abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184136448




Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel.
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld.

i Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.

Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Duurt het openen te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder.

Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.

i Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor



Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.

XG7Fg7P.pnggif.gifhomijnmade.jpgoie_tgcTSw5rouQG.gif kanye_gif.gifalexis.jordan.3.gifmonitor.jpgNw0gEd0.pnggrrrrrrrrPanter.jpgren.gif1alice.gifng202.gifrsz_stalin_1902.gif2nut85v.gifhomijnvink.jpgXQqqXUg.jpgezgif.gifUI-Rebillet.gifqSJriun.gifezgif-3147505230.jpgEINDELIJK.gif1659hd.jpg erasmusbrug.jpgfietsbel.jpgui.jpgVasilevski.jpgblaa.gif-----.gifgmPOZnZ.gif
­
­
Nog 42 dagen tot dinsdag 12 februari 2019
­
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan

SPOILER: meets en zo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedicht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184136453
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O_ heldin!
Nou ja, het grenst bij haar wel een beetje aan obsessief er mee bezig zijn hoor. Als ze een week niet minimaal 3 keer geweest is of als er een keer 5 dagen tussen trainingssessies zit dan zit ze daar echt mee. Is ook niet gezond.

Is ook al onderwerp geweest van fikse ruzies thuis. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan wil je die echt niet inruilen voor mijn zus :+
Goedgekeurd door B&B
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:08:58 #4
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136458
Oeps, door het slotje.

quote:
9s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:05 schreef devzero het volgende:

[..]

2 uur in de sportschool? Zou je dat willen?
Lijkt me niet verkeerd. Ik ben er nu vaak een uur en een kwartier.
With the stars as her umbrella
pi_184136459
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:05 schreef devzero het volgende:

[..]

2 uur in de sportschool? Zou je dat willen?
2 uur noemt mijn zus dus 'een korte sessie'. 3 uur is 'normaal', 3+ is 'uitgebreid'. Dan heb je dus echt de hele sportschool al 2 keer zien refreshen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, het grenst bij haar wel een beetje aan obsessief er mee bezig zijn hoor. Als ze een week niet minimaal 3 keer geweest is of als er een keer 5 dagen tussen trainingssessies zit dan zit ze daar echt mee. Is ook niet gezond.

Is ook al onderwerp geweest van fikse ruzies thuis. :')
Als je een beetje aan sport doet voor een bepaalde reden (afvallen, meer kunnen drinken, etc), dan is het erg makkelijk om er geobsedeerd te worden. Daarom beperk ik me tot 10km per keer rennen en geen halve marathons. Lijkt me wel leuk om te doen, maar dan moet ik vaker dan 1 a 2x per week rennen.
pi_184136466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:


[..]

2 uur noemt mijn zus dus 'een korte sessie'. 3 uur is 'normaal', 3+ is 'uitgebreid'. Dan heb je dus echt de hele sportschool al 2 keer zien refreshen :')
Ik trek mijn gympen aan, doe een beetje stretchen, ren voor 50 minuten en ben weer thuis. Max een uurtje dus. :D
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:11:01 #8
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, het grenst bij haar wel een beetje aan obsessief er mee bezig zijn hoor. Als ze een week niet minimaal 3 keer geweest is of als er een keer 5 dagen tussen trainingssessies zit dan zit ze daar echt mee. Is ook niet gezond.

Is ook al onderwerp geweest van fikse ruzies thuis. :')
Dat klinkt als een verslaving ja :+
Drie keer in de week is een mooi streven, vind ik.

Hoe vaak ga jij?
With the stars as her umbrella
pi_184136468
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:09 schreef devzero het volgende:

[..]

Als je een beetje aan sport doet voor een bepaalde reden (afvallen, meer kunnen drinken, etc), dan is het erg makkelijk om er geobsedeerd te worden. Daarom beperk ik me tot 10km per keer rennen en geen halve marathons. Lijkt me wel leuk om te doen, maar dan moet ik vaker dan 1 a 2x per week rennen.
Zij is het gaan doen omdat ze een schouderblessure had en haar schouderspieren moest gaan trainen. Maar dat is een beetje doorgeslagen :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zij is het gaan doen omdat ze een schouderblessure had en haar schouderspieren moest gaan trainen. Maar dat is een beetje doorgeslagen :+
Zolang het de rest van haar leven maar niet gaat bepalen, tsja.
pi_184136478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat klinkt als een verslaving ja :+
Drie keer in de week is een mooi streven, vind ik.

Hoe vaak ga jij?
Probeer ook drie keer in de week. In zat er eerst ook mee als ik dat niet haalde of als ik niet mijn hele 'programma' af kon werken. In het begin boek je heel snel vooruitgang qua conditie en spiermassa, na die eerste paar maanden moet je er echt aan gaan trekken om nog vooruitgang te boeken. Als het dan eens een paar weken niet lukte en ik dan merkte dat ik achteruit was gegaan vond ik dat heel kut. Maar tegenwoordig heb ik zoiets van:"Boeien.... Je doel is nooit geweest om #fitboy te worden en wat je ook doet, een goddelijk lichaam ben je sowieso al te oud voor.".

Ik sport sinds ik er zo in sta ook echt met veel meer plezier. Als ik merk dat het niet wil lukken op een bepaald gewicht meer dan gaat er gewoon een paar kilo af.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136481
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:13 schreef devzero het volgende:

[..]

Zolang het de rest van haar leven maar niet gaat bepalen, tsja.
Nou ja, die kant ging het wel een beetje op. 3-4 keer per week 3+ uur in de sportschool. Dat is allemaal leuk en aardig maar daar zit ook nog een baan en een gezinsleven bij. En dan deed ze er thuis ook nog vaak een uur oefeningen bij. Ja, dat gaat dan ten koste van andere dingen. Waren manlief en kinderen op een gegeven moment niet zo blij mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136485
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat zijn totaal verschillende dingen ja :Y
Ik vind krachttraining heel leuk. Rennen minder, al zou ik dat ook liever in de natuur doen dan een suf stadspark of de drukke stad.

Ik ga me wel opgeven voor een loop dit jaar :D help.
Had deze helemaal gemist :@

Ik vond rennen vroeger helemaal niets, maar doe het sinds een paar jaartjes en het bevalt me wel. Liever niet in een stadspark of zo, maar gelukkig heb ik hier redelijk wat groen/bos om me heen. Mijn mooiste tochten waren in de Sierra Nevada (california), middle of nowhere met overal sneeuw (het was rond kerst). Maar als ik naar een conferentie ga, is het ook een leuke manier om een beetje van een nieuwe stad te zien.

Wat voor loop ga je doen?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:20:19 #14
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Probeer ook drie keer in de week. In zat er eerst ook mee als ik dat niet haalde of als ik niet mijn hele 'programma' af kon werken. In het begin boek je heel snel vooruitgang qua conditie en spiermassa, na die eerste paar maanden moet je er echt aan gaan trekken om nog vooruitgang te boeken. Als het dan eens een paar weken niet lukte en ik dan merkte dat ik achteruit was gegaan vond ik dat heel kut. Maar tegenwoordig heb ik zoiets van:"Boeien.... Je doel is nooit geweest om #fitboy te worden en wat je ook doet, een goddelijk lichaam ben je sowieso al te oud voor.".

Ik sport sinds ik er zo in sta ook echt met veel meer plezier. Als ik merk dat het niet wil lukken op een bepaald gewicht meer dan gaat er gewoon een paar kilo af.
Dat klinkt wel verstandig ja :Y Sowieso goed dat je al drie keer in de week gaat en niet al te veel obsessed.

Dat balen herken ik zelf wel trouwens. Ik ben nu al een week niet geweest. Heel irritant.
With the stars as her umbrella
pi_184136487
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:20 schreef -Miauw- het volgende:

Dat balen herken ik zelf wel trouwens. Ik ben nu al een week niet geweest. Heel irritant.
Ja, feestdagen en alles. Vreten en zuipen als een idioot. Heb het allemaal maar laten gaan. Woensdag pakken we het weer op en dan misschien even wat fanatieker om de schade in te halen maar vooral niet doordraven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:23:00 #16
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136491
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:20 schreef devzero het volgende:

[..]

Had deze helemaal gemist :@

Ik vond rennen vroeger helemaal niets, maar doe het sinds een paar jaartjes en het bevalt me wel. Liever niet in een stadspark of zo, maar gelukkig heb ik hier redelijk wat groen/bos om me heen. Mijn mooiste tochten waren in de Sierra Nevada (california), middle of nowhere met overal sneeuw (het was rond kerst). Maar als ik naar een conferentie ga, is het ook een leuke manier om een beetje van een nieuwe stad te zien.

Wat voor loop ga je doen?
Oh dat klinkt gaaf zeg _O_ Ook een heel stuk zwaarder dan lopen in de stad volgens mij.

Ik ga de Damloop by Night doen, 8 kilometer. Niet heel spectaculair maar wel voor mij want ik háát hardlopen _O-
With the stars as her umbrella
pi_184136495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, die kant ging het wel een beetje op. 3-4 keer per week 3+ uur in de sportschool. Dat is allemaal leuk en aardig maar daar zit ook nog een baan en een gezinsleven bij. En dan deed ze er thuis ook nog vaak een uur oefeningen bij. Ja, dat gaat dan ten koste van andere dingen. Waren manlief en kinderen op een gegeven moment niet zo blij mee.
Dan kom je op glad ijs. Ex was geobsedeerd met werk en dat liep ook niet goed af.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:23:48 #18
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, feestdagen en alles. Vreten en zuipen als een idioot. Heb het allemaal maar laten gaan. Woensdag pakken we het weer op en dan misschien even wat fanatieker om de schade in te halen maar vooral niet doordraven.
Dit!

Woensdag wordt een laaaaange dag :+
With the stars as her umbrella
pi_184136501
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:23 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dit!

Woensdag wordt een laaaaange dag :+
Vast niet zo lang als vandaag :')


Is het echt als 5 voor half 6?! :o
pi_184136506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:23 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh dat klinkt gaaf zeg _O_ Ook een heel stuk zwaarder dan lopen in de stad volgens mij.

Ik ga de Damloop by Night doen, 8 kilometer. Niet heel spectaculair maar wel voor mij want ik háát hardlopen _O-
5 miles is een mooie afstand! Niet te ver en niet te kort.

quote:
Het parcours over 5 Engelse Mijl gaat voor een deel over het traditionele Dam tot Damloop-parcours en is oogverblindend verlicht. Onderweg geeft de muziek je een extra boost om deze 8 km te voltooien. De finish is dit jaar op een bijzondere locatie, namelijk in de Peperstraat, waar een dag later ook de deelnemers aan de 10 Engelse Mijl finishen. Na een euforische finish kun je in het Dam tot Dam Park samen met duizenden andere hardlopers proosten op je behaalde overwinning.
Zou die graag rennen eigenlijk. 21 september he.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:26:57 #21
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136507
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Vast niet zo lang als vandaag :')


Is het echt als 5 voor half 6?! :o
It is :Y

Moet ook maar weer een tweede poging tot slapen doen. Die eerste keer ging makkelijk met alle drank.
With the stars as her umbrella
pi_184136511
eens kijken wat moentje doet op 21 september :@
pi_184136512
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:23 schreef devzero het volgende:

[..]

Dan kom je op glad ijs. Ex was geobsedeerd met werk en dat liep ook niet goed af.
Jep, zo'n 3+ uur sessie ben je gewoon met op en neer naar de sportschool bijna een compleet dagdeel kwijt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 05:29:03 #24
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136513
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:26 schreef devzero het volgende:

[..]

5 miles is een mooie afstand! Niet te ver en niet te kort.

[..]

Zou die graag rennen eigenlijk. 21 september he.
Yes :D

Ik ga ‘m met mijn broer lopen, dat is het plan in ieder geval, en die is megasportief en leuk. Dus ik red het wel :+
With the stars as her umbrella
pi_184136515
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 05:28 schreef devzero het volgende:
eens kijken wat moentje doet op 21 september :@
Rent die ook? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')