SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Zelfs dan... het overlijden van Blackmore is hooguit een klein nieuwsberichtje waard, hoor. Om een artiest naar 1 te krijgen moet je wel een overlijden krijgen van een artiest met een grotere status.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen als Blackmore in de stemweek sterft gaat dat gebeurenCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
In de stemweek he.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zelfs dan... het overlijden van Blackmore is hooguit een klein nieuwsberichtje waard, hoor. Om een artiest naar 1 te krijgen moet je wel een overlijden krijgen van een artiest met een grotere status.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zelfs dan... het overlijden van Blackmore is hooguit een klein nieuwsberichtje waard, hoor. Om een artiest naar 1 te krijgen moet je wel een overlijden krijgen van een artiest met een grotere status."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit mag zelfs wel op 2001[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat staat daar nu?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik denk dat Evelien uitgemolken theezakjes heeft eerlijk gezegd![]()
Annemieke of Cielke daarentegen
-XOXO-![]()
nou denk dat je Blackmore nu wel wat onderschat. Maar of het genoeg is om op 1 te komen betwijfel ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zelfs dan... het overlijden van Blackmore is hooguit een klein nieuwsberichtje waard, hoor. Om een artiest naar 1 te krijgen moet je wel een overlijden krijgen van een artiest met een grotere status.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Als Blackmore in november sterft heeft Diep Purpel ook een klein kansje. Oktober is al niet goed genoeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ancora?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Misschien pikt DWDD het op.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zelfs dan... het overlijden van Blackmore is hooguit een klein nieuwsberichtje waard, hoor. Om een artiest naar 1 te krijgen moet je wel een overlijden krijgen van een artiest met een grotere status.
Bestaat dat programma nog?
Dan krijg je de VARA boost.
En als dan Stenders en co ook nog even geen pluggen.. het kan!My friends all drive horses![]()
Leuke meiden zijn hetquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
Annemieke of Cielke daarentegen![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Annemieke GODINquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
Annemieke of Cielke daarentegenjammer van dat tijdstip, nog niets van gezien deze top2000
![]()
Ja, die hebben dit ook gebruiktquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jullie obsessie voor matige radiomeisjes vind ik maar merkwaardig.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Er wordt mij wel iets te veel gespeculeerd over de dood van Ritchie Blackmore.
Volgens mij is dit slechte karma.My friends all drive horses![]()
Annemieke matig noemen, nee....quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie obsessie voor matige radiomeisjes vind ik maar merkwaardig.![]()
Die zat vorig jaar nog in de (voor)middag toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Annemieke GODINjammer van dat tijdstip, nog niets van gezien deze top2000
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie obsessie voor matige radiomeisjes vind ik maar merkwaardig.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken dus iemand die Evelien heet, het eerste wat mijn broer toen zei was precies deze TT
~FEYENOORD~
ja voor Gijs dacht ikquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zat vorig jaar nog in de (voor)middag toch?![]()
Zo groot is Blackmore ook weer niet hoor. Ik zou dan eerder mijn geld inzetten op Jimmy Page en Stairway to Heaven.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou denk dat je Blackmore nu wel wat onderschat. Maar of het genoeg is om op 1 te komen betwijfel ik wel.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Geen fijne stem, totaal gebrek aan charisma. Je mag haar hebben.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar dat rijmt nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
Annemieke of Cielke daarentegen
Op 't randje en erover.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
Weer zo'n matig liedje van Snow Patrol. Ik ga naar bed.
Tot morgen allemaal!
~FEYENOORD~
Mooi lied om mee te gaan slapen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik gaat slapen. Zie jullie morgen weer
~FEYENOORD~
alles wat je zegt is een leugenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen fijne stem, totaal gebrek aan charisma. Je mag haar hebben.![]()
Vrienden, ik gaat slapen. Zie jullie morgen weer
-XOXO-![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
Tot morgen allemaal!![]()
![]()
Dit inderdaad, hoewel ik Blackmore veel goddelijker vind dan Pagequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo groot is Blackmore ook weer niet hoor. Ik zou dan eerder mijn geld inzetten op Jimmy Page en Stairway to Heaven.
Vrienden, ik gaat slapen. Zie jullie morgen weerslaap lekker
![]()
Trustequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
Tot morgen allemaal!![]()
![]()
Chasing Cars is zoveel mooierquote:
Op 't randje en erover.
Vrienden, ik gaat slapen. Zie jullie morgen weer![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Snow Patrol in een notendop.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze heeft wel een zeker charmequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen fijne stem, totaal gebrek aan charisma. Je mag haar hebben.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
De notendop begint aardig vol te geraken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snow Patrol in een notendop.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Jaaaaaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Finn broers. <3Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Niet iedereen kan Stefan Stasse zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen fijne stem, totaal gebrek aan charisma. Je mag haar hebben.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Deze tekst is briljant[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet iedereen kan Stefan Stasse zijn.
-XOXO-![]()
Hier ook al.. Eigenlijk moet je niet gaan kijken wat er allemaal nog komt want dan kun je de hele nacht wel opblijven.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet iedereen kan Stefan Stasse zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Beter dan It's My Life, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:30 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer zou toch maar voor je geschreven zijnCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
veeeeeeeeel te laag. top 100 materiaal!I love music |Ajax forever
Dit is het eeuwige conflict wat ik met mezelf heb tijdens deze lijst.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier ook al.. Eigenlijk moet je niet gaan kijken wat er allemaal nog komt want dan kun je de hele nacht wel opblijven."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Doordeweeks heerlijk showtjequote:
Op 't randje en erover.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:31 schreef peaceman het volgende:
veeeeeeeeel te laag. top 100 materiaal!~FEYENOORD~
Nummer 1quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:31 schreef peaceman het volgende:
veeeeeeeeel te laag. top 100 materiaal!
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
WTF!!!! Als ik Ziggo type krijg ik een reclamelinkjequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
over twee weken staat Snow Patrol in de Ziggo Dome, wie gaat er mee?
-XOXO-![]()
Dit inderdaad, ik denk alleen dat ik zo vanzelf wel in slaap valquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier ook al.. Eigenlijk moet je niet gaan kijken wat er allemaal nog komt want dan kun je de hele nacht wel opblijven.![]()
![]()
Zeker.quote:
Hoop fans van dit liedje hier toch
Wisten jullie dat uit deze band Crowded House is ontstaan?
Kan net het verschil zijn tussen de 10e en 9e plaats in een popquiz!My friends all drive horses![]()
Wat is er toch verschrikkelijk veel goede muziekquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is het eeuwige conflict wat ik met mezelf heb tijdens deze lijst.
Op 't randje en erover.
en terecht, prachtige tekst, mooie melodie, mooi gezongen. Alles klopt eraan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Hoop fans van dit liedje hier toch
I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Soort van guilty pleasure, dit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik kwam er vandaag achter dat Stefan Stasse de oom is van Carice van Houten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet iedereen kan Stefan Stasse zijn.My friends all drive horses![]()
Welterusten voor degenen die het aangaat
Op 't randje en erover.
Deze vind ik niet zo bijzonder
Waaronder dit prachtnummer van Kim Wildequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat is er toch verschrikkelijk veel goede muziek
Ik ga hier even van genieten![]()
Niets guiltys aan hoor. Gewoon een prima nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soort van guilty pleasure, dit.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
ik heb besloten dat ik Oh well nog meepak en dan ga slapenI love music |Ajax forever
Prachtnummerquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:34 schreef peaceman het volgende:
ik heb besloten dat ik Oh well nog meepak en dan ga slapen
Wist je dat Crowded House vier meesterwerken heeft afgeleverd?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat uit deze band Crowded House is ontstaan?
Kan net het verschil zijn tussen de 10e en 9e plaats in een popquiz!Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Cambodja is leuk.
Behalve als je een bril droeg tijdens het Pol Pot tijdperk. Dan was Cambodja niet leuk.My friends all drive horses![]()
Oh?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:34 schreef alopio het volgende:
Maar verleden jaar hadden we nog een mooi gifje van Annemieke en Cielke, waar zijn die geblevenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
M'n favoriete reportage van 2018 ging over de avond dat Kim Wildeoptrad in Lelystad. Hier terug te lezen:
https://www.volkskrant.nl(...)t-geloofde~b81b177c/
Ondergewaardeerde artieste. Gelukkig moet Anyplace, Anywhere, Anytime in de versie met Nena nog komen, dat is mijn favoriet
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Fleetwood Mac sobersoquote:
Op 't randje en erover.
