abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7678541
Als je net een week verkering hebt en jij neukt een ander meisje?!
pi_7678562
Ow ik zou me echt heel stoer vinden

Echt héél stoer

pi_7678564
Een goede versierder
pi_7678570
Pas naderhand ga je nadenken, en besef je wat je hebt gedaan, moet je echt een keertje overkomen,.....
-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
pi_7678586
ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik hoop dat ik me naderhand erg kut voel
anders is er iets niet helemaal goed in je relatie ben ik bang
pi_7678601
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:17 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ow ik zou me echt heel stoer vinden

Echt héél stoer

speciaal mijn kloon uit de kast gehaald voor deze vraag...

maar jij zou jezelf dus stoer vinden!?

[Dit bericht is gewijzigd door knoxy op 03-01-2003 01:19]

pi_7678606
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:17 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Pas naderhand ga je nadenken, en besef je wat je hebt gedaan, moet je echt een keertje overkomen,.....
vrees het ook ja....
  Moderator vrijdag 3 januari 2003 @ 01:20:14 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7678615
waar slaat dit topic nou op ??
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:21:05 #9
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7678631
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:20 schreef CoolGuy het volgende:
Als een tampeloeres op een suikerklontje..
pi_7678634
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:20 schreef CoolGuy het volgende:
Gewoon een simpele vraag, is ie zo moeilijk?
pi_7678649
en hij is nog serieus ook...
pi_7678659
mjah...beantwoord wel enige twijfels over verkering
  Moderator vrijdag 3 januari 2003 @ 01:23:06 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_7678666
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:21 schreef knoxy het volgende:

[..]

Gewoon een simpele vraag, is ie zo moeilijk?

Ik neem nu aan dat jij dat dus gedaan hebt...en nu van mensen hier wil weten wat zij er van vinden ? Je kunt niet voor jezelf bedenken dat dat enorm zwak is ?
pi_7678673
Is die "verkering" dan wel zo serieus dan? Kijk, het kan na een week echt wel heel serieus aanvoelen, dat je denkt, dit is het helemaal, dit mag zo blijven. Maar als je met een ander meisje ligt te rommelen vraag ik me af of dat gevoel er is.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:24:21 #15
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_7678693
lijkt me niet waarschijnlijk dat dat mijn zou overkomen, sorry
- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
pi_7678702
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik neem nu aan dat jij dat dus gedaan hebt...en nu van mensen hier wil weten wat zij er van vinden ? Je kunt niet voor jezelf bedenken dat dat enorm zwak is ?

je kan het ook anders zien.... je hebt je jaren lang KUTgevoeld en dit is een bevestiging dat je op de 'goede' weg zit....
Ik meen dit gewoon serieus....
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:25:14 #17
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_7678711
"Een onzeker iemand", die het woordt Monogamie eens moet opzoeken denk ik..
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
pi_7678727
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:24 schreef knoxy het volgende:

je kan het ook anders zien.... je hebt je jaren lang KUTgevoeld en dit is een bevestiging dat je op de 'goede' weg zit....

Nu volg ik het even niet helemaal. Met wat zit je dan op de goede weg, met dat meisje met wie je verkering hebt of met dat meisje met wie je naar bed bent geweest? In het eerste geval lijkt me dit geen bevestiging dat je op de goede weg zit.

Maar kun je niet gewoon eventjes het hele verhaal vertellen? Als je toch een kloon hebt gemaakt...

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  Moderator vrijdag 3 januari 2003 @ 01:26:28 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_7678738
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:24 schreef knoxy het volgende:

[..]

WAT ??? Jij hebt je jarenlang kut gevoeld ? dan krijg je een vriendin en binnen een week ga je vreemd...en das dan voor jou een teken dat je op de GOEDE weg zit ... ? Leg dat nou es uit...
pi_7678808
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:26 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nu volg ik het even niet helemaal. Met wat zit je dan op de goede weg, met dat meisje met wie je verkering hebt of met dat meisje met wie je naar bed bent geweest? In het eerste geval lijkt me dit geen bevestiging dat je op de goede weg zit.

Maar kun je niet gewoon eventjes het hele verhaal vertellen? Als je toch een kloon hebt gemaakt...

klinkt misschien heel egoistisch, is het misschien ook wel, maar op de goede weg puur voor jezelf...

Het zit zo... Ik heb sinds een week verkering met een meid waar ik toch wel gek op ben, vanavond kwam een goede vriendin een videotje bij mij kijken, wat gedronken enzo.. gewoon gezellig en dan van het een komt het ander. Dat is eigenlijk het hele verhaal.

Moderator vrijdag 3 januari 2003 @ 01:32:55 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_7678857
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:30 schreef knoxy het volgende:

[..]

klinkt misschien heel egoistisch, is het misschien ook wel, maar op de goede weg puur voor jezelf...

Het zit zo... Ik heb sinds een week verkering met een meid waar ik toch wel gek op ben, vanavond kwam een goede vriendin een videotje bij mij kijken, wat gedronken enzo.. gewoon gezellig en dan van het een komt het ander. Dat is eigenlijk het hele verhaal.

das nog altijd geen verklaring waarom je je jaren kut voelde en waarom je de meid waar je zegt zo gek op te zijn dan binnen een week bedriegt en waarom dat alles zou betekenen dat jij op de goede weg bent ?

Mijn vraag staat dus gewoon nog steeds...maar ja, ik ga slapen...ik lees t morgen wel..

pi_7678858
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

WAT ??? Jij hebt je jarenlang kut gevoeld ? dan krijg je een vriendin en binnen een week ga je vreemd...en das dan voor jou een teken dat je op de GOEDE weg zit ... ? Leg dat nou es uit...

zoals ik al zei... misschien ben ik gewoon een grote egoist, maar het is wel een bevestiging dat je op 'de goede weg zit'. Ben jaren onzeker over mezelf geweest en dit geeft tochwel ff een boost van zelfvertrouwen.

Wat zou jij doen in dezelfde situatie als je heel eerlijk bent>?

pi_7678870
Ik weet ook niet of je puur voor jezelf dan op de goede weg zit. Want je hebt toch te maken met die vaste relatie, een situatie waarin je het eigenlijk niet kunt maken om met een ander naar bed te gaan zonder dat je je vriendin kwetst (en als het goed is wil jij dat ook niet, je vriendin is niet voor niks je vriendin), je je schuldig voelt, je stiekem moet doen, je je toch niet helemaal kunt geven in die relatie omdat er allemaal vervelende geheimen tussen jou en je vriendin in staan.

Dus ook al zou ik puur nadenken over hoe het voor jou is...mij lijkt het geen prettige situatie, misschien voelt dat voor jou anders. Maar je vraagt het hier en mijn idee is...nee, dat is geen teken dat iemand op de goede weg zit.

Misschien ben je dingen aan het inhalen na een rotte periode en dat is begrijpelijk, maar past een vaste relatie daar dan wel in, als dat op zo'n manier gebeurt?

Moderator vrijdag 3 januari 2003 @ 01:34:32 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_7678887
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:32 schreef knoxy het volgende:

[..]

zoals ik al zei... misschien ben ik gewoon een grote egoist, maar het is wel een bevestiging dat je op 'de goede weg zit'. Ben jaren onzeker over mezelf geweest en dit geeft tochwel ff een boost van zelfvertrouwen.

dat zal ik je es even heel precies vertellen. Als ik een vriendin heb, dan ga ik ECHT NIET vreemd, alleen maar omdat er een meid langskomt waar ik een filmpje mee kijk...heel zeker weten niet...ik zou om geen enkele reden vreemd gaan, ik zou het dan eerst uitmaken...maar dat geloof je zeker niet ? jou probleem dan...
pi_7678902
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:32 schreef knoxy het volgende:

[..]

Een boost van zelfvertrouwen is wat anders dan een bevestiging dat je op de goede weg zit, want als je op de goede weg zit heb je zo'n boost niet echt nodig en zeker niet op die manier.

Er zijn van die dingen die mensen doen om zich even prettig te voelen, dit is meestal wel zoiets. Even voldoening, maar alleen op korte termijn. En dan voelt het goed, maar als je het over op de goede weg zitten hebt, dan heb je het toch wel over een lange termijn.

En als jij je hier prettig bij voelt dan is dat prima, maar gaat dat dan niet beter zonder vaste relatie?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')