Beetje respect voor deze legendequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
welk nummer? het is hier stil nl....

welke legende?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje respect voor deze legende

Geeft niet. Die mening wordt gedeeld.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit echt helemaal saai. Sorry mensen.

Volgend jaar gewoon stiekem de stemmen uit Zeeland niet meetellenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat Blof er maar twee keer in zou staan als we de stemmen uit Zeeland niet meetellen.

Mijn vader heeft nog de gospel-cd van Time Life gekocht destijds. Maar die nummers hebben het nooit tot de Top 2000 geschopt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar dan ook echt. Zelfs de Time Life CD-compilaties waar vroeger 100x de reclames van op tv langskwamen hebben betere muziekkeuzes dan de lijst dit jaar.

Jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is een lekkernij uit Drenthe ?

ach verder ben je wel liefquote:

Big Blackquote:

quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:36 schreef djenneke het volgende:
Hoe een rustiger nummer een stuk minder saai kan zijn

Totaal geen liefhebber van Blof maar Zoutelande is wel een erg mooi nummer.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, maar dat geloof ik zo. En Zoutelande zo ziek hoog, hou op met me_____!

Mijn wijsvinger krijgt RSI van het scrollenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:36 schreef MTheBassman het volgende:
Het topic gaat nu wel lekker hard.

quote:

yep. oudjaarstradisiequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is een lekkernij uit Drenthe ?

Samen nog een hitje gehad met Love and Pridequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
BB King en Ben E. King, familie van elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |