quote:speciaal mijn kloon uit de kast gehaald voor deze vraag...
Op vrijdag 3 januari 2003 01:17 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ow ik zou me echt heel stoer vindenEcht héél stoer
maar jij zou jezelf dus stoer vinden!?
[Dit bericht is gewijzigd door knoxy op 03-01-2003 01:19]
quote:vrees het ook ja....
Op vrijdag 3 januari 2003 01:17 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Pas naderhand ga je nadenken, en besef je wat je hebt gedaan, moet je echt een keertje overkomen,.....
quote:Als een tampeloeres op een suikerklontje..
Op vrijdag 3 januari 2003 01:20 schreef CoolGuy het volgende:
waar slaat dit topic nou op ??
quote:Gewoon een simpele vraag, is ie zo moeilijk?
Op vrijdag 3 januari 2003 01:20 schreef CoolGuy het volgende:
waar slaat dit topic nou op ??
quote:Ik neem nu aan dat jij dat dus gedaan hebt...en nu van mensen hier wil weten wat zij er van vinden ? Je kunt niet voor jezelf bedenken dat dat enorm zwak is ?
Op vrijdag 3 januari 2003 01:21 schreef knoxy het volgende:[..]
Gewoon een simpele vraag, is ie zo moeilijk?
quote:je kan het ook anders zien.... je hebt je jaren lang KUTgevoeld en dit is een bevestiging dat je op de 'goede' weg zit....
Op vrijdag 3 januari 2003 01:23 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ik neem nu aan dat jij dat dus gedaan hebt...en nu van mensen hier wil weten wat zij er van vinden ? Je kunt niet voor jezelf bedenken dat dat enorm zwak is ?
quote:Nu volg ik het even niet helemaal. Met wat zit je dan op de goede weg, met dat meisje met wie je verkering hebt of met dat meisje met wie je naar bed bent geweest? In het eerste geval lijkt me dit geen bevestiging dat je op de goede weg zit.
Op vrijdag 3 januari 2003 01:24 schreef knoxy het volgende:je kan het ook anders zien.... je hebt je jaren lang KUTgevoeld en dit is een bevestiging dat je op de 'goede' weg zit....
Ik meen dit gewoon serieus....
Maar kun je niet gewoon eventjes het hele verhaal vertellen? Als je toch een kloon hebt gemaakt...
quote:WAT ??? Jij hebt je jarenlang kut gevoeld ? dan krijg je een vriendin en binnen een week ga je vreemd...en das dan voor jou een teken dat je op de GOEDE weg zit ... ? Leg dat nou es uit...
Op vrijdag 3 januari 2003 01:24 schreef knoxy het volgende:[..]
je kan het ook anders zien.... je hebt je jaren lang KUTgevoeld en dit is een bevestiging dat je op de 'goede' weg zit....
Ik meen dit gewoon serieus....
quote:klinkt misschien heel egoistisch, is het misschien ook wel, maar op de goede weg puur voor jezelf...
Op vrijdag 3 januari 2003 01:26 schreef Angeles het volgende:[..]
Nu volg ik het even niet helemaal. Met wat zit je dan op de goede weg, met dat meisje met wie je verkering hebt of met dat meisje met wie je naar bed bent geweest? In het eerste geval lijkt me dit geen bevestiging dat je op de goede weg zit.
Maar kun je niet gewoon eventjes het hele verhaal vertellen? Als je toch een kloon hebt gemaakt...
Het zit zo... Ik heb sinds een week verkering met een meid waar ik toch wel gek op ben, vanavond kwam een goede vriendin een videotje bij mij kijken, wat gedronken enzo.. gewoon gezellig en dan van het een komt het ander. Dat is eigenlijk het hele verhaal.
quote:das nog altijd geen verklaring waarom je je jaren kut voelde en waarom je de meid waar je zegt zo gek op te zijn dan binnen een week bedriegt en waarom dat alles zou betekenen dat jij op de goede weg bent ?
Op vrijdag 3 januari 2003 01:30 schreef knoxy het volgende:[..]
klinkt misschien heel egoistisch, is het misschien ook wel, maar op de goede weg puur voor jezelf...
Het zit zo... Ik heb sinds een week verkering met een meid waar ik toch wel gek op ben, vanavond kwam een goede vriendin een videotje bij mij kijken, wat gedronken enzo.. gewoon gezellig en dan van het een komt het ander. Dat is eigenlijk het hele verhaal.
Mijn vraag staat dus gewoon nog steeds...maar ja, ik ga slapen...ik lees t morgen wel..
quote:zoals ik al zei... misschien ben ik gewoon een grote egoist, maar het is wel een bevestiging dat je op 'de goede weg zit'. Ben jaren onzeker over mezelf geweest en dit geeft tochwel ff een boost van zelfvertrouwen.
Op vrijdag 3 januari 2003 01:26 schreef CoolGuy het volgende:[..]
WAT ??? Jij hebt je jarenlang kut gevoeld ? dan krijg je een vriendin en binnen een week ga je vreemd...en das dan voor jou een teken dat je op de GOEDE weg zit ... ? Leg dat nou es uit...
Wat zou jij doen in dezelfde situatie als je heel eerlijk bent>?
Dus ook al zou ik puur nadenken over hoe het voor jou is...mij lijkt het geen prettige situatie, misschien voelt dat voor jou anders. Maar je vraagt het hier en mijn idee is...nee, dat is geen teken dat iemand op de goede weg zit.
Misschien ben je dingen aan het inhalen na een rotte periode en dat is begrijpelijk, maar past een vaste relatie daar dan wel in, als dat op zo'n manier gebeurt?
quote:dat zal ik je es even heel precies vertellen. Als ik een vriendin heb, dan ga ik ECHT NIET vreemd, alleen maar omdat er een meid langskomt waar ik een filmpje mee kijk...heel zeker weten niet...ik zou om geen enkele reden vreemd gaan, ik zou het dan eerst uitmaken...maar dat geloof je zeker niet ? jou probleem dan...
Op vrijdag 3 januari 2003 01:32 schreef knoxy het volgende:[..]
zoals ik al zei... misschien ben ik gewoon een grote egoist, maar het is wel een bevestiging dat je op 'de goede weg zit'. Ben jaren onzeker over mezelf geweest en dit geeft tochwel ff een boost van zelfvertrouwen.
quote:Een boost van zelfvertrouwen is wat anders dan een bevestiging dat je op de goede weg zit, want als je op de goede weg zit heb je zo'n boost niet echt nodig en zeker niet op die manier.
Op vrijdag 3 januari 2003 01:32 schreef knoxy het volgende:[..]
zoals ik al zei... misschien ben ik gewoon een grote egoist, maar het is wel een bevestiging dat je op 'de goede weg zit'. Ben jaren onzeker over mezelf geweest en dit geeft tochwel ff een boost van zelfvertrouwen.
Er zijn van die dingen die mensen doen om zich even prettig te voelen, dit is meestal wel zoiets. Even voldoening, maar alleen op korte termijn. En dan voelt het goed, maar als je het over op de goede weg zitten hebt, dan heb je het toch wel over een lange termijn.
En als jij je hier prettig bij voelt dan is dat prima, maar gaat dat dan niet beter zonder vaste relatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |