abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:09:46 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184156886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zal hij blij mee zijn....

Morgen is hij het alweer vergeten
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:


Mijn ouders hadden al maanden voor de dood van mijn oma besproken met het verpleeghuis dat er in geval van ziekte geen zorg meer verleend zou worden. Oma was zo duidelijk in haar wens te sterven dat dat alleen maar humaan was. Ik denk dat J's oma er ook zo over dacht maar dan moet zo'n gesprek wel gevoerd worden. Niet dat ze verder onnodig heeft geleden ofzo hoor maar ik was gewoon verbaasd.
Zwager had een wilsbeschikking gemaakt zei hij, maar eigenlijk had zijn vrouw die van internet geplukt. Konden ze in het ziekenhuis niets mee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184156921
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Morgen is hij het alweer vergeten
Dat is waar. Maar hij woont nog thuis? Gaat dat een beetje?
Spoilers!
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:14:20 #159
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184156954
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar hij woont nog thuis? Gaat dat een beetje?
Nee, niet echt. Schoonmoe zit in rolstoel. 2 keer per dag thuiszorg voorbij en verder wijzelf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184156972
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Morgen is hij het alweer vergeten

[..]

Zwager had een wilsbeschikking gemaakt zei hij, maar eigenlijk had zijn vrouw die van internet geplukt. Konden ze in het ziekenhuis niets mee.
Wat een sneue misser ;( Er zijn volgens mij inderdaad formulieren van de NVVE maar die moeten wel op een of andere manier geregistreerd worden. Mijn schoonvader was dat steeds voor zich uit aan het schuiven en toen was het te laat en was er alsnog een enorme lijdensweg. Ik ben blij dat J en ik een levenstestament hebben. Het is geen garantie maar je je kunt het maar geregeld hebben.
Spoilers!
pi_184156973
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Schoonmoe zit in rolstoel. 2 keer per dag thuiszorg voorbij en verder wijzelf
Pittig :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184156983
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Schoonmoe zit in rolstoel. 2 keer per dag thuiszorg voorbij en verder wijzelf
Oh wow, dat klinkt helemaal niet goed. Is er zicht op een plaats in een verpleeghuis voor een of beiden?
Spoilers!
pi_184156994
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn jullie allemaal vies van mensen ofzo :D
Parfumallergie ;(
En de meeste mensen dragen allerlei luchtjes en/of smeersels op hun gezicht -O-
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:16:45 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184156998
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh wow, dat klinkt helemaal niet goed. Is er zicht op een plaats in een verpleeghuis voor een of beiden?
Moet je in D zelf betalen..
Verder willen ze dat niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184157011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Parfumallergie ;(
En de meeste mensen dragen allerlei luchtjes en/of smeersels op hun gezicht -O-
You are safe with me O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184157026
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moet je in D zelf betalen..
Verder willen ze dat niet.
Oh. Wat onpraktisch voor iedereen. Heftig hoor :*
Spoilers!
pi_184157238
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

You are safe with me O+
:9~
pi_184157255
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:9~
Dacht ik. Zoenen?

Goed zoenen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184157297
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:33 schreef Lonaa het volgende:

Dacht ik. Zoenen?

Goed zoenen O+
c_/
pi_184157375
Ik ben niet vies van mensen maar ik heb het gewoon liever niet.
Ik ben hier vanmorgen binnenkomen lopen en geroepen: BESTE WENSEN ALLEMAAL!

En dat was t. Morgen werk ik thuis :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:39:02 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184157389
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh. Wat onpraktisch voor iedereen. Heftig hoor :*
Voordeel is wel, als hij zeurt om een banaan of zo, gewoon zeggen dat hij er net eentje op heeft
>:)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184157400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voordeel is wel, als hij zeurt om een banaan of zo, gewoon zeggen dat hij er net eentje op heeft
>:)
Mijn opa zei dan gewoon 'maakt me niet uit, dan wil ik er nog 1' :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:42:41 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184157463
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn opa zei dan gewoon 'maakt me niet uit, dan wil ik er nog 1' :')
Je hebt er al 2 op!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184157513
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt er al 2 op!
Klopt. Monogamie is stom. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:00:48 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184157827
Goedemorgen -gaap-

Koffie anyone?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:01:38 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184157838
Deze week nog lekker vrij, maandag eens rustig beginnen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:01:44 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184157839
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze week nog lekker vrij, maandag eens rustig beginnen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:03:53 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184157875
Ik overweeg zo de auto toch maar op de winterbanden te zetten. Hoef ik het niet te gaan doen mocht het wel kouder worden en ik dan aan het werk ben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184157878
Ik ben vanmorgen rustig begonnen. Heel rustig :')
Om 8 uur had ik al mijn werk weg. 7 uur begonnen. En nu wacht ik eigenlijk op nog wat telefoontjes (waarvan ik weet dat die belt) en dan doe ik de rest vanuit huis.
Daarom heb ik ook aangegeven dat ik morgen vanuit huis doe want hier ligt echt even niets.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:13:41 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184158045
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze week nog lekker vrij, maandag eens rustig beginnen
+1

Morgen richting landgraaf dan vrijdag dagje boarden en zaterdag via ??? Weer terug ^O^

Dan zondag nog wat relaxen en dan maandag weer werken.. en ik heb er echt to-taal geen zin in..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:17:21 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184158110
3 kwartier gezocht naar poes die mij normaal altijd uitbundig komt begroeten als ik de trap van de slaapverdieping afkom. Geroepen, buiten gezocht. Niks.
En opeens een brainwave: ze zat in de garage, waar B. dus 's morgens ook haar fiets uithaalt om naar het station te fietsen. Zelden zo'n blij poesje gezien toen ik haar bevrijdde. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:23:04 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184158180
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:17 schreef golfer het volgende:
3 kwartier gezocht naar poes die mij normaal altijd uitbundig komt begroeten als ik de trap van de slaapverdieping afkom. Geroepen, buiten gezocht. Niks.
En opeens een brainwave: ze zat in de garage, waar B. dus 's morgens ook haar fiets uithaalt om naar het station te fietsen. Zelden zo'n blij poesje gezien toen ik haar bevrijdde. O+
Ahw!! Was ze met B. mee de garage ingelopen? Arme poes!


Wij zitten nog te broeden op het nemen van een nieuwe kat (of katten).. K. Is van de zo.er weg en dan is het op zich we fijn voor mij om een beessie in huis te hebben.. maar ik ga van de 3.5 maand dat hij weg is ook 7 weken weg .. da's dan ook weer niet zo leuk voor zo'n beestje.. nou kan ie dan wel gaan logeren bij sch.ouders.. maar goed.. moet ik nog even uit gaan zoeken wat we willen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184158197
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:17 schreef golfer het volgende:
3 kwartier gezocht naar poes die mij normaal altijd uitbundig komt begroeten als ik de trap van de slaapverdieping afkom. Geroepen, buiten gezocht. Niks.
En opeens een brainwave: ze zat in de garage, waar B. dus 's morgens ook haar fiets uithaalt om naar het station te fietsen. Zelden zo'n blij poesje gezien toen ik haar bevrijdde. O+
oops, gelukkig maar een paar uurtjes dus....
wij hebben op het werk een kat die te pas en te onpas binnenkomt wandelen, hij heeft er de hele kerst opgeloten gezeten omdat nadat ik m buiten heb gezet dat ik wegging toch weer naar binnen is gekomen en de kerel die de chauffeurs afhandeld en als laatste weggaat (ik had m nog gezegd let op) m dus niet gespot heeft (is ook wel een groot geheel, maar toch), gelukkig lag er nog wat kebab van onze catering actie in de prullenbak die heeft ie gevonden..... geen idee waar ie gepist heeft ook
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:25:03 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184158200
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:23 schreef Barreltje het volgende:

Ahw!! Was ze met B. mee de garage ingelopen? Arme poes!

Ja, en B. heeft het niet in de gaten gehad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184158467
Donker, jeweetss en het regende dus ik scharrelen om een poncho enzo, heel poes niet gezien -O-
Gelukkig heeft ze het geheugen van een amoebe O+
pi_184158502
Arme poezels :D ;(

Gelukkig zijn ze stoerder dan onze hartjes aankunnen en valt de schade best mee. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 12:47:48 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184158524
Barrel, ik heb het gemist. Hoe vond je het eten bij Ron.
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:52:15 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184158584
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:47 schreef Kreator het volgende:
Barrel, ik heb het gemist. Hoe vond je het eten bij Ron.
Was bij de gastrobar in Amsterdam..

Ik zal even de laptop erbij pakken dan maak ik een review.. momentje!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184158591
Ik wil ook weer een kat Lijkt me ook zo leuk voor de kinderen. Maar wij gaan elk jaar steeds vaker op vakantie lijkt wel :') Nu is er familie zat die kunnen komen oppassen of eten geven. Maar toch......
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:53:51 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184158608
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:52 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook weer een kat Lijkt me ook zo leuk voor de kinderen. Maar wij gaan elk jaar steeds vaker op vakantie lijkt wel :') Nu is er familie zat die kunnen komen oppassen of eten geven. Maar toch......
Opgezette kat op wieltjes?
Wel de lusten, niet de lasten, en meeneembaar, ook bij rugklachten ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184158626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Opgezette kat op wieltjes?
Wel de lusten, niet de lasten, en meeneembaar, ook bij rugklachten ^O^
Das een goeie! Geen kattenbak voor nodig!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184158650
De oudste zou het geweldig vinden. De jongste zou alleen blij zijn omdat dan de hond van mijn ouders niet meer langskomt :')
Die vind ze leuk op afstand.. Als die er in dan is het een vieze hond met zn gekwijl.
Maandagnacht wilde ze ook eerst douchen voor ze naar bed ging want die vieze hond had haar geprobeerd te zoenen op haar wang met zijn gekwijl :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:57:47 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184158676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:56 schreef Tally het volgende:
De oudste zou het geweldig vinden. De jongste zou alleen blij zijn omdat dan de hond van mijn ouders niet meer langskomt :')
Die vind ze leuk op afstand.. Als die er in dan is het een vieze hond met zn gekwijl.
Maandagnacht wilde ze ook eerst douchen voor ze naar bed ging want die vieze hond had haar geprobeerd te zoenen op haar wang met zijn gekwijl :')
Mama, post jij hier? O+

Douchen/schrobben na dieren aanraken _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184158685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:52 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook weer een kat Lijkt me ook zo leuk voor de kinderen. Maar wij gaan elk jaar steeds vaker op vakantie lijkt wel :') Nu is er familie zat die kunnen komen oppassen of eten geven. Maar toch......
Ik kheb een (minofmeer) vaste oppas via Pawshake. Bevalt goed. Het (dit meisje) kost een tientje per dag, valt wegin het overige vakantiebudget en de poezen zijn zó relaxed bij thuiskomst dat ze me niet eens een paar uur doodnegeren O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184158727
quote:
17s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Mama, post jij hier? O+

Douchen/schrobben na dieren aanraken _O_
Daarom weet ik ook niet of ik haar er wel een plezier mee doe :')
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kheb een (minofmeer) vaste oppas via Pawshake. Bevalt goed. Het (dit meisje) kost een tientje per dag, valt wegin het overige vakantiebudget en de poezen zijn zó relaxed bij thuiskomst dat ze me niet eens een paar uur doodnegeren O+
Ja dat klinkt goed. Alleen neem ik daar geen kat voor natuurlijk :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184158837
Mexicaanse bowl als lunch. O+ erg lekker. Werken in het centrum van een stad heeft echt voordelen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:26:47 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184159199
goed.. review Gastrobar A'dam 2e kerstdag Lunch.

Al eerder zijn we bij Ron geweest ( gastrobar A'dam, Oriental en Central Park @ DHG) en K is helemaal Fan. vooral het concept van kleine hapjes die je kunt delen en " uit kunt vragen " heeft zijn goedkeuring. dus toen we bedachten dat we 2e kerstdag lekker samen zouden vieren kwam hij meteen met een lunch/dagje& nachtje amsterdam aanzetten.. ik ben de moeilijkste niet ( ;) ) dus we gingen samen op stap. lekker makkelijk met de trein. Eerst de koffer op A'dam CS afgeleverd en daarna door met de tram richting sophialaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al met al goed en lekker gegeten, met wat kleine aandachtspuntjes.. ^O^
en gespoilerd voor de mobiele lezerts

[ Bericht 3% gewijzigd door Barreltje op 02-01-2019 13:35:21 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184159361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kheb een (minofmeer) vaste oppas via Pawshake. Bevalt goed. Het (dit meisje) kost een tientje per dag, valt wegin het overige vakantiebudget en de poezen zijn zó relaxed bij thuiskomst dat ze me niet eens een paar uur doodnegeren O+
Die site ga ik opslaan ^O^
Ik zit met vakanties altijd te redderen met buren, hondenuitlaatservice en familie om de katten te voeren maar die hebben niet zoveel met katten (en zij niet met hen :’) ) Het zou fijn zijn als iemand niet alleen komt voeren maar ook wat langer kan blijven zodat ze zich durven te laten zien voor een kroel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:37:15 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184159404
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die site ga ik opslaan ^O^
Ik zit met vakanties altijd te redderen met buren, hondenuitlaatservice en familie om de katten te voeren maar die hebben niet zoveel met katten (en zij niet met hen :’) ) Het zou fijn zijn als iemand niet alleen komt voeren maar ook wat langer kan blijven zodat ze zich durven te laten zien voor een kroel.
hier komen mijn sch. ouders ook erg graag oppassen ( want huis aan zee O+ ) maar om ze nou 7 weken over de vloer te hebben vind ik ook weer zo wat.. dus.. nog maar even iets voor bedenken.. en overleggen wat we willen. binnenkort komt eerst nog de poes van een vriendin even logeren voor een lang weekend.. maar eens kijken hoe we dat vinden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:49:42 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184159691
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed.. review Gastrobar A'dam 2e kerstdag Lunch.

Al eerder zijn we bij Ron geweest ( gastrobar A'dam, Oriental en Central Park @ DHG) en K is helemaal Fan. vooral het concept van kleine hapjes die je kunt delen en " uit kunt vragen " heeft zijn goedkeuring. dus toen we bedachten dat we 2e kerstdag lekker samen zouden vieren kwam hij meteen met een lunch/dagje& nachtje amsterdam aanzetten.. ik ben de moeilijkste niet ( ;) ) dus we gingen samen op stap. lekker makkelijk met de trein. Eerst de koffer op A'dam CS afgeleverd en daarna door met de tram richting sophialaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al met al goed en lekker gegeten, met wat kleine aandachtspuntjes.. ^O^
en gespoilerd voor de mobiele lezerts
Leuke review.
Zet je hem ook even voor de niet SC-ers in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28 ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184159757
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hier komen mijn sch. ouders ook erg graag oppassen ( want huis aan zee O+ ) maar om ze nou 7 weken over de vloer te hebben vind ik ook weer zo wat.. dus.. nog maar even iets voor bedenken.. en overleggen wat we willen. binnenkort komt eerst nog de poes van een vriendin even logeren voor een lang weekend.. maar eens kijken hoe we dat vinden..
Slim om eerst een ‘proefpoes’ te nemen.
Als jullie zo lang weg zijn is het goed om te kijken naar een kat die zich snel aanpast. Of het nu aan oppas aan huis of aan een ander huis is. Als dit de enige keer is dat jullie zo lang weg zijn zou een kat goed moeten passen. Komt het vaker voor dan moet je je afvragen of het beestje erbij gebaat is regelmatig van huis of van baas te moeten wisselen. De gemiddelde kat trekt dat niet zo goed, al zijn er natuurlijk uitzonderingen.
Bij een oudere kat kun je wat dat betreft het karakter beter inschatten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:03:20 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184160030
Wij (Ik) heb hiervoor 18 jaar een je weet wel kater gehad.. het was de grootste sikkel van de hele wereld en wilde met iedereen knuffelen.. voor de wereld ook niet bang.. toen ik naar Noorwegen verhuisde ging hij mee in het vliegtuig (plus andere kat) eenmaal aangekomen in het nieuwe huis kroop andere kat meteen onder het bed en meneer zat na 5 min op de vensterbank tevreden naar buiten te kijken..

Daar konden we alles mee en sch.ouders liepen er mee weg.. nog zo een vinden is natuurlijk een drama..

Verder ben ik opgegroeid met katten dus dat komt wel goed.. en een eigen kat is toch anders dan een leen kat..
:@

En dan nog de twijfel mbt poes ivm kinderwens.. doe je er dan wel.goed aan? Maar ja.. ga ook niet nog 2 jaar wachten want misschien krijgen we toch ooit wel een kind.. de back-up is dat de poes (mocht het niet samen gaan) dan naar ouders of sch.ouders gaat..

Maar goed.. nog even denken dus
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 14:10:00 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184160186
Leuke review, barrel. 45 minuten wachten op een menukaart slaat natuurlijk nergens op, wat de reputatie ook is.
Verder weinig gerechten die me aanspraken, maar het ziet er wel mooi uit.
pi_184160199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:03 schreef Barreltje het volgende:
Wij (Ik) heb hiervoor 18 jaar een je weet wel kater gehad.. het was de grootste sikkel van de hele wereld en wilde met iedereen knuffelen.. voor de wereld ook niet bang.. toen ik naar Noorwegen verhuisde ging hij mee in het vliegtuig (plus andere kat) eenmaal aangekomen in het nieuwe huis kroop andere kat meteen onder het bed en meneer zat na 5 min op de vensterbank tevreden naar buiten te kijken..

Daar konden we alles mee en sch.ouders liepen er mee weg.. nog zo een vinden is natuurlijk een drama..

Verder ben ik opgegroeid met katten dus dat komt wel goed.. en een eigen kat is toch anders dan een leen kat..
:@

En dan nog de twijfel mbt poes ivm kinderwens.. doe je er dan wel.goed aan? Maar ja.. ga ook niet nog 2 jaar wachten want misschien krijgen we toch ooit wel een kind.. de back-up is dat de poes (mocht het niet samen gaan) dan naar ouders of sch.ouders gaat..

Maar goed.. nog even denken dus
Sukkelkaters O+

Wel een lastige keuze. Maar als je een relaxete kat hebt (en ze bestaan!) dan past daar vast ook een kind bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:10:34 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184160204
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hier komen mijn sch. ouders ook erg graag oppassen ( want huis aan zee O+ ) maar om ze nou 7 weken over de vloer te hebben vind ik ook weer zo wat.. dus.. nog maar even iets voor bedenken.. en overleggen wat we willen. binnenkort komt eerst nog de poes van een vriendin even logeren voor een lang weekend.. maar eens kijken hoe we dat vinden..
Stichting Kattenzorg :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184160228
Wat een poezen thema vanmorgen...én eten natuurlijk. Barrel 👍
Gecondoleerd Lucky en J. met overlijden van oma.
Ligt het aan mij? Is it done überhaupt om een overlijden op fb (mee) te delen?

Ook heb ik bij de hema een dekbedovertrek besteld en nog meer fokhemareclame.
Slechts dertig euro voor lits-jumeaux maatje.
Ben altijd wel tevreden over hema kwaliteit.
pi_184160244
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:10 schreef Kreator het volgende:
Leuke review, barrel. 45 minuten wachten op een menukaart slaat natuurlijk nergens op, wat de reputatie ook is.
Verder weinig gerechten die me aanspraken, maar het ziet er wel mooi uit.
Dat. Ik houd erg van uit eten, maar persoonlijk is voor mij de prijs daar te hoog voor wat je krijgt. En dat heeft veel meer met mij te maken dan met de keuken. Leuk dat jullie je goed geamuseerd hebben. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:12:39 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184160268
En geconddoleerd L_S en J :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:12:50 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184160276
Ik snap de opzet van zo'n creatieve porties kaart niet en vind het niks

#oudlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184160298
Barrel haal dan een kneusje voorbij de houdbaarsdatum op uit het asiel? Geef je dr eentje een prinsenleventje en je zit er niet meteen 15 jaar aan vast.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:15:53 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184160348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Barrel haal dan een kneusje voorbij de houdbaarsdatum op uit het asiel? Geef je dr eentje een prinsenleventje en je zit er niet meteen 15 jaar aan vast.
Het gaat er niet om dat ik er niet 15 jaar aan vast wil zitten.. juist wel eigenlijk! *;

Het is dit jaar alleen even lastig met weinig thuis zijn..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184160467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Barrel haal dan een kneusje voorbij de houdbaarsdatum op uit het asiel? Geef je dr eentje een prinsenleventje en je zit er niet meteen 15 jaar aan vast.
Niet als je al weet dat je dit jaar zeven weken weg bent :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:21:57 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184160482
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet als je al weet dat je dit jaar zeven weken weg bent :o
Ze heeft toch ook een vent? Of is die ook 7 weken weg?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:26:21 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184160564
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze heeft toch ook een vent? Of is die ook 7 weken weg?
Ik ben wel meer dan 7 weken weg dit jaar.. iets met werken.. :+

Maar K. Is ook 3.5 maand aan een gesloten weg.. en in die periode ga ik 2+3+2 weken weg.. dus dat is niet handig.. maar dan ben ik dus wel 8 weken alleen .. en dat is minder leuk
.

Voor de 3 weken komen de sch.ouders wel langs.. voor die andere 2x2 weken moet er dan iets geregeld worden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 2 januari 2019 @ 14:34:43 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184160727
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben wel meer dan 7 weken weg dit jaar.. iets met werken.. :+

Maar K. Is ook 3.5 maand aan een gesloten weg.. en in die periode ga ik 2+3+2 weken weg.. dus dat is niet handig.. maar dan ben ik dus wel 8 weken alleen .. en dat is minder leuk
.

Voor de 3 weken komen de sch.ouders wel langs.. voor die andere 2x2 weken moet er dan iets geregeld worden..
Oh jemig

Klinkt als gedoe voor beestje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184160796
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen :)

J's oma is vannacht in haar slaap overleden. Niet op de verjaardag van haar favoriete kleinzoon dus dat is fijn. We wachten nog op een telefoontje want we hebben dit op de Facebook van een neef gelezen :')
Gecondoleerd, L_S.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 14:49:15 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184160981
Vanavond als galgenmaal hier etrn: http://palazzoprecavalletta.com/menu/

Ben benieuwd. Schijnt één van de beste lokale restaurants te zijn aldus de locals.

Taxi besteld voor 04:30. Onmenselijk vroeg... :(.
pi_184160985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben wel meer dan 7 weken weg dit jaar.. iets met werken.. :+

Maar K. Is ook 3.5 maand aan een gesloten weg.. en in die periode ga ik 2+3+2 weken weg.. dus dat is niet handig.. maar dan ben ik dus wel 8 weken alleen .. en dat is minder leuk
.

Voor de 3 weken komen de sch.ouders wel langs.. voor die andere 2x2 weken moet er dan iets geregeld worden..
Kan je het de buren vragen? Een kat is minder “werk” dan een hond. En katten hechten zich vaker meer aan de woonomgeving dan aan mensen (als ze geen honger hebben blijven de diva’s ook liggen als ik binnenkom).

Net even al mijn goede messen weggebracht naar de kookwinkel om ze te laten slijpen, de komende week maar voorgesneden groenten halen. Maar oh, als ik daar ben, ik wil alles wel hebben daar :D maar heb me ingehouden en alleen een precisie weegschaal gekocht die ook op 2 cijfers na de komma weegt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184161032
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:49 schreef Kreator het volgende:
Vanavond als galgenmaal hier etrn: http://palazzoprecavalletta.com/menu/

Ben benieuwd. Schijnt één van de beste lokale restaurants te zijn aldus de locals.

Taxi besteld voor 04:30. Onmenselijk vroeg... :(.
Bohh, zoveel vis-dingen. O+

Wilik.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 14:52:24 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184161046
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bohh, zoveel vis-dingen. O+

Wilik.
Kan nu al niet kiezen. Konijn schijnt hier ook erg goed te zijn.
pi_184161153
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kan nu al niet kiezen. Konijn schijnt hier ook erg goed te zijn.
Ik eet vanavond gepureerde pompoensaus met champignons en spek. Met pasta :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184161241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Parfumallergie ;(
En de meeste mensen dragen allerlei luchtjes en/of smeersels op hun gezicht -O-
Ah ja daar kun je niks aan doen. Wel vervelend.

Zusje kan er ook niet tegen, veel eczeem, maar niet als ze iemand kust.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184161255
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even al mijn goede messen weggebracht naar de kookwinkel om ze te laten slijpen, de komende week maar voorgesneden groenten halen.
een van de redenen waarom ik ze nooit allemaal tegelijk weg breng en altijd wel ergens een mes heb liggen wat ieg groente prima kan snijden....
maar goed ik ken ook mensen die alles met een aardappelschilmesje doen (ik kan dat echt niet) en eigenlijk wil ik er binnenkort een mooie global bij ofzo
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:07:58 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184161381
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:49 schreef Kreator het volgende:
Vanavond als galgenmaal hier etrn: http://palazzoprecavalletta.com/menu/

Ben benieuwd. Schijnt één van de beste lokale restaurants te zijn aldus de locals.

Ziet er prima uit. En is blijkbaar zo exclusief dat ze op de menulijst geen enkele prijs zetten? Lijkt mij een verrassing te worden wat je uiteindelijk kwijt bent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184161390
Gave review Barrel! Krijg gelijk trek. Of dat heb ik de hele dag al eigenlijk :D

Eetse vnv met je laatste avondmaal Krea. Laat het je smaken!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184161410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:01 schreef liedetector het volgende:

[..]

een van de redenen waarom ik ze nooit allemaal tegelijk weg breng en altijd wel ergens een mes heb liggen wat ieg groente prima kan snijden....
maar goed ik ken ook mensen die alles met een aardappelschilmesje doen (ik kan dat echt niet) en eigenlijk wil ik er binnenkort een mooie global bij ofzo
Ik heb nog wel wat liggen waar ik mee kan snijden, maar bv een knolselderij of pompoen lukt nu even niet.
Dit zijn ook allemaal Globals, hele fijne messen die ik goed kan vasthouden.
Je moet ze hier voor 13 uur op de eerste zaterdag vd maand inleveren, dus in delen ben ik steeds een tijdje een paar messen kwijt, nu alles in een korte tijd
We have far more in common than that which devides us..
pi_184161574
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben wel meer dan 7 weken weg dit jaar.. iets met werken.. :+

Maar K. Is ook 3.5 maand aan een gesloten weg.. en in die periode ga ik 2+3+2 weken weg.. dus dat is niet handig.. maar dan ben ik dus wel 8 weken alleen .. en dat is minder leuk
.

Voor de 3 weken komen de sch.ouders wel langs.. voor die andere 2x2 weken moet er dan iets geregeld worden..
Ik zou zelf dan voorlopig geen kat nemen. Want zo te lezen wordt de wens nu actueel omdat je niet alleen wil zijn. En daar is niks mis mee, maar in hoeverre stel je je eigen welzijn dan voor het welzijn van het beestje?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161587
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:49 schreef Kreator het volgende:
Vanavond als galgenmaal hier etrn: http://palazzoprecavalletta.com/menu/

Ben benieuwd. Schijnt één van de beste lokale restaurants te zijn aldus de locals.

Taxi besteld voor 04:30. Onmenselijk vroeg... :(.
Sterkte. Je avond ziet er dramatisch uit ;( :9

Morgen slapen in vliegtuig *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161612
Totaal gebrek aan inspiratie voor vanavond. Want ik proef toch niks :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161732
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Totaal gebrek aan inspiratie voor vanavond. Want ik proef toch niks :')
Dit
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:31:48 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184161795
hier word het kippendijen in wraps ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:32:24 #232
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184161807
Hier een paar karbonades
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184161814
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Je moet ze hier voor 13 uur op de eerste zaterdag vd maand inleveren, dus in delen ben ik steeds een tijdje een paar messen kwijt, nu alles in een korte tijd
ik heb een keer gehad dat ik ze 6 weken kwijt was, daarom nooit meer alles tegelijk, wat was ik daar ziek van zeg..
teven restje hachee (nou ja best veel eigenlijk en lui) met rode kool
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:33:27 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184161829
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zou zelf dan voorlopig geen kat nemen. Want zo te lezen wordt de wens nu actueel omdat je niet alleen wil zijn. En daar is niks mis mee, maar in hoeverre stel je je eigen welzijn dan voor het welzijn van het beestje?
ja eens hoor :)

maar een en ander speelt pas in juni/juli/augustus. en tot die tijd... en de redenatie is ook dat ik het met de vorige kat ook gewoon wel gedaan had, omdat het kon met hem en hij er prima tegen kon..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184161867
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit
Hoe dan dit??? Inclusief emoticon?

quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik eet vanavond gepureerde pompoensaus met champignons en spek. Met pasta :9
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161928
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ja eens hoor :)

maar een en ander speelt pas in juni/juli/augustus. en tot die tijd... en de redenatie is ook dat ik het met de vorige kat ook gewoon wel gedaan had, omdat het kon met hem en hij er prima tegen kon..
Dan zou ik een volwassen kat uitzoeken en goed navragen hoe die omgaat met verhuizen/alleen gaan etc. En dan vooraf een zo lang mogelijke wenperiode bij jullie bieden.
Kitten is geen optie, want die komen pas weer ergens na maart en zijn in de zomer nog te jong om zoveel alleen te laten of mee rond te sjouwen imo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161935
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe dan dit??? Inclusief emoticon?

[..]

:D
Dat ik het eet wil niet zeggen dat ik het proef :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184161942
Zoek er ook eentje uit die tegen verkouden mensen kan.

Want sneuheid hier.
Telkens een kat op schoot, ik nies en/of hoest en kat vertrekt.
En repeat :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161972
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat ik het eet wil niet zeggen dat ik het proef :')
Maar dan is het toch niet :9 ?
Ik benijd je hoor: smaak weg = inspiratie weg.

Net een ondefinieerbaar stuk vis uit de vriezer gehaald en ik heb nog bloemkool liggen die op moet. Iets van aardappel erbij en klaar.

Want voorlopig gaat de slowcooker nog niet aan. Ik wil ruiken dat daar wat staat te pruttelen en het eindresultaat ook proeven. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184161994
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik heb een keer gehad dat ik ze 6 weken kwijt was, daarom nooit meer alles tegelijk, wat was ik daar ziek van zeg..
teven restje hachee (nou ja best veel eigenlijk en lui) met rode kool
Eind komende week zijn ze weer terug, dat kan ik wel hebben ;)

Vanavond iets uit de vriezer, alleen geen idee wat wat etiket was eraf. In ieder geval geen erwtensoep of lasagne. Wel veel groenten zag ik.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184162086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Eind komende week zijn ze weer terug, dat kan ik wel hebben ;)
ja die kreeg ik toen ook te horen, sindsdien wat voorzichtiger geworden

Teven bedacht waarom ik bieten niet meer kan "luchten" of zien... Ik heb een hele tijd vlakbij een groenteboer gewoond die die krengen zelf kookte en dan zat je dus een paar dagen per week de hele dag in die lucht..... sindsdien allergisch
pi_184162102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja die kreeg ik toen ook te horen, sindsdien wat voorzichtiger geworden

Teven bedacht waarom ik bieten niet meer kan "luchten" of zien... Ik heb een hele tijd vlakbij een groenteboer gewoond die die krengen zelf kookte en dan zat je dus een paar dagen per week de hele dag in die lucht..... sindsdien allergisch
Herkenbaar. De tuinbonenmeur bleef heel lang hangen op mij zolderkamer. Ik lust wel tuinbonen (dankzij de syrische etentjes waar ik ze vaak krijg) maar ik wil die lucht niet in huis.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184162146
Zin in van die surinaamse pompoenpuree. Natuurlijk geen zin om die te gaan koken :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:11:13 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184162381
Pizzarestaurant die gisteren veel te laat bezorgde en die toen ik hem belde waar bestelling bleef nogal onbeschoft aan de telefoon was, kreeg dus niet zo'n beste review van mij op Thuisbezorgd.

Belt de eigenaar vanmiddag naar mij of ik negatieve review wil verwijderen en toen ik aangaf dat niet van plan was ging ie vervolgens compleet uit z'n plaat. "Ik weet je adres en dit gaat nog consequenties hebben". Toen ik daarop reageerde dat ik niet onder de indruk raak van dreigementen kon ik vervolgens van hem "de telefoon in mijn hol steken".
Toen heb ik de verbinding maar verbroken en vervolgens heb ik een officiële schriftelijke klacht bij Thuisbezorgd ingediend. Die belden mij gelijk terug en vervolgens heb ik het hele verhaal nog een keer verteld.
Wordt nu verder in behandeling genomen en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:22:52 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184162636
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Pizzarestaurant die gisteren veel te laat bezorgde en die toen ik hem belde waar bestelling bleef nogal onbeschoft aan de telefoon was, kreeg dus niet zo'n beste review van mij op Thuisbezorgd.

Belt de eigenaar vanmiddag naar mij of ik negatieve review wil verwijderen en toen ik aangaf dat niet van plan was ging ie vervolgens compleet uit z'n plaat. "Ik weet je adres en dit gaat nog consequenties hebben". Toen ik daarop reageerde dat ik niet onder de indruk raak van dreigementen kon ik vervolgens van hem "de telefoon in mijn hol steken".
Toen heb ik de verbinding maar verbroken en vervolgens heb ik een officiële schriftelijke klacht bij Thuisbezorgd ingediend. Die belden mij gelijk terug en vervolgens heb ik het hele verhaal nog een keer verteld.
Wordt nu verder in behandeling genomen en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Eigenaar is Çyaank Ali Metmess?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184162941
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Pizzarestaurant die gisteren veel te laat bezorgde en die toen ik hem belde waar bestelling bleef nogal onbeschoft aan de telefoon was, kreeg dus niet zo'n beste review van mij op Thuisbezorgd.

Belt de eigenaar vanmiddag naar mij of ik negatieve review wil verwijderen en toen ik aangaf dat niet van plan was ging ie vervolgens compleet uit z'n plaat. "Ik weet je adres en dit gaat nog consequenties hebben". Toen ik daarop reageerde dat ik niet onder de indruk raak van dreigementen kon ik vervolgens van hem "de telefoon in mijn hol steken".
Toen heb ik de verbinding maar verbroken en vervolgens heb ik een officiële schriftelijke klacht bij Thuisbezorgd ingediend. Die belden mij gelijk terug en vervolgens heb ik het hele verhaal nog een keer verteld.
Wordt nu verder in behandeling genomen en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Wat een mongool. :’) Al weet ik niet wat Thuisbezorgd daaraan kan doen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:42:38 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184163047
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:36 schreef Myraela het volgende:

Wat een mongool. :’) Al weet ik niet wat Thuisbezorgd daaraan kan doen.
De review staat op hun site en daar hebben ze ook een klachten-afhandeling. Ze kunnen op z'n minst deze meneer aanspreken op z'n gedrag en excuses laten geven. Denk niet dat Thuisbezorgd erg blij is met dit soort reacties van aangesloten restaurants.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:44:51 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184163072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:42 schreef golfer het volgende:

[..]

De review staat op hun site en daar hebben ze ook een klachten-afhandeling. Ze kunnen op z'n minst deze meneer aanspreken op z'n gedrag en excuses laten geven. Denk niet dat Thuisbezorgd erg blij is met dit soort reacties van aangesloten restaurants.
Thuisbezorgd is Alleen geïnteresseerd in de knaken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184163249
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Pizzarestaurant die gisteren veel te laat bezorgde en die toen ik hem belde waar bestelling bleef nogal onbeschoft aan de telefoon was, kreeg dus niet zo'n beste review van mij op Thuisbezorgd.

Belt de eigenaar vanmiddag naar mij of ik negatieve review wil verwijderen en toen ik aangaf dat niet van plan was ging ie vervolgens compleet uit z'n plaat. "Ik weet je adres en dit gaat nog consequenties hebben". Toen ik daarop reageerde dat ik niet onder de indruk raak van dreigementen kon ik vervolgens van hem "de telefoon in mijn hol steken".
Toen heb ik de verbinding maar verbroken en vervolgens heb ik een officiële schriftelijke klacht bij Thuisbezorgd ingediend. Die belden mij gelijk terug en vervolgens heb ik het hele verhaal nog een keer verteld.
Wordt nu verder in behandeling genomen en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
als ik kijk wat ze verder voor resencies hebben weet ik ook niet of ik er zou bestellen... een van de vele: "Lekkere pizza, slechte service. Toen we na een uur na afgesproken tijdstip belden werd gezegd dat we maar geduld moesten hebben. Vervolgens werd de hoorn op de haak gegooid...."
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 16:58:03 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184163258
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Thuisbezorgd is Alleen geïnteresseerd in de knaken
Briljant idee wel. Tukkers.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:10:52 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184163427
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eigenaar is Çyaank Ali Metmess?
Moest lachen :')

Linkje naar de review (in DM)?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:12:50 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184163454
Ik zou witlof eten, maar er was geen witlof meer.
Dus nu lekker couscoussalade met kip en geroosterde groenten _O_ :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 17:12:58 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184163457
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat liggen waar ik mee kan snijden, maar bv een knolselderij of pompoen lukt nu even niet.
Dit zijn ook allemaal Globals, hele fijne messen die ik goed kan vasthouden.
Je moet ze hier voor 13 uur op de eerste zaterdag vd maand inleveren, dus in delen ben ik steeds een tijdje een paar messen kwijt, nu alles in een korte tijd
Wat wetstenen heb je snel terug verdiend...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184163532
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:10 schreef Molo het volgende:
Linkje naar de review (in DM)?
slim zoeken en je hebt m ;)
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 17:24:06 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184163664
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Pizzarestaurant die gisteren veel te laat bezorgde en die toen ik hem belde waar bestelling bleef nogal onbeschoft aan de telefoon was, kreeg dus niet zo'n beste review van mij op Thuisbezorgd.

Belt de eigenaar vanmiddag naar mij of ik negatieve review wil verwijderen en toen ik aangaf dat niet van plan was ging ie vervolgens compleet uit z'n plaat. "Ik weet je adres en dit gaat nog consequenties hebben". Toen ik daarop reageerde dat ik niet onder de indruk raak van dreigementen kon ik vervolgens van hem "de telefoon in mijn hol steken".
Toen heb ik de verbinding maar verbroken en vervolgens heb ik een officiële schriftelijke klacht bij Thuisbezorgd ingediend. Die belden mij gelijk terug en vervolgens heb ik het hele verhaal nog een keer verteld.
Wordt nu verder in behandeling genomen en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Heb je die per koerier laten bezorgen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:28:22 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184163732
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

slim zoeken en je hebt m ;)
Dat hij zich zoiets laat vertellen door een klein Italiaans persoontje is wel bizar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Molo op 02-01-2019 17:48:28 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:30:30 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184163765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Heb je die per koerier laten bezorgen?
En getypt is?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 17:31:35 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184163788
Honger. Nog een uur.
Lekkage in bijbadkamer. Was normaal, zei dwerg.
Koffers gepakt.
Topdag gehad.
Alles mooi.
Stom.
Tijd om te gaan.
Nederlands praten.
Boodschappen doen.
Groetjes.
Krea.
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 17:33:58 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184163828
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:30 schreef Molo het volgende:

[..]

En getypt is?
Getypt vind ik :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:34:50 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184163847
quote:
8s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:31 schreef Kreator het volgende:
Honger. Nog een uur.
Lekkage in bijbadkamer. Was normaal, zei dwerg.
Koffers gepakt.
Topdag gehad.
Alles mooi.
Stom.
Tijd om te gaan.
Nederlands praten.
Boodschappen doen.
Groetjes.
Krea.
Ik las bijbalkamer, wie nog meer? *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 17:45:23 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184164006
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik las bijbalkamer, wie nog meer? *O*
Ik las bijbadkamer en dacht, dat klopt toch. Wie nog meer?
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:51:37 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184164103
"Oogziekenhuis ziet meer slachtoffers".

Ik dacht: "Ziekenhuis heeft nieuwe bril?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184164119
Wat ís een bijbaldkamer?
pi_184164136
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Pizzarestaurant die gisteren veel te laat bezorgde en die toen ik hem belde waar bestelling bleef nogal onbeschoft aan de telefoon was, kreeg dus niet zo'n beste review van mij op Thuisbezorgd.

Belt de eigenaar vanmiddag naar mij of ik negatieve review wil verwijderen en toen ik aangaf dat niet van plan was ging ie vervolgens compleet uit z'n plaat. "Ik weet je adres en dit gaat nog consequenties hebben". Toen ik daarop reageerde dat ik niet onder de indruk raak van dreigementen kon ik vervolgens van hem "de telefoon in mijn hol steken".
Toen heb ik de verbinding maar verbroken en vervolgens heb ik een officiële schriftelijke klacht bij Thuisbezorgd ingediend. Die belden mij gelijk terug en vervolgens heb ik het hele verhaal nog een keer verteld.
Wordt nu verder in behandeling genomen en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Ik werd nieuwsgierig en keek wie er pizza's in jullie buurt bezorgt en toen zag ik deze langskomen van gisteren _O-
quote:
Pizza salami was goed. Pita was aan 1 kant verbrand.
Bezorger heeft me aangevallen en is me huis binnen gekomen.
Uiteindelijk goed opgelost door de eigenaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184164177
Andere pizzeria vorige week
quote:
Ik werd bij controlle belletje uit gescholden bedreigt met uitpeilen door politie begreep er niks van laatste keer besteld jammer
Jullie hebben tokkie-pizzeria's daar :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184164216
Maar heb hem gevonden hoor *) En je was blijkbaar niet de eerste die onbeschoft werd bejegend _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184164235
quote:
19s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat ís een bijbaldkamer?
Bijbadkamer. Voor de ver pissende man.
Vandaar waarschijnlijk ook de lekkage.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184164250
Lucky gecondoleerd :* Heb je het bericht ook al via wat officiëler weg ontvangen dan via FB?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 18:00:47 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184164308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Andere pizzeria vorige week

[..]

Jullie hebben tokkie-pizzeria's daar :D
Wij hebben d'r maar een in het dorp. Tja, het is zo'n Turk met vette meuk enzo, maar onvriendelijk zijn ze niet. En goed geïntegreerd
"Moi mien jong"
"most d'r ook gebakken eerdappels bie?" _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184164326
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:00 schreef derLudolf het volgende:

Wij hebben d'r maar een in het dorp. Tja, het is zo'n Turk met vette meuk enzo, maar onvriendelijk zijn ze niet. En goed geïntegreerd
"Moi mien jong"
"most d'r ook gebakken eerdappels bie?" _O-
O+ :D Ik vind in de horeca werken & onbeschoft naar je klanten toe zijn nogal een idiote combinatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:02:44 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184164352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ :D Ik vind in de horeca werken & onbeschoft naar je klanten toe zijn nogal een idiote combinatie.
Als het horecabedrijf de bron van inkomsten is wel. Als het horecabedrijf een andere functie heeft dan is het nog steeds niet slim, maar minder schadelijk voor de omzet in het feitelijke product.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:05:20 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184164405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als het horecabedrijf de bron van inkomsten is wel. Als het horecabedrijf een andere functie heeft dan is het nog steeds niet slim, maar minder schadelijk voor de omzet in het feitelijke product.
Zulke toko's zitten niet op thuisbezorgd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:05:32 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184164410
@Frantic is die schade op de MSC Zoe "normaal" te noemen??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 18:07:07 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184164430
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wij hebben d'r maar een in het dorp. Tja, het is zo'n Turk met vette meuk enzo, maar onvriendelijk zijn ze niet. En goed geïntegreerd
"Moi mien jong"
"most d'r ook gebakken eerdappels bie?" _O-
Die bij ons op de hoek vroeger zei altijd knofsaus. Is er nooit meer uitgegaan.
pi_184165055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Lucky gecondoleerd :* Heb je het bericht ook al via wat officiëler weg ontvangen dan via FB?
Thanks! Ja, we hebben een officieel telefoontje van schoonmoeders gekregen. En later nog een met de mededeling dat we vanmiddag afscheid konden komen nemen en dat de begrafenis maandag is. We zijn dus vanmiddag naar het rouwcentrum geweest met zijn zevenen. De rest van de familie kon of wilde niet komen.
J wilde graag afgeleid worden dus we zijn ook naar kantoor en vrienden geweest. En we hebben boodschappen met zijn tante gedaan.
Spoilers!
pi_184165078
Overigens is 1 januari samen met Koningsdag de drukste dag van het jaar voor een bezorgtoko. Niet dat dat alles goedpraat maar het verklaart in elk geval de lange bezorgtijd.
Spoilers!
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:46:18 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184165083
Sterke LS en J. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 18:47:24 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184165107
Oh wow. Dit restaurant. Dit is wel.speciaal... O+.
Er zit een doorkijk vloer in met een wijnkelder eronder.
Amuse is geweldig.
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:53:39 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184165231
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:47 schreef Kreator het volgende:
Oh wow. Dit restaurant. Dit is wel.speciaal... O+.
Er zit een doorkijk vloer in met een wijnkelder eronder.
Amuse is geweldig.
Klinkt nu al goed. Ben benieuwd naar jouw verslag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 19:03:30 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184165389
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Klinkt nu al goed. Ben benieuwd naar jouw verslag.
Hetis qua inrichting niet erg Nederlands modern. 8-).
Qua eten ook niet, maar wel erg lekker. Zal nog wel review doen.
pi_184165469
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:47 schreef Kreator het volgende:
Oh wow. Dit restaurant. Dit is wel.speciaal... O+.
Er zit een doorkijk vloer in met een wijnkelder eronder.
Amuse is geweldig.
Klinkt leuk :)
Spoilers!
pi_184165545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Overigens is 1 januari samen met Koningsdag de drukste dag van het jaar voor een bezorgtoko. Niet dat dat alles goedpraat maar het verklaart in elk geval de lange bezorgtijd.
Wij waren ook vergeten boodschappen te doen :') Helemaal vergeten dat dan echt alles dicht zit en omdat ik moest werken voelde het als een redelijk normale dag. Uiteindelijk met restjes, diepvries en voorraad een fatsoenlijke en lekkere maaltijd gemaakt, maar we zaten even aan Chinees te denken :+ Leek me alleen knetterdruk :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184165566
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:47 schreef Kreator het volgende:
Oh wow. Dit restaurant. Dit is wel.speciaal... O+.
Er zit een doorkijk vloer in met een wijnkelder eronder.
Amuse is geweldig.
Klinkt wel heel gaaf, zo'n doorkijkvloer. Is dat glas of zitten er gewoon spleten tussen de planken O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184165598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij waren ook vergeten boodschappen te doen :') Helemaal vergeten dat dan echt alles dicht zit en omdat ik moest werken voelde het als een redelijk normale dag. Uiteindelijk met restjes, diepvries en voorraad een fatsoenlijke en lekkere maaltijd gemaakt, maar we zaten even aan Chinees te denken :+ Leek me alleen knetterdruk :D
enige wat hier op maandag dicht is/was toen is volgens mij de chinees... maar misschien de eerste niet? geen idee... verder alles gewoon open ook
pi_184165616
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:16 schreef liedetector het volgende:

enige wat hier op maandag dicht is/was toen is volgens mij de chinees... maar misschien de eerste niet? geen idee... verder alles gewoon open ook
1 januari was dinsdag :7

Maar waren de supermarkten ook open :o Hier niets open.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184165693
Ik vind mijn boodschappen vooral duur. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184165781
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind mijn boodschappen vooral duur. :{
Je denkt toch niet dat de prijzen met 3% omhoog zijn gegaan. Ideale moment om alles te verhogen en dan de belastingverhoging de schuld geven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184165887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de prijzen met 3% omhoog zijn gegaan. Ideale moment om alles te verhogen en dan de belastingverhoging de schuld geven.
jup.
Naja, deze maand is sowieso kut.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 19:29:12 #289
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184165888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt wel heel gaaf, zo'n doorkijkvloer. Is dat glas of zitten er gewoon spleten tussen de planken O-)
Glas.

En de ober. :D. Ik vraag straks nog een foto. Anders geloof je het niet.
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:30:09 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184165919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de prijzen met 3% omhoog zijn gegaan. Ideale moment om alles te verhogen en dan de belastingverhoging de schuld geven.
Ach, als een deel van die extra verhoging wordt gebruikt om de producenten een eerlijker prijs te geven heb ik er vrede mee :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:32:56 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184165997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach, als een deel van die extra verhoging wordt gebruikt om de producenten een eerlijker prijs te geven heb ik er vrede mee :)
Je bedoelt dat, onder de noemer "om de verkoop op peil te houden na de BTW verhoging zullen jullie wat aan de prijs moeten doen" de inkopers van de grootverdieners in de keten nog lagere inkoopprijzen bedongen hebben?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184166036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1 januari was dinsdag :7

Maar waren de supermarkten ook open :o Hier niets open.
open van 8 tot 7 (en je hebt gelijk was dinsdag..... krijg ik als ik een week vrij ben ;) compleet alle dagen kwijt
pi_184166071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:32 schreef fietsie het volgende:

Je bedoelt dat, onder de noemer "om de verkoop op peil te houden na de BTW verhoging zullen jullie wat aan de prijs moeten doen" de inkopers van de grootverdieners in de keten nog lagere inkoopprijzen bedongen hebben?
Ik schoot al in de lach na Ludolf's sprookje :D Toch nog iemand met realiteitszin. Hoe jammer ook, want ik geloof ook liever in sprookjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184166080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef liedetector het volgende:

open van 8 tot 7 (en je hebt gelijk was dinsdag..... krijg ik als ik een week vrij ben ;) compleet alle dagen kwijt
Iedereen is helemaal in de war qua dagen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:49:02 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184166396
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik schoot al in de lach na Ludolf's sprookje :D Toch nog iemand met realiteitszin. Hoe jammer ook, want ik geloof ook liever in sprookjes.
De wens is vader van de gedachte. Weet ook wel dat dat niet zo is, maar ach...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:58:00 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184166629
Gecondoleerd L.S.

Ben benieuwd Krea..

Mijn vent is zo koppig, sneeuwketting kan alleen op de achterkant van de band worden vastgemaakt, terwijl je de ketting achterom de band moet slaan om voor de band moet vast maken. Maar nu is ie boos :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:00:17 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184166701
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Gecondoleerd L.S.

Ben benieuwd Krea..

Mijn vent is zo koppig, sneeuwketting kan alleen op de achterkant van de band worden vastgemaakt, terwijl je de ketting achterom de band moet slaan om voor de band moet vast maken. Maar nu is ie boos :')
Ik ben nog nooit kettingen tegengekomen die achter vast gaan... altijd van de voorkant?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184166724
Wij zijn uit eten, jaja.
Goed stuk vlees van de voorheen slager-met-restaurant.
Schuin tegenover mij zit een “zusje” van Isa

>:O
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:01:33 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184166729
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit kettingen tegengekomen die achter vast gaan... altijd van de voorkant?
Ja precies maar hij houdt er niet zo van als ik tegenspreek "
)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184166804
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:01 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn uit eten, jaja.
Goed stuk vlees van de voorheen slager-met-restaurant.
Schuin tegenover mij zit een “zusje” van Isa

>:O
Would love to meet 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 20:04:52 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184166806
Boh. Food orgasm. :9.

Het beste vlees sinds lange tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')