Vast nog wel iemand die dat in zijn wankbank archief heeftquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:34 schreef alopio het volgende:
Maar verleden jaar hadden we nog een mooi gifje van Annemieke en Cielke, waar zijn die gebleven-XOXO-![]()
O dat vind ik zo een kutnummer dat anyplacequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:35 schreef Gretzl het volgende:
M'n favoriete reportage van 2018 ging over de avond dat Kim Wildeoptrad in Lelystad. Hier terug te lezen:
https://www.volkskrant.nl(...)t-geloofde~b81b177c/
Ondergewaardeerde artieste. Gelukkig moet Anyplace, Anywhere, Anytime in de versie met Nena nog komen, dat is mijn favoriet![]()
![]()
Ik denk dat ik nog Nina simone meeluister en dan het wel voor gezien houd
Want Marco en Trijntje samen ga ik denk ik niet overleven![]()
Ik vermoed Dagoduckquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast nog wel iemand die dat in zijn wankbank archief heeft![]()
man wat is dat nummer van Split Enz toch mooi
I love music |Ajax forever
Zekerquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:37 schreef peaceman het volgende:
man wat is dat nummer van Split Enz toch mooi![]()
![]()
De reportage is ook voor de niet-fans goud, heb me echt stuk gelachen om sommige anekdotesquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:36 schreef alopio het volgende:
[..]
O dat vind ik zo een kutnummer dat anyplace
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
in mijn persoonlijk top 10quote:I love music |Ajax forever
Flauw indieriedeltje. Geef mij maar M83.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat eerste album van Foster the People was toch wel genot. Daarna weinig meer van gehoord.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
'That moment that the quiet kid in class whispers in himself: 'enough is enough''"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De komende dagen komt er wel iets meer ruimte tussen de nummers toch? We zijn nog maar drie dagen onderweg en al zowat halverwege en nog vier te gaan!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat lijkt me wel leuk om te kijken, kim wilde heeft best leuke nummers hoor, is niet zo dat ik alles slecht vindquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De reportage is ook voor de niet-fans goud, heb me echt stuk gelachen om sommige anekdotes![]()
Herinner me nog wel dat de Amerikaanse radiostations Pumped Up Kicks gingen boycotten na Sandy Hook. Beetje overdreven wel, de machthebbende hadden beter door kunnen zetten met het doorvoeren van een strengere wapenwet.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Tuurlijk niet. Liedjes boycotten is veel effectieverquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:39 schreef Gretzl het volgende:
Herinner me nog wel dat de Amerikaanse radiostations Pumped Up Kicks gingen boycotten na Sandy Hook. Beetje overdreven wel, de machthebbende hadden beter door kunnen zetten met het doorvoeren van een strengere wapenwet.
Het is dus een geschreven stuk, van een journalist die in de jaren 80 Kim als jeugdidool had en nu bijna 30 jaar na dato de kans kreeg om haar nog eens live te zienquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk om te kijken, kim wilde heeft best leuke nummers hoor, is niet zo dat ik alles slecht vind
De machthebbende worden grotendeels gesponsord door de NRA.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:39 schreef Gretzl het volgende:
Herinner me nog wel dat de Amerikaanse radiostations Pumped Up Kicks gingen boycotten na Sandy Hook. Beetje overdreven wel, de machthebbende hadden beter door kunnen zetten met het doorvoeren van een strengere wapenwet.My friends all drive horses![]()
Nou komen nog veel lange nummers aan, draaien ze de complete versiequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:38 schreef PzKpfw het volgende:
De komende dagen komt er wel iets meer ruimte tussen de nummers toch? We zijn nog maar drie dagen onderweg en al zowat halverwege en nog vier te gaan!![]()
Top 2000 klassiekertje ditquote:
Wapenwetgeving werkt niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:39 schreef Gretzl het volgende:
Herinner me nog wel dat de Amerikaanse radiostations Pumped Up Kicks gingen boycotten na Sandy Hook. Beetje overdreven wel, de machthebbende hadden beter door kunnen zetten met het doorvoeren van een strengere wapenwet.-XOXO-![]()
Ja dat is ook weer zo. Telegraph Roadquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou komen nog veel lange nummers aan, draaien ze de complete versie
Op 't randje en erover.
Het is wel een beetje raare tekstquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
'That moment that the quiet kid in class whispers in himself: 'enough is enough''![]()
Ja zag het, heb de link opgeslagen zal vd week een keer gaan lezenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is dus een geschreven stuk, van een journalist die in de jaren 80 Kim als jeugdidool had en nu bijna 30 jaar na dato de kans kreeg om haar nog eens live te zien![]()
Toch is de kans groter dat je bij een fietsongeluk omkomt dan door een pistoolschot.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:39 schreef Gretzl het volgende:
Herinner me nog wel dat de Amerikaanse radiostations Pumped Up Kicks gingen boycotten na Sandy Hook. Beetje overdreven wel, de machthebbende hadden beter door kunnen zetten met het doorvoeren van een strengere wapenwet.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Even een minuut applaus voor dit ongelooflijke meesterwerk![]()
![]()
Pfff Oh Well staat echt te laag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja helaas wel. Bizar landquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De machthebbende worden grotendeels gesponsord door de NRA.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hoort in de top 100 dit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfff Oh Well staat echt te laag"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat de regering daar ook niets aan doet!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfff Oh Well staat echt te laagAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
ooit 206quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfff Oh Well staat echt te laagI love music |Ajax forever
Vind ik niet echt dezelfde bandquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:42 schreef ok01 het volgende:
Dat dezelfde band later Dreams zou maken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Green Malishi staat er niet meer in zeker?quote:I love music |Ajax forever
Zonde, een van de betere liedjes in de lijst, zeker in het bluesgenrequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helaas niet. Volgens mij alleen Need Your Love So Bad, Albatross en dezequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Green Malishi staat er niet meer in zeker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Green Manalishi, wat een meesterlijk nummerquote:
Groep met dezelfde naam danquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet echt dezelfde band
En drummer
En bassist![]()
Bij deze staat het op mijn lijstjequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, een van de betere liedjes in de lijst, zeker in het bluesgenre
-XOXO-![]()
Er is ook een part 2, die draaien ze nu helaas nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij deze staat het op mijn lijstje
Het is zo'n contrast met hun Rumours periodequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Green Manalishi, wat een meesterlijk nummer![]()
![]()
Hmm, even de tandjes poetsen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en ook niet helemaal gedraaidI love music |Ajax forever
Maar die kom ik wel tegen als ik me ga verdiepen gelukkigquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is ook een part 2, die draaien ze nu helaas niet-XOXO-![]()
Het heeft allemaal wat.quote:
De Stevie Nicks tijd heeft oom gruwelijk mooie liedjes.My friends all drive horses![]()
Enfin... ik ga maar eens slapen denk ik...I love music |Ajax forever
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik vind beide echt geweldig. Het dissonante, psychedelische outro in dat nummer vind ik net zo lekker als het snelle, raggende outro van The Chainquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is zo'n contrast met hun Rumours periode
Rellende_Rotscholier
![]()
Tuberculose.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
en Talk Talk en Split Enzquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:45 schreef alopio het volgende:
Hoe kan dit hoger staan dan Fleedwood MacI love music |Ajax forever
Welterusten mensen, sleepy sleepy time
Op 't randje en erover.
Prima nummertje hoor.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Vind deze voor Volendamse begrippen ook acceptabelquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zekerquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wat.
De Stevie Nicks tijd heeft oom gruwelijk mooie liedjes.![]()
Alleen omdat ik die wat vaker hoor neig ik toch iets sneller naar de Peter Green periode
Een beetje zoals ik bij Genesis meer naar Peter Gabriel neig![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is ook echt rijmelarij van een zwakzinnig niveau.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Stiekem luisterde ik hier nog naar in m'n Nederlandstalige periode in m'n tienerjaren
(En blijf erbij dat N&S zeker tot de beste NLtalige artiesten behoren die Volendam ooit heeft afgeleverd. Aantal nummers van de eerste twee albums die niet op single zijn uitgebracht steken nog behoorlijk goed in elkaar.)Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Het baslijntje van the chainquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind beide echt geweldig. Het dissonante, psychedelische outro in dat nummer vind ik net zo lekker als het snelle, raggende outro van The Chain![]()
![]()
Blijft een van mn favorieten om te spelenquote:
Nick en Simon en 3Js vallen mee als je het in perspectief zet met Jan Smit ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:47 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem luisterde ik hier nog naar in m'n Nederlandstalige periode in m'n tienerjaren
(En blijf erbij dat N&S zeker tot de beste NLtalige artiesten behoren die Volendam ooit heeft afgeleverd. Aantal nummers van de eerste twee albums die niet op single zijn uitgebracht steken nog behoorlijk goed in elkaar.)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tot ie met een rode jurk en een wolfenmasker liedjes ging zingen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Alleen omdat ik die wat vaker hoor neig ik toch iets sneller naar de Peter Green periode
Een beetje zoals ik bij Genesis meer naar Peter Gabriel neig![]()
Ik ben het eens met diegene die zei dat Flewtwood Mac eigenlijk niet altijd dezelfde band is geweest.
Geldt ook voor Genesis. Compleet andere koers en muziek.My friends all drive horses![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is ook echt rijmelarij van een zwakzinnig niveau.![]()
Oneens, op Off The Wall staat iets te veel flllermateriaal.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:49 schreef ok01 het volgende:
Off The Wall![]()
![]()
![]()
![]()
Betere album dan Thriller imoCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nick en Simon en 3Js vallen mee als je het in perspectief zet met Jan Smit ja.
Heb Net Alsof en Hou van Mij van de 3Js ook nog een periode gedraaid, zoals ik nu mooi kan terugzien in m'n Last.fm stats. Het is ook lang niet zo dramatisch als je het afzet tegen volkszangers uit andere Nederlandse uithoeken.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
En zijn beste album is natuurlijk Bad. Welterusten!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ja Peter Gabriel kon zich bijzonder kledenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tot ie met een rode jurk en een wolfenmasker liedjes ging zingen.![]()
Ik ben het eens met diegene die zei dat Flewtwood Mac eigenlijk niet altijd dezelfde band is geweest.
Geldt ook voor Genesis. Compleet andere koers en muziek.![]()
Ik vind zo'n verandering wel mooi bij een band![]()
Moet Kensington ook maar eens overwegen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kensington moet gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja Peter Gabriel kon zich bijzonder kleden![]()
Moet Kensington ook maar eens overwegenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Stoppen zou een mooie verandering zijn jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja Peter Gabriel kon zich bijzonder kleden![]()
Moet Kensington ook maar eens overwegen![]()
Dear Mama vind ik een beetje overrated.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Off The wall was betere disco dan Thrillerquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oneens, op Off The Wall staat iets te veel flllermateriaal.
Get On The Floor is echt een bazenplaat![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kom er net achter dat Yann Tiersen midden in de nacht komt. Lekker debuut.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bad is ook een pareltjequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:50 schreef DireStraits7 het volgende:
En zijn beste album is natuurlijk Bad. Welterusten!![]()
Truste![]()
![]()
Ik heb helemaal niks met 2pac."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Picture me rollin’quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dear Mama vind ik een beetje overrated.
My friends all drive horses![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Stoppen zou een mooie verandering zijn ja![]()
![]()
Welterusten
1135 My Baby Just Cares For Me Nina Simone 1987
1134 Eloise Barry Ryan 1968
1133 Beds Are Burning Midnight Oil 1988
1132 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis 1997
1131 I Am The Walrus Beatles 1967
1130 Michelle Beatles 1966
1129 Can't Hold Us Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton 2012
1128 Ruby Tuesday Rolling Stones 1967
1127 Behind Blue Eyes Limp Bizkit 2004
1126 Words Bee Gees 1968
1125 Bad Romance Lady Gaga 2009
1124 Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilda) Tom Waits 1976
1123 Kan Ik Iets Voor Je Doen? De Dijk 2011♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Alvast welterustenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:55 schreef alopio het volgende:
Zo nog even op bed wat luisteren en dan zo maar eens slapen![]()
![]()
Dit nummer vind ik zoo prachtig![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
1126 Words Bee Gees 1968
1123 Kan Ik Iets Voor Je Doen? De Dijk 2011Prima uurtje om over te slaan, ik ga even wat anders doenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
1126 Words Bee Gees 1968
1123 Kan Ik Iets Voor Je Doen? De Dijk 2011![]()
Na deze parel van R.E.M.
-XOXO-![]()
1130 Michelle Beatles 1966![]()
1128 Ruby Tuesday Rolling Stones 1967![]()
1126 Words Bee Gees 1968
1125 Bad Romance Lady Gaga 2009![]()
![]()
1123 Kan Ik Iets Voor Je Doen? De Dijk 2011
Ah okéquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er nog wel even hoor....denk ik![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Frappant dat van Tom Waits juist dit nummer in de lijst staat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Benito van de Pas is een parodie op een darter.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze knakker DJ zie ik voor het eerst."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Is hij vernoemd naar Mussolini?quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benito van de Pas is een parodie op een darter.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nogal cringeworthy met hem.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
Deze knakker DJ zie ik voor het eerst.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik heb hem maar 10 seconden gehoord en ik mag hem nu al niet.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het is weekend Rick.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
Deze knakker DJ zie ik voor het eerst.
Mensen die puber waren in de nineties weten.My friends all drive horses![]()
Eens, erger dan Gijs, en dat zegt genoegquote:Op vrijdag 28 december 2018 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 10 seconden gehoord en ik mag hem nu al niet.![]()
Ik hoef het niet te weten. Hij kan er echt heel weinig vanquote:Op vrijdag 28 december 2018 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is hij vernoemd naar Mussolini?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Bedtijd...
1135 My Baby Just Cares For Me Nina Simone 1987![]()
1134 Eloise Barry Ryan 1968![]()
1132 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis 1997![]()
1130 Michelle Beatles 1966![]()
1127 Behind Blue Eyes Limp Bizkit 2004![]()
1126 Words Bee Gees 1968
1125 Bad Romance Lady Gaga 2009![]()
![]()
![]()
1123 Kan Ik Iets Voor Je Doen? De Dijk 2011Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Kennen jullie Beds Are Burning niet? Bijzonder.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik ben vergeten hoe lekker dit nummer is
Rellende_Rotscholier
![]()
Gooi jij beter?quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten. Hij kan er echt heel weinig vanHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Heerlijk, wat een ritme,quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:05 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben vergeten hoe lekker dit nummer is![]()
Nee, maar de gemiddelde kroegtijger kan erbij in de buurt komen. Hij had een onwaarschijnlijk slecht jaar en mazzelt zich door dit WK heen. Daar kan ik heel slecht tegen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:06 schreef ok01 het volgende:
Ik ga de twee Beatles nummers maar niet meer afwachten
Truste iedereen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:06 schreef ok01 het volgende:
Ik ga de twee Beatles nummers maar niet meer afwachten
Truste iedereen
My friends all drive horses![]()
Deze DJ lijkt een beetje op een mislukte Youp van 'T Hek die ook nog niet grappig is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar de gemiddelde kroegtijger kan erbij in de buurt komen. Hij had een onwaarschijnlijk slecht jaar en mazzelt zich door dit WK heen. Daar kan ik heel slecht tegen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Morgen rouw jij ook weer om Arsenal en kan ik deze vraag ook aan jou stellen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dankje, I guessquote:Op vrijdag 28 december 2018 02:09 schreef alopio het volgende:
Ja. Slaap lekker mensengeniet van Rick
Trusten mien jong
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik sla maar een keertje over denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen rouw jij ook weer om Arsenal en kan ik deze vraag ook aan jou stellen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sla maar een keertje over denk ik.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Met een beetje mazzel.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kicken nummertje hoor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik volg de Premier League dit jaar niet zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Lekker nummertje
Ik blijf die Rick gozer een rare snuitert vinden
Tijdens nummers moet je gewoon niet het café mee laten zingen, waarde Rick. Ik zeur niet veel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De liefde voor Pep is bekoeld?quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg de Premier League dit jaar niet zo.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik denk dat velen dat de laatste weken een beetje hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De liefde voor Pep is bekoeld?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Café zingt beter dan de band.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:15 schreef El-Stinho het volgende:
Tijdens nummers moet je gewoon niet het café mee laten zingen, waarde Rick. Ik zeur niet veel.My friends all drive horses![]()
Nee, hoor. Alleen trekt de Premier League me als geheel niet zo. Vind het lastig om er actief voor streampjes te zoeken als ik ze tegen clubs zie spelen terwijl ik ook nooit zie. Engeland vind ik sowieso qua mensheid een vervelend land.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De liefde voor Pep is bekoeld?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rick waant zich op de kermis in Bovenkarspel.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Brexitgenot.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, hoor. Alleen trekt de Premier League me als geheel niet zo. Vind het lastig om er actief voor streampjes te zoeken als ik ze tegen clubs zie spelen terwijl ik ook nooit zie. Engeland vind ik sowieso qua mensheid een vervelend land.
Het is wel lastig om warm te worden van Brighton, Huddersfield, Crystal Palace en dat soort onzin.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Voor mijn gevoel heb ik vandaag al 100 keer Marco Bosrato gehoord.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Borsatan en Trijntje bij mekaar is wel echt een perfect recept voor een ultiem aidsnummer."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jammer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Brighton heb ik nog wel wat mee, die andere twee clubs mogen wel van mij opflikkeren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brexitgenot.
Het is wel lastig om warm te worden van Brighton, Huddersfield, Crystal Palace en dat soort onzin."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Burnley, Newcastle, ga zo maar door. Die clubs recruteren ook nog eens gigantisch slecht met alle miljoenen die ze hebben. De marketinghype erom heen, de aanslag op conditie, de moeite met de vertaalslag naar de Champions League. Nee, ik hou er niet zo van. Sowieso het volk wat het aantrekt, de neerbuigendheid en ook zeker dat opportunisme.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brexitgenot.
Het is wel lastig om warm te worden van Brighton, Huddersfield, Crystal Palace en dat soort onzin.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
In een wereld zonder jou was het gelukt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ook hier moet het publiek weer meezingen blijkbaar.
Kan deze debiel niet optyfen naar een shotjesbar ofzo?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarom vinden mensen van Powned zichzelf altijd geweldig?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
BeatlesgodenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ken een goeie club in Groningen waar hij zo de hele tijd doorheen kan lullen. Daar is het de norm dat je opeens door nummers heen lult en niks zinnigs zegt op die momenten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook hier moet het publiek weer meezingen blijkbaar.
Kan deze debiel niet optyfen naar een shotjesbar ofzo?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Klinkt als een topkroeg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken een goeie club in Groningen waar hij zo de hele tijd doorheen kan lullen. Daar is het de norm dat je opeens door nummers heen lult en niks zinnigs zegt op die momenten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kuttopic wel.
Als iedereen afhaakt kan ik niet achterblijven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het staat in Groningen bekend als de kroeg waar je alleen heengaat als andere degelijke kroegen dichtgaan en er geen andere opties mogelijk zijn. Je gaat er nooit voor je plezier heen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkt als een topkroeg."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Tot ziens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kuttopic wel.
Als iedereen afhaakt kan ik niet achterblijven.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Check je later, homies for life.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wel goed nummer dit trouwens.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Even deze nog volposten en daarna geen nieuwe openen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Fijne avond nog.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel goed nummer dit trouwens."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Beatles heeft beterequote:Op vrijdag 28 december 2018 02:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel goed nummer dit trouwens.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Da's lachen man.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat wel. Maar deze kan ik altijd prima hebben.quote:
Sowieso vind ik Rubber Soul een aangenaam album om naar te luisteren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Insgelijks.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Er komt echt een kutnummer aan nu. Ideaal moment om me te verplaatsen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2018 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wel. Maar deze kan ik altijd prima hebben.
Sowieso vind ik Rubber Soul een aangenaam album om naar te luisteren.
Rellende_Rotscholier
![]()
Kan toch niet dit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: