abonnement Unibet Coolblue
pi_184146007
Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 17 jaar. En ik wil graag in amsterdam ,UvA, studeren wanneer ik mijn diploma haal van de middelbare school in 2020.
Echter heb ik een heel groot probleem dat velen van jullie waarschijnlijk niet zullen begrijpen ivm de cultuurverschillen. Het is thuis verboden om uit huis te gaan voor je afgestudeerd bent. Jullie zullen waarschijnlijk denken je bent dan 18, volwassen en je mag eigen beslissingen maken. Maar mijn ouders zouden mij dan "disownen" dus niet meer met me praten en er zal zo veel drama komen.

Maar ik kan echt niet meer tegen de druk, ik voel me als een vogeltje dat zijn hele leven lang is opgesloten in zijn kooi. Ik wil echt niet meer thuisblijven. Nummer 2 wat mij stoort is het geld, ik moet dan veel gaan lenen waardoor ik duizenden euros aan schulden krijg. Ik vind dat echt geen prettig idee. Hebben jullie ideeen wat ik moet doen?

Ik voel me zo wanhopig en hopeloos........... :(
have a lovely day!
  dinsdag 1 januari 2019 @ 20:11:49 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184146051
3 keer dezelfde toppa openen in verschillende fora :')
#KICKOUTZP
pi_184146274
Welke cultuur schrijft dit voor?
pi_184154653
Je mag maar in een forum spammen. R&p is ws het beste. Deze gaat dicht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')