abonnement Unibet Coolblue
pi_184053315
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:28 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan over die ander?
Dat het gewoon een botte klootzak is? :P
pi_184053339
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:28 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Mooi gezicht en lichaam is toch gewoon universeel? Iemand kan hoogstens zeggen 'zij is mijn type of smaak niet'. Van doutzen kroes en adriana lima kan bijvoorbeeld niemand zeggen: ja zij zijn heel lelijk. Dat is gewoon niet waar.

Dus iemand kan niet een bepaalde vrouw heel mooi vinden en de ander vindt haar juist heel lelijk
Zeker wel. Schoonheid is alles behalve universeel. Daarnaast speelt uitstraling ook nog een hele belangrijke rol. Je hebt vaak wel schoonheidsidealen, maar die zijn vaak ook weer cultuurgebonden. Maar de 1 valt weer op lang en slank, waarbij de ander weer valt op klein en mollig...over smaak valt niet voor niets niet te twisten.
pi_184053352
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:29 schreef STING het volgende:

[..]

Dat het gewoon een botte klootzak is? :P
Hij is wel lekker duidelijk, concreet en direct :P
pi_184053390
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:32 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hij is wel lekker duidelijk, concreet en direct :P
Niets mis met duidelijk, concreet en direct, maar in dit geval gewoon tactloos en niemand is ermee geholpen. Maar goed, dat gaat vind ik al te ver in dit geval, want dit klinkt gewoon als een puber die grappig denkt te zijn :P
pi_184053400
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:32 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hij is wel lekker duidelijk, concreet en direct :P
Blijkbaar word ik dus heeel lelijk door hem bevonden. Terwijl ik dan weer door een andere man als heel mooi bevonden werd. Her en der ook paar keer gehoord. Tsja wat ben ik nu? Ik vind het gewoon echt erg, hij kon het ook wel voor zich houden.
pi_184053430
Als er iets is wst een autist niet kan, dan is het wel een spontane grap maken. Dit lijkt me op een mislukte poging daartoe, misschien omdat-ie wel eens eerder mensen zulke grappen tegen elkaar heeft horen maken en zich geen inschatting kan maken dat dat in deze situatie niet grappig is.

Of het is gewoon een lompe hork.

In beide gevallen lekker laten gaan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184053433
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:35 schreef STING het volgende:

[..]

Niets mis met duidelijk, concreet en direct, maar in dit geval gewoon tactloos en niemand is ermee geholpen. Maar goed, dat gaat vind ik al te ver in dit geval, want dit klinkt gewoon als een puber die grappig denkt te zijn :P
Naja, je weet gewoon niet wat eraan vooraf ging. Ik denk dat er meer achter die opmerking zit dan dat we nu van TS zullen weten. Waar ik bijvoorbeeld al over struikelde in de OP was de beschrijving van die collega: "een beetje sullig type", daar komt ook al gelijk een oordeel uit naar voren die ze ongetwijfeld ook (onbewust) overbrengt op die collega wat weer wat doet met hem.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:36 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Blijkbaar word ik dus heeel lelijk door hem bevonden. Terwijl ik dan weer door een andere man als heel mooi bevonden werd. Her en der ook paar keer gehoord. Tsja wat ben ik nu? Ik vind het gewoon echt erg, hij kon het ook wel voor zich houden.
Geen van beide. Je bent in de ogen van de ander steeds weer wat anders. T is maar net wie je tegenover je hebt.
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:39:55 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184053449
Een "ietwat sullige" collega en tevens "autist" noemt me lelijk, oh, mijn wereld vergaat.

En dan zijn dit alleen de omschrijvingen van hem in de eerste 50 posts nog maar.
TS is zelf ook niet van het meelevende type dat alles met fluwelen handschoentjes aanpakt, en dan flippen over zo'n opmerking die nergens over gaat, van een persoon die nergens over gaat, en dat terwijl je regelmatig te horen krijgt dat je er goed uitziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:41:05 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184053466
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:13 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Mijn vraag is of die gast het echt meende of dat het een lompe grap was
Je maakt er best wel een ding van, als ik zo zie wat je hier post.

Ik ga er vanuit dat hij jullie niet daadwerkelijk hondslelijk vindt, hij ergerde zich waarschijnlijk aan het gesnapchat. En heel eerlijk, daar kan ik heel goed inkomen, ik persoonlijk vind het erg onvolwassen om te zitten snapchatten op het werk. Het is puberaal schoolpleingedrag.

Maar zelfs al vindt hij jullie wel heel lelijk, dan nog maakt het niet uit wat zijn mening over jullie uiterlijk is. Het probleem hier is zijn gedrag, niet zijn mening. En heel eerlijk, je geeft in je openingspost al aan dat je hem een nerd vindt, hij voelt heus wel aan dat jij hem ook niet moet.

Ga het gesprek met hem aan. Gewoon aangeven dat je het een kutopmerking vond en vragen waarom hij het zei. Als hij vervolgens zegt dat hij jullie echt heel lelijk vindt, dan kun je rustig aangeven dat je pestgedrag op de werkvloer niet OK vindt. Als hij aangeeft dat het maar een geintje was, dan rustig aangeven dat je pestgedrag op de werkvloer niet OK vindt. Als hij zegt dat hij zich ergerde aan jullie gesnapchat, dan kun je daar ook op een volwassen manier over praten met hem.
Resistance is futile.
pi_184053483
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:31 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zeker wel. Schoonheid is alles behalve universeel. Daarnaast speelt uitstraling ook nog een hele belangrijke rol. Je hebt vaak wel schoonheidsidealen, maar die zijn vaak ook weer cultuurgebonden. Maar de 1 valt weer op lang en slank, waarbij de ander weer valt op klein en mollig...over smaak valt niet voor niets niet te twisten.
Ik snap je punt, maar een heel lelijk persoon heeft een heel assymmetrisch gezicht of is gewoon misvormd. Je kunt op klein en mollig vallen en niet op doutzen kroes vallen, omdat dat niet je smaak is..maar wel nog beamen dat zij niet lelijk is. Daar heeft ze gewoon een te symmetrisch en goed geproportioneerde gezicht voor. Maar dat ze iemands smaak totaal niet is, kan gewoon

[ Bericht 0% gewijzigd door PurplePie op 29-12-2018 09:47:21 ]
pi_184053498
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:39 schreef Leandra het volgende:
Een "ietwat sullige" collega en tevens "autist" noemt me lelijk, oh, mijn wereld vergaat.

En dan zijn dit alleen de omschrijvingen van hem in de eerste 50 posts nog maar.
TS is zelf ook niet van het meelevende type dat alles met fluwelen handschoentjes aanpakt, en dan flippen over zo'n opmerking die nergens over gaat, van een persoon die nergens over gaat, en dat terwijl je regelmatig te horen krijgt dat je er goed uitziet.
TS moet denk ik even haar wereldbeeld aanpassen dat niet iedereen haar knap vindt en dat er ook genoeg mensen zijn die haar, om welke reden dan ook, haar woest onaantrekkelijk vinden.
pi_184053528
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:42 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar een heel lelijk persoon heeft een heel assymmetrisch gezicht of is gewoon misvormd. Je kunt op klein en mollig vallen en niet op doutzen kroes vallen, omdat dat niet je smaak..maar wel nog beamen dat zij niet lelijk is. Daar heeft ze gewoon een te symmetrisch en goed geproportioneerde gezicht voor. Maar dat ze iemands smaak totaal niet is, kan gewoon
:')
Weet je zeker dat je 25 bent in plaats van 16? Zou wel dat snapchatten verklaren
pi_184053532
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:39 schreef Leandra het volgende:
Een "ietwat sullige" collega en tevens "autist" noemt me lelijk, oh, mijn wereld vergaat.

En dan zijn dit alleen de omschrijvingen van hem in de eerste 50 posts nog maar.
TS is zelf ook niet van het meelevende type dat alles met fluwelen handschoentjes aanpakt, en dan flippen over zo'n opmerking die nergens over gaat, van een persoon die nergens over gaat, en dat terwijl je regelmatig te horen krijgt dat je er goed uitziet.
Waar maak jij op dat ik geen meelevende type ben? De rest van je beschrijving is natuurlijk gewoon waar. Ik weet dat ik flip om niks, maar vind het vreselijk om als heel lelijk gezien te worden. Ik ben niet de meest zekere persoon.
pi_184053548
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:43 schreef DW457 het volgende:

[..]

TS moet denk ik even haar wereldbeeld aanpassen dat niet iedereen haar knap vindt en dat er ook genoeg mensen zijn die haar, om welke reden dan ook, haar woest onaantrekkelijk vinden.
Het lijkt mij juist ideaal als de mannen die jij knap vindt, jou ook knap vinden en dat degenen waar jij zelf niets mee hebt jou qua uiterlijk ook niets vinden.
pi_184053560
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:42 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar een heel lelijk persoon heeft een heel assymmetrisch gezicht of is gewoon misvormd. Je kunt op klein en mollig vallen en niet op doutzen kroes vallen, omdat dat niet je smaak..maar wel nog beamen dat zij niet lelijk is. Daar heeft ze gewoon een te symmetrisch en goed geproportioneerde gezicht voor. Maar dat ze iemands smaak totaal niet is, kan gewoon
Zelfs dat kan 'goed' worden gemaakt door uitstraling. Uitstraling is voor mij bijvoorbeeld echt doorslaggevend. Iemand kan volgens de algemeen geldende norm heel knap zijn, maar die kan ik heel onaantrekkelijk vinden doordat de uitstraling heel naar is.

Gezien jouw postgedrag hier in dit topic zou jij zomaar in die categorie kunnen vallen. Puur op basis van wat jij hier post vind ik je heel onaantrekkelijk...iemand anders kan dat weer precies tegenovergesteld ervaren. Zoals ik al schreef, t is maar net wie je spreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 09:47:15 ]
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:47:24 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184053570
Ik zou trouwens proestend in de lach schieten van zo'n "jullie zijn echt heel lelijk" opmerking.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184053584
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist ideaal als de mannen die jij knap vindt, jou ook knap vinden en dat degenen waar jij zelf niets mee hebt jou qua uiterlijk ook niets vinden.
Meestal is dat ook wel aardig zo, trouwens.
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:48:11 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184053588
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:45 schreef PurplePie het volgende:

[..]

Waar maak jij op dat ik geen meelevende type ben? De rest van je beschrijving is natuurlijk gewoon waar. Ik weet dat ik flip om niks, maar vind het vreselijk om als heel lelijk gezien te worden. Ik ben niet de meest zekere persoon.
Door het gemak waarmee je hem sullig en autist noemt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184053618
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:48 schreef DW457 het volgende:

[..]

Meestal is dat ook wel aardig zo, trouwens.
Nou nee, dan zou er wel minder gefriendzoned worden.
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:50:01 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184053626
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:46 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zelfs dat kan 'goed' worden gemaakt door uitstraling. Uitstraling is voor mij bijvoorbeeld echt doorslaggevend. Iemand kan volgens de algemeen geldende norm heel knap zijn, maar die kan ik heel onaantrekkelijk vinden doordat de uitstraling heel naar is.

Gezien jouw postgedrag hier in dit topic zou jij zomaar in die categorie kunnen vallen. Puur op basis van wat jij hier post vind ik je heel onaantrekkelijk...iemand anders kan dat weer precies tegenovergesteld ervaren. Zoals ik al schreef, t is maar net wie je spreekt.
Dit.
Uitstraling is key.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184053635
Maar TS vindt die collega toch ook niet aantrekkelijk?
pi_184053662
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Nou nee, dan zou er wel minder gefriendzoned worden.
Naja, aantrekkelijkheid hoeft niet gelijk seksueel te zijn of leiden tot een relatie. Kan inderdaad ook eindigen bij een vriendschap, daar is immers ook een bepaalde mate van aantrekkelijkheid en interesse voor nodig,
pi_184053698
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:46 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zelfs dat kan 'goed' worden gemaakt door uitstraling. Uitstraling is voor mij bijvoorbeeld echt doorslaggevend. Iemand kan volgens de algemeen geldende norm heel knap zijn, maar die kan ik heel onaantrekkelijk vinden doordat de uitstraling heel naar is.

Gezien jouw postgedrag hier in dit topic zou jij zomaar in die categorie kunnen vallen. Puur op basis van wat jij hier post vind ik je heel onaantrekkelijk...iemand anders kan dat weer precies tegenovergesteld ervaren. Zoals ik al schreef, t is maar net wie je spreekt.
Onaantrekkelijkheid is nog steeds wat anders dan lelijk zijn. Onaantrekkelijk zijn, is een relatief begrip en voor iedereen anders. Je hebt idd ook uitstraling. Een knap/mooi persoon kan een onaantrekkelijke uitstraling hebben, maar zal nooit lelijk zijn. Hoogstens zal zij onaantrekkelijk zijn of geen uitstraling hebben.

Waarom is mijn postgedrag nou onaantrekkelijk? Ik voel me gekwetst en dat schrijf ik van me af

[ Bericht 0% gewijzigd door PurplePie op 29-12-2018 10:02:04 ]
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:56:09 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184053735
Hoe gekwetst zou je collega zijn als hij wist dat je hem een sullige autist noemt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184053743
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar TS vindt die collega toch ook niet aantrekkelijk?
Ja, maar niet heel lelijk ofzo. Want hij heeft geen misvormd gezicht. Tis gewoon mijn type niet (qua karakter en uiterlijk) en ik vind hem ook helemaal niet aantrekkelijk, maar ik zou nooit zeggen dat hij heel lelijk of lelijk is. Want dat is hij niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')