abonnement Unibet Coolblue
pi_184153136
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat ervaring leert dat dit vaak niet de beste basis is. Als ts het alleen om d'r kut zou gaan, dan had hij het vooral over het gebrek aan seks met zijn huidige geklaagd. Echter noemt hij ook het langs elkaar heen leven, stoppen met praten, etc. Dat trekt hem ook aan in de minnares, dus dan kan het ipv de befaamde roze bril best overkomen als de oh zo gewilde eckte connectie. Dan kun je van een hele koude kermis thuis komen als je je niet slechte relatie en het gezin met je kind aan de kant gezet hebt voor een yoloneuk van een paar maanden.

Als ts het puur voor de seks zou willen, dan was het voor hem ook niet zo een groot probleem om te doen en met zo een vrouw. Maar ik denk dus dat ts er nog niet helemaal uit is, liever opgaat in het verliefde gevoel dan dat hij daadwerkelijk nadenkt over de beste manier om een serieuze en degelijke relatie met een van beide dames op te bouwen. Zeggen dat je iets wil en daar daadwerkelijk naar handelen zijn vooralsnog verschillende dingen..
Tjahhh op een gegeven moment gaat het ook vervelen en blijkbaar heeft TS een ander gevonden die zijn standlozigheid (lees geen ruggengraat) wilt accepteren en accepteert hem zoals hij is.

Dat zijn vrouw gaat dreigen en hem niet verlaat zegt ook genoeg toch? Wat voor vrouw accepteert het dat haar man vreemd gaat. Dan heb je geen zelfrespect denk ik.
pi_184153205
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat ervaring leert dat dit vaak niet de beste basis is. Als ts het alleen om d'r kut zou gaan, dan had hij het vooral over het gebrek aan seks met zijn huidige geklaagd. Echter noemt hij ook het langs elkaar heen leven, stoppen met praten, etc. Dat trekt hem ook aan in de minnares, dus dan kan het ipv de befaamde roze bril best overkomen als de oh zo gewilde eckte connectie. Dan kun je van een hele koude kermis thuis komen als je je niet slechte relatie en het gezin met je kind aan de kant gezet hebt voor een yoloneuk van een paar maanden.

Als ts het puur voor de seks zou willen, dan was het voor hem ook niet zo een groot probleem om te doen en met zo een vrouw. Maar ik denk dus dat ts er nog niet helemaal uit is, liever opgaat in het verliefde gevoel dan dat hij daadwerkelijk nadenkt over de beste manier om een serieuze en degelijke relatie met een van beide dames op te bouwen. Zeggen dat je iets wil en daar daadwerkelijk naar handelen zijn vooralsnog verschillende dingen..
Je kan TS zijn relaties romantiseren zover je wilt maar het komt er simpel op neer dat het een beetje slappe zak is want anders ga je niet vreemd

Een echte klootzak was allang bij zijn vrouw weg gegaan zonder iets te laten horen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 00:01:35 ]
pi_184153257
TS vindt het wel prima denk ik. Thuis tv kijken, af en toe neuken, prima toch.

Zijn vrouw heeft denk ik ook aardig de broek aan in in het gezin en is grootverdiener als ik het goed begrijp.
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:05:29 #229
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184153513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 23:53 schreef Vollenhoven het volgende:

Je kan TS zijn relaties romantiseren zover je wilt maar het komt er simpel op neer dat het een beetje slappe zak is want anders ga je niet vreemd

Een echte klootzak was allang bij zijn vrouw weg gegaan zonder iets te laten horen
Wat een onzin. TS is ook gewoon een klootzak hoor. Zeker als je samen een kind hebt van een paar maanden oud. :')
Als je een beetje fatsoen hebt dan zorg je gewoon dat je je partner eerlijk op de hoogte stelt hoe de zaken erbij staan en daarna ga je gewoon scheiden op een fatsoenlijke manier. Liefst nog voor dat er kinderen zijn gemaakt.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184153663
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 23:39 schreef Barree het volgende:

[..]

De enige twijfels die ze had was het feit of ik mijn vrouw ging verlaten , ze is smoorverliefd dus ze ziet inderdaad misschien alles door een roze bril, net zoals ik dat bij haar doe, en ze heeft ook heel wat minder verliezen als ik , ze is vrijgezel zonder een baby .

Twijfels zal je natuurlijk altijd wel hebben als je in een nieuwe relatie stapt , je leert iemand pas echt kennen als je ermee samenwoont .
Beetje wrang dat laatste, je twijfelt net zo goed over je relatie van 11 jaar en die persoon zou je na al die jaren samenwonen dan goed genoeg moeten kennen om een en ander te weten wat nodig is enzo. Je weet nooit iets zeker en twijfels kunnen altijd toeslaan. Dingen die het verschil gaan maken zijn dan niet dat waanzinnige gevoel in den beginne, maar hoe je met een en ander om (leert) gaan.

Heel wat minder te verliezen is misschien ook wat cru, want je relatie liep al niet optimaal voor zij kwam. In die zin was je een en ander al kwijt en lag je prioriteit ook niet bij daarmee aan de slag te gaan. Je had al eerder de stekker eruit kunnen trekken, maar je hebt gewacht tot je een ander tegen kwam en daar enige tijd mee bleef klikken. Nadat je willens en wetens een kind met je vrouw hebt gekregen.

Weet je wat je minnares als single kan verliezen in zo een situatie? De onschuld en naïvititeit hoe het is om ouder te zijn ipv te worden. Dat zij op z'n minst een gedeelde plaats zou moeten krijgen, stiefmoeder gaat worden en nooit een fulltime volledig gezin kan vormen, omdat jij een kind met een ander deelt. Reken houden met planning, met carrière, met woonplekken, etc. Allemaal dingen waar ze kennelijk nog niet zoveel weet van heeft/wil weten en die je had moeten bespreken qua toekomst. Niet alleen als verantwoordelijke ouder zou je dergelijke dingen in zo een stadium al enigszins overdacht en ingeschat moeten hebben, maar zeker ook ter bescherming toe naar iemand waar je zegt gek op te zijn en wiens partner je zou willen zijn. Met wie je een degelijke basis wil creëren en behouden, überhaupt voor je ermee samenwoont.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 23:47 schreef Barree het volgende:

[..]

Ze zei trouwens dat ik die beslissing om bij haar weg te gaan voor mezelf moet nemen, en niet voor haar , samenblijven voor het kind of een andere reden dan liefde is verspilling van de tijd , en ik kan ze geen ongelijk geven .
Dat is een hele verstandige opmerking ja, maar ondertussen wel vier maanden rotzooien met elkaar onder het mom dat jullie niet bij elkaar weg konden blijven. Dat is gedrag dat niet helemaal aansluit op een dergelijke instelling, maar laten we hopen dat jullie nu wel voet bij stuk houden en niet weer halfslachtig doorgaan..

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 23:50 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Tjahhh op een gegeven moment gaat het ook vervelen en blijkbaar heeft TS een ander gevonden die zijn standlozigheid (lees geen ruggengraat) wilt accepteren en accepteert hem zoals hij is.

Dat zijn vrouw gaat dreigen en hem niet verlaat zegt ook genoeg toch? Wat voor vrouw accepteert het dat haar man vreemd gaat. Dan heb je geen zelfrespect denk ik.
Nieuwerwets geleuter, alsof je niet net zo goed zelfrespect kan hebben en houden als je weloverwogen besluit toch niet je partner en relatie de deur uit te doen. Onzin en in dat kader is het zogenaamde dreigen ook een begrijpelijke deadline om ts duidelijk te maken dat hij of aan de bak moet of de deur uit.

Oh en ik vind het echt ronduit hilarisch om te denken dat de minnares na vier maandjes witte broodsweken ts zou accepteren voor wie hij is _O- En dat terwijl ts ook aangeeft dat zij net zo goed niet akkoord is met blijven investeren zolang hij geen beslissing heeft gemaakt.
Echter maken dit soort beredeneringen het wel weer een stuk begrijpelijker hoe we aan zulke scheidingspercentages komen..
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:17:47 #231
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184153710
Uiteindelijk wordt je minnares ook oud en als jullie elkaar dan over 10 jaar zat zijn zit je voor de rest van je leven alleen op de bank en zit er niemand bij je sterfbed.
pi_184153716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:05 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een onzin. TS is ook gewoon een klootzak hoor. Zeker als je samen een kind hebt van een paar maanden oud. :')
Als je een beetje fatsoen hebt dan zorg je gewoon dat je je partner eerlijk op de hoogte stelt hoe de zaken erbij staan en daarna ga je gewoon scheiden op een fatsoenlijke manier. Liefst nog voor dat er kinderen zijn gemaakt.
Vind TS meer een slappe zak die alles wel goed vindt. Weet het zelf allemaal niet en vind alles maar goed en denkt na zoveel jaren waarom niet ipv te scheiden
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:19:40 #233
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184153739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:18 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Vind TS meer een slappe zak die alles wel goed vindt. Weet het zelf allemaal niet en vind alles maar goed en denkt na zoveel jaren waarom niet ipv te scheiden
Lees je een post eigenlijk ook nog voordat je hem quote? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184153765
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat vind ik dan altijd zo triest... kinderen worden er echt niet beter van. Plus slépend gedoe...
Ik denk dat een kind prima zonder een liegende ouder kan.
pi_184153778
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Beetje wrang dat laatste, je twijfelt net zo goed over je relatie van 11 jaar en die persoon zou je na al die jaren samenwonen dan goed genoeg moeten kennen om een en ander te weten wat nodig is enzo. Je weet nooit iets zeker en twijfels kunnen altijd toeslaan. Dingen die het verschil gaan maken zijn dan niet dat waanzinnige gevoel in den beginne, maar hoe je met een en ander om (leert) gaan.

Heel wat minder te verliezen is misschien ook wat cru, want je relatie liep al niet optimaal voor zij kwam. In die zin was je een en ander al kwijt en lag je prioriteit ook niet bij daarmee aan de slag te gaan. Je had al eerder de stekker eruit kunnen trekken, maar je hebt gewacht tot je een ander tegen kwam en daar enige tijd mee bleef klikken. Nadat je willens en wetens een kind met je vrouw hebt gekregen.

Weet je wat je minnares als single kan verliezen in zo een situatie? De onschuld en naïvititeit hoe het is om ouder te zijn ipv te worden. Dat zij op z'n minst een gedeelde plaats zou moeten krijgen, stiefmoeder gaat worden en nooit een fulltime volledig gezin kan vormen, omdat jij een kind met een ander deelt. Reken houden met planning, met carrière, met woonplekken, etc. Allemaal dingen waar ze kennelijk nog niet zoveel weet van heeft/wil weten en die je had moeten bespreken qua toekomst. Niet alleen als verantwoordelijke ouder zou je dergelijke dingen in zo een stadium al enigszins overdacht en ingeschat moeten hebben, maar zeker ook ter bescherming toe naar iemand waar je zegt gek op te zijn en wiens partner je zou willen zijn. Met wie je een degelijke basis wil creëren en behouden, überhaupt voor je ermee samenwoont.

[..]

Dat is een hele verstandige opmerking ja, maar ondertussen wel vier maanden rotzooien met elkaar onder het mom dat jullie niet bij elkaar weg konden blijven. Dat is gedrag dat niet helemaal aansluit op een dergelijke instelling, maar laten we hopen dat jullie nu wel voet bij stuk houden en niet weer halfslachtig doorgaan..

[..]

Nieuwerwets geleuter, alsof je niet net zo goed zelfrespect kan hebben en houden als je weloverwogen besluit toch niet je partner en relatie de deur uit te doen. Onzin en in dat kader is het zogenaamde dreigen ook een begrijpelijke deadline om ts duidelijk te maken dat hij of aan de bak moet of de deur uit.

Oh en ik vind het echt ronduit hilarisch om te denken dat de minnares na vier maandjes witte broodsweken ts zou accepteren voor wie hij is _O- En dat terwijl ts ook aangeeft dat zij net zo goed niet akkoord is met blijven investeren zolang hij geen beslissing heeft gemaakt.
Echter maken dit soort beredeneringen het wel weer een stuk begrijpelijker hoe we aan zulke scheidingspercentages komen..
Als jij accepteert dat je partner vreemd gaat vind ik dat wel getuigen van weinig zelfrespect en dat zeg ik terwijl ik weinig met de term heb.

Op de eerste plaatst komt altijd jezelf en niet een ander die onloyaal is en je relatie en jou beschaamd.
pi_184153817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Lees je een post eigenlijk ook nog voordat je hem quote? :')
Ja

Jij zegt dat TS zijn vrouw moet informeren en ik vind dat wishfull thinking
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:27:40 #237
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184153897
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:22 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ja

Jij zegt dat TS zijn vrouw moet informeren en ik vind dat wishfull thinking
Dat is geen wishfull thinking. Dat is gewoon een beetje fatsoen tonen voor je partner en eventuele kinderen. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184153910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:21 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Als jij accepteert dat je partner vreemd gaat vind ik dat wel getuigen van weinig zelfrespect en dat zeg ik terwijl ik weinig met de term heb.

Op de eerste plaatst komt altijd jezelf en niet een ander die onloyaal is en je relatie en jou beschaamd.
En je zet jezelf juist op nr1 als je gaat voor wat jij wil en niet omdat een of andere stoere vent een andere invulling geeft aan het concept van zelfrespect. Hoe hard er ook gejankt kan worden dat ze zus of zo allemaal zogenaamd over zouden hebben voor die ander, uiteindelijk doe je het gewoon allemaal voor jezelf. Ook als dat kiezen voor een minder loyaal dan gehoopt iemand is, hoeft het loyaliteit aan jezelf niet per se te bijten en is de mening van de buitenwacht helemaal niet zo relevant verder..
pi_184154389
Wat een moraal ridders hier. Als de vrouw vreemd was gegaan, dan was het juist goed dat ze voor haarzelf heeft gekozen...

Er is niemand die zijn relatie eerst afkapt en dan pas opzoek gaat naar een nieuwe. Veel mensen roepen dat wel, maar als het puntje bij paaltje komt, dan gaan ze eerst vreemd, vervolgens komen ze in de knoei, want de persoon zelf of waar ze mee vreemd gaan die wil meer, lastige keuze...

Vervolgens gaat men áltijd terug naar de ex. En die neemt hij of zij nog terug ook (belang voor zichzelf of evt kind).

Al met al, de relatie is dan al dusdanig kapot dat het gewoon klaar is.

Het is niet voor niets dat 2 op de 3 huwelijken stuk lopen.

Terug OT: Ga scheiden mèt een goede omgangsregeling voor je kind.

Verder wens ik je succes en sterkte.
pi_184154605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een moraal ridders hier. Als de vrouw vreemd was gegaan, dan was het juist goed dat ze voor haarzelf heeft gekozen...
Wat? Er gelden genoeg dubbele standaarden, maar dat hoor ik voor het eerst.

quote:
Er is niemand die zijn relatie eerst afkapt en dan pas opzoek gaat naar een nieuwe.
Er zijn genoeg mensen die dat doen.
pi_184155093
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:


Er is niemand die zijn relatie eerst afkapt en dan pas opzoek gaat naar een nieuwe.
Dat niet perse. Maar soms wel voordat 'een nieuwe' wordt getreden.

Voor de rest wel eens dat er veel hypocrisie in de wereld is. Ik hoop dan maar altijd dat er oog is voor de mensen die er niks aan kunnen doen maar wel veel last van kunnen hebben. Zoals een kind
pi_184155133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een moraal ridders hier. Als de vrouw vreemd was gegaan, dan was het juist goed dat ze voor haarzelf heeft gekozen...
Grootste bullshit ever. Als een vrouw met een vergelijkbare OP aankomt krijgt ze vergelijkbare reacties. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 07:16:52 ]
pi_184155156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een moraal ridders hier. Als de vrouw vreemd was gegaan, dan was het juist goed dat ze voor haarzelf heeft gekozen...

Er is niemand die zijn relatie eerst afkapt en dan pas opzoek gaat naar een nieuwe. Veel mensen roepen dat wel, maar als het puntje bij paaltje komt, dan gaan ze eerst vreemd, vervolgens komen ze in de knoei, want de persoon zelf of waar ze mee vreemd gaan die wil meer, lastige keuze...

Vervolgens gaat men áltijd terug naar de ex. En die neemt hij of zij nog terug ook (belang voor zichzelf of evt kind).

Al met al, de relatie is dan al dusdanig kapot dat het gewoon klaar is.

Het is niet voor niets dat 2 op de 3 huwelijken stuk lopen.

Terug OT: Ga scheiden mèt een goede omgangsregeling voor je kind.

Verder wens ik je succes en sterkte.
Niet voor iedereen spreken als je zelf geen ruggengraat hebt. Dank je.
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 07:37:21 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184155212
Beetje jammer voor het kind wel. Daar hoor ik je verder niet over, dus dat zal wel niet belangrijk genoeg voor je zijn. Had je je dit nou echt niet eerder kunnen bedenken?

Voor je vrouw lijkt het me wel beter dat jullie uit elkaar gaan, want je komt nogal narcistisch over.
pi_184156282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:27 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat is geen wishfull thinking. Dat is gewoon een beetje fatsoen tonen voor je partner en eventuele kinderen. :')
Dus komen we weer uit dat TS een zwakke zak is
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:19:53 #246
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184156302
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een moraal ridders hier. Als de vrouw vreemd was gegaan, dan was het juist goed dat ze voor haarzelf heeft gekozen...
Spreek voor jezelf. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er is niemand die zijn relatie eerst afkapt en dan pas opzoek gaat naar een nieuwe. Veel mensen roepen dat wel, maar als het puntje bij paaltje komt, dan gaan ze eerst vreemd, vervolgens komen ze in de knoei,
Als je geen gevoelens meer hebt voor je partner dan moet je daar gewoon eerlijk in zijn. Dan ga je niet achter dr rug om andere vrouwen neuken. Ben je ff betoeterd.


quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is niet voor niets dat 2 op de 3 huwelijken stuk lopen.
Dat is geen excuus. Je moet niet naar andere huwelijken kijken, je moet naar jezelf kijken en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen shit.

Als 2 op de 3 mensen in de sloot springen dan ga je daar toch ook niet achteraan? Just saying :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:45:05 #247
123170 alors
zlata1234
pi_184156560
- graag normaal reageren -

[ Bericht 89% gewijzigd door STING op 02-01-2019 11:14:45 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_184157195
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:18 schreef Lunatiek het volgende:
Flauwe seks maar wel een kind van zes maanden. Flauwe smoes dus. En hier pas lopen klagen nadat je overspel hebt gepleegd.
Ga met die griet van kantoor verder op wie je ook uitgekeken zult zijn als de ouderdom haar in zijn greep krijgt en bereid je voor op jarenlang betalen van alimentatie omdat je liever je pik achterna loopt dan te investeren in je huwelijk.
Ik weet niet wat ze jou verteld hebben, maar je kan niet alleen maar zwanger worden van geweldige seks hoor?
"Pools are perfect for holding water"
pi_184157215
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Een tuin en boom bij een appartement vind ik wel knap. Dan maak je echt iets van je balkon.
_O-
"Pools are perfect for holding water"
pi_184157265
Ja en over 2/3 jaar is je nieuwe scharrel net zo saai.
En dan?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')