abonnement Unibet Coolblue
pi_184142171
Hier de jongste om 20.00 naar bed en om 23.30 wakker gemaakt. De oudste mocht opblijven.
Wij hadden schoonzus en partner op bezoek en nog vrienden (een stelletje).

Gezellig avondje gehad en een paar potjes Knowledge is power op de PlayStation.

Is goed bevallen.
En om middernacht nog een twee Aldi vuurwerkpakketjes afgestoken met de kinderen.

Om half 2 lagen ze er weer in. De jongste was vrij op tijd wakker (denk ik) maar die is gewoon zelf naar beneden gegaan en heeft ons niet wakker gemaakt. En de oudste werd om 10 uur wakker omdat de rolluiken op zn slaapkamer open gingen (standaard instelling omdat we die s ochtends nog wel eens vergeten open te doen), volgend jaar maar even aan denken om dat uit te zetten want hij was toch nog wel wat moe (en daardoor niet topfit) maar dat is gelukkig ook helemaal goed gekomen.


Wel vervelend hier de verhalen over dronken buren en dergelijke :{
pi_184145004
Gisteravond om 1 uur besloten we de kinderen naar bed te doen. Jongste (9) aan de mopper, want ze was echt nog niet moe en ging nog niet slapen.
Nou prima, ik wel... muziek ging aan, grote lamp aan en liggen lezen. Ik heb me maar omgedraaid, mijn man heeft het licht en de muziek uitgedaan toen de jongste sliep (het was nog niet eens half 2 volgens mij, maar ze was niet moe hoor :P ).
Maar mijn man viel snel in slaap en lag nogal te snurken.
Ik heb het 3 uur zien worden en was om half 8 wakker. Nog een uurtje genoten van de rust beneden, voor de jongste uit bed kwam ;).

Hoop dat mijn man vandaag later slaapt dan ik, dan hoor ik dat stomme gesnurk niet. Anders ga ik maar op zolder slapen tussen de legoblokjes...

Overigens was het erg rustig in onze straat vannacht. Wel veel en mooi vuurwerk in de omgeving, er was genoeg te zien!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_184156187
Be succes met de bezichtigingen

Sac wilde gisterenavond dus niet gaan slapen. Die had de hele dag ook niks anders gedaan dan hangen en chagrijnig zijn. Maar vanmorgen was ze een stuk vrolijker.
pi_184157393
Succes BE. Ik vond die bezichtigingen vreselijk en was ook blij dat we er na 3 dagen vanaf waren :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184157437
Mijn oudste was gisteravond om 22:00 gaan slapen en om half 9 wakker vanmorgen.
Mijn jongste sliep gisterochtend uit tot 13:00 en die wilde niet slapen gisteravond :')
Dus toen ik ging werken vanmorgen heb ik mijn ouders gezegd dat ze haar niet te lang moeten laten slapen :P Denk dan word ze boos op hun ipv op mij :P Want die heeft een ochtendhumeur niet te zuinig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184158163
Ze gingen hier gisteravond 20.00 naar bed.

T was rond 9.00 wakker, A rond 11.00ze hebben hun uurtjes we er gemaakt.

Manlief is vandaag aan zijn nieuwe baan begonnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_184158495
Succes voor je man vicky.
Ik zit bij de zwemles normaal gaat haar vader altijd mee naar nu is het vakantie dus kan ik een keer mee.
Man is met oudste klimmen dat kan ik dan niet meer.
pi_184158615
Ik hoef gelukkig alleen vandaag uit huis te werken voor de kinderen. De rest van de vakantie ben ik thuis geweest.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:01:57 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_184158749
Tx allemaal, ik vind het retespannend. :Y

Zit nu bij de bios met de jongens. :)
***
pi_184158832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allemaal, ik vind het retespannend. :Y

Zit nu bij de bios met de jongens. :)
Dat vond ik nog het ergste. Ik kon niet zo maar naar huis. Heb een dag bij mijn schoonouders moeten blijven (die zijn echt heel lief) en vond het vreselijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184159029
Wij hadden eerst 3 bezichtigingen achter elkaar en toen 4 maanden niets. Kregen wr een bezichtiging toen we op vakantie waren. De makelaar belde dat hij morgen langs zou komen. Wij in het buitenland ons druk maken over of alles wel netjes was en tja, dan is het muffer in huis. Maar die persoon heeft het uiteindelijk wel gekocht.

Succes BE!

Slapen is hier ook in de war bij peuter. En vanavond gaat hij nog logeren bij oma ook. De rest van de week maar even extra rust inbouwen dus. Anders vrees ik drama's op de eerste kdv dag volgende week.
pi_184159031
Succes met wachten BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 15:00:49 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184161249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:26 schreef Nijna het volgende:
Gisteravond om 1 uur besloten we de kinderen naar bed te doen. Jongste (9) aan de mopper, want ze was echt nog niet moe en ging nog niet slapen.
Nou prima, ik wel... muziek ging aan, grote lamp aan en liggen lezen. Ik heb me maar omgedraaid, mijn man heeft het licht en de muziek uitgedaan toen de jongste sliep (het was nog niet eens half 2 volgens mij, maar ze was niet moe hoor :P ).
Maar mijn man viel snel in slaap en lag nogal te snurken.
Ik heb het 3 uur zien worden en was om half 8 wakker. Nog een uurtje genoten van de rust beneden, voor de jongste uit bed kwam ;).

Hoop dat mijn man vandaag later slaapt dan ik, dan hoor ik dat stomme gesnurk niet. Anders ga ik maar op zolder slapen tussen de legoblokjes...

