abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184053863
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt goed zeg! :9

En leuk! Geen rondreis dus begrijp ik maar weekje op zelfde plek in hotel? Waarom niet langer? Week is zo kort 😅
Ja, excursies dus in 1 hotel. En liever niet (meer) langer. Stel dat de rest van de groep afschuwelijk is (been there done that) is een week al erg lang, maar behapbaar. Ik wilde eigenlijk een andere reis doen, Ierland, maar die kwam qua data niet uit voor mij, die was 10 dagen, en da's ook prima.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184053886
Gloeiende gloeiende. Staan we helemaal klaar voor ons grote driedaagse verfproject, gaat de telefoon. Klant ligt plat, J moet met spoed weg. Tyfuszooi.
Spoilers!
pi_184054156
Ai, da's ook klote! En zeker niet te zeggen hoe lang het gaat duren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184054253
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, da's ook klote! En zeker niet te zeggen hoe lang het gaat duren?
Nee. En ik kan nauwelijks iets doen zonder hem in de tussentijd. Maar ja, ik ben wel uitgevloekt geloof ik. We maken er maar het beste van. Desnoods slapen we een nacht extra in de keuken.
Spoilers!
pi_184054388
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke vakantieplannen Kaat!

Wij gaan waarschijnlijk voor 1 week Lake District en 1 week Yorkshire Dales of North York Moors, dat moeten we nog ff kiezen. In huisjes :o
Daar had ik ook naar gekeken, maar dat zijn veelal wandelreizen en da's een stapje te ver. Of wat je ook tegenkomt zijn rondreizen, in 10 dagen 8 verschillende hotels. Dat heb ik al zo vaak gedaan, leven uit een koffer, bloedhekel aan gekregen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184054443
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar had ik ook naar gekeken, maar dat zijn veelal wandelreizen en da's een stapje te ver. Of wat je ook tegenkomt zijn rondreizen, in 10 dagen 8 verschillende hotels. Dat heb ik al zo vaak gedaan, leven uit een koffer, bloedhekel aan gekregen.
Ja ik zou dan wel 2 dagen ergens willen blijven..

Eastbourne, best een mooie omgeving daar, ik vond het alleen erg druk (agressief verkeer). Maar South Downs National Park lijkt me heel mooi. Wij zijn er alleen maar langs/door gereden op weg naar New Forest en Devon.
pi_184054484
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
. Ik heb een voedseldroger dus heb ik een potje met plakjes zwarte olijven gehaald (niet te veel werk om het te testen) en die 13 uur laten drogen, daarna gemaald en nog een paar uur gedroogd. Een omdat ik ruimte op de platen over had heb ik meteen een paar tomaten gedroogd en tot poeder gemaald.
Gemalen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184054499
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gemalen.
kniesoor die daar op let! hahahah
pi_184054502
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gemalen.
Dank u
We have far more in common than that which devides us..
pi_184054621
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

kniesoor die daar op let! hahahah
Ik hou van mensen die me verbeteren, dan hoef ik de fout niet nog een keer te maken.

Waar wij waren in Wales was het ook echt prachtig. Ik heb tweede kerstdag ook zo'n prachtige wandeling gemaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184054633
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou van mensen die me verbeteren, dan hoef ik de fout niet nog een keer te maken.

Waar wij waren in Wales was het ook echt prachtig. Ik heb tweede kerstdag ook zo'n prachtige wandeling gemaakt.
Wales is zo mooi O+ Volgende kerst zitten we als het goed is in Carmathenshire :Y
pi_184054641
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou van mensen die me verbeteren, dan hoef ik de fout niet nog een keer te maken.

Waar wij waren in Wales was het ook echt prachtig. Ik heb tweede kerstdag ook zo'n prachtige wandeling gemaakt.
het was dan ook een flauw grapje

tevens alweer een maand geleden @UK en ik wil gisteren nog terug (zat meisje nu niet in Bari had ik denk ik rustig nog een keer gegaan)
pi_184054989
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou van mensen die me verbeteren, dan hoef ik de fout niet nog een keer te maken.

Waar wij waren in Wales was het ook echt prachtig. Ik heb tweede kerstdag ook zo'n prachtige wandeling gemaakt.
Ik hou er ook van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184054990
Kannie FOK!ken. Bandersnatch. O+ _O_ :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_184055475
Wakker, spierpijn, katerig.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 11:46:21 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184055607
Tot nu toe was het hier wel goedkoop maar dit boterhammetje johma kost 5,50. :')


If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  zaterdag 29 december 2018 @ 11:56:20 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184055826
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:46 schreef Kreator het volgende:
Tot nu toe was het hier wel goedkoop maar dit boterhammetje johma kost 5,50. :')


[ afbeelding ]
Vliegvoer mag ik hopen? Bah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184055873
*O* alle boodschappen voor de rest van het jaar in huis. Zo alles netjes opruimen en dan mag ik Skyrim gaan spelen :s)
pi_184055883
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* alle boodschappen voor de rest van het jaar in huis. Zo alles netjes opruimen en dan mag ik Skyrim gaan spelen :s)
Bevalt het gamen? :D
pi_184056065
zit idd te denken pc naar beneden te halen en op de surround en tv te gooien en battlefield V er ff op te zetten.... ik denk er nog even over
  zaterdag 29 december 2018 @ 12:11:53 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184056227
Hier zo eerst even een electra reparatie doen; stond een stopcontact te vonken op zolder.
Blijkbaar iemand lomp een stekker eruit geragd...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184056592
Oei Lucky! Zo onverwacht dikke pech :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184056605
Hier heb ik woensdag gewandeld: google foto's
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 december 2018 @ 12:31:53 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184056630
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Hier heb ik woensdag gewandeld: google foto's
Cool :) Toffe smalle paadjes :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184056647
Krea; je boterham is wel heel triest. Gewoon een cafe?

Gisteren een hele gezellige 'kerstavond' gehad met de fam. 1,5 Uur gestresst in de keuken (ik) voor voorgerecht en binnen 5 min was het weer weg. Maar het was wel geslaagd :)
Vanmiddag met ouders, zus, nichtje en neefje naar het kerstcircus. Zin in. Was een uit de hand gelopen kado'tje van mij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184056670
Mooi Isa! Ja dat hebben ze daar wel. Woont je schoonfam daar ook vlakbij?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184056699
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Krea; je boterham is wel heel triest. Gewoon een cafe?

Gisteren een hele gezellige 'kerstavond' gehad met de fam. 1,5 Uur gestresst in de keuken (ik) voor voorgerecht en binnen 5 min was het weer weg. Maar het was wel geslaagd :)
Vanmiddag met ouders, zus, nichtje en neefje naar het kerstcircus. Zin in. Was een uit de hand gelopen kado'tje van mij.
Gelukkig is het opgegeten, lijkt me zo erg dat je enorm je best doet en iedereen zegt lussikniet.

Hoe gaat het met de voorbereidingen van de reis van je ouders?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184056758
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Cool :) Toffe Enge smalle paadjes :)
Heel mooi daar zeg!
We have far more in common than that which devides us..
pi_184056946
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:31 schreef fietsie het volgende:

Cool :) Toffe smalle paadjes :)
We hadden doorgaans geen flauw idee of we nog wel op het pad waren, vooral toen we langs een beek aan het lopen waren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184056998
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooi Isa! Ja dat hebben ze daar wel. Woont je schoonfam daar ook vlakbij?
Die wonen er midden in :D

De auto van mijn andere schzus kon de berg niet eens op :X Zo steil waren die kleine kronkelweggetjes omhoog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 12:46:05 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184057009
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel mooi daar zeg!
Smalle paadjes zijn per definitie eng :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 29 december 2018 @ 12:48:37 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184057062
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die wonen er midden in :D

De auto van mijn andere schzus kon de berg niet eens op :X Zo steil waren die kleine kronkelweggetjes omhoog.
Tof, klinkt als een mooie plek om te wonen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184057133
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bevalt het gamen? :D
Heb tot nu toe vooral Mortal Combat gespeeld. Maar ben sinds de 17e nagenoeg niet thuis geweest dus heb niet veel kunnen doen nog :) Ga zo eens kijken hoe Skyrim is. Moest eerst nog even 4 liter erwtensoep opzetten/voorbereiden.
pi_184057159
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Hier heb ik woensdag gewandeld: google foto's
Brecon Beacons O+ zo mooi!
pi_184057175
Prachtig gebied, Isa O+
pi_184057211
Toen we keken hoe Lefkas er uitziet (we gaan daar mijn 60e verjaardag vieren in mei/juni) en we zagen al mooie gebiedjes/watervallen O+ En we zijn nu allebei redelijk van conditie, dus dat gaat lukken *O*
bijvoorbeeld https://www.google.com/se(...)igB&biw=1600&bih=758
pi_184057223
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:48 schreef fietsie het volgende:

Tof, klinkt als een mooie plek om te wonen.
Als het glad is in de winter kan je geen kant op, je woont echt in de middle of nowhere. Uitzicht is grandioos.

Witte huis rechts onder in (had het eerst fout)

(ze hebben overigens ruimte voor 8 paarden incl veel (steil) land...was vroeger een paardenfokkerij)

Overal waar we liepen was het bedekt met dikke lagen mos (en veel groener groen dan op de foto van ijn waardeloze telefooncamera)



En zoveel grotingangen en watervalletjes, zo mooi O+ Deze ingang was echt heel diep :X


Beek ook regelmatig over moeten steken over gladde stenen en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184057265
Wow Isa O+
  zaterdag 29 december 2018 @ 12:57:56 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184057266
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het glad is in de winter kan je geen kant op, je woont echt in de middle of nowhere. Uitzicht is grandioos.

Witte huis rechts onder in (had het eerst fout)
[ afbeelding ]
(ze hebben overigens ruimte voor 8 paarden incl veel (steil) land...was vroeger een paardenfokkerij)

Overal waar we liepen was het bedekt met dikke lagen mos (en veel groener groen dan op de foto van ijn waardeloze telefooncamera)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En zoveel grotingangen en watervalletjes, zo mooi O+ Deze ingang was echt heel diep :X
[ afbeelding ]

Beek ook regelmatig over moeten steken over gladde stenen en zo.
[ afbeelding ]
Prachtig!

Maar met sneeuwkettingen kom je toch gewoon nog wel ergens?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184057294
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:57 schreef Molo het volgende:

Prachtig!

Maar met sneeuwkettingen kom je toch gewoon nog wel ergens?
We kwamen al amper boven zonder gladheid :+ Geen idee, maar het schijnt wel een probleem te zijn bij gladheid. Het zijn vaak korte stukjes weg tot de volgende bocht/kronkel, dus echt snelheid kan je niet maken en dan zijn die stukjes echt nog stijl ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184057296
Reis van Kaatje klinkt ook goed!
pi_184057309
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het glad is in de winter kan je geen kant op, je woont echt in de middle of nowhere. Uitzicht is grandioos.

Witte huis rechts onder in (had het eerst fout)
[ afbeelding ]
(ze hebben overigens ruimte voor 8 paarden incl veel (steil) land...was vroeger een paardenfokkerij)

Overal waar we liepen was het bedekt met dikke lagen mos (en veel groener groen dan op de foto van ijn waardeloze telefooncamera)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En zoveel grotingangen en watervalletjes, zo mooi O+ Deze ingang was echt heel diep :X
[ afbeelding ]

Beek ook regelmatig over moeten steken over gladde stenen en zo.
[ afbeelding ]
O+

Zou niet zo afgelegen willen wonen maar qua omgeving wel een tof vakantie adres.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184057316
Schitterend daar. Alleen echt wel in de "wildernis". Zijn zij ook zelfvoorzienend? Dus zelf broodbakken/groenten verbouwen etc? Of hebben ze een grote opslag voor het geval van insneeuwen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184057342
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Toen we keken hoe Lefkas er uitziet (we gaan daar mijn 60e verjaardag vieren in mei/juni) en we zagen al mooie gebiedjes/watervallen O+ En we zijn nu allebei redelijk van conditie, dus dat gaat lukken *O*
bijvoorbeeld https://www.google.com/se(...)igB&biw=1600&bih=758
Oeh, daar kan je die shampoo-reclame onder de waterval naspelen *O* Wat een mooi blauw water :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184057353
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Schitterend daar. Alleen echt wel in de "wildernis". Zijn zij ook zelfvoorzienend? Dus zelf broodbakken/groenten verbouwen etc? Of hebben ze een grote opslag voor het geval van insneeuwen?
Ja, ze bleef brood bakken _O-
Ze willen juist zoveel mogelijk zelfvoorzienend zijn ivm de wereld die gaat vergaan en zo. Of de oorlog tegen de moslims. Not sure.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 13:01:44 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184057356
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het glad is in de winter kan je geen kant op, je woont echt in de middle of nowhere. Uitzicht is grandioos.

Witte huis rechts onder in (had het eerst fout)
[ afbeelding ]
(ze hebben overigens ruimte voor 8 paarden incl veel (steil) land...was vroeger een paardenfokkerij)

Ah voldoende ruimte dus voor een trekkertje en sneeuwschuif en/of veegmachine :P

Hoe is het internet er?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 29 december 2018 @ 13:01:53 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184057362
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kwamen al amper boven zonder gladheid :+ Geen idee, maar het schijnt wel een probleem te zijn bij gladheid. Het zijn vaak korte stukjes weg tot de volgende bocht/kronkel, dus echt snelheid kan je niet maken en dan zijn die stukjes echt nog stijl ook.
Steil :+

Lijkt me een kwestie van juiste profiel/banden

Vrienden van me die tegen de bergen aan wonen hebben er iig geen problemen mee

Wel altijd een bandje aan je arm vast bij lopen met kinderwagen daar, voor als je wegglijdt :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184057373
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ze bleef brood bakken _O-
Ze willen juist zoveel mogelijk zelfvoorzienend zijn ivm de wereld die gaat vergaan en zo. Of de oorlog tegen de moslims. Not sure.
Ah, ik dacht dat dat de bezoekende familie was, maar dat zijn de bewoners waar jullie logeerden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184057374
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:01 schreef derLudolf het volgende:

Ah voldoende ruimte dus voor een trekkertje en sneeuwschuif en/of veegmachine :P

Hoe is het internet er?
Waardeloos. Jross heeft op de tv via de laptop voetbal zitten kijken met mijn mobiele telefoon als mobile hotspot :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184057379
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:01 schreef Molo het volgende:

Steil :+

Lijkt me een kwestie van juiste profiel/banden

Vrienden van me die tegen de bergen aan wonen hebben er iig geen problemen mee

Wel altijd een bandje aan je arm vast bij lopen met kinderwagen daar, voor als je wegglijdt :X
Geloof dat de handrem het probleem was, die hield het gewoon niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184057387
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

Ah, ik dacht dat dat de bezoekende familie was, maar dat zijn de bewoners waar jullie logeerden.
De bezoekende familie woont in prachtig gerenoveerde woning in Manchester, daar werkt ze bij de BBC.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')