abonnement Unibet Coolblue
pi_184020623
Jocelyn Wildenstein en haar verloofde Lloyd Klein ontkennen opeens dat ze zich door plastische chirurgie heeft laten transformeren tot Catwoman. Volgens Klein heeft ze er altijd zo uitgezien.


22 jaar







1998 na de scheiding met Alec Wildenstein


2015

In 2017 had ze ruzie met Lloyd en viel ze hem aan met een schaar:




Ze moest daarvoor voor de rechter verschijnen.





Maar ze maakten het weer goed en Lloyd Klein trok de aanklacht in. 2018 is een goed jaar voor hen geweest waarin ze gelukkig waren met elkaar. Jocelyn geniet met volle teugen van haar glamoreuze leven en haar (bijna) eeuwige jeugdigheid en schoonheid.









Hier is een zeldzaam interview waarin je haar zelf hoort praten (een soort van) over al die geruchten over plastische chirurgie wat allemaal onzin is en buiten proportie gemaakt.

https://www.dailymail.co.(...)-surgery-rumors.html

Het zijn twee filmpjes
pi_184020664
Geen twijfel mogelijk dat dit puur natuur is. Mooi oud worden, het bestaat nog.
pi_184020749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Nober het volgende:
Geen twijfel mogelijk dat dit puur natuur is. Mooi oud worden, het bestaat nog.
_O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184020767




Dit zijn trouwens haar kinderen van haar huwelijk met Alec Wildenstein
pi_184020796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Nober het volgende:
Geen twijfel mogelijk dat dit puur natuur is. Mooi oud worden, het bestaat nog.
Ja, die witte kat ziet er nog goed uit ondanks die geërgerde boze blik. :)
pi_184021092
Godverdomme, wat denkt ze, iedereen is blind en/of draagt een roze bril? Wat een gedrocht.
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2018 @ 01:47:45 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184021421
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Nober het volgende:
Geen twijfel mogelijk dat dit puur natuur is. Mooi oud worden, het bestaat nog.
:D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 28 december 2018 @ 02:04:25 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184021595
Wat een monster
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184022117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:28 schreef MisterLastName het volgende:
Godverdomme, wat denkt ze, iedereen is blind en/of draagt een roze bril? Wat een gedrocht.
Ze draagt er zelf één en leeft volgens mij in haar eigen wereldje. Jaren geleden gaf ze wel toe plastische chirurgie te hebben gehad, maar was iedereen jaloers op het resultaat en dat men daarom zo negatief sprak erover. :')




Kijk hoe ze hier pareert met haar uiterlijk tussen al die homoseksuele slijmjurken. En ze heeft het IQ van een regenworm :')

pi_184022141
Wat een monster
pi_184046856
Foto 8 en 9 lijkt net alsof ze het opgegraven hebben.. :+
´
  zaterdag 29 december 2018 @ 15:37:53 #12
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_184061794
Ik zou serieus drie blokken om lopen als zij in de buurt is.
With love :*
pi_184078679
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zou serieus drie blokken om lopen als zij in de buurt is.
De blokken waar zij loopt zijn niet bepaald armenwijken. Als jij bij haar in de buurt bent, dan heb je het toch wel goed gedaan qua succes.
pi_184078717
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zou serieus drie blokken om lopen als zij in de buurt is.
Dit, wat een eng wijf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184091364
Die laatste foto _O- _O- :')
Het zal je moeder maar zijn..
Alius aliud dicit
pi_184092965


Ze lijkt op deze foto wel veel op Tori Amos



Tori Amos heeft ook nogal vaak onder het mes gelegen voor plastische chirurgie en is daar niet bepaald fraaier door gaan uitzien. Door naar Jocelyn te kijken kunnen we misschien voorspellen hoe Tori er in de toekomst gaat uitzien?



pi_184093030
Mijn ondertitel is niet van toepassing op deze 'vrouw'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184093160
Tori wat heb je gedaan?? ;( ;( ;(
Alius aliud dicit
pi_184093364


Het blijft zonde, want dit was ze voor al die plastische chirurgie.

Als ik het verhaal goed begrijp, heeft ze zich zo laten veranderen omdat haar ex-man erg van kat-achtigen hield. Hij ging vreemd met een jongere vrouw en zodoende hoopte Jocelyn dat ze haar man terugkreeg door zichzelf ook in een katachtige te laten ombouwen.

Dat gebeurde niet, maar ze kreeg wel voor vele miljoenen aan alimentatie. Ze heeft nog nooit een dag van haar leven gewerkt en is gewend aan het luxe leven en geeft ook heel veel geld uit.

Ik denk dat deze vrouw het psychisch niet kan verdragen om te beseffen dat ze met die plastische chirurgie een ontzettende permanente vergissing is begaan. Ze is met de jaren steeds meer freaky eruit gaan zien. Zou dat allemaal extra plastische chirurgie zijn of is dat gekomen dat na verloop van tijd haar vervormde en strakgetrokken gelaat door de tand des tijds ook weer gaat veranderen? Misschien dat ze afgelopen jaren weer ingrepen heeft ondergaan?

Die Lloyd Klein houdt absoluut niet van vrouwen. Ik denk wel dat hij helemaal meegaat in die waan dat ze een mooie natuurlijke vrouw is omdat ze het anders emotioneel niet aankan. En misschien is die ruzie toen ze hem toetakelde met een schaar het gevolg dat hij in boosheid iets gezegd kan hebben als "je bent een lelijk mismaakt monster en je hebt het aan jezelf te wijten, want zonder die plastische chirurgie was je een mooie vrouw geweest".
pi_184156307
Geen plastische chirurgie: maak dat de kat wijs. :{w
pi_184162693
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:20 schreef vencodark het volgende:
Geen plastische chirurgie: maak dat de kat wijs. :{w
En 'Catwoman' Jocelyn gelooft het denk ik ook
pi_184174902
Lekkerding hoor. Zou geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')