abonnement Unibet Coolblue
pi_184065930
quote:
Het vliegverkeer van de luchthaven in de Duitse plaats Hannover is zaterdag stilgelegd. Dit gebeurde nadat een automobilist het platform op was gereden.

De politie meldt dat rond 15.40 uur een man met zijn auto door een hek was gereden. Daardoor kon hij op het platform komen. Agenten konden hem kort daarna stoppen en aanhouden.

Volgens Duitse media zou de man hebben geprobeerd achter een vliegtuig aan te rijden dat net was geland. Het toestel dat net was geland, was van de Griekse maatschappij Aegean Airlines.

Het is niet duidelijk wat het motief van de man was. Uit voorzorg is al het vliegverkeer stilgelegd. Een deel van een van de terminals van de luchthaven is vanwege onderzoek afgesloten en er mag niemand bij de ramen komen.

Ook is het nog niet bekend wanneer het vliegverkeer wordt hervat. De luchthaven adviseert passagiers voor actuele informatie over hun vlucht contact op te nemen nemen met hun luchtvaartmaatschappij.

De veiligheidsmaatregelen op de luchthaven van onder andere Hannover zijn kort voor de feestdagen versterkt. Dat gebeurde nadat bij het vliegveld van Stuttgart aanwijzingen waren voor een plan om een aanslag te plegen.

https://www.nu.nl/buitenl(...)bilist-platform.html


[ Bericht 0% gewijzigd door Straatcommando. op 29-12-2018 18:58:19 ]
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:58:46 #2
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184066312
#prayforhannover
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:04:41 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184066471
Met je kansloze BMW door een slagboom rijden :')


http://m.haz.de/Hannover/(...)-derzeit-eingestellt
pi_184067801
Spectaculair hoor, iets te vaak Fast & Furious 6 gezien denk ik.
pi_184069084
Als dit zomaar kan dan is dat een behoorlijk veiligheids lek, maar de Duitsers zullen alles wel volgens de regels hebben gedaan, niemand is verantwoordelijk en wir schaffen das (en "wir haben es nicht gewusst" natuurlijk)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 december 2018 @ 21:38:44 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184071473
Drugs :')

quote:
Gedrogeerde man probeert met auto achter vliegtuig te rijden: vliegverkeer Hannover stilgelegd



Het vliegverkeer op de luchthaven van het Duitse Hannover is vandaag urenlang stilgelegd nadat een man die onder invloed was van drugs met een auto het platform op was gereden. Hij reed in een auto met Poolse nummerplaat.

De man ramde kort voor 16.00 uur met zijn auto een hek en reed vervolgens het platform op waar hij werd tegengehouden. Uit voorzorg werd al het vliegverkeer stilgelegd. Rond half acht werden voorbereidingen getroffen om het vliegverkeer weer op gang te brengen. Intussen waren 13 vluchten uitgesteld en 21 inkomende vluchten omgeleid of vertraagd.



De man is aangehouden. Hij testte positief op het gebruik van cocaïne en amfetamine. Zijn motief is niet bekend maar de politie heeft geen aanwijzingen dat het iets met terreur te maken heeft.

Volgens Duitse media zou de man hebben geprobeerd achter een vliegtuig aan te rijden dat net was geland. Het ging om een toestel van de Griekse maatschappij Aegean Airlines.

De veiligheidsmaatregelen op de luchthaven van onder meer Hannover zijn kort voor de kerst verscherpt. Dat gebeurde nadat bij het vliegveld van Stuttgart aanwijzingen waren voor een plan om een aanslag te plegen.



https://www.hln.be/nieuws(...)stilgelegd~ac905485/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 december 2018 @ 22:06:05 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184072341
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:21 schreef Oud_student het volgende:
Als dit zomaar kan dan is dat een behoorlijk veiligheids lek, maar de Duitsers zullen alles wel volgens de regels hebben gedaan, niemand is verantwoordelijk en wir schaffen das (en "wir haben es nicht gewusst" natuurlijk)
Wat wil je nou zeggen jongen? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184072556
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:38 schreef Nikonlover het volgende:
Drugs :')

[..]

Dacht waarschijnlijk dat z'n auto vleugels had.
pi_184085833
Dat wordt een dure grap voor de dader.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')