abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184037321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat VVD-ers gewoon de leukste, meest positieve mensen zijn. ;)
En de meest egoïstische mensen. Dat moet je er even bij vermelden. Disclaimer zeg maar. :) Onder de streep is dat niet positief vind ik. Sociaal zijn ze zelden tot nooit. Eigenbelang hoog in het vaandel. Noem dat maar positief... :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_184037335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En de meest egoïstische mensen. Dat moet je er even bij vermelden. Disclaimer zeg maar. :) Onder de streep is dat niet positief vind ik. Sociaal zijn ze zelden tot nooit. Eigenbelang hoog in het vaandel. Noem dat maar positief... :)
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 18:57:21 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184037401
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij doet overkomen alsof de PVV-stemmers allerlei ellende meemaken, dit in tegenstelling tot VVD'ers die in hun veilige bubble leven.

De cijfers laten zien dat veel PVV-stemmers afkomstig zijn uit de provincie. Lijkt mij dat het wel meevalt met die multiculturele ellende in de provincie.
50% van het stemvee woont in de randstad. Heel Limburg heeft niet eens genoeg inwoners om de helft van het aantal PVV zetels te vullen.

Ondertussen doet de PVV het redelijk goed in enkele grote steden.

Ik zie graag de exacte cijfers die jouw uitspraken bevestigen tegemoet, je hebt nu de schijn wel heel erg tegen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184037531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

50% van het stemvee woont in de randstad. Heel Limburg heeft niet eens genoeg inwoners om de helft van het aantal PVV zetels te vullen.

Ondertussen doet de PVV het redelijk goed in enkele grote steden.

Ik zie graag de exacte cijfers die jouw uitspraken bevestigen tegemoet, je hebt nu de schijn wel heel erg tegen.
Ik stel dan ook dat 'veel PVV-stemmers' afkomstig zijn uit de provincie. In Limburg was de partij zelfs de grootste. Kortom, een significant aantal zetels komt van het platteland.

Jij claimt dat PVV-stemmers neerslachtige klerelijers zijn omdat ze 'de schoten zelf horen'.

Geldt dat ook voor die honderdduizenden provinciale PVV-stemmers? Ik zal je een hint geven: neuh.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184037580
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lekker makkelijk praten vanuit je ivoren toren.

Dit is de keiharde waarheid voor veel mensen en dit ontkennen is gewoon triest.
Omdat ik genoeg PVV-stemmers ken. Geloof me, die leven niet in een radicaal andere wereld dan ik. Sterker nog, niet zelden leven ze in een plattelandsdorp waar hun voornaamste beeldvorming over de staat van Nederland afkomstig is van online paranoia.

Het is natuurlijk lekker makkelijk om iedereen die je defaitistische paranoïde wereldbeeld niet deelt weg te zetten als 'levend in een ivoren toren', maar in mijn ervaring is het tegendeel eerder waar.
Je ziet in de VS bijvoorbeeld ook dat er vooral op het platteland een doembeeld bestaat van de stad, waar dat in de stad zelf in veel mindere mate het geval is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184037638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:21 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die het hardst geraakt worden door het huidige afbraakbeleid stemmen op iemand die dat belooft op te lossen? Wat een verrassing.
Opmerkelijk wel dat partijen als de PVV en Partij voor de Dieren, die wat milieubeleid betreft lijnrecht tegenover elkaar staan toch in dezelfde hoek liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 28-12-2018 19:10:31 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 19:10:47 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184037815
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:05 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Opmerkelijk wel dat partijen als de PVV en Partij voor de Dieren, die wat milieubeleid betreft tegenover elkaar staan toch in dezelfde hoek liggen.
Zelfde afbraakbeleid, ander onderwerp :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 19:18:28 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184038043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Omdat ik genoeg PVV-stemmers ken. Geloof me, die leven niet in een radicaal andere wereld dan ik. Sterker nog, niet zelden leven ze in een plattelandsdorp waar hun voornaamste beeldvorming over de staat van Nederland afkomstig is van online paranoia.

Het is natuurlijk lekker makkelijk om iedereen die je defaitistische paranoïde wereldbeeld niet deelt weg te zetten als 'levend in een ivoren toren', maar in mijn ervaring is het tegendeel eerder waar.
Je ziet in de VS bijvoorbeeld ook dat er vooral op het platteland een doembeeld bestaat van de stad, waar dat in de stad zelf in veel mindere mate het geval is.
Je scheert complete steden wel heel makkelijk over een kam.

De PVV was de tweede partij in Almere, derde in Den Haag en tweede in Rotterdam. Alle drie boven het landelijke percentage. Alle drie samen ongeveer even veel kiesgerechtigden als Limburg.

Alle cijfers halen die onzin keihard onderuit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184038156
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

50% van het stemvee woont in de randstad. Heel Limburg heeft niet eens genoeg inwoners om de helft van het aantal PVV zetels te vullen.

Ondertussen doet de PVV het redelijk goed in enkele grote steden.

Ik zie graag de exacte cijfers die jouw uitspraken bevestigen tegemoet, je hebt nu de schijn wel heel erg tegen.
Niet-stemmers zijn in de meeste grote steden een nog grotere groep, zelfs groter dan de VVD.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 19:24:20 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184038189
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Niet-stemmers zijn in de meeste grote steden een nog grotere groep, zelfs groter dan de VVD.
[ afbeelding ]
Rip Limburg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184038216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je niet wil in gesprek wil kan je ook gewoon weg gaan
Dat ik geen zin heb in een discussie met iemand die zo gechargeerd uit de hoek komt, betekend niet dat ik maar gewoon weg moet gaan he.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184038228
Geweldige grafiek om de fabel "geld maakt niet gelukkig" de wereld uit te helpen.
pi_184038246
Maar goed, dat is de TT alleen al.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184038254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef Luckyseven het volgende:
Geweldige grafiek om het fabel "geld maakt niet gelukkig" de wereld uit te helpen.
De fabel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184038348
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

De fabel.
Dank, die noteren we.
pi_184040329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je scheert complete steden wel heel makkelijk over een kam.

De PVV was de tweede partij in Almere, derde in Den Haag en tweede in Rotterdam. Alle drie boven het landelijke percentage. Alle drie samen ongeveer even veel kiesgerechtigden als Limburg.

Alle cijfers halen die onzin keihard onderuit.
Enkel als basale logica niet tot je cognitieve arsenaal behoort.

Allereerst begon jij natuurlijk met de claim dat PVV stemmers allemaal realisten waren en ik in een ivoren toren zou leven. Een dergelijke claim is simpel omver te werpen middels enkele tegenvoorbeelden, hetgeen ik dus deed.
Dat er in grote steden ook PVV-stemmers wonen, doet daar verder weinig aan af.

Daarnaast is de vraag of mensen wel of niet in een grote stad wonen natuurlijk nog geen reden om te claimen dat mensen in aanraking komen met allerlei problemen. Ik woon namelijk ook in een grote stad en volgens jou leef ik daar in een ivoren toren.

Als er toch één ding is dat ik vaak terug zie komen is boosheid gecombineerd met verbale en retorische zwakte, ook in jouw "betoogje" weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 20:28:40 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184040399
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Enkel als basale logica niet tot je cognitieve arsenaal behoort.

Allereerst begon jij natuurlijk met de claim dat PVV stemmers allemaal realisten waren en ik in een ivoren toren zou leven. Een dergelijke claim is simpel omver te werpen middels enkele tegenvoorbeelden, hetgeen ik dus deed.
Dat er in grote steden ook PVV-stemmers wonen, doet daar verder weinig aan af.

Daarnaast is de vraag of mensen wel of niet in een grote stad wonen natuurlijk nog geen reden om te claimen dat mensen in aanraking komen met allerlei problemen. Ik woon namelijk ook in een grote stad en volgens jou leef ik daar in een ivoren toren.

Als er toch één ding is dat ik vaak terug zie komen is boosheid gecombineerd met verbale en retorische zwakte, ook in jouw "betoogje" weer.
Wat ben jij toch eigenlijk triest bezig. Je kijkt neer op mensen met een andere mening, durft niet toe te geven dat je er gewoon naast zat en gaat mij nu ook even voor van alles uit maken.

Als er één groep in Nederland zich wel als tokkies gedraagt, zijn dat mensen als jij. Doen alsof ze gelukkig zijn terwijl ze in de werkelijkheid hun geluk halen uit de ellende van anderen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184040523
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus de VVD-stemmer is ongeschikt in wat hij doet omdat hij het leven wél ziet zitten? :?

Deze moet je even nader uitleggen
Wat lees jij er nu weer uit?

Feit is is dat vvd66 denkt dat het allemaal florisant gaat met NL en iedereen mee kan profiteren van de economische vooruitgang en al die andere hosanapraatjes.

Zij staan dus extreem rechts bovenaan met zn 2, terwijl de rest van NL er dus anders over denkt.

Zij zijn dus de kern van de regering op dit moment, terwijl ze dus zelf geen enkele notie hebben van wat ze willen aansturen.
Dus ongeschikt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_184040609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat ben jij toch eigenlijk triest bezig. Je kijkt neer op mensen met een andere mening, durft niet toe te geven dat je er gewoon naast zat en gaat mij nu ook even voor van alles uit maken.

Als er één groep in Nederland zich wel als tokkies gedraagt, zijn dat mensen als jij. Doen alsof ze gelukkig zijn terwijl ze in de werkelijkheid hun geluk halen uit de ellende van anderen.
Wat maar weer gelijk mijn laatste punt onderschrijft. Ik heb nergens iets gezegd over mensen met een andere mening of mensen tokkies genoemd. Jij komt even claimen dat mensen die PVV stemmen allemaal een ellendig leven hebben. Ik wijs je even op het tegendeel op basis van argumenten.

Jouw probleem is een beetje dat je van de generatie bent die een politieke discussie op basis van argumenten niet meer gewend is. Die denkt meer dat heel hard schreeuwen en gelijkgestemden om zich heen verzamelen betekent dat je gelijk hebt. Typisch bubbeldenken en nul inlevingsvermogen. Je hebt geluk dat hier nog mensen zoals ik zijn om je zo af en toe een spiegel voor te houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184040620
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat lees jij er nu weer uit?

Feit is is dat vvd66 denkt dat het allemaal florisant gaat met NL en iedereen mee kan profiteren van de economische vooruitgang en al die andere hosanapraatjes.

Zij staan dus extreem rechts bovenaan met zn 2, terwijl de rest van NL er dus anders over denkt.

Zij zijn dus de kern van de regering op dit moment, terwijl ze dus zelf geen enkele notie hebben van wat ze willen aansturen.
Dus ongeschikt.
VVD en D66 extreem-rechts?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 20:37:55 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184040715
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

*arrogantie*
quote:
Enkel als basale logica niet tot je cognitieve arsenaal behoort.
quote:
Als er toch één ding is dat ik vaak terug zie komen is boosheid gecombineerd met verbale en retorische zwakte, ook in jouw "betoogje" weer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184040844
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Enkel als basale logica niet tot je cognitieve arsenaal behoort.

Allereerst begon jij natuurlijk met de claim dat PVV stemmers allemaal realisten waren en ik in een ivoren toren zou leven. Een dergelijke claim is simpel omver te werpen middels enkele tegenvoorbeelden, hetgeen ik dus deed.
Dat er in grote steden ook PVV-stemmers wonen, doet daar verder weinig aan af.

Daarnaast is de vraag of mensen wel of niet in een grote stad wonen natuurlijk nog geen reden om te claimen dat mensen in aanraking komen met allerlei problemen. Ik woon namelijk ook in een grote stad en volgens jou leef ik daar in een ivoren toren.

Als er toch één ding is dat ik vaak terug zie komen is boosheid gecombineerd met verbale en retorische zwakte, ook in jouw "betoogje" weer.
Tering. Het is waar dat kerst weer achter de rug is. Het keiharde hakken kan dus weer voortgezet worden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_184041057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]


[..]


[..]

Klopt, dat gaat over jouw niveau van argumenteren. Ik kan toch ook niet helpen dat dat zo zwaar ondermaats is? Ik wijs je er nota bene op waar je redeneringen mank gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 20:54:50 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184041318
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, dat gaat over jouw niveau van argumenteren. Ik kan toch ook niet helpen dat dat zo zwaar ondermaats is? Ik wijs je er nota bene op waar je redeneringen mank gaan.
Als je een discussie wil, dan haal je die zogenaamd zwakke argumenten onderuit. Als je een moddergooiwedstrijd wil, dan ga je het persoonlijk maken en hele generaties beledigen.

Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Ik ga hier geen moeite meer aan verspillen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184041458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je een discussie wil, dan haal je die zogenaamd zwakke argumenten onderuit. Als je een moddergooiwedstrijd wil, dan ga je het persoonlijk maken en hele generaties beledigen.

Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Ik ga hier geen moeite meer aan verspillen.
Ik heb het je nota bene voorgekauwd, maar je lijkt aan een soort van spontaan geheugenverlies te lijden. Jij doet een generaliserende uitspraak die ik onderuit haal met tegenvoorbeelden waarna je plots doet alsof ik degene ben die alle PVV-stemmers over één kam scheer. Het moet toch niet gekker worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184041530
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef Luckyseven het volgende:
Geweldige grafiek om de fabel "geld maakt niet gelukkig" de wereld uit te helpen.
Als dan toch ongelukkig dan liever met geld!
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:02:28 #177
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_184041563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat VVD-ers gewoon de leukste, meest positieve mensen zijn. ;)
Ik denk inderdaad de VVD-ers vaak in mogelijkheden denken i.p.v. in problemen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Revolution-NL op 28-12-2018 21:13:24 ]
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:03:41 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184041595
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat lees jij er nu weer uit?

Feit is is dat vvd66 denkt dat het allemaal florisant gaat met NL en iedereen mee kan profiteren van de economische vooruitgang en al die andere hosanapraatjes.

Zij staan dus extreem rechts bovenaan met zn 2, terwijl de rest van NL er dus anders over denkt.

Zij zijn dus de kern van de regering op dit moment, terwijl ze dus zelf geen enkele notie hebben van wat ze willen aansturen.
Dus ongeschikt.
Heeft de PVV die notie dan wel met dat inktzwarte wereldbeeld?
pi_184041605
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:34 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

VVD en D66 extreem-rechts?
Rechts op het grafiekje in de OP.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:04:48 #180
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_184041639
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Rip Limburg.
Die gasten tellen toch niet mee, prima dat ze gewoon hun bek houden met stemmen :D
pi_184041721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Die gasten tellen toch niet mee, prima dat ze gewoon hun bek houden met stemmen :D
En dan Revolution-NL heten :') ______________
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184041758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Die gasten tellen toch niet mee, prima dat ze gewoon hun bek houden met stemmen :D
https://nl.wikipedia.org/wiki/Niet_Stemmers

Als je dat onder bek houden verstaat, van mij mag je hoor.
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:10:47 #183
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_184041853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

En dan Revolution-NL heten :') ______________
:') Ummm een Revolutie ontketen je niet door niet te gaan stemmen. Als je niet stemt moet je gewoon je klep houden en niet gaan lopen janken.
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:12:00 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184041898
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:') Ummm een Revolutie ontketen je niet door niet te gaan stemmen. Als je niet stemt moet je gewoon je klep houden en niet gaan lopen janken.
Nouja Fidel Castro heeft Batista niet via het stemhokje uit zn paleis gekregen
pi_184041925
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:') Ummm een Revolutie ontketen je niet door niet te gaan stemmen. Als je niet stemt moet je gewoon je klep houden en niet lopen janken.
Goeie ninja-edit.

Ik ga denk ik volgende keer CDA of VVD stemmen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184041953
Kijk maar eens wat gebeuren kan als niemand meer gaat stemmen, en iedereen het vertrouwen in de politiek opzeggen doet!
pi_184041964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heeft de PVV die notie dan wel met dat inktzwarte wereldbeeld?
Dat is niet "inktzwart" (of "levensmoe" zoals al eerder hier werd geopperd).

Maar terecht kritisch op de zorgwekkende problemen omtrent drie i's, en terecht kritisch op de bagitalisering/verkettering/hoon als reactie op deze kritiek.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 21:14:30 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184041989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

En dan Revolution-NL heten :') ______________
Vind het wel passend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184041993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:') Ummm een Revolutie ontketen je niet door niet te gaan stemmen. Als je niet stemt moet je gewoon je klep houden en niet gaan lopen janken.
Daar dachten de Russische burgers in 1905 toch anders over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:15:34 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184042034
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is niet "inktzwart" (of "levensmoe" zoals al eerder hier werd geopperd).

Maar terecht kritisch op de zorgwekkende problemen omtrent drie i's, en terecht kritisch op de bagitalisering/verkettering/hoon als reactie op deze kritiek.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Je hebt dus alleen maar gelijk wanneer je Nederland en je leven totaal kut vind zoals in die grafiek blijkt?
pi_184042051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vind het wel passend.
Vind hem eerder te dom om te poepen.

Net zoals die hele PVV eigenlijk. Er is ook maar 1 iemand lid en dat is Wilders zelf.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184042205
Ben benieuwd hoeveel stemmers dat Thunderbirds poppetje gaat trekken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2018 21:23:00 ]
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:37:26 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184042928
Ik denk overigens dat een groot verschil tussen VVD/D66 de mate is waarin men steeds de schuld aan anderen geeft van wat er allemaal misgaat.
pi_184042965
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hebt dus alleen maar gelijk wanneer je Nederland en je leven totaal kut vind zoals in die grafiek blijkt?
Ga anders lekker door met chargeren. Lekker constructief hoor, ouwe D'66er van me.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:39:34 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184043001
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ga anders lekker door met chargeren. Lekker constructief hoor, ouwe D'66er van me.
Veel leuker kan ik het niet maken gezien de plek waar ze staan.
  vrijdag 28 december 2018 @ 22:14:24 #196
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184044296
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat ik geen zin heb in een discussie met iemand die zo gechargeerd uit de hoek komt, betekend niet dat ik maar gewoon weg moet gaan he.
Ik reageerde op de stelling dat mensen die VVD stemmen bij voorbaat niet geschikt zijn voor hun functie en dan chargeer ik. Uhh oke
Laffe huichelaar
pi_184044452
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk overigens dat een groot verschil tussen VVD/D66 de mate is waarin men steeds de schuld aan anderen geeft van wat er allemaal misgaat.
Denk het niet, maar bij VVD'ers gaat gewoon minder mis dan bij PVV'ers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184044511
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik reageerde op de stelling dat mensen die VVD stemmen bij voorbaat niet geschikt zijn voor hun functie en dan chargeer ik. Uhh oke
Nouja, noem een partij waar meer 'leden' uit de partij zijn geflikkerd.

Ik heb nog steeds last van plaatsvervangende schaamt wat betreft Plasschaert.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184044575
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Denk het niet, maar bij VVD'ers gaat gewoon minder mis dan bij PVV'ers.
Is ook logisch

De PVV heeft nooit geregeerd.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184045501
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heeft de PVV die notie dan wel met dat inktzwarte wereldbeeld?
Ik denk dat zij er een stuk realischer over denken dat de vvd66 op dit moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')