Hij heeft gewoon een eigen stijl. Dat is niet eng hoorquote:Op zondag 30 december 2018 18:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was voor het dansen dan kan ik het me nog voorstellen
Die pipo denkt dat hij trendsetter is.Volslagen idioot
Ik zeik nooit! Ik ben gezelligquote:Op zondag 30 december 2018 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij dat nou die liep te zeiken over aannames
Oh dan was het iemand andersquote:Op zondag 30 december 2018 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een eigen stijl. Dat is niet eng hoor
[..]
Ik zeik nooit! Ik ben gezellig
Dat zou best kunnen. Heeft ze eindelijk Mike aan de haak geslagen wordt hij van zijn troon gestotenquote:Op zondag 30 december 2018 18:39 schreef Poesjuh het volgende:
Klopt wel denk ik. Lotus vindt Jessie geweldig dus baalt dat hij er is
Precies. Ze ging voor nr 1 popi en tja...helaas Klotus die tijd is voorbijquote:Op zondag 30 december 2018 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Heeft ze eindelijk Mike aan de haak geslagen wordt hij van zijn troon gestoten
Echt je reinste onzin, en meer wat hierna hierover gezegd werd. Jessy werd kwaad dat er over stemmingen werd geluld weken vooraf. En al helemaal dat er complotten werden gesmeed en dat Lotus meedeed met de Yurtboys. Hij wou er niks meer over horen en heeft helemaal niet gezegd wie hij op de bank wou hebben, had dus ook geen plannetje wat je later postte en waar Lotus dan niet meer aan mee mocht doen. Hij reageerde alles verrast/boos dat ze Hiske op de bank wilde hebben. ik hoop dat er nog een filmpje van komt!quote:Op zondag 30 december 2018 18:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het is dus allemaal het plannetje van Jessie wie er op de bank komt
De valse bitch kant van haar komt ook iedere dag meer naar buiten. Een heel verschil met hoe ze binnen kwamquote:Op zondag 30 december 2018 18:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Precies. Ze ging voor nr 1 popi en tja...helaas Klotus die tijd is voorbij
Uhhh ja en Shelly heeft haar naaimachine ook al ingezet. Dat gaat wat wordenquote:Op zondag 30 december 2018 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Heeft ze eindelijk Mike aan de haak geslagen wordt hij van zijn troon gestoten
Terwijl Lotus zelf de godganse dag tegen anderen aant zeiken is over de rest / jankersquote:Op zondag 30 december 2018 18:41 schreef Ranah het volgende:
lotus wil graag een positiviteitsgoeroe uitnodigen, negativisme daar is zo besmettelijk
quote:Op zondag 30 december 2018 18:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
De valse bitch kant van haar komt ook iedere dag meer naar buiten. Een heel verschil met hoe ze binnen kwam
En ik denk dat bv. een Christel ook liever Jessie dan Eric zietquote:Op zondag 30 december 2018 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ja en Shelly heeft haar naaimachine ook al ingezet. Dat gaat wat worden
Laat ze eens iets verzinnen waar ze geld mee in de kas krijgtquote:Op zondag 30 december 2018 18:41 schreef Ranah het volgende:
lotus wil graag een positiviteitsgoeroe uitnodigen, negativisme daar is zo besmettelijk
Ik mag erik en jessie eig allebei welquote:Op zondag 30 december 2018 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik denk dat bv. een Christel ook liever Jessie dan Eric ziet
Erik vind ik de laatste tijd ook wat leuker worden. Maar Jessie staat op 1quote:Op zondag 30 december 2018 18:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik mag erik en jessie eig allebei wel
Zijn daar uurtjes voor dan?quote:Op zondag 30 december 2018 18:45 schreef Verida het volgende:
Lotus afzeikuurtje begonnen in de Cos ?
Boos worden omdat er over stemmingen geluld werd en dat Lotus met de yurtboys meestemt en als hij hoort dat Lotus op Hiske gaat vindt hij het niet goed en zal er wel voor zorgen dat Lotus dat niet gaat doen.Maar ze mogen niet met de stemmingen bezig zijn.Beetje vreemd niet?quote:Op zondag 30 december 2018 18:42 schreef pecla het volgende:
[..]
Echt je reinste onzin, en meer wat hierna hierover gezegd werd. Jessy werd kwaad dat er over stemmingen werd geluld weken vooraf. En al helemaal dat er complotten werden gesmeed en dat Lotus meedeed met de Yurtboys. Hij wou er niks meer over horen en heeft helemaal niet gezegd wie hij op de bank wou hebben, had dus ook geen plannetje wat je later postte en waar Lotus dan niet meer aan mee mocht doen. Hij reageerde alles verrast/boos dat ze Hiske op de bank wilde hebben. ik hoop dat er nog een filmpje van komt!
Ik vind eric niets aan maar zit mij daar ook niet in de weg.. Van mij mag Gerrit snel naar huisquote:Op zondag 30 december 2018 18:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik mag erik en jessie eig allebei wel
Inderdaadquote:Op zondag 30 december 2018 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Erik vind ik de laatste tijd ook wat leuker worden. Maar Jessie staat op 1
Ja maar dat is wat anders he?quote:Op zondag 30 december 2018 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik denk dat bv. een Christel ook liever Jessie dan Eric ziet
Bij mij staat Adriaan vanaf dag 1 al op 1. Daarna Jessie voor mijquote:Op zondag 30 december 2018 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Erik vind ik de laatste tijd ook wat leuker worden. Maar Jessie staat op 1
Misschien zag ze de camera ineensquote:Op zondag 30 december 2018 18:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lotus zei met zijn rot kop bedacht zich snel nee heeft geen rotkop ( jessie)
ik hoorde Joa vanmiddag zeggen(in gesprek met Gerrit omdat Jessy hem nu weg wilde hebben)) dat het hem elke keer lukte degene weg te krijgen die hij wou maar daar doelde hij op Jessy. Dus misschien doelde je op dat gesprek?)quote:Op zondag 30 december 2018 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie heeft toch kunnen zien hoe lotus de vorige stemming mee deed met de yurt inwoners. Dat zij ook stem afspraken maakte om merel op de bank te krijgen. Joa vanmiddag nog stoer doen dat wie zij weg wilde hebben die ook gingen. Jessie en Jeffrey wilde gewoon zelf.
Ja idd, ik vind haar ook heel erg veranderd met hoe ze binnen kwam en niet bepaald in haar voordeel.quote:Op zondag 30 december 2018 18:45 schreef mazaru het volgende:
Als er 1 bonk negatieve energie rond loopt dan is het die klotus wel
Ik zal Gerrit niet missen. Maar ik zie dan liever Lotus gaan of Shelley of Merel of Timmmmquote:Op zondag 30 december 2018 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik vind eric niets aan maar zit mij daar ook niet in de weg.. Van mij mag Gerrit snel naar huis
Ik geniet van het relatie gedoe. Ik wil meerquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik zal Gerrit niet missen. Maar ik zie dan liever Lotus gaan of Shelley of Merel of Timmmm
Die A3 gaf ik nog het voordeel van de twijfel maar na vanmiddag heeft hij voor mij afgedaan.Wat een reuzenbaby is het.Zeuren Huilen Janken dat zijn touwtje kapot is gegaan.Wat een kind.quote:Op zondag 30 december 2018 18:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bij mij staat Adriaan vanaf dag 1 al op 1. Daarna Jessie voor mij
quote:Op zondag 30 december 2018 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geniet van het relatie gedoe. Ik wil meer
Misschien soort zoekt soort.Golddiggersquote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef Soury het volgende:
Jessie kan wel prima met Merel opschieten. Grappig
Heb ik gemist sorry.quote:Op zondag 30 december 2018 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die A3 gaf ik nog het voordeel van de twijfel maar na vanmiddag heeft hij voor mij afgedaan.Wat een reuzenbaby is het.Zeuren dat zijn touwtje kapot is gegaan.Wat een kind.
Er is er helemaal niet gezegd dat Lotus op Hiske gaat(alleen dat hun Hiske en Merel op de bank willen zetten), en dus ook niet dat hij zorgt dat Lotus dat niet gaat doenquote:Op zondag 30 december 2018 18:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Boos worden omdat er over stemmingen geluld werd en dat Lotus met de yurtboys meestemt en als hij hoort dat Lotus op Hiske gaat vindt hij het niet goed en zal er wel voor zorgen dat Lotus dat niet gaat doen.Maar ze mogen niet met de stemmingen bezig zijn.Beetje vreemd niet?
Hij zei toch echt dan ga ik met Lotus pratenquote:Op zondag 30 december 2018 18:55 schreef pecla het volgende:
[..]
Er is er helemaal niet gezegd dat Lotus op Hiske gaat(alleen dat hun Hiske en Merel op de bank willen zetten), en dus ook niet dat hij zorgt dat Lotus dat niet gaat doen
Ik denk dat ze wel een klik hebben wat opruien betreftquote:Op zondag 30 december 2018 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Misschien soort zoekt soort.Golddiggers
En het ging met name over het smeden van complotten en dat Lotus zich dan aansluit bij de Yurtboys(nadat die zich de hele tijd afsloten van de BV etc) en er dus aan meedoet met hunquote:Op zondag 30 december 2018 18:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Boos worden omdat er over stemmingen geluld werd en dat Lotus met de yurtboys meestemt en als hij hoort dat Lotus op Hiske gaat vindt hij het niet goed en zal er wel voor zorgen dat Lotus dat niet gaat doen.Maar ze mogen niet met de stemmingen bezig zijn.Beetje vreemd niet?
Lotus heeft nu al een dikke harses.quote:Op zondag 30 december 2018 18:58 schreef Poesjuh het volgende:
Lotis zit daar boterhammen weg te kanen met gigantische happen dr in proppen nou hahaha
Jessie tegen Lotus hu we gaan zo toch eten?
Over 45 min zegt ze
Jes vraagt en je ging al bijna van je stokje dan of?
Lotus uh je moet om de 2u eten.
Jess ja ligt er wel aan wat
Lotus had al een heel rond gezicht toen ze met ondergewicht in Utopia kwamquote:
Ja maar dan zijn we er toch? Dat wou Jessie dus niet hebben,anders zegt hij toch ook niet dat Hiske daar zo veel doet.quote:Op zondag 30 december 2018 18:59 schreef pecla het volgende:
[..]
En het ging met name over het smeden van complotten en dat Lotus zich dan aansluit bij de Yurtboys(nadat die zich de hele tijd afsloten van de BV etc) en er dus aan meedoet met hun
Klopt haar lijntje is nog wel goed maar die bolle kop past er echt niet bij.quote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus had al een heel rond gezicht toen ze met ondergewicht in Utopia kwam
De botox zal er ook niet bij hebben geholpen
Maar Lotus heeft verder een goed figuur, was vanmiddag ook duidelijk bij het dansen. En ja een rond, bol gezicht.
Ik snap wel dat Jessie Hiske wil houden. Ik ook. Zeker als er zoveel betere bankzitters zijnquote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we er toch? Dat wou Jessie dus niet hebben,anders zegt hij toch ook niet dat Hiske daar zo veel doet.
Ja maar in ieder geval niet omdat Lotus op Hiske zou gaan stemmen, dat zou dan gaan over dat Lotus meedeed aan complotten en dan ook nog met de Yurboys. Maar heb dat niet letterlijk gehoord dat hij met haar ging praten, wel dat hij not amused was over de actie van Lotusquote:Op zondag 30 december 2018 18:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij zei toch echt dan ga ik met Lotus praten
Zeg ik ook als ik 10 kilo aankomquote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tjaaa als zij er blij van wordt, haar welvaartslichaam zoals zij het noemt
dat ronde gezicht had ze ook bij ondergewicht, kun je niet veel aan doenquote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Klopt haar lijntje is nog wel goed maar die bolle kop past er echt niet bij.
Kan iemand mij dan uitleggen wat Hiske daar doet? Behalve rechterhand van de Febo? Ik zie het niet.quote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Jessie Hiske wil houden. Ik ook. Zeker als er zoveel betere bankzitters zijn
Ookquote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja maar in ieder geval niet omdat Lotus op Hiske zou gaan stemmen, dat zou dan gaan over dat Lotus meedeed aan complotten en dan ook nog met de Yurboys. Maar heb dat niet letterlijk gehoord dat hij met haar ging praten, wel dat hij not amused was over de actie van Lotus
Volgens mij die voor en na foto had ze niet die ronde kopquote:Op zondag 30 december 2018 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ronde gezicht had ze ook bij ondergewicht, kun je niet veel aan doen
Is net zoiets als het hele langwerpige gezicht van Hiske, kun je ook niets aan doen.
Dan komt het wel goed met Frannyquote:Op zondag 30 december 2018 19:05 schreef Poesjuh het volgende:
Ik switch van stream door die Klotus ukelele, zie ik Frannity de finance doen...
Oh zitten ze allemaal aan het bier?quote:
Nee want dan klopt nog steeds alles wat ik van je heb weersproken, jij beweerde dat er was gezegd dat Lotus op Hiske gaat wat niet zo is. Net zoals dat Jessy de bank wou bepalen en een plannetje had waar lotus dan niet maar aan mee mocht doen etc etc. Jessy heeft nog met geen woord over de stemmingen gesproken volgens mij totdat Brenda daar net over begon tegen hem.quote:Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we er toch? Dat wou Jessie dus niet hebben,anders zegt hij toch ook niet dat Hiske daar zo veel doet.
Jaaa die heeft alweer n halve liter bier achter dr kiezen op de zondagavond nog voor het avondeten...quote:Op zondag 30 december 2018 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lotus heeft een vreselijke irritante lach en een irritante ukelille
Dat ze maar heel snel zweertjes aan haar vingers krijgtquote:Op zondag 30 december 2018 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja maar hij weet niet eens of Lotus op Hiske wil gaan stemmen want kan net zo goed op Merel zijn en dat was wat er werd beweerd dat er letterlijk tegen Jessy gezegd werdquote:Op zondag 30 december 2018 19:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook
Omdat Lotus eraan mee doet en omdat hij Hiske niet stem waardig vindt
Klopt maar Jessie zei toen: als Lotus echt zo is en daaraan mee doet dan komt ze ook niet meer voor in mijn plannetje. Zoiets zei hij. Wat Jessies plannetje is, mag J wetenquote:Op zondag 30 december 2018 19:08 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee want dan klopt nog steeds alles wat ik van je heb weersproken, jij beweerde dat er was gezegd dat Lotus op Hiske gaat wat niet zo is. Net zoals dat Jessy de bank wou bepalen en een plannetje had waar lotus dan niet maar aan mee mocht doen etc etc. Jessy heeft nog met geen woord over de stemmingen gesproken volgens mij totdat Brenda daar net over begon tegen hem.
Dat gaat Jian niet leuk vindenquote:Op zondag 30 december 2018 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
herhaal je dit nu steedsquote:Op zondag 30 december 2018 19:11 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja maar hij weet niet eens of Lotus op Hiske wil gaan stemmen want kan net zo goed op Merel zijn en dat was wat er werd beweerd dat er letterlijk tegen Jessy gezegd werd
Dat is dan vervelend voor Jianquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 19:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is dan vervelend voor Jian
quote:Op zondag 30 december 2018 19:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is dan vervelend voor Jian
Ossoquote:
tim heeft wel vaker moeite om de dingen juist te vertellen is me opgevallenquote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Tim zegt heel wat anders wat Brenda gezegd zou hebben dan Brenda zelf.
Tim verdraaid alles in zijn eigen straatje.quote:Op zondag 30 december 2018 19:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
tim heeft wel vaker moeite om de dingen juist te vertellen is me opgevallen
Volgens mij zei die plannen....maar zijn plan is toch duidelijk nl Utopia naar een hoger niveau tillen en daarbij iedereen helpen en stimuleren. En iedereen die daar niet in mee gaat valt dan af(waar bij Gerrit en Jessy dus al sprake van is als ze nu niet heel snel veranderen). Het kan zijn dat hij een stiekeme agenda heeft maar dit is wat hij naar iedereen toe uit spreekt en waar tot nu toe ook alles op wijst want hij wil die villa realiseren. En hoopt dan daarna waarschijnlijk wel succesvol te kunnen worden in de buitenwereld want heeft dan wel een goed visitekaartje itt uit Uto1quote:Op zondag 30 december 2018 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt maar Jessie zei toen: als Lotus echt zo is en daaraan mee doet dan komt ze ook niet meer voor in mijn plannetje. Zoiets zei hij. Wat Jessies plannetje is, mag J weten
nou gewoon van zijn rugquote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
gerrit ligt in zijn nest heeft last van zijn rug en is moe. Waarvan dan verdorrie.
Knap tochquote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tim verdraaid alles in zijn eigen straatje.
Doorligplekken denk ik.quote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
gerrit ligt in zijn nest heeft last van zijn rug en is moe. Waarvan dan verdorrie.
Hij voorziet natuurlijk al dat als hij naar huis gaat, shelly op de boot gaat slapen.quote:
Die 2 hebben echt geen liefde voor elkaar joh stelletje mafkezenquote:Op zondag 30 december 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley zegt dat er een deel van waarheid in zit wat jessie heeft gezegd. Gerrit zegt ja van jou he dat is waarheid maar niet van mij. Wat een flapdrol is die gozer toch. Shelley mag hij onderuit halen maar hem niet.
Dacht ik vandaag over Tim idem toen hij zei tegen Gerrit dat hij wel 50 a 60 x gehoord heeft gister dat Utopia ophoudt te bestaan als Tim weg zou gaanquote:Op zondag 30 december 2018 19:23 schreef yaello het volgende:
Jessie zn arrogante uitspraken komen wel een klein beetje mn strot uit
Die gast heeft echt zo’n bord voor zijn kop....quote:Op zondag 30 december 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley zegt dat er een deel van waarheid in zit wat jessie heeft gezegd. Gerrit zegt ja van jou he dat is waarheid maar niet van mij. Wat een flapdrol is die gozer toch. Shelley mag hij onderuit halen maar hem niet.
Zit jian ook al in Utopia. Verdorie ben ik fff weg is hij er geweestquote:
Die heeft helemaal geen last van zijn rugquote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom achter?quote:
Een acute aanval van luiheidquote:Op zondag 30 december 2018 19:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De nieuwe Gerrit![]()
[ afbeelding ]
Meer van zijn ego.quote:Op zondag 30 december 2018 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen last van zijn rug
Dat gezever over iets bereiken, komt me ook m'n strot uit!quote:Op zondag 30 december 2018 19:26 schreef chufi het volgende:
Zelfs Tim weet niet wat Ger heeft bereikt tot nu toe
Moeder van Lotus.quote:
Een sticker:quote:Op zondag 30 december 2018 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder van Lotus.
Wat heb ik gewonnen?
Een date met Tim.quote:Op zondag 30 december 2018 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder van Lotus.
Wat heb ik gewonnen?
Ik denk het welquote:Op zondag 30 december 2018 19:30 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een naaier die Tim, vraag me af of Jessy em door heeft
Tuurlijk die is veel slimmer dan Tim en heeft hem kunnen volgen he.quote:Op zondag 30 december 2018 19:30 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een naaier die Tim, vraag me af of Jessy em door heeft
En Brandon. Die zie ik vrijwel nooit.quote:Op zondag 30 december 2018 19:30 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Tim voor toegevoegde waarde eigenlijk, behalve nu slijmen bij Jessie
Franny paar keer per dag een beurt geven.quote:Op zondag 30 december 2018 19:30 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Tim voor toegevoegde waarde eigenlijk, behalve nu slijmen bij Jessie
Wat was het antwoord van Jessie hierop?quote:Op zondag 30 december 2018 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Tim vraagt om Jessie Merel wel iets vind toevoegen
Dat hij nog niet met haar gesproken heeft maar zei wel van inderdaad niet heel veel.quote:Op zondag 30 december 2018 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was het antwoord van Jessie hierop?
quote:
quote:
Brandon werkt wel heel hard hoor. Is altijd helpen als er gebouwd wordt.quote:Op zondag 30 december 2018 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En Brandon. Die zie ik vrijwel nooit.
Brandon werkt wel hard. Verder is het niet echt een leuk persoon voor de streamsquote:Op zondag 30 december 2018 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De Stille Kracht van Utopia , Lil Kleine drummer boy !!quote:Op zondag 30 december 2018 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Jessie = godquote:Op zondag 30 december 2018 19:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie: "goed beargumenteerde stemmen ga ik niet krijgen"
Die idioot denkt geloof ik echt dat hij jezus is.
Saai sukkeltjequote:Op zondag 30 december 2018 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Brandon werkt wel hard. Verder is het niet echt een leuk persoon voor de streams
Dank je. Dat heeft hij dan goed gezien.quote:Op zondag 30 december 2018 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat hij nog niet met haar gesproken heeft maar zei wel van inderdaad niet heel veel.
Dat geloof ik direct, maar ze zetten hem vrijwel nooit op stream als ik kijk.quote:Op zondag 30 december 2018 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brandon werkt wel heel hard hoor. Is altijd helpen als er gebouwd wordt.
en terecht toch?quote:Op zondag 30 december 2018 19:28 schreef Poesjuh het volgende:
Tim is echt een klootzak naar Gerrit toe bah bah misselijke kwal
Nee klopt. Net als Brenda en Merel die zie je ook niet echt vaaakquote:Op zondag 30 december 2018 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar ze zetten hem vrijwel nooit op stream als ik kijk.
Dat zijn er wel meer niet, en die zie ik wel.quote:Op zondag 30 december 2018 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Brandon werkt wel hard. Verder is het niet echt een leuk persoon voor de streams
Als vrouw siert het je anders ook niet.quote:Op zondag 30 december 2018 19:33 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
en terecht toch?
ik vind 't wel terecht.
gerrit lult al langer slecht over tim. afstand nemen in plaats van voor m opkomen.
Moet je in de buitenwereld doen als man, slecht praten over je vrienden en afspraken niet nakomen, ander oplaten draaien voor je taken, die je zegt te zullen doen.
exit
Merel heeft het mega druk hoor vlogt zich een slag in de rondtequote:Op zondag 30 december 2018 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt. Net als Brenda en Merel die zie je ook niet echt vaaak
Altijd s avonds. als ze liggen te vreten in bed.quote:Op zondag 30 december 2018 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt. Net als Brenda en Merel die zie je ook niet echt vaaak
Ahhhhwwwww. Wat een kanjers!quote:Op zondag 30 december 2018 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een gifje van geenfrietmaarpatat van Jessie.
[ afbeelding ]
Brandon kan heel goed spijkers aangeven en achteraf dingen voorspellen.Zo zie ik hem.quote:Op zondag 30 december 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer niet, en die zie ik wel.
gerrit zijn tijd is ook gekomen, weg ermee. Hoopte ik de eerste keer al.quote:Op zondag 30 december 2018 19:33 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
en terecht toch?
ik vind 't wel terecht.
gerrit lult al langer slecht over tim. afstand nemen in plaats van voor m opkomen.
Moet je in de buitenwereld doen als man, slecht praten over je vrienden en afspraken niet nakomen, ander oplaten draaien voor je taken, die je zegt te zullen doen.
exit
en ik vind gerrit soms best grappig, en meer toevoeging voro utopia dan brandon, merel en wat anderen.
maar dat zegt meer over hun.
miin oma van 90 is nog net wat actieverquote:Op zondag 30 december 2018 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd s avonds. als ze liggen te vreten in bed.
Ik wou dat ze onderdak zochten voor dit katje. Straks wordt het berekoud en volgend jaar is het terrein verlaten, dan doolt dat beestje daar rond.quote:Op zondag 30 december 2018 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een gifje van geenfrietmaarpatat van Jessie.
[ afbeelding ]
Tim ook? ow niet gedachtquote:Op zondag 30 december 2018 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben die Gerrit en Shelly toch zo gruwelijk zat. En Tim dat zijn de drie die van mij er heel snel weg mogen wezen
Bazelen over 21 jaar en volwassen zijn. Geen hond die ernaar luistert.quote:Op zondag 30 december 2018 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brandon kan heel goed spijkers aangeven en achteraf dingen voorspellen.Zo zie ik hem.
Die red zich wel hoor zijn meer buitenkattenquote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ze onderdak zochten voor dit katje. Straks wordt het berekoud en volgend jaar is het terrein verlaten, dan doolt dat beestje daar rond.
Ook nog niet een oud katje zo te zien. Misschien woont die er wel in de buurt, hij ziet er niet heel raar uit verder volgens mij.quote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ze onderdak zochten voor dit katje. Straks wordt het berekoud en volgend jaar is het terrein verlaten, dan doolt dat beestje daar rond.
En plamuren.quote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
miin oma van 90 is nog net wat actiever
merels activiteiten zijn eten, en wat schateren in de camera.
Het is volgens mij een kindje van de wilde moederpoes die er rondliep.quote:Op zondag 30 december 2018 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook nog niet een oud katje zo te zien. Misschien woont die er wel in de buurt, hij ziet er niet heel raar uit verder volgens mij.
Wat denk je met het vuurwerk straks?quote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
verrassende opmerking iddquote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tim ook? ow niet gedacht
Ah bah.quote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat denk je met het vuurwerk straks?
Dat vind ik van Brandonquote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Gerrit echt de ‘Dennis’ (dgk) van Utopia, man man man....
Oh dat zou kunnen, maar hij ziet er niet echt verwaarloost uit en is niet bang voor mensen.quote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kindje van de wilde moederpoes die er rondliep.
al geloof ik wel dat hij echt onzeker is, en ze hem zelf detijd geven daar uit te komen.quote:Op zondag 30 december 2018 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bazelen over 21 jaar en volwassen zijn. Geen hond die ernaar luistert.
Ook ik niet.
Kat was daar als kitten al met zijn moeder en broertjes/zusjes. Er is toen door de bewoners gezegd, toen alleen Keesje er nog maar was, de anderen waarschijnlijk de snelweg niet hebben overleefd.quote:Op zondag 30 december 2018 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook nog niet een oud katje zo te zien. Misschien woont die er wel in de buurt, hij ziet er niet heel raar uit verder volgens mij.
Ik vermoed dat het katje een heel goed onderkomen heeft bij de buren of iets verderop. Je ziet het katje maar af en toe, alsof hij/zij even langs komt tijdens een wandelingetjequote:Op zondag 30 december 2018 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo straks.quote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat denk je met het vuurwerk straks?
quote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kindje van de wilde moederpoes die er rondliep.
Denk er echt precies hetzelfde over. Om zijn humor kan ik wel lachen maar verder vind ik het echt een sukkel 1e klas die nog geweldig denkt te zijn ook en over alles opschept terwijl hij werkelijk in alles heeft gefaald tot nu toe(ook in real life)quote:Op zondag 30 december 2018 19:33 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
en terecht toch?
ik vind 't wel terecht.
exit
en ik vind gerrit soms best grappig, en meer toevoeging voro utopia dan brandon, merel en wat anderen.
maar dat zegt meer over hun.
Kat ziet er zeer goed uit... en leven wel meer katten buitenquote:Op zondag 30 december 2018 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo straks.
Hij heeft het daar wel rustiger denk ik, ik hoor nooit geknal op de streams.
ze laten keesie/keesje ook in de verwarmde silo, en geven m eten.quote:Op zondag 30 december 2018 19:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het katje een heel goed onderkomen heeft bij de buren of iets verderop. Je ziet het katje maar af en toe, alsof hij/zij even langs komt tijdens een wandelingetje
Hij zal van zichzelf nooit zeggen dat hij onzeker is,quote:Op zondag 30 december 2018 19:39 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
al geloof ik wel dat hij echt onzeker is, en ze hem zelf detijd geven daar uit te komen.
Oh de snelweg ja.quote:Op zondag 30 december 2018 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kat was daar als kitten al met zijn moeder en broertjes/zusjes. Er is toen door de bewoners gezegd, toen alleen Keesje er nog maar was, de anderen waarschijnlijk de snelweg niet hebben overleefd.
Maar die idioten hebben zelf voor ¤600,- vuurwerk in huis gehaald.quote:Op zondag 30 december 2018 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo straks.
Hij heeft het daar wel rustiger denk ik, ik hoor nooit geknal op de streams.
Geen zebrapad dusquote:
in het begin heel schuw Brandon verzorgt hem, er wordt ook kattenvoer voor Keesje gehaald, is handtam gemaakt met heel veel geduld.quote:Op zondag 30 december 2018 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, maar hij ziet er niet echt verwaarloost uit en is niet bang voor mensen.
De grootste schijnheil die er daar rondloopt en niemand ziet het.quote:Op zondag 30 december 2018 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bazelen over 21 jaar en volwassen zijn. Geen hond die ernaar luistert.
Ook ik niet.
Katten redden zich wel hoeveel vuurwerk wordt er in de stad enzo niet afgestoken om twaalf uur. katten zoeken goed onderkomen en volgende dag zijn ze er gewoon weer ( ik hou mijn kat binnen)quote:Op zondag 30 december 2018 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die idioten hebben zelf voor ¤600,- vuurwerk in huis gehaald.
Ik had het over het vuurwerk.quote:Op zondag 30 december 2018 19:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kat ziet er zeer goed uit... en leven wel meer katten buiten
Maar dat is niet van A3 want die doet het onder de dekens en nooit onder de douche.quote:Op zondag 30 december 2018 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gatver blijkt dus sperma in de douch wand te zitten
Het is inderdaad een gluiperd.quote:Op zondag 30 december 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De grootste schijnheil die er daar rondloopt en niemand ziet het.
Ik zou een privé-douche regelen daar.quote:Op zondag 30 december 2018 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gatver blijkt dus sperma in de douch wand te zitten
Zat katten die dagenlang zoek zijn of helemaal niet meer terugkomen na oud en nieuw.quote:Op zondag 30 december 2018 19:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Katten redden zich wel hoeveel vuurwerk wordt er in de stad enzo niet afgestoken om twaalf uur. katten zoeken goed onderkomen en volgende dag zijn ze er gewoon weer ( ik hou mijn kat binnen)
Moeten ze ze binnen houdenquote:Op zondag 30 december 2018 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zat katten die dagenlang zoek zijn of helemaal niet meer terugkomen na oud en nieuw.
quote:Op zondag 30 december 2018 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zat katten die dagenlang zoek zijn of helemaal niet meer terugkomen na oud en nieuw.
Is 1 keer per jaar dus laat het gaanquote:
Ik heb aan 1 WC papiertje niet genoeg hoor.quote:Op zondag 30 december 2018 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Adriaan met een wc papiertje zichzelf midden in de nacht naast erik. Jessie verteld trots dat hij zich ook voor de 1e keer zelf heeft geholpen.
Dat lukt niet altijd.quote:Op zondag 30 december 2018 19:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moeten ze ze binnen houden
quote:Op zondag 30 december 2018 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb aan 1 WC papiertje niet genoeg hoor.
quote:Op zondag 30 december 2018 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb aan 1 WC papiertje niet genoeg hoor.
Je UI.quote:
Geloof niet dat ik dat wil weten. Nee wwet het wel zeker van niet, bah!quote:
Blauwe lamp maar meequote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Normaal klagen we altijd dat ze zich niet wassen na het zichzelf of elkaar helpen, nou is er iemand die het keurig onder de douche doet en met een schone ding dong naar buiten stapt en is het nog niet goed.![]()
Nja kwakjes op de douchemuur. ... Ach ja. ... Detail.
Raar zon buiten douch en dan jezelf helpenquote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Normaal klagen we altijd dat ze zich niet wassen na het zichzelf of elkaar helpen, nou is er iemand die het keurig onder de douche doet en met een schone ding dong naar buiten stapt en is het nog niet goed.![]()
Nja kwakjes op de douchemuur. ... Ach ja. ... Detail.
Ik wil me er niet eens een voorstelling bij maken eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2018 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Raar zon buiten douch en dan jezelf helpen
En dat we dat nooit op de streams zien.quote:Op zondag 30 december 2018 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Raar zon buiten douch en dan jezelf helpen
Je moet Gizmo niet geloven hoor.quote:
eten vaak door gestoomde zooiquote:Op zondag 30 december 2018 19:53 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij staan die boontjes en aardappelen al ruim 3 kwartier te sudderen
quote:Op zondag 30 december 2018 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet Gizmo niet geloven hoor.
stampotpap.quote:Op zondag 30 december 2018 19:53 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij staan die boontjes en aardappelen al ruim 3 kwartier te sudderen
quote:
Klopt maar wonen heksen inquote:Op zondag 30 december 2018 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit huisje ziet er best wel lief uit.
[ afbeelding ]
Soort van peperkoekenhuisje, maar dan anders.quote:Op zondag 30 december 2018 19:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt maar wonen heksen in
Nee, die zitten in dat bruine huisje.quote:Op zondag 30 december 2018 19:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt maar wonen heksen in
Jij gaat ruzie krijgen.quote:Op zondag 30 december 2018 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De muis vloog weg. Franny ziet Soury's vliegen.
Soury komt wel weer op haar pootjes terecht. Als ze in haar vlucht maar een beste lel heeft uit kunnen delen.quote:
Dit ging ik echt niet eten.quote:Op zondag 30 december 2018 20:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt em, ik was net te laat.
Weet ik niet zeker hoor.quote:Op zondag 30 december 2018 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow het zijn schnitzels.
Ze klonken wel aardig hard toen Shelly ze op de schaal smeet.
Nou neequote:
Ik heb een pan van 30 jaar oudquote:Op zondag 30 december 2018 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah, dat het vuur loeihoog staat heeft er niks mee te maken natuurlijk.
Ja dat zegt helemaal niks.quote:
alle ander cossers zijn nog te in shockquote:Op zondag 30 december 2018 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brenda; Het is geen IK Utopia.
Haha zegt zij.
Shel Shelquote:Op zondag 30 december 2018 20:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat zegt helemaal niks.
Vooral met dat gepaneerde vlees, meer boter zacht vuur, maar het moet allemaal snel snel.
+katalysator/filter tegen de roetquote:Op zondag 30 december 2018 20:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Eten. Pak je kettingzaag en vork maar en nassuhhhhh.
Klonk best grappig uit haar mond. Als er 1 loopt te krijsen als ze haar zin niet krijgt dan is het Juffrouw Brenda wel.quote:Op zondag 30 december 2018 20:11 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
alle ander cossers zijn nog te in shock
was en ben het met je eens, klonk zeker grappigquote:Op zondag 30 december 2018 20:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klonk best grappig uit haar mond. Als er 1 loopt te krijsen als ze haar zin niet krijgt dan is het Juffrouw Brenda wel.
Haha ja roet genoeg op sommige stukken.quote:Op zondag 30 december 2018 20:13 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
+katalysator/filter tegen de roet
Valt mee jaquote:Op zondag 30 december 2018 20:12 schreef tonja het volgende:
Ze zijn aardig aan het knallen daar in de omgeving. Ik hoor daar meer vuurwerk dan hier in de stad.
misschien is het wel brandonquote:Op zondag 30 december 2018 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 heeft zijn groenteburger al op tegen de tijd dat hij de aardappelen en groentes op kan scheppen.
[ afbeelding ]
Omdat iedereen te beroerd is om te koken of het klaar te maken isquote:Op zondag 30 december 2018 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Brandon zegt dat hij nu al ziet dat er weer te weinig eten is voor iedereen. Dat ze met elkaar rekening moeten houden. Hij had gister dus ook geen eten omdat alles op was. Waarom koken ze dan niet meer
Best bord vol, en hij stond net toch een groenteburger weg te kanen? En te klagen dat er weinig eten is voor iedereen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |