Hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:50 schreef pecla het volgende:
of antwoord D; door 4 negers anaal genomen worden
Shelley ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik niet. Shelly wel met haar naaimachine
Zou die man het nou echt naar zijn zin hebben daar? Ik vraag me steeds af wat hem heeft bewogen om daar te gaan hangen.quote:
Een verlate midlife crisis?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou die man het nou echt naar zijn zin hebben daar? Ik vraag me steeds af wat hem heeft bewogen om daar te gaan hangen.
Die overduidelijk ja, Brenda ook en tis ook wel Merel's type man eigenlijk. Maar is Lotus niet gewoon jaloers dat hij Mike van de nr.1 plaats heeft gestoten en dat hij Lotus haar plannen tegen werkt waardoor ze het de hele tijd over hem heeft ipv dat ze hem zou willen?quote:
Zo had ik het nog niet bekeken maar zou ook een mogelijkheid zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:56 schreef pecla het volgende:
[..]
Die overduidelijk ja, Brenda ook en tis ook wel Merel's type man eigenlijk. Maar is Lotus niet gewoon jaloers dat hij Mike van de nr.1 plaats heeft gestoten en dat hij Lotus haar plannen tegen werkt waardoor ze het de hele tijd over hem heeft ipv dat ze hem zou willen?
Eeuwige roem..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou die man het nou echt naar zijn zin hebben daar? Ik vraag me steeds af wat hem heeft bewogen om daar te gaan hangen.
Die heeft toch last van cluster hoofdpijnen en vaak rond deze tijd hoorde ik hem pas zeggen volgens mijquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Erki heeft nog steeds hoofdpijn en weet niet waar het vandaan komt
Klopt. Clusterhoofdpijn komt elke dag rond dezelfde tijd gedurende een paar weken.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:59 schreef pecla het volgende:
[..]
Die heeft toch last van cluster hoofdpijnen en vaak rond deze tijd hoorde ik hem pas zeggen volgens mij
Clusterhoofdpijn is toch heel pijnlijk? Dan wil je daar toch niet zijn in die bendequote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt. Clusterhoofdpijn komt elke dag rond dezelfde tijd gedurende een paar weken.
Yep ergste hoofdpijn die er is. Wordt ook wel suïcidal headache genoemd.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Clusterhoofdpijn is toch heel pijnlijk? Dan wil je daar toch niet zijn in die bende
Klopt, als het echt door zet denk ik dat die ook snel weg is daarquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Clusterhoofdpijn is toch heel pijnlijk? Dan wil je daar toch niet zijn in die bende
Hij had er gisteren geen last van.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt. Clusterhoofdpijn komt elke dag rond dezelfde tijd gedurende een paar weken.
Dan wil je je kop tegen de muur kapotslaan. Dan loop je echt niet meer rond.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar geen ervaring mee?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan wil je je kop tegen de muur kapotslaan. Dan loop je echt niet meer rond.
de man van een collega heeft er last van. Loopt van de pijn soms radeloos het huis uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan wil je je kop tegen de muur kapotslaan. Dan loop je echt niet meer rond.
merel heeft ze meer onder controle als Gina destijds...dat was altijd 1 grote schreeuwbendequote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En Ger stop met gillen als een loopse keukenmeid
In Utopia zitten geen normale mensenquote:
Of ze waren normaal voor ze er in gingen en zijn daar langzaam gek geworden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Utopia zitten geen normale mensen
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geloof dat Tim last heeft van Zakratten/pietjes, loopt maar te schurken in z'n kruis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |