Hele versie als in de albumversie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Get Lucky?
Wel eens de hele versie gehoord? Goddelijk.
Michael Jackson?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:24 schreef Qverath het volgende:
Wie heeft er ooit bedacht dat na elke zin -aaaaah doen een goed idee was?
De schrijver denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:24 schreef Qverath het volgende:
Wie heeft er ooit bedacht dat na elke zin -aaaaah doen een goed idee was?
Zo dans ik ook altijd!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat café staat vol met lui die op een kerstborrel toch maar hip beginnen te dansen om er bij te horen, terwijl het eruit ziet alsof ze een koe aan het melken zijn
Het scheelt dat ze hem niet zelf hebben gemaakt, misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Simply Red zit toch wel een beetje onterecht in het verdomhoekje, want ze hebben echt prima muziek gemaakt, maar deze voel ik niet zo.
Ik weet niet wat het is met haar maar ze irriteert me mateloos.... en ik kan er de vinger niet op leggen wat het isquote:
Vrouwen zijn hartstikke leuk hoor, maar niet op de radioquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja hoor. Weer die Evelien die er een rotzooi van maakt.
kan ook niet andersquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:27 schreef ok01 het volgende:
Het origineel is ook echt vele malen beter
Nou ja, als je een zeiklied uitbrengt, kan het dan toch maar beter je eigen zeiklied zijn denk ik zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze hem niet zelf hebben gemaakt, misschien?
Tutjequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met haar maar ze irriteert me mateloos.... en ik kan er de vinger niet op leggen wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |