dat je er z dronken van wordt, legt eenvoudigweg je rationele denkvermogen en vermogen tot afwegen en gevolgen overzien, lam. Je wist gewoon zo goed als niet meer wat je deed. Dat zegt echt niks over je liefde voor je vriendin. Simpelweg je primitieve deel van je brein had je compleet overgenomen, en alle rationaliteit was uitgeschakeld.
Jij en anderen houden je hier verantwoordelijk voor iets terwijl je simpelweg op dat moment weinig meer in te brokkelen had. Maar de mens moet altijd met het vingertje wijzen en kn gewoon niet zonder het zonde, schuld en boetemechanisme. Altijd weer moeten bij het maken van fouten worden gewezen naar het zogenaamde altijd weloverwogen en in control zijnde bewuste ik. Newsflash: die is er soms gewoon niet. Die wordt ernstig overschat, en zeker in dit soort situaties.
Maar daar kan de gemiddelde mens niet mee leven. Geoordeeld zal er worden! En boete doen!

Leer gewoon van deze ervaring dat je tijdig je drankje laat staan en effe water gaat drinken of zo om dit soort dingen in 't vervolg te voorkomen. En stop met die belachelijke drama. Wat 'jij' hier gedaan hebt is het resultaat van een lamgelegd brein en weinig anders. Dan kan de natuur in je soms hele rare dingen doen, daar grenzen wegvallen die normaliter worden bewaakt door complexere systemen in je brein. Dat kent weinig moraal verder helaas.
Zo praten zwakke mensen dingen voor zichzelf goed. "Doe ik normaal nooit, maar ik was bezopen". Dom gelul.

Maar goed verhaal, TS.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')