abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 december 2018 @ 02:22:57 #1
479571 Bestweter
Wie weet alles ?
pi_184112032
Frank de Winne is geen astronaut, stelt Gregoire (Greg) Derdeyn.

Een zekere Gregoire Derdeyn (of Greg Derdeyn) stelt dat de Belgische ruimtevaarder Frank de Winne geen astronaut is, maar een kosmonaut "omdat hij in een Russisch ruimtetuig heeft verbleven".

Het woord "ruimtevaarder" gebruiken zou eenvoudiger zijn (een soortnaam), maar daar nam mijnheer Derdeyn geen genoegen mee. Hij discussieert immers graag, en haalt graag 'zijn gelijk'.

Maar... heeft hij gelijk of niet?
Mensen die alles denken beter te weten, zijn vaak eenzaam en geïsoleerd. Vaak worden dergelijke mensen vergeleken met narcisten: alle aandacht moet naar hen gaan, ze zijn vaak gefrustreerd, vlug boos, en kijken vaak met minachting neer op anderen.
  maandag 31 december 2018 @ 02:42:53 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184112385
Ja wie gaat hem zijn gelijk geven dan?
Die benamingen zijn iets van vroeger.
pi_184112778
Topic nummero 3 hierover van dezelfde TS 😂
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 31 december 2018 @ 05:01:39 #4
479571 Bestweter
Wie weet alles ?
pi_184113123
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 03:16 schreef bijdehand het volgende:
Topic nummero 3 hierover van dezelfde TS 😂
Tja, mijnheer bijdehand (bijdevoet): soms moet men veel doen om de waarheid te achterhalen en te kijken of die mijnheer Gregoire Derdeyn gelijk heeft of niet, niet? ;-) :s)
Mensen die alles denken beter te weten, zijn vaak eenzaam en geïsoleerd. Vaak worden dergelijke mensen vergeleken met narcisten: alle aandacht moet naar hen gaan, ze zijn vaak gefrustreerd, vlug boos, en kijken vaak met minachting neer op anderen.
pi_184113172
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 05:01 schreef Bestweter het volgende:

[..]

Tja, mijnheer bijdehand (bijdevoet): soms moet men veel doen om de waarheid te achterhalen en te kijken of die mijnheer Gregoire Derdeyn gelijk heeft of niet, niet? ;-) :s)
waarom?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 31 december 2018 @ 06:07:36 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184113186
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 05:01 schreef Bestweter het volgende:

[..]

Tja, mijnheer bijdehand (bijdevoet): soms moet men veel doen om de waarheid te achterhalen en te kijken of die mijnheer Gregoire Derdeyn gelijk heeft of niet, niet? ;-) :s)
Pot en ketel.

Waarom boeit dit je zo, is Frank je papa?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 31 december 2018 @ 07:30:51 #7
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184113336
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 05:01 schreef Bestweter het volgende:

[..]

Tja, mijnheer bijdehand (bijdevoet): soms moet men veel doen om de waarheid te achterhalen en te kijken of die mijnheer Gregoire Derdeyn gelijk heeft of niet, niet? ;-) :s)
Let it go. Meerdere topics openen over hetzelfde onderwerp is een tikkeltje overdreven.
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')