Die van David is ook genot.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Craig David of toch de Sugababes?
Nas.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Craig David of toch de Sugababes?
quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik helaas ook nietAls het nou de Sugababes versie was dan wel
Oke, dat kan.quote:
IK WAS OP TV!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat voor pak had je aan?
BESTE STING
Leukquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef Homdeck het volgende:
DartenZaterdag in Ally Pally geweest, kan ik iedereen aanraden
Bohhh, die is wel genot ja.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Typhoon is vooral live gaaf. Dan komt t pas over, tenminste dat is mijn ervaring.
sommige fokkers zijn live ook leuker dan op fokquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
Sommige nummers doen het live beter dan op de radio
Dan houdt ie zijn mond zodat het wel wat is?quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Typhoon is vooral live gaaf. Dan komt t pas over, tenminste dat is mijn ervaring.
Ik zou sowieso nooit met mijn moeder naar dat café kunnenquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zoals m'n 60+ moeder, die Kraantje Pappie leuke muziek vindt maken.
Of Eigen Wereld. Die ik nog steeds MOET meerappen op elk moment dat ik m hoor. Jammer van z'n a.s.r. reclameaids.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bohhh, die is wel genot ja.
ze komen op de koffie?quote:
Andersom kan ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
sommige fokkers zijn live ook leuker dan op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |