abonnement Unibet Coolblue
pi_184081996
Ik probeer de bios van een Fujitsu MPC-1009 te updaten maar ik krijg deze foutmelding. Heb al gegoogled maar ik kom er niet uit. Misschien is iemand van FOK hiermee bekend?
https://photos.app.goo.gl/J62eZskobwvFCteX8
https://photos.app.goo.gl/8cawDuEPZM4D6npbA

Bedankt alvast voor je moeite

[ Bericht 15% gewijzigd door sloopkogel op 30-12-2018 11:28:20 ]
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  zondag 30 december 2018 @ 11:47:57 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184082783
Staat in beeld: de update die je wil gebruiken is niet geschikt voor je systeem.
So we just called him Fred
pi_184082910
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:47 schreef FredvZ het volgende:
Staat in beeld: de update die je wil gebruiken is niet geschikt voor je systeem.
Dat zou vreemd zijn want hij is mij aanbevolen door Fujitsu zelf.
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  zondag 30 december 2018 @ 13:57:36 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184086350
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:54 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

Dat zou vreemd zijn want hij is mij aanbevolen door Fujitsu zelf.
Heb je een link naar de webpagina waar je de update hebt gedownload?
So we just called him Fred
pi_184243973
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:57 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Heb je een link naar de webpagina waar je de update hebt gedownload?
Dit is de link die ze mij geven hebben. En deze heb ik dus ook gebruikt....met de resultaten zoals ik heb laten zien in de foto's...
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_184243982
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:49 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

Dit is de link die ze mij geven hebben. En deze heb ik dus ook gebruikt....met de resultaten zoals ik heb laten zien in de foto's...

https://support.ts.fujits(...)69-A18E-EEACC0B67E92

Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_184259332
Is BitLocker actief op je computer toevallig?

quote:
Belangrijke informatie

Please suspend BitLocker encryption before updating
the BIOS on a computer that has BitLocker enabled
fscgabi.sys lijkt een unsigned 32bit driver. Wellicht dat je de BIOS wel kan updaten onder een Windows 7 32 bit besturingssysteem. Als ik google er op loslaat krijg ik trouwens bizar veel rootkit meldingen hierover.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 7 januari 2019 @ 13:58:41 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184260026
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:50 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

Misschien een goed idee om even terug te gaan naar het begin: Waarom wil je het BIOS eigenlijk updaten? Werkt er iets niet?
Verder raak ik een beetje verdwaald in alle type nummers van Fujitsu. Als ik google op het typenummer dat in je OP staat (Fujitsu MPC-1009) dan wil Google dat corrigeren naar Fujitsu MPC-d1009. Is dat het ook het typenummer dat jij hebt?

Zo ja, die machines zijn ook bekend als "ESPRIMO Q900-serie", is het een computer uit die serie?
Zo ja, dan kan het best zijn dat je een nieuwere BIOS hebt en dat het daardoor niet mogelijk is te "updaten" met de oudere versie die je van Fujitsu hebt gekregen (misschien dat ze zelf ook in de war zijn geraakt door alle verschillende typenummers)
So we just called him Fred
pi_184260681
verder kan het zijn dat je misschien moet opstarten met een bootable usb stick waar de update ook opstaat etc.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')