Je hebt toch wel gewoon een West-Europa qualifier? Waar alle Nederlanders aan meedoen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitgaande van dezelfde opzet als dit jaar plaatst:
top32 (daar valt Raybar volgend jaar buiten)
top32 van eenvoudig gezegd de vloertoernooien (die gooit Raybar nooit, gaat hij nu ook niet combineren met PL, sommigen doen dat wel, hij niet)
qualifiers van over de hele wereld (kan hij vrijwel niet aan meedoen)
Geen HOLLANDSE AVONDquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Platinumgoat het volgende:
Al met al toch wel een matig WK als ik heel eerlijk ben:
- Geen 9 darter
- Price na 1 rondje eruit
- Op een paar partijen na miste ik toch het echte spektakel
- Finale die nooit spannend werd.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Over een paar dagen houden we wel de eckte eckten over
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 01-01-2019 om 23:23:51Echt heel veel mooie dingen gezien op dit WK. Ik hoop dat we komend jaar in ieder geval veel meer gaan horen van Ryan Searle en hij richting top 20 kan gaan. #rtl7darts reageer retweet
HIER BLIJVEN. Net bezig.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga dr dalek nog in
Morgen vroeg op
Vanaf kwartfinale maar 1 spannende pot geweest of zo. MvG nooit getest voor de finale.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Platinumgoat het volgende:
Al met al toch wel een matig WK als ik heel eerlijk ben:
- Geen 9 darter
- Price na 1 rondje eruit
- Op een paar partijen na miste ik toch het echte spektakel
- Finale die nooit spannend werd.
Nee Rits, nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 01-01-2019 om 23:23:51Echt heel veel mooie dingen gezien op dit WK. Ik hoop dat we komend jaar in ieder geval veel meer gaan horen van Ryan Searle en hij richting top 20 kan gaan. #rtl7darts reageer retweet
PDPA zal er ook nog wel zijn. Daar ligt inderdaad nog een kansje, al is dat wat mij betreft minimaalquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon een West-Europa qualifier? Waar alle Nederlanders aan meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |