abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184242995
registreer om deze reclame te verbergen
Ik had een jaar geleden nog een relatie en stelde daardoor mijn spaardoel naar beneden bij..zo'n 5000. Maar de relatie ging uit in april dus ik heb toch wat meer kunnen sparen. Geindigd op 12500 in 2018.. het gemiddelde per jaar is de laatste jaren 15000. Ik heb nu geen spaardoel.
It ain't over t-t-till it's over
pi_184243871
0 gespaard aangezien dit met de huidige rentes niet de moeite waard is

Wel om en nabij de 30K geinvesteerd en extra afgelost op de hypotheek
pi_184244140
Yes. Dus we hebben kunnen verbouwen voor 25k vanuit spaargeld, een auto gekocht en nog een net spaarbedrag over kunnen houden. Wel handig met een kind op komst ;)
pi_184354033
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is ook mijn doel zo'n beetje, zit wel in de buurt vaak maar meestal net eronder. Toch vreemd dat me dat niet lukt, ik moet eens serieus naar mijn uitgaven gaan kijken.
Het kan idd veel opleveren je uitgaven goed te monitoren. Ik heb mijn jaartotalen op een rijtje gezet en dan zie ik dat ik toch nog gemiddeld 280 euro p/maand aan boodschappen heb uitgegeven als alleenstaande. Daar vallen ook huishoudelijke artikelen onder die ik in de supermarkt koop, maar ook impulsieve lunch aankopen zoals afhaalbroodjes e.d. (uit eten gaan dan weer niet).

Mijn doel voor dit jaar is deze post terug te schroeven naar max. 200 p/maand, dat scheelt toch 960 euro op jaarbasis.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')