Gelukkig was ie op mn pasjes en wat kleingeld na leeg, en je kan gelukkig met je telefoon tegenwoordig ter plekke je bankpas blokkeren.quote:
yepquote:Op maandag 31 december 2018 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Aw![]()
Gelukkig zie ik jou nog wel in het R49 topic![]()
Bovendien vliegt 2019 waarschijnlijk ook weer zo voorbij en begint het allemaal weer
Henry is misschien wel de saaiste persoon op aarde.quote:
Deze van Edje vind ik goed te doen, maar staat wel 500 plekjes te hoog.quote:
Extreem overgewaardeerd zelfs.quote:Op maandag 31 december 2018 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niets tegen Ed Sheeran, maar us de beste man niet ernstig overgewaardeerd?
Dit inderdaadquote:Op maandag 31 december 2018 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niets tegen Ed Sheeran, maar us de beste man niet ernstig overgewaardeerd?
Niks mis met dit nummer, maar ik had hem rond 1852 meer prima gevonden.quote:Op maandag 31 december 2018 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kwam er achter dat hij extreem ripped is en er een boek over heeft geschreven.quote:Op maandag 31 december 2018 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henry is misschien wel de saaiste persoon op aarde.
Iedereen bij de voetbalafdeling van de NOS heeft een beperking; op Frank Wielaard en Jeroen Elshoff na.quote:Op maandag 31 december 2018 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henry is misschien wel de saaiste persoon op aarde.
En de goal.quote:Op maandag 31 december 2018 01:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen bij de voetbalafdeling van de NOS heeft een beperking; op Frank Wielaard en Jeroen Elshoff na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |