abonnement Unibet Coolblue
pi_184032755
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou het lekker uitmaken en iemand zoeken die minder onzeker is, want als Willemijn weg is wordt het wachten op het volgende waar Bente problemen mee gaat krijgen.
Heb met Timo gebeld en hem dit advies gegeven. Tnx!
pi_184032864
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:55 schreef Sokhoofd het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben ze enkele keren gezoend. Seks denk ik niet. Had het wel geweten dan :P
Enkele keren gedate dus ook. Maar goed, dat is niet hetzelfde als gevoelens hebben.

Nou ja, ze moeten gewoon praten. En hij kan dan misschien eens heel goed gaan uitleggen dat hij nooit gevoelens voor haar heeft ontwikkeld.

Maar hij moet echt niet die vriendin laten vallen vanwege een onredelijke eis. Wat je dan feitelijk doet is een destructieve vorm van jaloezie de relatie binnenlaten. En als Bente zichzelf niet onder controle krijgt is Timo ook echt beter af zonder Bente.

Want straks kan hij het goed vinden met de buren, ook bestaande uit een buurvrouw. En dan mag hij daar ook weer niet mee praten.

Dit soort dingen gaat vaak van kwaad tot erger. Niet aan toegeven. Al vrees ik dat als het aan hem verteld moet worden dat het al mis aan het gaan is.
pi_184032979
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:19 schreef Fogel het volgende:
Klinkt als een goede basis voor vertrouwen voor de rest van de relatie. Not.
Bente moet maar inzien dat ze niet de eigenaar is van Timo.
Het is Bente die moet kiezen, niet Timo.
Zo is het. Daarnaast, prima reden om de relatie met Bente nog eens goed te overdenken. Los van welke keuze dan ook.
Whatever...
pi_184033169
allebei de dames een keer neuken en dan beslissen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_184033302
Bentr dumpen en willemijn alsnog een paar keer goed vol duwen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_184033362
Voor dit advies onderbrak ik mijn ali shopping, ik zoek een t rex pak omdat ik een cabrio ga kopen.

Kom op wat is belangrijk in het leven mensen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_184033540
Bente moet aan haar eigen onzekerheid werken en anders die relatie beëindigen. Als je hier nu aan toegeeft is het hek van de dam en kun je een controlerende vrouw verwachten.
pi_184034007
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:19 schreef Fogel het volgende:
Klinkt als een goede basis voor vertrouwen voor de rest van de relatie. Not.
Bente moet maar inzien dat ze niet de eigenaar is van Timo.
Het is Bente die moet kiezen, niet Timo.
dit
pi_184034231
Simpele algemene regel: degene die het ultimatum stelt verliest.
  vrijdag 28 december 2018 @ 17:13:29 #35
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184034573
Ze moet gewoon aan de ketting in de keuken.. dat is wat ze wil en probeert duidelijk te maken met een omweg zoals alleen vrouwen dat kunnen..

Of mag je dat dan weer niet eisen van haar?

Sowieso mensen in een relatie die "eisen" moet je direct de deur wijzen.. Niet vanwege het wel of niet redelijk zijn van de eis.. gewoon vanwege het dramgedrag..
Dat veranderd echt niet als je deze eis zou inwilligen... dan komt er wel weer iets anders..
  vrijdag 28 december 2018 @ 17:22:04 #36
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_184034776
Dit is puur chantage wat Bente doet.
Timo moet hier eens goed boos over worden want nu is het Willemijn waar hij het contact mee moet verbreken, wie is de volgende hierna?
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_184034788
Simpel...Bente voor de keuze stellen door die vriendschap met Willemijn gewoon vast te houden.

Ik: na tientallen vriendinnen gehad te hebben: Vrouwen willen geen man maar een relatie, een vaste relatie met kettingen, touwen, prikkeldraad en een nietmachine.

Ik ben dus inmiddels een beroepssingle...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184035046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:22 schreef cempexo het volgende:
Simpel...Bente voor de keuze stellen door die vriendschap met Willemijn gewoon vast te houden.

Ik: na tientallen vriendinnen gehad te hebben: Vrouwen willen geen man maar een relatie, een vaste relatie met kettingen, touwen, prikkeldraad en een nietmachine.

Ik ben dus inmiddels een beroepssingle...
De gangbare term is incel tegenwoordig.
pi_184035123
Waarom en wat is incel ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184035306
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:57 schreef MrAero het volgende:
Simpele algemene regel: degene die het ultimatum stelt verliest.
Dit.
pi_184036341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:34 schreef cempexo het volgende:
Waarom en wat is incel ?
Staat voor INvoluntarily CELibate. Mensen die seks willen, maar het niet kunnen krijgen en vervolgens afgeven op alles en iedereen, voornamelijk vrouwen. Het is nooit hun eigen schuld, het ligt altijd aan "hoeren die liever met een klootzak daten ipv jongens zoals ik die zo aardig voor ze zijn".

Niet echt toepasbaar op jouw comment denk ik, maar mensen gebruiken het graag.
pi_184036933
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:16 schreef MrAero het volgende:

[..]

Staat voor INvoluntarily CELibate. Mensen die seks willen, maar het niet kunnen krijgen en vervolgens afgeven op alles en iedereen, voornamelijk vrouwen. Het is nooit hun eigen schuld, het ligt altijd aan "hoeren die liever met een klootzak daten ipv jongens zoals ik die zo aardig voor ze zijn".

Niet echt toepasbaar op jouw comment denk ik, maar mensen gebruiken het graag.
Het is best wel een incelcomment :D "Vrouwen willen geen man maar een slaaf en daarom heb ik er zoveel moeten verslijten"
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184037114
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:43 schreef Megara het volgende:

[..]

Het is best wel een incelcomment :D "Vrouwen willen geen man maar een slaaf en daarom heb ik er zoveel moeten verslijten"
Niet elke vrouw-onvriendelijke uitspraak is incel. Een incel zal dat per definitie nooit kunnen zeggen, anders is hij geen incel meer :p
pi_184037244
Oh en OT: vrienden gaan bij mij voor mijn relatie, al was het maar omdat ik introvert ben en een relatie krijgen makkelijker is dan een goede vriend :D Verder vind ik het scheef omdat de veronderstelling is: "Ik vertrouw je niet" en dan kun je er maar beter mee ophouden.

Moet wel zeggen dat ik dat bij mijn vriend echt gepusht heb en het daardoor ook is stukgelopen, waar ik een jaar later (letterlijk gisternacht nog...) soms nog om huil.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184037342
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Bentr dumpen en willemijn alsnog een paar keer goed vol duwen.
*O* :Y)
Whatever...
pi_184037399
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef MrAero het volgende:

[..]

Niet elke vrouw-onvriendelijke uitspraak is incel. Een incel zal dat per definitie nooit kunnen zeggen, anders is hij geen incel meer :p
Iemand die geregeld van de daken schreeuwt dat hij zoveel neukt is vaker wel dan geen maagd. ;)
pi_184041581
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef Megara het volgende:

Moet wel zeggen dat ik dat bij mijn vriend echt gepusht heb en het daardoor ook is stukgelopen, waar ik een jaar later (letterlijk gisternacht nog...) soms nog om huil.
Ex-vriend dan toch.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184041903
Ik ben het eens met iedereen die zegt dat Bente niet zo jaloers moet zijn. Ze hebben nog maar eenjaar iets met elkaar en dan nu al met dit soort eisen komen...

Misschien als Bente Willemijn en diens partner nou eens zou ontmoeten, zou ze inzien dat het allemaal wel wat meevalt.
pi_184042298
Geschift...
pi_184043462
Ren weg, schaam je dat je überhaupt haar mening in deze serieus neemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')