Dat heb ik gezien, maar als ik het zo zie staat hij zich wel met de bouw te bemoeien?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft gisteren op zijn donder gekregen van Narcist Jessie en heeft per direct zijn werk neergelegd. En terecht
Worden dingen gevraagd door Brandonquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar als ik het zo zie staat hij zich wel met de bouw te bemoeien?
Oh oké, Mike is dus wel consequent.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden dingen gevraagd door Brandon
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt,quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oké, Mike is dus wel consequent.
Tegen Jessie?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha, het dictatorretje is weer nu nog ff de handjes uit de mouw steken kereltje en je waffeltje dicht houden
Hou toch je mond man, zegt Eric
[ afbeelding ]
Hoe reageerde Jessie op Erik?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha, het dictatorretje is weer nu nog ff de handjes uit de mouw steken kereltje en je waffeltje dicht houden
Hou toch je mond man, zegt Eric
[ afbeelding ]
Stel ze doen dat. Wat doet Jessie dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De groep keert zich langzaam tegen Jessie. Muwhahaha
Misschien moet die ook de hele dag rond gaan lopen en heel hard blijven roepen dat hij niets meer doet? Dat schijnt je populair te makenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Stel ze doen dat. Wat doet Jessie dan?
Niet weggaan, hoop ik.
Jessie zal nooit vrijwillig gaanquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Dan gooien ze er weer een Boyd of Billy figuur in om Jessie tevreden te houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Laat dan Ivan maar komen. Misschien kan die ze in beweging krijgenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan gooien ze er weer een Boyd of Billy figuur in om Jessie tevreden te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |