Bij mijn weten begon Jessie daar over. Die had het over bamboe dat daar ook gegekapt werd. Toen zei Adriaan dat dat ook zo was bij katoen. Was meer een aanvulling op wat Jessie zei.quote:Op maandag 31 december 2018 08:22 schreef Dotteke het volgende:
O nee katoenen shirtjes mag ook niet, want dan pak je de bomen van die dieren af, zegt Adriaan
Sukkel dan m ag je ook niet zoveel groenten eten want daar leven ook beestjes op
Nou sinds die misselijke blaaskaak er is kijk ik veel minder. Scheelt niet veel of ik kap erquote:
Maar daarom zei Adriaan het nog welquote:Op maandag 31 december 2018 08:49 schreef eskil het volgende:
[..]
Bij mijn weten begon Jessie daar over. Die had het over bamboe dat daar ook gegekapt werd. Toen zei Adriaan dat dat ook zo was bij katoen. Was meer een aanvulling op wat Jessie zei.
Haha ja, maar was niet zo dat hij zei dat het niet mocht ofzo.quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom zei Adriaan het nog wel
He, je bent weer terugquote:Op maandag 31 december 2018 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
Flikker toch op vent..je bent me baas niet
Ja kwam ff kijken maar heb het nu alweer gezienquote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He, je bent weer terug
Ja vreselijk he Hidi, ik snap echt niet dat iedereen het pikt
Komt vast door de stemming, zijn allemaal bang voor stemmen.quote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He, je bent weer terug
Ja vreselijk he Hidi, ik snap echt niet dat iedereen het pikt
Ja, het is niet veel he, Jessie heeft de tent overgenomen zeikt iedereen af en iedereen pikt hetquote:Op maandag 31 december 2018 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja kwam ff kijken maar heb het nu alweer gezien
Same bullshit different day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |