Vrouwtjes vinden het leuk, dus wie weet helpt hetquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja hoor, deze vind je wel mooi?![]()
Dat is Grieks, niet Italiaans.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Zorro het volgende:
Op het moment dat Musica E naar zijn hoogtepunt gaat kappen ze hem af. Ik gooi met dingen.
geen enkel nummer wordt tot de laatste toon gedraaid volgens mij.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Zorro het volgende:
Op het moment dat Musica E naar zijn hoogtepunt gaat kappen ze hem af. Ik gooi met dingen.
bESte NuMMeR OOiTquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zou je hier in hemelsnaam op stemmen?
O dan raap ik het weer op.quote:
Meldtquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Zijn er ook mensen hier die geen rotjaar hebben gehad?
Meld.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Diaanquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Dit was alsof je Bohemian Rhapsody afkapt na het opera stuk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
geen enkel nummer wordt tot de laatste toon gedraaid volgens mij.
Live altijd goed voor een feestje. Verder bleek het een korte houdbaarheidsdatum te hebben.quote:
Gemiddeld. Niet buitengewoon goed of slecht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
De eerste tien maanden waren top, de laatste twee kut. Dus al met al is de balans positief zou je zeggen. Telt dat?quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Tussen Licht en Lucht is nog altijd beter dan Lobi Da Basiquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Live altijd goed voor een feestje. Verder bleek het een korte houdbaarheidsdatum te hebben.
nee het was kut met perenquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Neequote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Nog nooit een rotjaar gehad. 👍quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef essnhills het volgende:
tot straks vriendquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:28 schreef alopio het volgende:
Ik ben er ook even een uurtje tussenuit, kom eind van avond nog wel even buurtjes
quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:28 schreef alopio het volgende:
Ik ben er ook even een uurtje tussenuit, kom eind van avond nog wel even buurtjes
Tot laterquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:28 schreef alopio het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:28 schreef alopio het volgende:
Ik ben er ook even een uurtje tussenuit, kom eind van avond nog wel even buurtjen
Wind Waaitquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Tussen Licht en Lucht is nog altijd beter dan Lobi Da Basi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |