abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2019 @ 10:50:28 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184256956
Zo. Verjaardagen voorlopig ook weer even gehad, dus we kunnen weer volop normaal doen. *O* Wel een hoop complimentjes gehad op voorgenoemde verjaardag, da's altijd leuk. :D

Vandaag wordt het dus:
O/L: 5 snee brood/1 kadetje met chocopasta
D: AVG
T: Sinaasappel, proteīne wafel, appel, indien zin een paar dropjes
S/B: Uurtje hardloopclub, half uur totaal woon-werk fietsen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 7 januari 2019 @ 10:52:43 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184256978
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:46 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Thanks voor de geruststelling, maar joh, dat weet ik toch wel ;)

Binnen 1 dag kom je inderdaad geen 2,2 kg vet aan :+

Per dag kan je zo'n 1-2% van je totale lichaamsgewicht afwijken t.o.v. de dag ervoor, totaal afhankelijk van hoeveel je hebt gegeten, en wat je hebt gegeten/gedronken (en is dus idd vooral maaginhoud van het voedsel zelf en vocht wat je vasthoudt).

I'm not worried at all ;)
Gelukkig maar. Ik volg het hier wel (vaste lurker), maar heb niet meer helemaal helder voor ogen wie dit wel weet en wie niet. Ik nam je post dus serieus (sorry!). Maar als stiekeme-anti-dieeter die gelooft in “normaal doen” vind ik het altijd zo jammer als ik iemand zie stressen omdat hij/zij een keer uit de band is gesprongen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 7 januari 2019 @ 10:59:12 #203
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184257072
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Ik volg het hier wel (vaste lurker), maar heb niet meer helemaal helder voor ogen wie dit wel weet en wie niet. Ik nam je post dus serieus (sorry!). Maar als stiekeme-anti-dieeter die gelooft in “normaal doen” vind ik het altijd zo jammer als ik iemand zie stressen omdat hij/zij een keer uit de band is gesprongen.
True! helemaal gelijk hoor, maar ik ben er gelukkig niet een van :) als ik zoiets hier post is het meer voor de grap/beetje zelfspot. Afgelopen pagina's had ik al net mijn grafiekje geplaatst.

Dit afgelopen weekend was het dus:

Vrijdag: 85.2
Zaterdag: 83.5
Zondag 82.2
Vandaag: 84.3

Verwacht deze week weer richting de 83 en uiteindelijk ergens midden 82 uit te komen :Y)

En overigens maakt het ook weer niet superveel uit. Ben pas geleden juist gestopt met cutten, en moet sinds enkele weken langzaam meer gaan eten om juist in spiermassa aan te komen.

Alleen is de nadruk wel op langzaam en dat is minder handig met de feestdagen en dit familiefeest (eigen schuld natuurlijk ;))
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184257331
Weekmenu (ik ga heel lekker eten):
Maandag: Hutpot met eieren en tafelzuur
Dinsdag: Spruitjes, aardappelen, vegaburger
Woensdag: Spruitjes, aardappelen, vegaburger
Donderdag: Pasta met groente en tofu en rode saus
Vrijdag: Pasta met groente en tofu en rode saus
Zaterdag: Risotto met spinazie en een plak kaas
Zondag: Risotto met spinazie en een plak kaas
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184273290
START!!!

Maandag 7 januari:

Ontbijt: 4 sneetjes bruin brood (Tijgerbruin van AH) + Aardappelpuree (als beleg, die Maggi Creme Fraiche, 2 eetlepels van die poeder in een kom en wat water erbij, roeren, en peper erbij en smullen maar)

Tussendoor: Weightcare tussendoor reep (die van 75 kcal) + opkikker tuinkruiden bouillon

Lunch: 1 weightcare maaltijdreep banaan (en ja, ik had honger) 1 weightcare maaltijdreep abrikoos-citroen

Diner: Nasi (gekookte rijst in zonnebloemolie + zo'n bonduelle blikje met mais en doperwten en wortels)

Late snack: 2 mandarijnen + 2 appels + 1 hele komkommer

GOEDE DAG GEHAD!!!

Ik zal het voortaan alleen wel bij 1 maaltijdreep houden, die ene extra bij de lunch schopt de kcal omhoog. En ik had een vol bord nasi gegeten (dat moet ik niet meer doen). Goed begin verder! Morgen (vandaag) weer. En woensdag gooi ik daten + jobhunt erbij.

Thanx voor de steun!
Niet doen
  dinsdag 8 januari 2019 @ 06:22:52 #206
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184273576
??? @ aardappelpuree op je brood 🍞
pi_184273652
Lijstje voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing
S: half uur cardio, half uur kracht
L: salade met makreel, appel en radijs
D: zelfde als gisteren
T: worteltjes
B: 10k stappen
pi_184273803
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 06:22 schreef hugecooll het volgende:
??? @ aardappelpuree op je brood 🍞
Ik vind het ook niets. Veel werk ook?

Gister
O dubbele boterham pindakaas, karnemelk
T appel boterham kaas
L dubbele boterham kaas, karnemelk, tomaatjes
T appek, boterham kaas
D ovenschotel broccoli kip van ah. Had honger. Een hele! :@ 900 kcal.
B rondje gelopen

Vandaag
O 2 sneden vullend! Brood met pindakaas, karnemelk (ander brood was op :( )
T appel evt extra boterham met kaas
L 1-2 boterham hoemoes, evt karnemelk
T appel en 0 of 1 boterham hoemoes
D ? Iets met gehakt dat ligt eruit.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:05:30 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184274040
Zo! Dat is veel brood! ;)

Hier wil het nog niet echt ik voel me neerslachtig en krijg de knop niet om.

Gister redelijk ok gegeten totdat ik thuis kwam en het eten nog een uur op zich liet wachten.. dus vreten en daarna in bad ipv zwemmen..

Vandaag ook echt Echt ECHT geen zin om te gaan sporten.. eerst de dag maar even overleven geloof ik :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184274076
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:05 schreef Barreltje het volgende:
Zo! Dat is veel brood! ;)
Zo doe ik t altijd. Structuur! Alleen normaal ‘gewoon volkoren’ in plaats van deze zware supergranen-Duits brood shizzle.
quote:
Hier wil het nog niet echt ik voel me neerslachtig en krijg de knop niet om.

Gister redelijk ok gegeten totdat ik thuis kwam en het eten nog een uur op zich liet wachten.. dus vreten en daarna in bad ipv zwemmen..

Vandaag ook echt Echt ECHT geen zin om te gaan sporten.. eerst de dag maar even overleven geloof ik :{
Overlevingsmodus klinkt niet goed!

Hier is het ook nog wel echt wennen met m’n nieuwe baan. Kost veel energie (geen calorieën energie helaas )
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:25:40 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184274147
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:05 schreef Barreltje het volgende:
Zo! Dat is veel brood! ;)

Hier wil het nog niet echt ik voel me neerslachtig en krijg de knop niet om.

Gister redelijk ok gegeten totdat ik thuis kwam en het eten nog een uur op zich liet wachten.. dus vreten en daarna in bad ipv zwemmen..

Vandaag ook echt Echt ECHT geen zin om te gaan sporten.. eerst de dag maar even overleven geloof ik :{
:*
Is het een sport die je leuk vindt? Dan zou je je daar eventueel op kunnen focussen bij tegenzin, misschien niet voor nu, maar een andere keer.

Hier gaat het ritme krijgen weer aardig, gisteren braaf volgens mijn planning en het sporten was fijn. En ondanks dat ik een maand niet geweest was vooruitgang gemerkt, da's altijd leuk. :Y

Vandaag zal wel wat gek worden qua hongergevoeltijden, anderhalf uur eerder op het werk dan ik gewend ben. Willen lunchen om 11 uur ditdat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:31:04 #212
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184274181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 03:09 schreef Kluun1985 het volgende:
START!!!

Maandag 7 januari:

Ontbijt: 4 sneetjes bruin brood (Tijgerbruin van AH) + Aardappelpuree (als beleg, die Maggi Creme Fraiche, 2 eetlepels van die poeder in een kom en wat water erbij, roeren, en peper erbij en smullen maar)

Tussendoor: Weightcare tussendoor reep (die van 75 kcal) + opkikker tuinkruiden bouillon

Lunch: 1 weightcare maaltijdreep banaan (en ja, ik had honger) 1 weightcare maaltijdreep abrikoos-citroen

Diner: Nasi (gekookte rijst in zonnebloemolie + zo'n bonduelle blikje met mais en doperwten en wortels)

Late snack: 2 mandarijnen + 2 appels + 1 hele komkommer

GOEDE DAG GEHAD!!!

Ik zal het voortaan alleen wel bij 1 maaltijdreep houden, die ene extra bij de lunch schopt de kcal omhoog. En ik had een vol bord nasi gegeten (dat moet ik niet meer doen). Goed begin verder! Morgen (vandaag) weer. En woensdag gooi ik daten + jobhunt erbij.

Thanx voor de steun!
Klinkt allemaal niet zo heel veel :) ben gewoon nieuwsgierig naar de specs van je lichaam en dieet. Heb je een bepaald doel aan kcal om mee af te vallen?

Iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier maar zodra ik mensen maaltijdrepen, gekke herbalife-shakies enzo zie gebruiken in hun dieet dan maak ik me soms al lichtjes zorgen.

Niet dat het niet kán werken, maar omdat uit de praktijk net even te vaak blijkt dat het slechts tijdelijk werkt maar geen structurele oplossing is.

Je kunt/mag vaak meer eten dan je denkt, en vaak nog lekkerder ook. Iets wat je dan ook nog eens kan volhouden.

Als je overigens perfect tevreden bent met die maaltijdrepen en je ziet jezelf daarmee (blijvend) afvallen moet je dat uiteraard gewoon doen en niets van dit verhaal aantrekken.

NB: aardappelpuree op brood had ik ook nog niet eerder gehoord :P Overigens beide lekker, dus misschien de combi ook wel :+ (aardappelsalade kan ook makkelijk, so why not dan misschien _O-
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:32:21 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184274188
Het idee van aardappelpuree op brood maakt me vooralsnog wat misselijk. Kan ook aan het tijdstip liggen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:36:58 #214
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184274226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Het idee van aardappelpuree op brood maakt me vooralsnog wat misselijk. Kan ook aan het tijdstip liggen. :')
Het scheelt dat ik zelf geen problemen heb met van alles eten op wat voor tijdstip dan ook :+

Zondagochtend na een stapavondje een lekkere warme lasagne, heerlijk! Breakfast of champions :P

kan prima warm eten 's ochtends (alleen doe het (bijna :P) nooit)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:39:22 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184274255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik zelf geen problemen heb met van alles eten op wat voor tijdstip dan ook :+

Zondagochtend na een stapavondje een lekkere warme lasagne, heerlijk! Breakfast of champions :P

kan prima warm eten 's ochtends (alleen doe het (bijna :P) nooit)
Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig überhaupt eet in de ochtend, dus ik hou het wel bij dingen waarvan ik weet dat het goed gaat. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:41:43 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184274273
Warm eten smorgens :9

Al vind ik het idee van aardappelpuree icm brood gewoon helemaal niets. MAar ik ben dan ook geen fan van beide :+
pi_184274275
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

Hier is het ook nog wel echt wennen met m’n nieuwe baan. Kost veel energie (geen calorieën energie helaas )
Zo dát zou fijn zijn, als mentale energie leveren ook extra kcal zou verbranden O+ en slank dat we dan allemaal zouden zijn!

Sterkte Barrel!

Ik ben gisteren ook niet wezen sporten, had hele dag hoofdpijn.

Vandaag lijst:
O: 215g yoghurt, 125g druiven, 20g eiwitpoeder
T: appel
L: 3 sneetjes zuurdesembrood met 2 gekookte eitjes
T: 105g worteltjes, 100g snacktomaatjes, 120g komkommer
D: 75g couscous, 150g puntpaprika, 150g ijsbergsla, 100g verse spinazie, 150g komkommer, 110g tomaat
T: 175g skyr, 15g muesli/zaden/pitten
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:58:41 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_184274432
Mentale energie verbrandt ķķk kcal hoor, en stress ook. Niet zoveel als een rondje joggen, maar zeker wel meer dan slapen of tv kijken ;)

Ik moet voor mijn nieuwe job anderhalve kilometer verder fietsen (van 7 naar 8,5) maar het voelde vanmorgen echt als een verdubbeling. De route is ook saai, eerst fietste ik door gecultiveerd groen, nu over een industrieterrein.

Gisteren bij de borrel toch gezwicht voor 2 lekkere biertjes en een paar hapjes. Gewicht bleef gelijk. Wel 14k stappen gehaald ZONDER wandeling te maken _O-
disclaimer
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:34:59 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184274811
tnx dames.

zwemmen vind ik leuk, maar daar kon ik gister zelfs geen energie voor opbrengen -O-
vandaag crossfit, de eerste keer op werk en ik vind het stom en eng en en en ..

morgen staat Yoga op het programma en daar ga ik me wel ECHT toe zetten, want ontspanning O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:48:13 #220
248821 Rauw.
op je bord.
pi_184274937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 03:09 schreef Kluun1985 het volgende:
START!!!

Maandag 7 januari:

Ontbijt: 4 sneetjes bruin brood (Tijgerbruin van AH) + Aardappelpuree (als beleg, die Maggi Creme Fraiche, 2 eetlepels van die poeder in een kom en wat water erbij, roeren, en peper erbij en smullen maar)

Tussendoor: Weightcare tussendoor reep (die van 75 kcal) + opkikker tuinkruiden bouillon

Lunch: 1 weightcare maaltijdreep banaan (en ja, ik had honger) 1 weightcare maaltijdreep abrikoos-citroen

Diner: Nasi (gekookte rijst in zonnebloemolie + zo'n bonduelle blikje met mais en doperwten en wortels)

Late snack: 2 mandarijnen + 2 appels + 1 hele komkommer

GOEDE DAG GEHAD!!!

Ik zal het voortaan alleen wel bij 1 maaltijdreep houden, die ene extra bij de lunch schopt de kcal omhoog. En ik had een vol bord nasi gegeten (dat moet ik niet meer doen). Goed begin verder! Morgen (vandaag) weer. En woensdag gooi ik daten + jobhunt erbij.

Thanx voor de steun!
carbs on carbs on carbs on carbs.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:52:43 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184274995
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:34 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:03:01 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184275095
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:16:13 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184275244
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:20:23 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184275290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is allemaal offtopic. laten we maar weer aankomen/afvallen ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:31:14 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184275410
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')