Niet muten op Lohuesquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:32 schreef peaceman het volgende:
is de top 2000 afgelopen? Ik hoor niks meer...
Das nog veelquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat Blof er maar twee keer in zou staan als we de stemmen uit Zeeland niet meetellen.
wedden van niet?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat Blof er maar twee keer in zou staan als we de stemmen uit Zeeland niet meetellen.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon Brabant afstoten samen met Zeeland
Oh, maar dat geloof ik zo. En Zoutelande zo ziek hoog, hou op met mequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
Beetje respect voor deze legendequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
welk nummer? het is hier stil nl....
welke legende?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje respect voor deze legende
Geeft niet. Die mening wordt gedeeld.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit echt helemaal saai. Sorry mensen.
Volgend jaar gewoon stiekem de stemmen uit Zeeland niet meetellenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn vader heeft nog de gospel-cd van Time Life gekocht destijds. Maar die nummers hebben het nooit tot de Top 2000 geschopt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar dan ook echt. Zelfs de Time Life CD-compilaties waar vroeger 100x de reclames van op tv langskwamen hebben betere muziekkeuzes dan de lijst dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |