Heeft ze ze zelf gemaakt. Wat dat betreft ben ik het met Jessie eens meer geld voor boodschappen. Ik zou van dit voer ook deprie wordenquote:
Die lul vreet het volgens mij alleen maar omdat het duur is.quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dus Jessie vind de vegaburger met vegamayo heerlijk, en het zijn weinig callorieren en zow.
Iemand vroeg wat dat over zijn burger was, en het antwoord is jus van het vlees heb ik eroverheen gegooid.
Nouuuu wil het net zeggenquote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Eten is niet gaar, hoe kan dat dan heeft uren opgestaan.
Ja lijkt me belangrijker dan feestjes en rare snuiters die komen voor activiteiten om je humeur te verbeteren en zo.quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze ze zelf gemaakt. Wat dat betreft ben ik het met Jessie eens meer geld voor boodschappen. Ik zou van dit voer ook deprie worden
Vuurtje vergeten?quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Het vlees is zwart van buiten en niet gaar van binnen, zei Shelly daarstraks al. Maar dat ligt aan de pannen en niet omdat het vuur op het allerhoogst staat of zo.quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ja en Jessie klaagde al dat ze het op gezet had en toen heel laag en al een uur stond en nog niet klaar was.quote:Op zondag 30 december 2018 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het vlees is zwart van buiten en niet gaar van binnen, zei Shelly daarstraks al. Maar dat ligt aan de pannen en niet omdat het vuur op het allerhoogst staat of zo.
Polaroidfotoquote:Op zondag 30 december 2018 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat gaf Joa nu aan Gerrit wat hij in zijn jaszak stopt.
Als je groente uren op heb staan is er niet veel van overquote:Op zondag 30 december 2018 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oja slimme Shelley heeft gekookt.
Dat zou dan over de bonen en aardappels gaan.quote:Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en Jessie klaagde al dat ze het op gezet had en toen heel laag en al een uur stond en nog niet klaar was.
Groentesmots.quote:Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je groente uren op heb staan is er niet veel van over
Dat van die 16 is ook niet helemaal zeker... Shelly heeft het namelijk geteldquote:Op zondag 30 december 2018 20:37 schreef Soulraven het volgende:
Er zijn 16 stukken vlees gebakken maar mike en nog iemand hebben niks?
Lekker dan.
Dus Brandon is gewoon aan het liegen ook nog.quote:Op zondag 30 december 2018 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brandon heeft een groenteburger en een schnitzel gehad.
En Shelly heeft er ook een paar weg gegooid.
Gisteren heeft Mike ook al geen spinazie gehad.
Ik sta de hele dag in de silo te bouwen de vuile hufters luie flikkers.
Ik had besteld als ik Mike was dan.
Het zou me niks verbazen als ze de stukken die ze weg heeft gegooid ook heeft mee geteld.quote:Op zondag 30 december 2018 20:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat van die 16 is ook niet helemaal zeker... Shelly heeft het namelijk geteld
Ja en verteld dat dus nu niet dat ze dat heeft gedaan die verbrandt waren.quote:Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze de stukken die ze weg heeft gegooid ook heeft mee geteld.
TV maken.quote:Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef snetje het volgende:
Jessie gaat een rondje doen om te kijken wie het heeft gedaan....
Jah staat in het vorig topic.quote:Op zondag 30 december 2018 20:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dus Brandon is gewoon aan het liegen ook nog.
Die shelly heeft verbrandtquote:Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en verteld dat dus nu niet dat ze dat heeft gedaan die verbrandt waren.
Ik moest even denken, maar dat sloeg natuurlijk op de schnitzel.quote:Op zondag 30 december 2018 20:41 schreef Soury het volgende:
Zijn er Duitsers hier, jullie hadden een DNA test
Ik weet niet of ze na het bakken of ervoor heeft geteld.quote:Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en verteld dat dus nu niet dat ze dat heeft gedaan die verbrandt waren.
JAquote:Op zondag 30 december 2018 20:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar dat sloeg natuurlijk op de schnitzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |