abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 december 2018 @ 16:11:14 #91
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184089463
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Uit context gerukt. Doei :W
Tuurlijk. Je loopt hier alleen constant RT rommel te propageren en Putin te adoreren. Uiteraard ook de Fvd, dat gaat hand in hand.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 30 december 2018 @ 16:13:50 #92
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184089528
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tuurlijk. Je loopt hier alleen constant RT rommel te propageren en Putin te adoreren. Uiteraard ook de Fvd, dat gaat hand in hand.
Poetin geeft alleen om zijn collega super rijken , de gewone rus kan doodvallen, en ik weet het mijn ex vrouw is Russin , die hoor ik geregeld daarover

Poetin likt de kont van Salman
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammad_bin_Salman
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 30 december 2018 @ 16:16:55 #93
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184089608
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Poetin geeft alleen om zijn collega super rijken , de gewone rus kan doodvallen, en ik weet het mijn ex vrouw is Russin , die hoor ik geregeld daarover
Ja, de propagandamachine is nogal sterk in Rusland. Je ziet de mannetjes die ook voor Orban, Front National, Brexit, Baudet en Trump zijn dezelfde punten herhalen die ook uit Rusland komen via Sputniknews of Russia Today. Toevallig allemaal factoren die een sterk Europa ondermijnen.
Maar Poetin is een held hoor want hij wordt door de propagandamachine uit Rusland neergezet als een 'sterke leider'. Whatever dat dan ook maar moge zijn. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 30 december 2018 @ 16:47:39 #94
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184090393
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja, de propagandamachine is nogal sterk in Rusland. Je ziet de mannetjes die ook voor Orban, Front National, Brexit, Baudet en Trump zijn dezelfde punten herhalen die ook uit Rusland komen via Sputniknews of Russia Today. Toevallig allemaal factoren die een sterk Europa ondermijnen.
Maar Poetin is een held hoor want hij wordt door de propagandamachine uit Rusland neergezet als een 'sterke leider'. Whatever dat dan ook maar moge zijn. :')
Erdogan ook , is een Siultan zeggen ze

De algoritmes en slimme camera systemen staan deze heren ten dienste om ieder onderdaan te volgen en zodra hij of zij een woord fout zegt op sociale media volledig uit te sluiten van alle overheidsdiensten en vervoer

De perfecte tools voor een dictator , de ideale maatschappij zonder criminelen en opponenten, alle camera systemen koppelen aan BSN nummer, vliegvelden en snelweg camera

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 30-12-2018 17:01:58 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')