rijstprut of havermoutprutquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:06 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
geen ei,geen vlees, geen brood. wat zit er in dan?
Een wip in de morgen is .................................quote:Op zaterdag 29 december 2018 02:26 schreef Yaksa het volgende:
Knietje omhoog, kruisje bloot, die ligt alweer klaar voor de ochtendwip:
[ afbeelding ]
een dag zonder zorgenquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Een wip in de morgen is .................................
Denk het ook ja. Eerder deze week had hij het met Joa over goed vlees voor de hond te willen verkopenquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
adriaan naar z'n mond kletsen....geen idee waarom overigens
Ik heb touw gezien en turnringenquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:07 schreef onpartijdigert het volgende:
maareh, heeft iemand adriaan al duidelijk gemaakt dat die ringen die hij heeft gekregen, geen boksringen zijn?
ik hoef het niet te wetenquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:06 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
geen ei,geen vlees, geen brood. wat zit er in dan?
kan datie gewoon vast zat...ik zie ze wel vaker met dat slot klotenquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:11 schreef Toweler het volgende:
DEUR van de caravan was niet op slot zojuist de beelden terug gezien
Ja net bijgekropen onder de dekens .. Kris was ook al aan het scharrelen in dr hokje.. ja mensjes opstaan want er moet nog zoveel gebeuren voor de housewarmingquote:
ja 10 minuten geleden bij haar gekropenquote:
Was gisteravond op de TVquote:Op zaterdag 29 december 2018 01:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Huh? Waar, wanneer, hoe laat?
Boos?quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja 10 minuten geleden bij haar gekropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |