abonnement Unibet Coolblue
pi_184120857
LONDEN - De Britse politie heeft 39 mensen gearresteerd na een steekpartij in het westen van Londen. Een man werd in de vroege uren van maandag neergestoken in de wijk Hammersmith en vecht voor zijn leven.



De aanhoudingen vonden volgens de Londense krant The Evening Standard plaats op een terrein vlakbij de steekpartij.

Messentrekkers vormen een groeiend probleem in de Britse hoofdstad. In oktober werd bekend dat het aantal steekpartijen tot recordhoogte was gestegen met 15.000 incidenten in één jaar.

Bron https://www.telegraaf.nl/(...)entallen-arrestaties




Laatst in het nieuws dat er voor het eerst meer moorden in Londen zijn gepleegd dan New York (New York is juist veel veiliger geworden de afgelopen 20 jaar)

Zorgwekkende ontwikkelingen in de UK
  maandag 31 december 2018 @ 14:14:14 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184120876
Hoort erbij in een grote stad.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Spellchecker maandag 31 december 2018 @ 14:15:09 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184121029
Is deze trend aan het overwaaien uit Hong Kong?

Wat telt trouwens zwaarder in Engeland? Een moord/pogin tot doodslag met mes of met een pistool?
  maandag 31 december 2018 @ 14:49:59 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184121921
Bloeddorstige Britten ook altijd :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184125664
Mochtde brexit goed uitpakken en ze al dat tuig van dat eiland gooien dan ben ik de eerste die daar gaat wonen. Het zijn altijd die verdraaide aziaten/artsen/tandartsen die dit soort grappen uithalen.
pi_184126245
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:08 schreef kurk_droog het volgende:
Mochtde brexit goed uitpakken en ze al dat tuig van dat eiland gooien dan ben ik de eerste die daar gaat wonen. Het zijn altijd die verdraaide aziaten/artsen/tandartsen die dit soort grappen uithalen.
In dit geval denk ik dat de Jamaicanen een aardige vinger in de pap hebben, die hebben zo'n typische hiphop gangster cultuur.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184133327
Breaking> Knife attacker armed with long blade stabs at least three people as he goes on the rampage at Manchester's Victoria Station
https://www.dailymail.co.(...)ictoria-Station.html
´
pi_184138382
Het blijft laf volk, direct met complete aanhang eruit gooien. Moet je wel de buitengrenzen afsluiten anders komen ze weer terug.
Er wordt nu alleen aan symptoom bestrijding gedaan, maar het probleem moet je uit de samenleving verwijderen, niet pamperen zoals nu in veel EU gedaan wordt.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 11:57:21 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184138411
Sadiq Khan's Londen. Part and parcel etc. Doe je niks aan!
  dinsdag 1 januari 2019 @ 11:57:57 #11
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184138416
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2018 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
De Angelsaksen hadden vroeger ook al messen..
:')

De angelsaksen waren ook immigranten.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 12:00:13 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184138449
Terwijl ze zo enorm veel messen, zelfs botermessen, innemen iedere dag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184140582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 12:46 schreef epicbeardman het volgende:
Haha NOS: LONDEN: Moordgolf door hiphop, Snapchat en YouTube

Realistisch: LONDON: Moordgolf door massa immigratie
Je ze moeten telkens iets nieuws verzinnen, met alleen "verwarde mannen" kom je er natuurlijk niet.
Dat zou te veel opvallen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_184178332
Osse toestanden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_184178790
Goh, wordt er nu gewoon eens openlijk een verband gelegd tussen moordzaken / messentrekkers en de hiphop-/straatcultuur?

Dat werd tijd zeg.

Nu nog stoppen met die "artiesten" als helden verheerlijken.
pi_184180064
Man try say that I run with my sword, is he fucking dumb?
Run up in the shop and chopped my man
And he went and snitched to his mum (Remz)
All this talk on my name, how many times have I made you run?
Teewhiz got splashed and died, and I don't feel sorry for his mum

UK Trap _O_

Heeft niet eens met conflicten over drugs o.i.d. te maken, gewoon elkaar neersteken omdat ze uit een andere postcode komen of je meisje heeft gebanged :').
pi_184180300
''Neuzen afbijten'', ''vagina's opensnijden''.

Het leven. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184180539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:07 schreef Defcon55 het volgende:
Man try say that I run with my sword, is he fucking dumb?
Run up in the shop and chopped my man
And he went and snitched to his mum (Remz)
All this talk on my name, how many times have I made you run?
Teewhiz got splashed and died, and I don't feel sorry for his mum

UK Trap _O_

Heeft niet eens met conflicten over drugs o.i.d. te maken, gewoon elkaar neersteken omdat ze uit een andere postcode komen of je meisje heeft gebanged :').
Of zoals in LA, neergeschoten worden omdat je met de verkeerde kleur sweater rondloopt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:08:39 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184181136
Moordgolf door hiphop, Snapchat en YouTube. O ja tuurlijk want daar zal het vast aan liggen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:18:21 #20
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184181329
quote:
15s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:20 schreef SpaceOddity het volgende:
''Neuzen afbijten'', ''vagina's opensnijden''.

Het leven. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beschouw mijzelf als iemand met veel inlevingsvermogen (ja echt :') ) maar hoe een vaginasnijder van binnen functioneert, dat kan ik mij moeilijk voorstellen.
pi_184191575
dit is waarom je beter alles met een bruin kleurtje uit de beschaafde wereld moet houden, het levert veel te veel problemen op anders
pi_184191759
Daarom gewoon open carry met zwaarden.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:58 schreef totalvamp het volgende:
dit is waarom je beter alles met een bruin kleurtje uit de beschaafde wereld moet houden, het levert veel te veel problemen op anders
Mwa, kleur maakt niet zoveel uit. Gelovigen daarentegen kan je beter mijden.
Conscience do cost.
pi_184192090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:09 schreef ems. het volgende:
Daarom gewoon open carry met zwaarden.

[..]

Mwa, kleur maakt niet zoveel uit. Gelovigen daarentegen kan je beter mijden.
Nouja antilianen marokkanen turken en noem maar op zijn allemaal probleemgroepen.

Zo'n beetje alles met een kleurtje zorgt alleen maar voor ellende.

Al ben ik het met je eens dat geloof ook een probleem is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')