abonnement Unibet Coolblue
pi_184027678
Ik ben al even aan het browsen via chinese webshops, ebay ect voor een andriod stick (vind chromecast niks) maar vind het lastig er een te bestellen omdat ik niet zo goed weet wat ik moet verwachten van de streaming kwaliteit maar ook het gebruik van de apps.

Wat ik graag zou willen is:

Netflix, youtube, telfort internet tv (dit zal een lastige zijn denk ik) met een streamingkwaliteit van 1080p, een beetje kunnen browsen of email checken.

Heeft er iemand al ervaringen met zulke sticks en wil iemand mij een beetje wijzer maken?
FOK zeg...
pi_184028251
Toch chromecast, want daarvan weet je gewoon dat het werkt als een tiet, afgezien van het browsen enzo. Dan kan je beter kijken naar een mediaspeler.

Anders moet je wel zeker weten dat het ding niet via miracast werkt, want dat is prut.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jordy-B op 28-12-2018 13:29:05 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184028554
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:23 schreef Jordy-B het volgende:
Toch chromecast, want daarvan weet je gewoon dat het werkt als een tiet, afgezien van het browsen enzo. Dan kan je beter kijken naar een mediaspeler.

Anders moet je wel zeker weten dat het ding niet via miracast werkt, want dat is prut.
bedankt! Het vervelende aan chromecast vind ik dat je een telefoon moet hebben om als caster te dienen. Ben aan het inlezen over de "Roku Express"
FOK zeg...
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:13:52 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184029609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef hocico het volgende:

[..]

bedankt! Het vervelende aan chromecast vind ik dat je een telefoon moet hebben om als caster te dienen. Ben aan het inlezen over de "Roku Express"
Kan ook vanaf je tablet of pc en als het eenmaal speelt kan je je telefoon weer voor andere dingen gebruiken
So we just called him Fred
pi_184036525
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:13 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Kan ook vanaf je tablet of pc en als het eenmaal speelt kan je je telefoon weer voor andere dingen gebruiken
Dan word het al interessanter, zolang mijn android een cast icoontje heeft bij de rest van mijn icoontjes zoals wifi, zaklamp ect dan zal het wel goed zijn toch?
FOK zeg...
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:18:15 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184038038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:25 schreef hocico het volgende:

[..]

Dan word het al interessanter, zolang mijn android een cast icoontje heeft bij de rest van mijn icoontjes zoals wifi, zaklamp ect dan zal het wel goed zijn toch?
Werkt niet iets anders, je opent de app (Netflix, Spotify, Videoland, Deezer, NPO, etc) die je wil casten en in die app kan je aangeven dat je de video of de muziek op je Chromecast wil zien/horen.
So we just called him Fred
pi_184039865
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Werkt niet iets anders, je opent de app (Netflix, Spotify, Videoland, Deezer, NPO, etc) die je wil casten en in die app kan je aangeven dat je de video of de muziek op je Chromecast wil zien/horen.
Bedankt voor de info, het is nu een stuk duidelijker voor me. Nu binnekort nog contact opnemen met bol.com om te kijken of chromecast ook werkt met een hdmi switch :|W

https://www.bol.com/nl/p/(...)PZg_0.3.ProductTitle
FOK zeg...
pi_184040154
Chromecast _O_
Geen smart tv op de slaapkamer hebben en toch voor het slapen gaan Netflix kunnen kijken _O_

Check wel ff of je goed WiFi bereik hebt op de plaats waar je hem gaat gebruiken.
Ik was hier...
  vrijdag 28 december 2018 @ 22:16:25 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184044372
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:13 schreef hocico het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, het is nu een stuk duidelijker voor me. Nu binnekort nog contact opnemen met bol.com om te kijken of chromecast ook werkt met een hdmi switch :|W

https://www.bol.com/nl/p/(...)PZg_0.3.ProductTitle
Dat werkt.
So we just called him Fred
pi_184045510
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat werkt.
Ik lees op internet wat tegenstrijdige ervaringen in de praktijk met verschilende switches, dus heb bol.com het even laten navragen aan de leverancier. Als het even kan wil ik geen spullen terug sturen.
FOK zeg...
pi_184048417
als je iets beter wilt dan een chromecast dan is een xiomi mi box S (internationale versie) wel goed. heeft een build in chromecast!
is wel android TV ipv gewone android. en ze zijn nu terug opgeslagen in prijs :'( .
moet de mijne nog aankrijgen maar heb al veel lof over gelezen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 00:07:01 ]
pi_184051094
Xiaomi mi boxgod
Gino ♥
pi_184054343
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 02:01 schreef Tjacka het volgende:
Xiaomi mi boxgod
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:04 schreef redboyke het volgende:
als je iets beter wilt dan een chromecast dan is een xiomi mi box S (internationale versie) wel goed. heeft een build in chromecast!
is wel android TV ipv gewone android. en ze zijn nu terug opgeslagen in prijs :'( .
moet de mijne nog aankrijgen maar heb al veel lof over gelezen.
Ziet er ook goed uit, maar is nu 80 euro (met korting)
FOK zeg...
pi_184054558
zie ook net de "MXQ Pro Android Tv Box 4K" voor 34 euro, pff het vlijft lastig _O-
Die heeft gewoon een ethernet poort (waar ik persoonlijk veel meer vertrouwen ik heb dan WIFI)

https://www.bol.com/nl/p/(...)Hug.1.2.ProductTitle
FOK zeg...
pi_184055159
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:30 schreef hocico het volgende:

[..]

[..]

Ziet er ook goed uit, maar is nu 80 euro (met korting)
-edit- laat ook maar geen zin in discussie met mensen die niet kunnen zien welke meer of minder ram heeft.
niet weten wat een usb hub met ethernet poort is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 11:35:44 ]
pi_184062531
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:22 schreef redboyke het volgende:

[..]

-edit- laat ook maar geen zin in discussie met mensen die niet kunnen zien welke meer of minder ram heeft.
niet weten wat een usb hub met ethernet poort is.
Denk je dat ik niet kan lezen, er is geen discussie. Ik vraag advies en weet heel goed wat een usb hub met ethernet poort is hoor, maar soms is goedkoper goed genoeg en soms niet!
FOK zeg...
pi_184063652
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:30 schreef hocico het volgende:

[..]


[..]

Ziet er ook goed uit, maar is nu 80 euro (met korting)
Andere merken zijn kut
Gino ♥
pi_184089455
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Andere merken zijn kut
Je bedoeld dat andere merker vaker vage kuren hebben en gewoonweg onbetrouwbaar zijn? Dat was dus al mijn angst met zo'n goedkoop model.

Ik denk dat het toch chromecast of Xiaomi mibox word :)
FOK zeg...
pi_184093691
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:10 schreef hocico het volgende:

[..]

Je bedoeld dat andere merker vaker vage kuren hebben en gewoonweg onbetrouwbaar zijn? Dat was dus al mijn angst met zo'n goedkoop model.

Ik denk dat het toch chromecast of Xiaomi mibox word :)
geen of weinig updates. bugs die nooit worden gefixt. te weinig ram zodat apps crashen. geen androidtv os maar een vage skin over standaard Android.
:]
pi_184170754
Koop een Nvidia shield, geen brakke budgetmerken. Of een chromecast.
pi_184174542
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef boskameel het volgende:
Koop een Nvidia shield, geen brakke budgetmerken. Of een chromecast.
Dit, nVidia onderhoudt zijn spul netjes en een Chromecast werkt ook prima.
Powered by JanetjeŽ
pi_184279685
Ben uiteindelijk toch voor een chromecast gegaan en ik moet zeggen, het bevalt me prima. kan nu Itv, youtube, netflix en plex makkelijk casten.

Al ben ik nogsteeds geen fan van het telefoon as remote idee werkt het prima voor het geld dat je erin stopt!
FOK zeg...
pi_184280295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:39 schreef hocico het volgende:
Ben uiteindelijk toch voor een chromecast gegaan en ik moet zeggen, het bevalt me prima. kan nu Itv, youtube, netflix en plex makkelijk casten.

Al ben ik nogsteeds geen fan van het telefoon as remote idee werkt het prima voor het geld dat je erin stopt!
google mini kopen. kun je het met je stem aansturen ;)
:]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')