abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184064060
quote:
Kunnen er niet een paar andere statushouders mee? Om het land daar op te bouwen? Assad houdt ze wel in toom.
  zaterdag 29 december 2018 @ 17:37:47 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184064432
Gezellige boel weer.
pi_184064518
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kunnen er niet een paar andere statushouders mee? Om het land daar op te bouwen? Assad houdt ze wel in toom.
Goed plan er moet daar een boel heropgebouwd worden
I will do what i must !!
pi_184064791
Aha het heeft dus WEL met de islam te maken.

Gooi al die ons hatende tijdbommen eens het land uit!

En snel!
pi_184065080
quote:
18s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Aha het heeft dus WEL met de islam te maken.

Gooi al die ons hatende tijdbommen eens het land uit!

En snel!
#wegaanzebrengen
pi_184065160
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:39 schreef DW457 het volgende:

[..]


[..]

Oh, dit was je standpunt? Sorry, compleet overheen gelezen, had iets inhoudelijk sterkers verwacht, mijn fout.
Wat is jouw inhoudelijk sterke standpunt eigenlijk?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184065185
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:51 schreef Infection het volgende:

[..]

Ok, niet getrouwd dan, maar hij woonde wel samen met hen. De vrouwen zijn Syrisch en moslim en de man die volgens jou een Palestijn is en waarschijnlijk christen (vanwege de kerstboom) heeft dan dus een aanslag gepleegd? :?

Vind het maar een raar verhaal.
en weer een update bij het AD:

De twee hoogbouwflats aan de Stresemannplaats en Söderblomplaats liggen op een steenworp afstand van elkaar in Ommoord. Op de Söderblomplaats had de verdachte net een bevriend gezin op bezoek. Ook de man, vrouw en kinderen schrokken wakker, toen de politie vanmorgen om 6 uur de deur openbraken en binnen stormde.

De vriend gelooft niet dat de bewoner terreurplannen zou hebben gemaakt. ,,Het is een fout dat mijn vriend is opgepakt. Echt waar. Hij leert. Werkt aan zijn toekomst. Wil trouwen. Is ook niet heel erg religieus.’’ Deze verdachte zou Palestijns zijn, maar in Egypte hebben gewoond. ,,De politie heeft alleen zijn telefoon, zijn laptop en wat andere elektronica meegenomen.’’

In de ingevallen woning aan de Stresemannplaats waren vanmiddag twee Syrische vrouwen en kinderen aanwezig. Een van de Syrische vrouwen weet uit te leggen dat ze vluchtelingen zijn en moslim. Zij zegt geen idee te hebben waarom haar man is opgepakt. Ook vertelt ze dat hun computer door de politie is meegenomen. Tot in de keuken ligt puin van de inval. In de huiskamer staat een kerstboom.

Weer een nieuwe vraag, wat doet een compleet gezin op bezoek om 06:00??? Gingen ze dauwtrappen?
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:24:04 #58
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_184065505
Ik ben gechoqueerd.

Doen ze anders nooit.
&lt;signature here&gt;.
pi_184065809
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is jouw inhoudelijk sterke standpunt eigenlijk?
Dat ik mijn (scheur)buik vol heb van topics die zeggen dat alle vluchtelingen kut zijn, Nederland helemaal verpest wordt door de vluchtelingen en dat het allemaal terroristen zijn. Dit topic leek die kant op te gaan, dus vandaar mijn reactie.

Om nog maar even wat dieper in te gaan op mijn achterliggende standpunten. Ik vind dat de IND zijn werk op dit moment matig doet en dat het immigratiebeleid anders moet. Het systeem dat mensen eindeloos in beroep kunnen gaan tegen een beslissing van de IND moet wat mij betreft anders. Gewoon standaard bezwaar en beroepsprocedure zoals beschreven in de AWB en daarmee is het klaar (kort door de bocht). Wil je daarna in hoger beroep? Prima, maar dan procederen vanuit het thuisland, niet in Nederland.

Bij de IND zal er vervolgens ook gekeken moeten worden naar hoe het anders kan. Het lijkt er nu op dat er nog te weinig wordt gekeken naar de werkelijke identiteit van iemand, het niveau van kennis van brondocumenten verbeterd kan worden en zeker wanneer iemand geen documenten heeft omdat deze op de bodem van de zee zouden liggen zal er strenger gekeken moeten worden wie er aan de gehoortafel zit om meer in te zetten op de preventie in plaats van de repressie. Strenger durven oordelen zou wat mij betreft dus niet verkeerd zijn. Verder zal er onderzocht moeten worden hoe de IND beter georganiseerd kan worden zodat er niet steeds personeel ingevlogen moeten worden zodra de vluchtelingenstroom toeneemt en personeel ontslagen moet worden zodra deze stroom afneemt waardoor er ook kennis verloren gaat.

Tot slot de inburgering. Dat is nu een lachertje. De privatisering van het inburgeringsprogramma moet worden teruggedraaid, zodat er geen concurrentie meer is tussen de verschillende opleidingscentra (waardoor er veel geld van DUO, dus overheid verloren gaat). Daarnaast is het wellicht een idee om meer druk te zetten op het behalen van het diploma zodat nieuwkomers ook eerder een nuttig en waardevol onderdeel kunnen worden van de samenleving, zodat ze een belastbaar salaris ontvangen in plaats van een uitkering.

Zo...een kleine inkijk in mijn standpunt. Kan je hier iets mee?
pi_184065828
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Het was een Palestijn, geen Syriër
Wat is de overeenkomst tussen Palestijnen en Syriërs?
pi_184065940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:37 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Wat is de overeenkomst tussen Palestijnen en Syriërs?
iets met 5 keer per dag knielen voor een sprookje of zo ?
pi_184065988
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en weer een update bij het AD:

De twee hoogbouwflats aan de Stresemannplaats en Söderblomplaats liggen op een steenworp afstand van elkaar in Ommoord. Op de Söderblomplaats had de verdachte net een bevriend gezin op bezoek. Ook de man, vrouw en kinderen schrokken wakker, toen de politie vanmorgen om 6 uur de deur openbraken en binnen stormde.

De vriend gelooft niet dat de bewoner terreurplannen zou hebben gemaakt. ,,Het is een fout dat mijn vriend is opgepakt. Echt waar. Hij leert. Werkt aan zijn toekomst. Wil trouwen. Is ook niet heel erg religieus.’’ Deze verdachte zou Palestijns zijn, maar in Egypte hebben gewoond. ,,De politie heeft alleen zijn telefoon, zijn laptop en wat andere elektronica meegenomen.’’

In de ingevallen woning aan de Stresemannplaats waren vanmiddag twee Syrische vrouwen en kinderen aanwezig. Een van de Syrische vrouwen weet uit te leggen dat ze vluchtelingen zijn en moslim. Zij zegt geen idee te hebben waarom haar man is opgepakt. Ook vertelt ze dat hun computer door de politie is meegenomen. Tot in de keuken ligt puin van de inval. In de huiskamer staat een kerstboom.

Weer een nieuwe vraag, wat doet een compleet gezin op bezoek om 06:00??? Gingen ze dauwtrappen?
Ze waren ongetwijfeld bijeen om samen de fajr te bidden. Tot zover de taqqiya dat ze niet zo religieus zijn.
pi_184066170
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

iets met 5 keer per dag knielen voor een sprookje of zo ?
Zou het werkelijk zo eenvoudig zijn? Ik heb op school altijd geleerd dat er geen eenvoudige verklaringen bestaan en dat het sowieso altijd onze schuld is. Ootjekatootje heeft vast een doorwrochte verklaring achter de hand die wel kan rekenen op goedkeuring van de van staatswege aangestelde experten.
pi_184066253
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:52 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Zou het werkelijk zo eenvoudig zijn? Ik heb op school altijd geleerd dat er geen eenvoudige verklaringen bestaan en dat het sowieso altijd onze schuld is. Ootjekatootje heeft vast een doorwrochte verklaring achter de hand die wel kan rekenen op goedkeuring van de van staatswege aangestelde experten.
Nee, t is best ingewikkeld zoals je hier kunt zien.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:01:47 #65
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184066380
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ze waren ongetwijfeld bijeen om samen de fajr te bidden. Tot zover de taqqiya dat ze niet zo religieus zijn.
Kan. Of ze woonden daar gewoon zonder ingeschreven te staan om de bijstand te tillen
pi_184066557
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:56 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nee, t is best ingewikkeld zoals je hier kunt zien.
Ik ga geen stuk van een half uur kijken. Daarbij is het helemaal niet ingewikkeld voor als je bekend bent met de leerstellingen van de islam.
pi_184066560
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ze waren ongetwijfeld bijeen om samen de fajr te bidden. Tot zover de taqqiya dat ze niet zo religieus zijn.
In gewoon Nederlands graag!

En nee die begint pas een uur later. Lekker voor de buren, trouwens.
pi_184066687
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:08 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ik ga geen stuk van een half uur kijken. Daarbij is het helemaal niet ingewikkeld voor als je bekend bent met de leerstellingen van de islam.
Denk jij dat iemand hier nog interesse heeft met de leerinstellingen van de Islam?

Wat vind jij er trouwens van?
pi_184066757
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Kan. Of ze woonden daar gewoon zonder ingeschreven te staan om de bijstand te tillen
Ja, want dat doen alle vluchtelingen... :') Lekker stigmatiserend weer.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:18:22 #70
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184066889
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, want dat doen alle vluchtelingen... :') Lekker stigmatiserend weer.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Ik zoek naar verklaringen waarom mensen met kleine kinderen om 6:00 zoveel volk over de vloer hebben. Kom maar terug als je een inhoudelijke post kan plaatsen.
pi_184066953
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, want dat doen alle vluchtelingen... :') Lekker stigmatiserend weer.
We kunnen het wel even navragen bij Woonbron.
pi_184066956
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Kom maar terug als je een inhoudelijke post kan plaatsen.
Leer scrollen:

quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:36 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat ik mijn (scheur)buik vol heb van topics die zeggen dat alle vluchtelingen kut zijn, Nederland helemaal verpest wordt door de vluchtelingen en dat het allemaal terroristen zijn. Dit topic leek die kant op te gaan, dus vandaar mijn reactie.

Om nog maar even wat dieper in te gaan op mijn achterliggende standpunten. Ik vind dat de IND zijn werk op dit moment matig doet en dat het immigratiebeleid anders moet. Het systeem dat mensen eindeloos in beroep kunnen gaan tegen een beslissing van de IND moet wat mij betreft anders. Gewoon standaard bezwaar en beroepsprocedure zoals beschreven in de AWB en daarmee is het klaar (kort door de bocht). Wil je daarna in hoger beroep? Prima, maar dan procederen vanuit het thuisland, niet in Nederland.

Bij de IND zal er vervolgens ook gekeken moeten worden naar hoe het anders kan. Het lijkt er nu op dat er nog te weinig wordt gekeken naar de werkelijke identiteit van iemand, het niveau van kennis van brondocumenten verbeterd kan worden en zeker wanneer iemand geen documenten heeft omdat deze op de bodem van de zee zouden liggen zal er strenger gekeken moeten worden wie er aan de gehoortafel zit om meer in te zetten op de preventie in plaats van de repressie. Strenger durven oordelen zou wat mij betreft dus niet verkeerd zijn. Verder zal er onderzocht moeten worden hoe de IND beter georganiseerd kan worden zodat er niet steeds personeel ingevlogen moeten worden zodra de vluchtelingenstroom toeneemt en personeel ontslagen moet worden zodra deze stroom afneemt waardoor er ook kennis verloren gaat.

Tot slot de inburgering. Dat is nu een lachertje. De privatisering van het inburgeringsprogramma moet worden teruggedraaid, zodat er geen concurrentie meer is tussen de verschillende opleidingscentra (waardoor er veel geld van DUO, dus overheid verloren gaat). Daarnaast is het wellicht een idee om meer druk te zetten op het behalen van het diploma zodat nieuwkomers ook eerder een nuttig en waardevol onderdeel kunnen worden van de samenleving, zodat ze een belastbaar salaris ontvangen in plaats van een uitkering.

Zo...een kleine inkijk in mijn standpunt. Kan je hier iets mee?
pi_184066999
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We kunnen het wel even navragen bij Woonbron.
Doe je ding.
pi_184067125
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In gewoon Nederlands graag!
Dat is het toch?
quote:
En nee die begint pas een uur later. Lekker voor de buren, trouwens.
Neem aan dat ze allemaal vooraf wel woedoe wilden doen. Dan kun je beter niet te laat komen he.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:25:49 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184067143
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:20 schreef DW457 het volgende:

[..]

Leer scrollen:

[..]

Die post heeft geen reet met het nieuwsbericht te maken.
pi_184067178
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die post heeft geen reet met het nieuwsbericht te maken.
Er valt ook niet zoveel te melden over dit nieuwsbericht naast de vele ongefundeerde aannames.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:28:16 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184067221
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:26 schreef DW457 het volgende:

[..]

Er valt ook niet zoveel te melden over dit nieuwsbericht naast de vele ongefundeerde aannames.
Ok. Blijf dan uit het topic.
pi_184067231
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk jij dat iemand hier nog interesse heeft met de leerinstellingen van de Islam?

Wat vind jij er trouwens van?
Leerstellingen, niet leerinstellingen.

Wat ik er van vind: de leerstellingen van de islam zijn niet te verenigen met die van het (christelijke) westen. Daar gaat dus strijd van komen. Dit nieuwsbericht is (een van de vele) zaken waaruit de juistheid van die stelling blijkt.
pi_184067233
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ok. Blijf dan uit het topic.
Nope.
pi_184067359
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ze waren ongetwijfeld bijeen om samen de fajr te bidden. Tot zover de taqqiya dat ze niet zo religieus zijn.
Jij. :')
pi_184067446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:28 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Leerstellingen, niet leerinstellingen.

Wat ik er van vind: de leerstellingen van de islam zijn niet te verenigen met die van het (christelijke) westen. Daar gaat dus strijd van komen. Dit nieuwsbericht is (een van de vele) zaken waaruit de juistheid van die stelling blijkt.
Strijd?

We hebben hier de oplossing al, retourtje thuisland/land van herkomst.

En degene die hier geboren zijn, dienen zich aan de Nederlandse wet te houden.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:46:15 #82
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_184067743
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ok. Blijf dan uit het topic.
Ha, hij roept hetzelfde tegen jou als tegen de vluchtelingen...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_184067765
Vijfde terrorismeverdachte opgepakt

https://www.telegraaf.nl/(...)meverdachte-opgepakt
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:47:51 #84
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_184067799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:28 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Leerstellingen, niet leerinstellingen.

Wat ik er van vind: de leerstellingen van de islam zijn niet te verenigen met die van het (christelijke) westen. Daar gaat dus strijd van komen. Dit nieuwsbericht is (een van de vele) zaken waaruit de juistheid van die stelling blijkt.
Uhm, het westen is niet meer christelijk. En als je dan consequent wilt zijn zal je iedereen die gelooft toegang moeten weigeren. Voor fabeltjes is immers geen plaats in een maatschappij die zijn fundering dankt aan wetenschap.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_184069360
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ha, hij roept hetzelfde tegen jou als tegen de vluchtelingen...
Bwahahaha, nice! _O-
pi_184069636
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef Infection het volgende:
Vijfde terrorismeverdachte opgepakt

https://www.telegraaf.nl/(...)meverdachte-opgepakt
Het laatste stukje tekst; "Voor de mannen en vrouwen die terreuraanslagen moeten voorkomen in Nederland, kunnen dan ook tevreden zijn. Ze boeken dit jaar succes op succes. De AIVD en de inlichtingendiensten van de politie hebben inmiddels een aardig scorelijstje en nauwelijks tegendoelpunten."

Echt watdeneuk... :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 29 december 2018 @ 20:48:40 #87
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184069944
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ha, hij roept hetzelfde tegen jou als tegen de vluchtelingen...
Wat?
  zaterdag 29 december 2018 @ 20:53:40 #88
455560 Logic91
Always stay rational
pi_184070066
De oplossing is simpel mensen. We moeten honderdduizenden conservatieve soennitische moslims uit een van de meest problematische geografische gebieden ter wereld de toegang verschaffen tot ons land. Ah ja, dan zullen zij het natuurlijk evenwicht van de tolerantie herstellen! Iedereen weet toch dat de islam de religie van de vrede en de barmhartigheid is... :') _O-
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_184070445
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:47 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Uhm, het westen is niet meer christelijk. En als je dan consequent wilt zijn zal je iedereen die gelooft toegang moeten weigeren. Voor fabeltjes is immers geen plaats in een maatschappij die zijn fundering dankt aan wetenschap.
Natuurlijk is het westen nog christelijk. Anders zouden we nooit miljoenen kansarmen importeren om onze erfzonde goed te maken.
pi_184074996
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:47 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Uhm, het westen is niet meer christelijk. En als je dan consequent wilt zijn zal je iedereen die gelooft toegang moeten weigeren. Voor fabeltjes is immers geen plaats in een maatschappij die zijn fundering dankt aan wetenschap.
En als je niet consequent wilt zijn?
pi_184075191
Rotterdam is verloren. Komt niet meer goed.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184076068
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:07 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Natuurlijk is het westen nog christelijk. Anders zouden we nooit miljoenen kansarmen importeren om onze erfzonde goed te maken.
Jij spoort niet, gelukkig is er de ontsnapping aan deze ellende.
pi_184076118
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:32 schreef superniger het volgende:
Rotterdam is verloren. Komt niet meer goed.
komt echt wel goed, alle idioten hier zijn import. Enkele reis terug...
pi_184076296
Nederland moet gewoon wat rechtser stemmen opdonderen met de shit in mijn achtertuin.

Volgende week leuk gesprek met de burgemeester hier. Ik ben weg, ga naar Denemarken. De gebiedscommissie sloeg stijl achterover, tja. Succes met de nieuwe medelanders :W
  zondag 30 december 2018 @ 00:15:38 #95
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_184076465
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Nederland moet gewoon wat rechtser stemmen opdonderen met de shit in mijn achtertuin.

Volgende week leuk gesprek met de burgemeester hier. Ik ben weg, ga naar Denemarken. De gebiedscommissie sloeg stijl achterover, tja. Succes met de nieuwe medelanders :W
Overtuigd door cempexo?
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  zondag 30 december 2018 @ 00:18:30 #96
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_184076538
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

komt echt wel goed, alle idioten hier zijn import. Enkele reis terug...
Komt zeker goed, blijf hier dan ook gewoon wonen vrouw!
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_184077363
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2018 00:15 schreef Kaji het volgende:

[..]

Overtuigd door cempexo?
Nee, maar hij had het net wat eerder door.
pi_184077488
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 00:18 schreef Kaji het volgende:

[..]

Komt zeker goed, blijf hier dan ook gewoon wonen vrouw!
Nee echt niet, toko in Denemarken is zo groot. Die bestaan niet in Nederland en daarnaast kan elke geliefde komen en blijven. Geen mantelzorgshit. Zoals het imo hoort, ruimte en lucht.

Grote vraag hier is waarom moet ik Nederig zijn? Zorgen voor EU-burgers, alle asielzoekers, de wijkkinderen, de buren en iedereen die maar een beroep op me doet omdat het kan?

Omdat wij andere keuzes maken dan anderen? Zorgen voor lieve kids hier? Aanvragen en aanjagen bij de gemeente, zorgen voor gave zaken die ze zelf aangeven.

En dan krijg je dit weer, deze kids die getuigen waren van deze arrestatie, ik durf zelfs te zeggen dat ik ze persoonlijk ken. Hoe zielig, hoe heftig voor deze kids... wat moet je doen dan? 7 januari komen ze weer naar school. Waarschijnlijk compleet gefrustreerd, moet ik dat weer melden? Of zelf oplossen?

En alles vrijwillig en kosteloos want zo gaat dat hier.

[ Bericht 24% gewijzigd door ootjekatootje op 30-12-2018 01:02:10 ]
pi_184077548
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:25 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Dat is het toch?

[..]

Neem aan dat ze allemaal vooraf wel woedoe wilden doen. Dan kun je beter niet te laat komen he.
:')

Ja, want wudu duurt ook echt een uur...
pi_184077578
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij. :')
Of dat andere van arme buren. Wat hebben de buren te maken met mensen die fajr bidden? Wat is hier storend aan. :')

De domheid spat er van af.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')