abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 april 2019 @ 10:32:15 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_186290151
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2019 @ 10:39:01 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186290309
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 mei 2019 @ 19:29:31 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_186546270
Ontwaakt!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 12 mei 2019 @ 17:55:51 #29
194695 franklop
Fran knock
pi_186788616
De volleybalontknoping bij de mannen is best aardig. Mogelijk 5e set in beslissende duel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 12 mei 2019 @ 17:56:27 #30
194695 franklop
Fran knock
pi_186788636
En daar is de 5e set. Maar de NOS zal wel naar journaal moeten :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 12 mei 2019 @ 18:12:33 #31
194695 franklop
Fran knock
pi_186789011
11-11 _O_
13-13!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 12 mei 2019 @ 18:17:37 #32
194695 franklop
Fran knock
pi_186789147
Orion _O_ 2-0 in sets achter, matchpoints tegen gehad en volledig om weten te draaien _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 juni 2019 @ 14:36:36 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187469543
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:21 schreef dedodo het volgende:
[ afbeelding ]
0.2 denk ik. Het gaat best wel goed nu. Maar er moet geen losse kiezel liggen.
Net toen ik begon ging het nog vreselijk, maar eindelijk een stuk beter.
Nu nog even een keer heen en weer en dan snel naar huis. De zon is te heet, niet ingesmeerd en water vergeten.
Om het maar eens hier naartoe te halen (dan gaat het toch wat minder offtopic :+ ): lekker bezig :D

Als je met bepaalde dingen moeite hebt roep je maar, m'n vriendin is hier nog twee weken en heeft haar rollerski's mee, dus als het nodig is kan ik zonder probleem even wat foto's of filmpjes maken voor je :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187470068
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Om het maar eens hier naartoe te halen (dan gaat het toch wat minder offtopic :+ ): lekker bezig :D

Als je met bepaalde dingen moeite hebt roep je maar, m'n vriendin is hier nog twee weken en heeft haar rollerski's mee, dus als het nodig is kan ik zonder probleem even wat foto's of filmpjes maken voor je :P
Thanks ;) Zal morgen of overmorgen merken :) Maar er zijn wel dingen zoals kiezeltjes op de weg, daar ga je nou niet echt soepel overheen en lijkt me nou niet dat je ze allemaal ziet met hogere snelheden.
Voor het bochtenwerk moet ik eerst wat soepeler doorrollen, stilstaand is het tenslotte niet moeilijk.

Best eng overigens een parkeerterrein die op en afloopt, had liever een kuilvorm gehad aangezien ik nog niet kan remmen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_187472629
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:08 schreef dedodo het volgende:

[..]

Thanks ;) Zal morgen of overmorgen merken :) Maar er zijn wel dingen zoals kiezeltjes op de weg, daar ga je nou niet echt soepel overheen en lijkt me nou niet dat je ze allemaal ziet met hogere snelheden.
Voor het bochtenwerk moet ik eerst wat soepeler doorrollen, stilstaand is het tenslotte niet moeilijk.

Best eng overigens een parkeerterrein die op en afloopt, had liever een kuilvorm gehad aangezien ik nog niet kan remmen.
Hoe rem je met rollerski’s? Of is het uitrollen en eventueel in een berm vallen?
pi_187475667
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Hoe rem je met rollerski’s? Of is het uitrollen en eventueel in een berm vallen?
Een berm wordt vaak naar uitgeweken ja, vallen liever niet. Verder kun je in omgekeerde V-vorm gaan, maar dat is volgens mij best lastig. Ik zou niet weten hoe mijn brede wielen zouden kunnen glijden als ik een ^ vorm maak. Wat ook kan is een van de ski's achter je aan slepen. Het is allemaal iig niet zo eenvoudig. Gewoon met m'n brommer naar een rustige plek gaan (en hopen dat m'n spullen niet gejat worden). Ik stap een beetje naar binnengekruist+stokken om stil te staan.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 juni 2019 @ 21:36:03 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187475717
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Hoe rem je met rollerski’s? Of is het uitrollen en eventueel in een berm vallen?
Achterkant van de voet naar buiten, druk uitoefenen op de voorvoet (aan de binnenkant) en dan rem je (relatief langzaam) af. Écht remmen gaat niet, maar zo moet het kunnen. Morgen volgt een voorbeeld voorafgaand aan de training :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187475820
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Écht remmen gaat niet, maar zo moet het kunnen.
En dat is het enge :P
quote:
Morgen volgt een voorbeeld voorafgaand aan de training :+
Jij gaat weer?
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 juni 2019 @ 23:51:22 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187478512
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:42 schreef dedodo het volgende:

Jij gaat weer?
Neuh, dat zou geen succes worden :D

Vriendin heeft geloof ik een uur op de planning staan, dat zal een kilometer of 20 zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187518603
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Neuh, dat zou geen succes worden :D

Vriendin heeft geloof ik een uur op de planning staan, dat zal een kilometer of 20 zijn.
Met 20 kilometer ben ik heel wat uren bezig, ik kom op 1km/h ofzo? :P
Het begin ging stroef, maar daarna super. Kan ook al een beetje 'sturen' In de zin van als ik bij de kant kom of niet recht ga dan kan ik corrigeren niet met optillen van de ski's btw.
Een klein beetje remmen lukt ook, maar nog niet vanaf zo'n brede positie. Je ziet het wel aan je wielen meteen, heb nu een linker en rechterski.
Ik las eerst ook over een linker en rechterstok, maar mijne zijn toch gewoon symmetrisch, alleen de harnasjes niet.
Tweemaal raakte een stok een ski, maar alles is nog heel.

