Goed bezig hoor. Ik ga vanaf volgende week elke dinsdag zwemmen hopelijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar goed, ga minder uitgeven aan snoep/chips/koekjes, dus kan ik daar het fruit weer van betalen
Yess leuk leuk!quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Ik ga vanaf volgende week elke dinsdag zwemmen hopelijk
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yess leuk leuk!
Ik krijg er teveel kramp van, dus heb het alweer opgegeven na 2x
Ja en ik kan dan weer met gemak anderhalf uur fitnessenquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahaIk hou het een uur vol
Beter dan de sportschool waar ik na 20 minuten al dood op de grond lig
Inderdaad! Zo zie je weer dat iedereen anders isquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja en ik kan dan weer met gemak anderhalf uur fitnessen
Ieder z'n eigen!
Ik kan bijvoorbeeld niet hardlopen, is een handicap denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo zie je weer dat iedereen anders is
Haha dat kan ik ook echt niet, ik ga door mijn enkelsquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kan bijvoorbeeld niet hardlopen, is een handicap denk ik
En ik krijg na een halve minuut al steken in m'n zijquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha dat kan ik ook echt niet, ik ga door mijn enkels
Hier ook en ik krijg heel weinig lucht.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha dat kan ik ook echt niet, ik ga door mijn enkels
Hehehquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
En ik krijg na een halve minuut al steken in m'n zij![]()
Ik hou het mooi bij de loopband, als cooling down
Nu pas?quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:21 schreef LPFAN het volgende:
Gister trouwens mijn haar gewassen met de shampoo die in mijn kerstpakket zat van SammzWat een verschil met mijn budget shampoo die ik altijd heb zeg
Hahahaquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nu pas?Ik had mezelf een dag na het uitpakken al uren in de douche verstopt met al dat lekkere spul
Nu pasquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:21 schreef LPFAN het volgende:
Gister trouwens mijn haar gewassen met de shampoo die in mijn kerstpakket zat van SammzWat een verschil met mijn budget shampoo die ik altijd heb zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |