abonnement Unibet Coolblue
pi_184166672
Holy shit... Ik heb mezelf echt zo in de nesten gewerkt nu...

Korte disclaimer: Ik ben al sinds 2003 lid van Fok! maar wat ik nu wil schrijven mag echt nooit iemand achter komen.. Daarom hoop ik dat het me kan worden vergeven dat ik hier een extra account voor heb aangemaakt...

Dit is echt zo'n TIFU verhaal, behalve dat het niet today was... Ik weet van mezelf dat ik mezelf vaak saboteer om onverklaarbare redenen. De afgelopen jaren ben ik beter geworden en doe minder domme dingen. Maar blijkbaar is het toch niet voorbij, en dat ik tot zoiets in staat was had ik zelf nooit bedacht...

Serieus, ik lig er nu 3 nachten wakker van en ik denk dat ik hiervoor naar de hel ga. Ik ben niet gelovig, maar als je een klein beetje in Karma gelooft dan ga ik dit niet meer goed kunnen maken. Ik snap dat (als mensen dit lezen en de moeite nemen te reageren) ik ook een hoop gemene / oordelende reacties zal kunnen krijgen. Dat neem ik voor lief en heb ik verdiend. Toch hoop ik er ook misschien wat goed advies mee te kunnen krijgen.. Dit zou ik erg goed kunnen gebruiken want na de laatste paar dagen weet ik niet of ik mezelf ooit nog in de spiegel ga kunnen aankijken. Als ik nu in de spiegel kijk moet ik bijna overgeven, zo walgelijk vind ik mezelf.

ik zal het proberen kort te houden. Een paar dagen terug (nog voor O&N) was ik met een paar 'vrienden' in de stad aan het drinken. Veel aan het drinken. Zoveel, dat ik de volgende ochtend dingen in huis zag die ik niet kon verklaren. Kort daarna drong het tot me door. Met mijn stomdronken hoofd ben ik, nadat we allemaal thuis waren en de rest waarschijnlijk al lag te slapen, naar buiten gegaan. Serieus, en misschien geloof je het niet want ik zou het ook niet geloven, maar nog steeds denk ik af en toe dat het misschien alleen een slechte droom was. Maar mijn bankafschrift liet me zien dat dat niet zo lijkt te zijn..

Waar ben ik heen gegaan..? Naar een 'club' vlak in de buurt. Ik heb 100 euro gepind en die heb ik de volgende dag ook niet meer gevonden. In die 'club' hebben ze 'meisjes'. Dat weet ik, omdat ik er een keer eerder was geweest, toen ik met mijn naieve hoofd dacht dat het gewoon een kroeg was. Maar het is dus een kroeg met de aller smerigste, lelijkste hoeren die je je ooit voor kan stellen. En blijkbaar was deze ontdekking in mijn achterhoofd blijven hangen, wachtend op een moment van zulke zwakte als nu...

En in deze 'club' heb ik dus iets gedaan. Of nou ja, ik was zo lam dat het bij proberen is gebleven. Ik krijg het beeld van een vies oud wijf maar niet uit mijn hoofd, dat probeerde me te pijpen. Nog een beeld. Ineens was de condoom verdwenen. Nog een beeld. Ik herinner me dat ik zei dat ik naar huis wilde en probeerde me aan te kleden, maar ze liet me niet. Nog een beeld. Geprobeerd een halfslappe lul naar binnen te duwen. Waarschijnlijk dus zonder condoom. Daarna werd ik wakker in mijn bed.

Ik kan dit niet eens terug lezen, zo ongelofelijk naar voel ik me erover. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Door al het denken eraan heb ik al sinds maandag jeuk aan mijn voorhuid. Gadver. Ook ben ik misselijk, kan niet eten, niet slapen, en me niet concentreren op mijn werk. Het is echt complete paniek in mijn hoofd. Moet ik naar de dokter? Naar de eerste hulp? Moet ik wachten op een incubatietijd ofzo? Dat lijkt me niet, die jeuk gaat niet weg. Sowieso ben ik er ook achter dat ik dringend naar een psychiater moet, maar dat doe ik zodra de directe gevolgen eerst zijn opgelost...

Want... Wat is nou het aller ergste aan dit verhaal? Ik heb sinds een paar maanden een vriendin. Een van de meest onschuldige meisjes die ik heb gekend, hartstikke leuk en slim en lief, en helemaal gek op mij. En ik ben echt helemaal gek op haar ook. Ik wil haar nooit pijn doen. Ik heb haar al een keer pijn gedaan met woorden (ook stomdronken, dat is geen excuus maar zodat je misschien een betere indruk van mij krijgt), en haar beloofd om nooit meer zoiets te doen. Dat heb ik ook niet, maar nu dus wel iets wat eigenlijk nog veel erger is.

Eigenlijk kan het me zelfs weinig schelen als ik nu AIDS blijk te hebben of wat dan ook. Eigenlijk heb ik het verdiend.

Maar hoe kan ik dit het beste oplossen zonder haar nog meer pijn te doen dan nodig? Ik kom er niet uit. Ze is zo gelukkig met haar leven en ook met mij nu. Ze denkt erover om bij me te komen wonen. Ze weet dat ik issues heb maar dat ik eraan werk. En dat is ook echt zo. Verder is mijn leven hartstikke goed, met een goede baan, toekomst, alles. Daarom is het zo erg om te beseffen, dat ik toch niet de controle over mezelf heb die ik dacht dat ik had. En dat er een grote kans is dat ik haar nog veel meer pijn ga moeten doen dan ik ooit iemand heb gedaan. Het breekt echt mijn hart.

En natuurlijk is het 100% mijn eigen verantwoordelijkheid en eigen stomme schuld, en natuurlijk heb ik bewezen dat ik haar absoluut niet heb verdiend. Maar toch wil ik het fixen. Ik weet dat ik een goed persoon ben. Maar er zitten dus toch wat dingen in mijn hoofd waar ik mee zal moeten dealen, meer dan ik dacht.

TL,DR: Heb sinds kort een fantastische vriendin, maar met mijn stomdronken hoofd waarschijnlijk onveilige sex gehad met een smerige hoer en nu heb ik een zenuwinzinking en geen idee wat ik moet doen, noch met haar, noch met mijn gezondheid. HELP!!!

Wat kan ik doen?? Direct de waarheid vertellen zonder te weten of ik iets heb opgelopen KAN ik gewoon niet. Ik durf het niet. Ik wil haar niet kapot maken.

Naar wat voor arts moet ik? Ik heb nog nooit met SOA's te maken gehad. Alhoewel, voordat ik dit meisje leerde kennen wel met een paar andere meisjes kort daarvoor onveilige sex gehad, maar die leken me redelijk normaal en heb pas een keer eerder zulke jeuk gehad ook... Nooit een SOA test gedaan... Wie weet had ik al iets...

Echt ik ben een idioot en ik heb geen idee, ik ben wanhopig, en wat voor advies dan ook is welkom....

Als dit topic trouwens beter in Sex past, graag verplaatsen... Maar met mijn huidige state-of-mind voelt het toch echt meer als een psychologisch (en relatie-) drama....

Thanks voor wie dan ook de moeite neemt dit te lezen... Ik kan er met niemand anders over praten!!!
pi_184166924
Ik zou eerst naar de GGD gaan en daarna naar de GGZ. Je hebt duidelijk behoefte aan professionele hulp.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184166925
Das een klote situatie...

Gewoon snel testen
pi_184166934
Allereerst; géén sex met haar vóórdat je naar de huisarts bent geweest. Niet eens zoenen. Je kan het risico gewoon niet nemen het op die manier (onbedoeld) nog erger te maken.

Ten tweede; ga naar de huisarts en laat je checken. Morgen nog. Een kennis van me is door eenzelfde actie hiv-positief nu. Geen grap. De kans bij je is waarschijnlijk zeer klein, maar alsnog. Morgen gelijk gaan, geen risico’s nemen.

En als je er toch bent; gelijk aangeven dat je psychische ondersteuning nodig hebt. De meeste huisartsenpraktijken hebben tegenwoordig een psycholoog waar je dezelfde week desnoods nog mee in gesprek kan. Die kan je later eventueel doorverwijzen. Bagetaliseer de behoefte aan hulp niet; je geeft zelf nu aan het nodig te hebben en je ziet ook de gevolgen er nu van in. Gewoon doen, niemand is er ooit slechter van geworden.

Dubbele afspraak inplannen dus.

En ja, je vriendin verdient het om te horen wat een ongelofelijk domme klootzak je bent geweest. Ergens in je hoofd zul je waarschijnlijk denken dat het beter is om haar dit te besparen, en dat is het misschien ook, maar vroeg of laat komt de waarheid altijd boven water en dan is het allemaal nog erger. Details had ik niet gegeven, gewoon zeggen dat je een (drank)probleem hebt, je jezelf hierdoor niet meer in de hand hebt/had en het enige dat je nog kan herinneren is dat je vreemd bent gegaan.

Haar de details besparen is nog steeds eerlijk zijn.

Dit zou ik doen in jouw situatie
pi_184167032
Even langs de huisarts! Voor je met je AIDS lul in je vriendin gaat op een 'moment van zwakte'.
  Redactie Frontpage woensdag 2 januari 2019 @ 20:17:09 #6
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184167125
1. Naar je HA of de GGD om meteen een SOA en HIV Aids test te laten afnemen.
2. Vraag bij je HA of de GGZ om psychologische hulp.
3. Zoek hulp voor je alcoholproblematiek.
4. Vertel de waarheid, ga niet door met een relatie die gebaseerd is op een hele grote leugen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184167512
Je hebt echt niet zomaar aids hoor.
pi_184167804
Alcohol lijkt wel een terugkerend thema te zijn bij je problemen of niet? Misschien moet je daar eens aan werken. Verder wat de rest hier in dit topic zegt, geen contact met dinnetje, testen etc...
pi_184168362
Stop met drinken. Vooruit in het leven.
pi_184168569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:17 schreef JeMoeder het volgende:
1. Naar je HA of de GGD om meteen een SOA en HIV Aids test te laten afnemen.
2. Vraag bij je HA of de GGZ om psychologische hulp.
3. Zoek hulp voor je alcoholproblematiek.
4. Vertel de waarheid, ga niet door met een relatie die gebaseerd is op een hele grote leugen.
HIV test kunnen ze pas na een maand of zes afnemen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:34:42 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184168727
Vind je zelf niet dat je een beetje overreageert? Jeetje man; je hebt te veel gedronken, en met een half slappe iets wat op seks lijkt gehad (als ik dit zo lees is het waarschijnlijk niet eens tot seks gekomen). Op basis van de manier waarop je schreef dacht ik dat je iemand vermoord had ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_184168747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:17 schreef JeMoeder het volgende:
1. Naar je HA of de GGD om meteen een SOA en HIV Aids test te laten afnemen.
2. Vraag bij je HA of de GGZ om psychologische hulp.
3. Zoek hulp voor je alcoholproblematiek.
4. Vertel de waarheid, ga niet door met een relatie die gebaseerd is op een hele grote leugen.
dit
pi_184169199
Vertel haar eerlijk wat er gebeurd is.
Somebody that I used to know
pi_184169332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Vind je zelf niet dat je een beetje overreageert? Jeetje man; je hebt te veel gedronken, en met een half slappe iets wat op seks lijkt gehad (als ik dit zo lees is het waarschijnlijk niet eens tot seks gekomen). Op basis van de manier waarop je schreef dacht ik dat je iemand vermoord had ofzo.
Dit
Whaaaat???? No money?
pi_184169393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Vind je zelf niet dat je een beetje overreageert? Jeetje man; je hebt te veel gedronken, en met een half slappe iets wat op seks lijkt gehad (als ik dit zo lees is het waarschijnlijk niet eens tot seks gekomen). Op basis van de manier waarop je schreef dacht ik dat je iemand vermoord had ofzo.
Ja, dit ook wel een beetje
Somebody that I used to know
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 22:04:44 #16
441859 crew  Lenny77
pi_184169416
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Vind je zelf niet dat je een beetje overreageert? Jeetje man; je hebt te veel gedronken, en met een half slappe iets wat op seks lijkt gehad (als ik dit zo lees is het waarschijnlijk niet eens tot seks gekomen). Op basis van de manier waarop je schreef dacht ik dat je iemand vermoord had ofzo.
Dit. Ik durfde al bijna niet verder te lezen!
Ik zou je nog eens extra uitlachen als ik je vriendin was _O-. En daarna eisen voor een soa test en dat je iets aan je drankprobleem doet.
Maar dat is misschien omdat ik wat ouder ben en beter kan relativeren :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184169477
Als eerste:
Effe rustig blijven. Helder denken.

Effe van de vriendin afblijven en zeggen dat je griep hebt ofzo.

Huisarts of GGD bezoeken. Uitslag afwachten.

Positief: niet te hopen
Negatief: mond houden. Je eigen schamen. En minder drinken
%%%
pi_184170054
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:10 schreef -mosrednA het volgende:
De beste reactie tot nu toe.
Wow... Allereerst, bedankt voor al deze reacties. Minder lomp dan ik had verwacht, en ook minder lomp dan ik heb verdiend... Echt, thanks... Toch fijn dat Fok bestaat. Wat kut van je vriend trouwens... En hoezo is de kans klein? Als iemand het heeft, en je stopt hem erin, dan lijkt die kans me toch fors...

Intussen ben ik net bij de huisarts geweest en die gaf me inderdaad de complete lijst mee om morgen vroeg alles te laten testen (vandaag was het daar al te laat voor). Ik vroeg me dus ook af of je niet een bepaalde periode moet wachten voordat je bepaalde dingen kan testen, maar blijkbaar niet? Ze zei dat ik morgen kon testen en over ongeveer een week uitslag zou hebben..?? (Werkt dat zelfs met AIDS zo tegenwoordig??) Ook heeft ze er even naar gekeken (want JEUK!! - maar ik weet dat dit ook psychologisch zou kunnen zijn...), maar vertelde me redelijk overtuigend dat er niets raar uit zag...

Afgezien daarvan is de 'situatie' toch iets erger dan je dacht.. En ben ik een nog grotere lul dan je dacht. Zondagmiddag kwam ze terug van vakantie, en lag al in mijn bed toen ik wakker werd. Gelukkig had ik al wel gedoucht en alles, maar ik was ook nog stomdronken. Dus dat met geen sex ging daar al mis. Het duurde ook tot later dat ik me langzaam begon te realiseren dat ik het flink had verneukt en wat er was gebeurd... Voelde me daar natuurlijk steeds slechter over in de loop van de avond, maar met een paar gasten op bezoek en haar erbij, en oud & nieuw dus, waar ze speciaal voor eerder terug van vakantie was gekomen om het met mij te vieren, KON ik het gewoon niet voor iedereen verpesten... Vooral voor haar niet. Dus zondag en maandag al een keertje gedaan, en met dat zoenen daar was ik nog niet eens op gekomen!!! Kut...

Dus nu MOET ik het haar inderdaad wel vertellen, zodat zij zich ook meteen kan laten testen... Ik zat dus nog een beetje met incubatietijd en al die shit in mijn hoofd maar ja. Er gaat zo ongelofelijk veel tegelijk door mijn hoofd.. Echt chaos. Het was een grote fout. Maar ik KON het echt niet. Je hebt gelijk dat ik het wel moet doen. Ik denk dat ik het haar vrijdag na werk zal vertellen.. Ze is net terug na 2 weken vakantie bij haar familie (ver weg) en nu dus weer aan het werk, en ik wil niet dat ze dat ook nog eens door mij verpest... Ze heeft een verantwoordelijke baan, net zoals ik...

Met details weglaten heb je inderdaad wel een heel goed punt... Daar was ik nog helemaal niet op gekomen. Misschien een beter idee ja. In een van die laatste kroegen misschien, waar ik me ook al niet eens aan kan herinneren welke het waren.

En met die chaos in mijn hoofd... Zou ik niet ook dat ene detail weg kunnen laten, dat het dit weekend was? Ik bedoel, het is toch ook mogelijk dat ik al een enge ziekte had van voordat ik haar kende..? Het is niet heel verantwoord, maar zij is niet de eerste vriendin met wie ik nog nooit een test heb gedaan! En die er ook nooit naar heeft gevraagd... Dus dat zou toch kunnen of niet? Ik weet het.. Ik probeer wanhopig om het verhaal minder kut te maken natuurlijk... Maar dit zal me misschien geen extra karma punten opleveren... Maar toch... Behalve, dat het lastig uit te leggen wordt waarom ik een week geen sex met haar wil... Argh

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Vind je zelf niet dat je een beetje overreageert? Jeetje man; je hebt te veel gedronken, en met een half slappe iets wat op seks lijkt gehad (als ik dit zo lees is het waarschijnlijk niet eens tot seks gekomen). Op basis van de manier waarop je schreef dacht ik dat je iemand vermoord had ofzo.
Goed punt en fair enough. Maar ik ben echt gek op deze meid. Ze is een engel, die beter verdient dan ik. Dus misschien kan je je voorstellen dat het voor mij ook echt zo voelt. Niet alsof ik haar heb vermoord, maar wel dat ik haar heel heel veel pijn moet gaan doen hierdoor, en haar hart breken, en heel eerlijk, voor mij is dat bijna net zo een erg gevoel. Als ik die heks had vermoord bijvoorbeeld, had ik me minder rot en slecht gevoeld dan nu.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Alcohol lijkt wel een terugkerend thema te zijn bij je problemen of niet? Misschien moet je daar eens aan werken. Verder wat de rest hier in dit topic zegt, geen contact met dinnetje, testen etc...
Ja, ik heb al een paar keer iets flink kapot gemaakt met teveel op. Mensen pijn gedaan, dingen kapot gemaakt. Maar het is niet alsof ik een (typische?) alcoholist ben. Doordeweeks drink ik bijna nooit. De meeste weekends gaan beschaafd, soms wat meer, soms wat minder, soms niks, maar meestal alles onder controle. Maar soms is er zo'n uitzondering en daardoor heb ik het gevoel dat ik eerder andere, grote, 'verstopte' problemen in mijn hoofd heb, dan direct alleen iets met alcohol... Denk je niet?
pi_184170131
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:28 schreef Ano2362534 het volgende:

[..]

Wow... Allereerst, bedankt voor al deze reacties. Minder lomp dan ik had verwacht, en ook minder lomp dan ik heb verdiend... Echt, thanks... Toch fijn dat Fok bestaat. Wat kut van je vriend trouwens... En hoezo is de kans klein? Als iemand het heeft, en je stopt hem erin, dan lijkt die kans me toch fors...

Intussen ben ik net bij de huisarts geweest en die gaf me inderdaad de complete lijst mee om morgen vroeg alles te laten testen (vandaag was het daar al te laat voor). Ik vroeg me dus ook af of je niet een bepaalde periode moet wachten voordat je bepaalde dingen kan testen, maar blijkbaar niet? Ze zei dat ik morgen kon testen en over ongeveer een week uitslag zou hebben..?? (Werkt dat zelfs met AIDS zo tegenwoordig??) Ook heeft ze er even naar gekeken (want JEUK!! - maar ik weet dat dit ook psychologisch zou kunnen zijn...), maar vertelde me redelijk overtuigend dat er niets raar uit zag...

Afgezien daarvan is de 'situatie' toch iets erger dan je dacht.. En ben ik een nog grotere lul dan je dacht. Zondagmiddag kwam ze terug van vakantie, en lag al in mijn bed toen ik wakker werd. Gelukkig had ik al wel gedoucht en alles, maar ik was ook nog stomdronken. Dus dat met geen sex ging daar al mis. Het duurde ook tot later dat ik me langzaam begon te realiseren dat ik het flink had verneukt en wat er was gebeurd... Voelde me daar natuurlijk steeds slechter over in de loop van de avond, maar met een paar gasten op bezoek en haar erbij, en oud & nieuw dus, waar ze speciaal voor eerder terug van vakantie was gekomen om het met mij te vieren, KON ik het gewoon niet voor iedereen verpesten... Vooral voor haar niet. Dus zondag en maandag al een keertje gedaan, en met dat zoenen daar was ik nog niet eens op gekomen!!! Kut...

Dus nu MOET ik het haar inderdaad wel vertellen, zodat zij zich ook meteen kan laten testen... Ik zat dus nog een beetje met incubatietijd en al die shit in mijn hoofd maar ja. Er gaat zo ongelofelijk veel tegelijk door mijn hoofd.. Echt chaos. Het was een grote fout. Maar ik KON het echt niet. Je hebt gelijk dat ik het wel moet doen. Ik denk dat ik het haar vrijdag na werk zal vertellen.. Ze is net terug na 2 weken vakantie bij haar familie (ver weg) en nu dus weer aan het werk, en ik wil niet dat ze dat ook nog eens door mij verpest... Ze heeft een verantwoordelijke baan, net zoals ik...

Met details weglaten heb je inderdaad wel een heel goed punt... Daar was ik nog helemaal niet op gekomen. Misschien een beter idee ja. In een van die laatste kroegen misschien, waar ik me ook al niet eens aan kan herinneren welke het waren.

En met die chaos in mijn hoofd... Zou ik niet ook dat ene detail weg kunnen laten, dat het dit weekend was? Ik bedoel, het is toch ook mogelijk dat ik al een enge ziekte had van voordat ik haar kende..? Het is niet heel verantwoord, maar zij is niet de eerste vriendin met wie ik nog nooit een test heb gedaan! En die er ook nooit naar heeft gevraagd... Dus dat zou toch kunnen of niet? Ik weet het.. Ik probeer wanhopig om het verhaal minder kut te maken natuurlijk... Maar dit zal me misschien geen extra karma punten opleveren... Maar toch... Behalve, dat het lastig uit te leggen wordt waarom ik een week geen sex met haar wil... Argh

[..]

Goed punt en fair enough. Maar ik ben echt gek op deze meid. Ze is een engel, die beter verdient dan ik. Dus misschien kan je je voorstellen dat het voor mij ook echt zo voelt. Niet alsof ik haar heb vermoord, maar wel dat ik haar heel heel veel pijn moet gaan doen hierdoor, en haar hart breken, en heel eerlijk, voor mij is dat bijna net zo een erg gevoel. Als ik die heks had vermoord bijvoorbeeld, had ik me minder rot en slecht gevoeld dan nu.

[..]

Ja, ik heb al een paar keer iets flink kapot gemaakt met teveel op. Mensen pijn gedaan, dingen kapot gemaakt. Maar het is niet alsof ik een (typische?) alcoholist ben. Doordeweeks drink ik bijna nooit. De meeste weekends gaan beschaafd, soms wat meer, soms wat minder, soms niks, maar meestal alles onder controle. Maar soms is er zo'n uitzondering en daardoor heb ik het gevoel dat ik eerder andere, grote, 'verstopte' problemen in mijn hoofd heb, dan direct alleen iets met alcohol... Denk je niet?
Ik ga niet in op de gehele lap tekst, maar je komt nogal melodramatisch over. Ja je bent een lul, ja je doet haar pijn, maar ze vindt wel iemand anders als ook jij ervan overtuigt bent dat ze beter verdiend.

Om te reageren op het deel wat mijn post betrof: Het zou heel goed kunnen dat je nog een aantal issues hebt die naar voren komen als je veel gezopen hebt. Dat betekent niet dat de alcohol daar geen rol in speelt. Desondanks zou ik eens langs de psycholoog gaan met dit verhaal en kijken wat die ervan kan maken. Je hebt nu deze relatie verprutst, maar als je de volgende ook op een dergelijke manier verneukt... Iets met een ezel en dezelfde steen.
pi_184170156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:28 schreef Ano2362534 het volgende:

[..]


Met details weglaten heb je inderdaad wel een heel goed punt... Daar was ik nog helemaal niet op gekomen. Misschien een beter idee ja. In een van die laatste kroegen misschien, waar ik me ook al niet eens aan kan herinneren welke het waren.

En met die chaos in mijn hoofd... Zou ik niet ook dat ene detail weg kunnen laten, dat het dit weekend was? Ik bedoel, het is toch ook mogelijk dat ik al een enge ziekte had van voordat ik haar kende..? Het is niet heel verantwoord, maar zij is niet de eerste vriendin met wie ik nog nooit een test heb gedaan! En die er ook nooit naar heeft gevraagd... Dus dat zou toch kunnen of niet? Ik weet het.. Ik probeer wanhopig om het verhaal minder kut te maken natuurlijk... Maar dit zal me misschien geen extra karma punten opleveren... Maar toch... Behalve, dat het lastig uit te leggen wordt waarom ik een week geen sex met haar wil... Argh

[..]


Dingen globaal houden, oké. Maar wat begreep je niet aan het woord 'eerlijk' of 'oprecht'? 8)7
Somebody that I used to know
pi_184170167
Maar, waar heb je geld gepind en hoe weet je zeker dat je naar die club bent geweest?

Want je zag dingen in huis die je niet kon verklaren... Misschien heb je die gewoon gekocht (of gejat) :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_184170225
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit. Ik durfde al bijna niet verder te lezen!
Ik zou je nog eens extra uitlachen als ik je vriendin was _O-. En daarna eisen voor een soa test en dat je iets aan je drankprobleem doet.
Maar dat is misschien omdat ik wat ouder ben en beter kan relativeren :D
Ja, snap hem. Er waren een paar nieuwe reacties voordat ik postte. Maar nu je dat erbij leest, zie je het nog steeds zo? Ga je zelf gezellig mee bloed prikken?

Ik weet niet hoe oud je bent, maar we zijn allebei begin 30 maar ze is wel een gevoelig typje. Ik kan alleen maar hopen dat ze me uitlacht en nog met me wil praten, maar kan het me amper voorstellen. Als de rollen omgedraaid waren, had ik het in elk geval niet grappig gevonden.

En ja ik geef toe, het klinkt behoorlijk dramatisch allemaal. Je zou het niet zeggen, maar bij mij is toen ik jong was al geconstateerd dat ik erg sensitief ben, misschien heeft dat ermee te maken dat het voor mij nu ook echt voelt als het einde van de wereld... Misschien ook met het feit dat ik steeds weer dingen ongewild verneuk. Het ergste wat er is voor mij is om mensen om wie ik geef pijn te doen. En toch doe ik het keer op keer, zonder het te willen. Vandaar ook mijn commentaar dat ik niet helemaal overtuigd ben dat alcohol mijn hoofdprobleem is..
pi_184170253
Je vriendin verdient inderdaad beter en verdient het goed voor haar lichaam en geest te kunnen zorgen. Gewoon zo snel mogelijk vertellen dus.

Ze overleeft het echt wel zonder je. Ja, een breakup doet even pijn maar dat is normaal en daar komt ze echt wel uit.
pi_184170351
Jeetje, heftig man en ik hoop voor je dat het meevalt met wat je eraan overhoudt. Probeer zo goed als het gaat toch om de feiten zoveel mogelijk op een rijtje te krijgen en een zo gedetailleerd mogelijke reconstructie uit te denken of voor jezelf op te schrijven. Wellicht dat het je ook helpt om bepaalde details of momenten terug te halen; soms komen herinnerigen weer terug.

Ga in elk geval je vriendin en jezelf niet voor de gek houden want dat sloopt je (relatie) op termijn. Als je wilt proberen het aan te houden met haar, probeer haar dan mee te nemen in wat er gebeurd is, wat er verder omheen speelt (alcoholproblematiek, psychisch gedoe) en wat je ermee van plan bent. Dat is denk ik de enige manier waarop er misschien nog iets van vertrouwen tussen jullie kan blijven. Voor minder gaat het ‘em niet worden vrees ik. En als ze niet verder wil (wat ik me eerlijk gezegd kan voorstellen) so be it. Zoek hoe dan ook hulp.

Sterkte.
pi_184170422
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

HIV test kunnen ze pas na een maand of zes afnemen.
quote:
De hiv-test: drie maanden na gelopen risico

Hiv is drie maanden na de overdracht in ieder geval meetbaar in het bloed. Dat heeft te maken met de tijd die het lichaam nodig heeft om antistoffen aan te maken. Zoals bij elk virus het geval is, maakt het lichaam er antistoffen tegen. Alleen kunnen bij hiv de antistoffen het virus helaas niet uitschakelen. De aanwezigheid van antistoffen toont aan dat je hiv hebt. Heb je klachten nadat je een risico hebt gelopen op hiv, dan is het raadzaam je direct te laten testen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')