Overigens was het erg rustig in onze straat vannacht. Wel veel en mooi vuurwerk in de omgeving, er was genoeg te zien!
Mijn man lag ook te snurken als een bootwerker vannacht dus ik heb vreselikk geslapen :X ik heb hem al aangegeven dat hij op de bank mag vannacht als het weer zo erg is _O-

Ik lig weer op bed, nog maar even wat bijslapen :Z
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184162108
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mijn man lag ook te snurken als een bootwerker vannacht dus ik heb vreselikk geslapen :X ik heb hem al aangegeven dat hij op de bank mag vannacht als het weer zo erg is _O-

Ik lig weer op bed, nog maar even wat bijslapen :Z
Mijn vrouw snurkt ook enorm en ik gebruik deze oordopjes om dat te dempen: https://www.etosdrogiston(...)oft-oordopjes-1paar/
Werkt best goed. Je hoort het er nog steeds wel wat doorheen, maar lang niet meer zo hard als daarvoor. En ze zijn ook best zacht waardoor ze geen pijn doen aan mijn oren.
pi_184162173
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:55 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mijn vrouw snurkt ook enorm en ik gebruik deze oordopjes om dat te dempen: https://www.etosdrogiston(...)oft-oordopjes-1paar/
Werkt best goed. Je hoort het er nog steeds wel wat doorheen, maar lang niet meer zo hard als daarvoor. En ze zijn ook best zacht waardoor ze geen pijn doen aan mijn oren.
Blijven deze zitten? Ik heb van die schuimpjes zeg maar die je moet draaien voor je ze in je oor doet, maar als ik snachts wakker word blijken ze toch vaak uit mijn oor gevallen te zijn.
pi_184162716
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Blijven deze zitten? Ik heb van die schuimpjes zeg maar die je moet draaien voor je ze in je oor doet, maar als ik snachts wakker word blijken ze toch vaak uit mijn oor gevallen te zijn.
Heel soms vallen ze uit, maar 9 van de 10 nachten blijven ze goed zitten.
pi_184165562
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mijn man lag ook te snurken als een bootwerker vannacht dus ik heb vreselikk geslapen :X ik heb hem al aangegeven dat hij op de bank mag vannacht als het weer zo erg is _O-

Ik lig weer op bed, nog maar even wat bijslapen :Z
Ik heb afgelopen nacht niks gehoord, maar ik sliep eerder :P en gelukkig niet wakker geworden.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:55 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mijn vrouw snurkt ook enorm en ik gebruik deze oordopjes om dat te dempen: https://www.etosdrogiston(...)oft-oordopjes-1paar/
Werkt best goed. Je hoort het er nog steeds wel wat doorheen, maar lang niet meer zo hard als daarvoor. En ze zijn ook best zacht waardoor ze geen pijn doen aan mijn oren.
Ik heb van die op maat gemaakte doppen, maar die zijn vrij stevig, daar heb ik nog nooit mee geslapen, weet ook niet of dat heel lekker ligt. Ik ben dan bang dat ik de kinderen ook niet meer hoor, valt denk ik wel mee, maar doe liever geen dopjes in 's nachts.
Dus dan maar naar het bed op zolder ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_184170062
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
:W

lokpost...

En en en en en???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 januari 2019 @ 22:38:14 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_184170296
2 van de 5 kjkers zeiden af en van de overige drie hebben twee al gezegd er niet mee door te willen. Maar eentje was wel enthousiast.
Vrijdag nog een kijker en volgende week ook nog eentje.

Verder gaat met schietgebedjes... ;)
***
pi_184170404
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
2 van de 5 kjkers zeiden af en van de overige drie hebben twee al gezegd er niet mee door te willen. Maar eentje was wel enthousiast.
Vrijdag nog een kijker en volgende week ook nog eentje.

Verder gaat met schietgebedjes... ;)
ik blijf duimen draaien tot er eelt op staat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_184170471
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Blijven deze zitten? Ik heb van die schuimpjes zeg maar die je moet draaien voor je ze in je oor doet, maar als ik snachts wakker word blijken ze toch vaak uit mijn oor gevallen te zijn.
Zitten ze dan wel diep genoeg? Goeie maat?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:49:10 #197
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184175830
Die schuimpjes vallen hier ook uit, maar niet de groene voorgevormde variant. Die gele wel...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:45:13 #198
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_184180768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
2 van de 5 kjkers zeiden af en van de overige drie hebben twee al gezegd er niet mee door te willen. Maar eentje was wel enthousiast.
Vrijdag nog een kijker en volgende week ook nog eentje.

Verder gaat met schietgebedjes... ;)
We duimen nog maar even door :)

Hier ook vaak van die voorgevormde 'schuimpjes' als oordopjes. (Die van Otalgan zitten het lekkerst bij mij) Het is nog nooit bij me opgekomen om hem het bed uit te sturen als hij snurkt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:47:38 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_184180803
O ja,.. op de CT-scan waren blaas en nieren im prima conditie en helemaal schoon!
Wel een cyste op m'n eierstok gezien, dus doorverwezen naar gynaecoloog. Was goed mogelijk dat ze die cyste hebben aangezien voor iets in m'n blaas.

Gelukkig zijn cystes in beginsel niet eng gelukkig ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:01:13 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_184180989
Jammer dat er toch iets zit ET, aan de andere kant kan je nu wellicht van je klachten af geholpen worden. ^O^

Ik heb net een ritje gemaakt in die auto die ik zo leuk vond en ik heb hem gekocht! *O* Er zat een rammeltje in het dashboard dat ze nog gaan opsporen en een nieuwe distributieriem dus



O+
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')