Kiezels gaan op hogere snelheid overigens een stuk makkelijker.
Ik heb aan deze nieuwe sport al veel meer plezier gehad dan aan afgelopen jaren wielrennen waarmee ik steeds blessures had.
En ook al ben ik maar een beginner (groot uitgedrukt), merk genoeg dat ik m'n spieren gebruik. Zal morgen wel spierpijn hebben, ik dubbelstok namelijk alleen maar.
Ski'en schijnt ook goed te zijn voor een 6-pack, dus zo maar in de koelkast kijken of daar wat klaarstaat. B:)B
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 juni 2019 @ 12:58:06 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187518625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 12:55 schreef dedodo het volgende:

[..]

Met 20 kilometer ben ik heel wat uren bezig, ik kom op 1km/h ofzo? :P
Het begin ging stroef, maar daarna super. Kan ook al een beetje 'sturen' In de zin van als ik bij de kant kom of niet recht ga dan kan ik corrigeren niet met optillen van de ski's btw.
Een klein beetje remmen lukt ook, maar nog niet vanaf zo'n brede positie. Je ziet het wel aan je wielen meteen, heb nu een linker en rechterski.
Ik las eerst ook over een linker en rechterstok, maar mijne zijn toch gewoon symmetrisch, alleen de harnasjes niet.
Tweemaal raakte een stok een ski, maar alles is nog heel.

Kiezels gaan op hogere snelheid overigens een stuk makkelijker.
Ik heb aan deze nieuwe sport al veel meer plezier gehad dan aan afgelopen jaren wielrennen waarmee ik steeds blessures had.
En ook al ben ik maar een beginner (groot uitgedrukt), merk genoeg dat ik m'n spieren gebruik. Zal morgen wel spierpijn hebben, ik dubbelstok namelijk alleen maar.
Ski'en schijnt ook goed te zijn voor een 6-pack, dus zo maar in de koelkast kijken of daar wat klaarstaat. B:)B
Dubbelstokken is volgens mij ook het makkelijkst ja, wat beweging betreft dan :D

Nu nog leren skaten en je gaat als een trein :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 juni 2019 @ 13:03:56 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187518691
c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_187519330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 12:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dubbelstokken is volgens mij ook het makkelijkst ja, wat beweging betreft dan :D

Nu nog leren skaten en je gaat als een trein :9
Idd, leek mij het beste om mee te beginnen. En ik las dat je langlauftechniek snel verkeerd aanleert en dat heb je met dubbelstokken niet voor zover ik weet. Ik loop er dus nog niet mee.

Whaha ik wilde even proberen, maar toen ik een voet in V vorm zette dacht ik al van laat maar :D
Ik moet onderhand wel leren bochten nemen, het parkeerterrein wordt te kort.
Heeft je vriendin daar nog tips over? Mijn snelheid is niet zo hoog en kom al vrij snel stil te staan als ik wil proberen een bocht te nemen. En hoe zorg ik ervoor dat m'n ski's elkaar niet raken.
Met noren was bochten ook even wennen, maar die zijn lang niet zo lang en zwaar.
Verder wil ik proberen om te remmen met verder gespreide benen.
Je ziet altijd op die filmpjes lui met smalle skatewielen, die lijken te 'slippen', maar ik heb brede wielen en zie je benen maar uit elkaar te houden met zoveel weerstand in het rubber.

Ben overigens wel benieuwd hoe het skaten zal gaan, ik heb zgn combi rollerski's, dus het zou alletwee moeten kunnen. Maar de wielen zijn natuurlijk wel veel breder. Ik heb wel skateschoenen en niet klassieke schoenen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_187535314
Het klopt wel wat Herbert zegt over als je vermoeid bent dat je bovenlijf veel beweegt. Hier nu ook, dus stop er zo mee. Armen zijn moe :P
Ben al bochten aan het oefenen. En telkens gewoon even remmen oefenen tussendoor. Het lijkt wel wat te doen, maar lastig te zeggen vanwege mijn relatief lage snelheid.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 juni 2019 @ 13:29:37 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187535507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:12 schreef dedodo het volgende:
Het klopt wel wat Herbert zegt over als je vermoeid bent dat je bovenlijf veel beweegt. Hier nu ook, dus stop er zo mee. Armen zijn moe :P
Ben al bochten aan het oefenen. En telkens gewoon even remmen oefenen tussendoor. Het lijkt wel wat te doen, maar lastig te zeggen vanwege mijn relatief lage snelheid.
Korte tip wat de bochten betreft: sturen met je 'binnenvoet'. Dus als je naar links wilt, eerst je binnenvoet naar links bewegen en het dan in stappen doen.

Filmpje maken kwam er nog niet van, wellicht dat het vanmiddag lukt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187539508
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Korte tip wat de bochten betreft: sturen met je 'binnenvoet'.
Daar kwam ik experimenteel al achter :) Is volgens mij met schaatsen ook zo?
Dat skaten durf ik nog niet echt, voelt heel vreemd met zulke grote dingen aan je voeten. Waarbij je ook nog eens enkel aan je teen vastzit.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_187616458
Lief dagboek,
Ik ben ontmaagd, voor het eerst onderuit gegaan.
Ik weet niet precies wat ik deed, misschien duwde ik mijn bovenlichaam naar achteren, al viel ik op mijn zij. Materiaal is heel, wat schaven erop.
Enkel is niet zo blij.

Ik kan nu overigens een beetje rondjes maken. Wel enkel rechtsom, linksom wil nog niet echt.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_187765117
Een beetje remmen blijft moeizaam. De ski's gaan te snel met punt naar elkaar.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 juli 2019 @ 20:23:47 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187888705
De Afrikaanse karatebond heet UFAK _O_

https://totallympics.com/(...)-championships-2019/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187907556
Morgenmiddag drukke sportmiddag met Wimbledon finale, Tour de France, Mountainbike en Formule 1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')