Hier kan je dus als je goede en slechte ervaringen kwijt over het online bestellen. Ga svp niet spammen wat ik weet zeker dat die posts sneller verwijderd zullen zijn dan Emile Ratelband uit de verkiezingspeilingen van Nova.
Ik zal dus even beginnen:
Ik wil wat bestellen bij www.dvdzone2.com
Mijn vraag: heeft iemand hier slechte ervaringen met dit bedrijf
quote:Ik wou reageren, maar toen zat ie al dicht
Op donderdag 2 januari 2003 23:09 schreef kwib het volgende:
Na aanleiding van een spam-aanklacht tegenover mijn aardige persoontje en een kort babbeltje in het Zeik & Zeur Topic dit topic als resultaat.Hier kan je dus als je goede en slechte ervaringen kwijt over het online bestellen. Ga svp niet spammen wat ik weet zeker dat die posts sneller verwijderd zullen zijn dan Emile Ratelband uit de verkiezingspeilingen van Nova.
Ik zal dus even beginnen:
Ik wil wat bestellen bij www.dvdzone2.com
Mijn vraag: heeft iemand hier slechte ervaringen met dit bedrijf
Als je zekerheid wilt, kijk ff op play.com. Met dit bedrijf van jou heb ik geen ervaring, met play wel..
Ik ga er trouwens vanuit dat je ervaring met play.com positief is?
quote:*ontvangen heeft*
Op donderdag 2 januari 2003 23:23 schreef kwib het volgende:
*bestelt heeft* btw
Helemaal top
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm
Alles over on-line kopen uit niet-EU landen.
Tsja, meer heb ik nooit online bestelt volgens mij... meestal bevalt het me prima, ook 2e hands dingen. er zit wel eens een rotte appel tussen, maar ga niet voor verdacht goedkoop, mraccount.nl is daar een goed voorbeeld van. En dat van heineken vind k gewoon triest, dat moet beter kunnen voor zo een groot concern
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |