abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 december 2018 @ 16:44:20 #61
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_184090288
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat is jouw relatie tot die mensen?
Volgens de OP familie en zijn ze al wat ouder. De graad is onduidelijk.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zondag 30 december 2018 @ 16:45:38 #62
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184090327
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 16:36 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Blijkbaar inderdaad. Ik dacht dat het abnormaal was om zo te leven, blijkbaar niet. Het zijn oudere mensen die in mijn ogen de ernst van de situatie niet in zien.
Ik woon ook midden tussen de bomen.. stook regelmatig behoorlijke fikkies.. er ligt een weekendkruiser in mn tuin.. etc.. etc.. (maar wel achteraf..)
Mijn buren om me heen zijn allemaal zwaar grefo.. die vinden het allemaal maar niets.. 30 jaar geleden kwamen ze klagen over dat ik mn wasgoed op zondag buiten had hangen.. en daar hadden ze last van..

Maar ik vind hun ook allemaal niets en lach me altijd kapot dat ze met hun keukenschaartje een buxus aan het bijknippen zijn en dan drie blaadjes in een kruiwagen doen..

Ik pak een trekker en een kettingzaag en doe even snel de tuin.. verschil moet er zijn en dat weten zij.. en dat weet ik.. werkt prima..
Het is niet dat we daarom ons druk maken over elkaar.. of allerlei instellingen gaan bellen.. (dat helpt je vaak van de regen in de drup.. van weerskanten..)
Gewoon leven en laten leven zou ik zeggen.. tegenwoordig is klagen zeiken en zeuren echt een trend..
Je ouders (want daar gaat het geloof ik om) boeit ook niet.. zijn nog van het type gewoon doorleven.. en gelijk hebben ze..
je zegt ook dat het al jaren zo is.. het gaat dus ook al die tijd gewoon goed..
pi_184090360
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 16:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Volgens de OP familie en zijn ze al wat ouder. De graad is onduidelijk.
Ja zover was ik ook al wel. Maar het maakt nogal verschil of het je ouders zijn of een verre achteroom en -tante.

Ligt natuurlijk wel erg privacygevoelig, dat verschil :')
  zondag 30 december 2018 @ 16:47:03 #64
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184090378
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:39 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Die roddelfabriek kun je natuurlijk ook in je voordeel gebruiken. Een beetje de buurt ophitsen tegen B&W omdat die niets doen tegen een vermeend junkenhol/drugslabo/verzin zelf iets. ;)
Kost echt klauwen vol geld.. en dan staat het onkruid straks tussen de tegels van de stoep.. omdat alle geld al opgemaakt is aan beroepsklagers..
  zondag 30 december 2018 @ 16:51:37 #65
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_184090519
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja zover was ik ook al wel. Maar het maakt nogal verschil of het je ouders zijn of een verre achteroom en -tante.
Eens.
Daar zit een behoorlijk verschil in. Maar de mogelijkheden van TS blijven dezelfde. Met ze praten of accepteren dat het is wat het is.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_184090545
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 16:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is er altijd.. er kan morgen een vliegtuig neerstorten op je huis terwijl je lag te slapen.. of een kerncentrale smelten.. en alles wat daar tussenin zit..
Dat zijn nou niet echt voorbeelden van een direct gevaar. Het verhaal van deze TS is matig (wat betreft zijn zaak - geen idee), maar dat maakt nog niet dat het eigendom van een onroerende zaak zonder verantwoordelijkheden komt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zondag 30 december 2018 @ 17:01:10 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184090756
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat zijn nou niet echt voorbeelden van een direct gevaar. Het verhaal van deze TS is matig (wat betreft zijn zaak - geen idee), maar dat maakt nog niet dat het eigendom van een onroerende zaak zonder verantwoordelijkheden komt.
Als ik fikkie in huis wil stoken dan doe ik dat.. Niemand die me tegenhoud.. of dat nou in een kachel is of in de hoek van de woning..

Dat levert absoluut geen gevaar op.. en daarbij moet er al heel wat gebeuren als een brand over gaat slaan van de ene naar de andere woning.. (dan moet ie uitslaand zijn.. de wind in de goede richting.. al een uurtje branden.. en het moet droog zijn)

Nee je hebt niet heel veel verantwoordelijkheden buiten je rekeningen betalen.. helemaal bij een monumentaal pand kan de gemeente niet veel mbt welstandsgedoe (ik weet niet hoe dat tegenwoordig heet)
pi_184091377
Meld bij de gemeente dat er regelmatig zwervers bivakeren
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 30 december 2018 @ 17:31:56 #69
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184091573
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:24 schreef halfway het volgende:
Meld bij de gemeente dat er regelmatig zwervers bivakeren
Bivakkeren schrijf je met twee k's

En verder blijkt nergens uit dat het daklozen zijn.. Daarbij is zwerven niet verboden.. en wie weet hebben die mensen gewoon toestemming van de eigenaar..
Dus nogmaals: De gemeente gaat er een hoop werk in steken met vrijwel steeds dezelfde uitkomst..
pi_184091710
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 17:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als ik fikkie in huis wil stoken dan doe ik dat..
Leuk joh. Als je een fikkie thuis wilt stoken moet je dat in een verbrandingstoestel doen, die aan de toepasselijke wet- en regelgeving, zoals o.a. het bouwbesluit voldoet.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 30 december 2018 @ 18:31:50 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184093144
Echt serieus?
Is dit nou het niveau van WGR?
De posts die er nog staan zijn al bedroevend, laat staan die ik verwijderd heb.

Goed bezig allen, echt top!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')