quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee joh, dat is nog wel een stukje erger. Koningslied zit meer op het niveau van Famke Louise.
dan is er nog een hoop moois te ontdekken!quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van I Need You, wat een beklijvend liedje is dat, mijn god.
eerst elke twee weken vier, daarna 12 keer wekelijks, vervolgens operatie en daarna waarschijnlijk bestralingquote:
Ik wou net zeggen. Op zich is de tekst niet eens heel erg hiervan. Het is vooral de manier waarop ook.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee joh, dat is nog wel een stukje erger. Koningslied zit meer op het niveau van Famke Louise.
Allebei kut.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ben je fan van de Theo van Gogh-versie of de normale versie?
Verdomme jaquote:
En het einde is nog lang niet inzichtquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is ondertussen ook gewoon een stuk zuurder, egocentrischer en populistischer geworden
Ach een deel van de lyrics klopt nog steedsquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leukste is dat die tekst zo gedateerd is.
Andre Hazes leeft inmiddels allang niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leukste is dat die tekst zo gedateerd is.
Gelukkig stralen wij op FOK! een en al positiviteit uit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is ondertussen ook gewoon een stuk zuurder, egocentrischer en populistischer geworden
heftigquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eerst elke twee weken vier, daarna 12 keer wekelijks, vervolgens operatie en daarna waarschijnlijk bestraling
maar wel te makkelijk, niveautje "dit hep op faceboek gestaan"quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef 4-elements het volgende:
Enige positieve is dat er nog wat kritiek op de politiek in zit. Tegenwoordig zit er helemaal geen maatschappelijke betrokkenheid meer in.
Ik hap nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Andre Hazes leeft inmiddels allang niet meer.
Toen ook al niet meerquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Andre Hazes leeft inmiddels allang niet meer.
Dan ga ik dat doen!quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is er nog een hoop moois te ontdekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |