abonnement Unibet Coolblue
pi_184144101
Laatst was ik een avondje uit. Man ontmoet en leuk mee gekletst en gedanst. Uiteindelijk staan schuren . Doe ik niet met iedereen, alleen met mannen waar ik interesse in heb. Later op de avond stond hij met een ander en ging het er nog heftiger aan toe qua dansen. Volgens mij is hij ook met haar mee naar huis gegaan. Mag allemaal uiteraard aangezien we elkaar pas net ontmoet hebben. Maar nu heeft ie me opgezocht via Facebook en begint daar te kletsen. Dat hij wil afspreken ook. Maar ik wil eigenlijk een opmerking over vorige keer maken. Dat ie was overgestapt en nu weer bij mij komt. Ik til er niet te zwaar aan maar het voelt voor mij ook niet oké om er helemaal geen opmerking over te maken.
pi_184144155
Er een opmerking overmaken zou een afknapper zijn als je wilt daten.

Net van ‘ik denk dat ik een tweede keus ben, maar vind dat niet zo erg’.

Gewoon afspreken als je wilt en verder niet over hebben. Hij had het allemaal ook niet kunnen doen.
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 18:45:58 #3
441859 crew  Lenny77
pi_184144391
Nah, je was toen tweede keus. De ander zal m wel aan de deur gezet hebben, dus nu mag jij weer.
Ik zou er dus niet aan mee doen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage dinsdag 1 januari 2019 @ 19:06:29 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184144739
Dus je wilt dat hij je komt schaken, maar toch wil je nog even zeiken over het feit dat hij eerder iemand anders heeft geschaakt en jij dus het reserveplan bent? Ik voorzie geen problemen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184144781
Voor het gronden wel weer even ontvetten.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_184144791
Maar jullie hebben alleen gedanst en verder niks? Als je hem dan nu al gaat verwijten dat hij ook met andere vrouwen heeft gedanst dan kun je beter niet aan daten beginnen.

Hij is vrijgezel en wil wat, beetje apart om hem kwalijk te nemen dat hij in deze fase op meerdere paarden wedt. Het is maar dansen in een kroeg....
pi_184145758
Hier zitten echt zoveel levels dramalama in...
pi_184145808
Maak er een opmerking over nadat je met hem hebt gesekst.
pi_184145984
Geen drama hoor.. Ik vroeg me meer af wat anderen van de situatie zouden vinden. Denken volgende of denken ach het is maar dansen en hij is vrijgezel dus waarom niet daten ook al danste hij de rest van de avond met een ander.
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 20:14:17 #10
441859 crew  Lenny77
pi_184146132
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:11 schreef itchycoo het volgende:
Maar jullie hebben alleen gedanst en verder niks? Als je hem dan nu al gaat verwijten dat hij ook met andere vrouwen heeft gedanst dan kun je beter niet aan daten beginnen.

Hij is vrijgezel en wil wat, beetje apart om hem kwalijk te nemen dat hij in deze fase op meerdere paarden wedt. Het is maar dansen in een kroeg....
Ben het hier wel mee eens op zich hoor! Maar het is niet dat ts hem eerst heeft afgewezen. Die man wist dat m zou kunnen scoren bij ts maar heeft er toch voor gekozen om met een andere vrouw te gaan chancen. En dat mag helemaal!
Alleen een beetje 'dom' om dan terug naar nr 1 te gaan als het niet loopt zoals je wou met nr 2?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184149317
Nou, dan maak je een opmerking.

/thread
Conscience do cost.
pi_184151330
Ik zou niks noemen, maar gewoon meer hard to get doen waar ik dat normaal nergens voor nodig zou vinden 🤷‍♀️ Misschien een beetje natuurlijke voorzichtigheid omdat dat me gewoon automatisch afstoot, iemand die bij meerdere dames tegelijk kijkt hoe de kansen liggen, maar misschien ook een beetje payback 😇
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184154386
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:26 schreef Rooddruifje het volgende:
Laatst was ik een avondje uit. Man ontmoet en leuk mee gekletst en gedanst. Uiteindelijk staan schuren . Doe ik niet met iedereen, alleen met mannen waar ik interesse in heb. Later op de avond stond hij met een ander en ging het er nog heftiger aan toe qua dansen. Volgens mij is hij ook met haar mee naar huis gegaan. Mag allemaal uiteraard aangezien we elkaar pas net ontmoet hebben. Maar nu heeft ie me opgezocht via Facebook en begint daar te kletsen. Dat hij wil afspreken ook. Maar ik wil eigenlijk een opmerking over vorige keer maken. Dat ie was overgestapt en nu weer bij mij komt. Ik til er niet te zwaar aan maar het voelt voor mij ook niet oké om er helemaal geen opmerking over te maken.
Hij heeft dus seks met haar gehad en nu wilt hij ook wel seks met jou. Zoek je een wip (en niks meer dan dat), ga er voor!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')