Ik ken hem ook grotendeelsquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is kut. Maar ik heb bier op, dus ik zing mee.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik trok een snelle conclusie, die pakte goed uit
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef matthijst het volgende:
Waar Air Max nooit uit de mode raken
Nee joh, dat is nog wel een stukje erger. Koningslied zit meer op het niveau van Famke Louise.quote:
Daar heeft hij wel een punt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef matthijst het volgende:
Waar Air Max nooit uit de mode raken
die is geemigreerdquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er ooit geworden van Bart Zeilstra?
Begrijpelijk, en dat snapt ze vastquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou dat ja, weet soms ook gewoon niet wat ik moet zeggen
maar er zijn doet de ander al veel goed
Ja het is wel heel erggGGGHhhghggghgh bij die tweequote:Op vrijdag 28 december 2018 23:12 schreef alopio het volgende:
volkert van der GGGGGGGGG theo van GGGGGoGGGGGH
Inmiddels zeker wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leukste is dat die tekst zo gedateerd is.
Maar ben je fan van de Theo van Gogh-versie of de normale versie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een ander liedje van Lange Frans en Baas B, hahaha, ik snap hem, leuke!
Die namen van die rappersquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leukste is dat die tekst zo gedateerd is.
Dit is veel beter joh doe normaalquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee joh, dat is nog wel een stukje erger. Koningslied zit meer op het niveau van Famke Louise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |