quote:Op zondag 30 december 2018 13:12 schreef quickstepster het volgende:
Heerlijk! Daar geniet je vast met volle teugen van!
Voel me nu wel echt de luilak vandaagquote:Op zondag 30 december 2018 13:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Gezellig zo'n spelletjesavond/nacht Sarabi
Goed bezig Quickstepster, dat wijntje heb je idd wel verdiend dan!
Leuk RokStarr, geniet ervan
Ik heb mezelf ook op gang gekregen, inmiddels de afwas klaar, vuilnis weggebracht en een was in de machine.
Ik heb vaak zat luie dagen, lekker van genieten hoorquote:Op zondag 30 december 2018 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voel me nu wel echt de luilak vandaag![]()
Ha ha thnxxx!quote:Op zondag 30 december 2018 13:37 schreef _Hestia_ het volgende:
Thnx Quickstepster!
[..]
Ik heb vaak zat luie dagen, lekker van genieten hoor
En wijn drinkenquote:Op zondag 30 december 2018 14:06 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad, geniet ervan! Ik ga de rest van de dag ook weinig meer doen, alleen straks nog stofzuigen
Oh?quote:Op zondag 30 december 2018 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn goede voornemen is ontslag nemen
Collega zou om 1500 mij overnemen. Appt net dat ze toch niet kan.quote:
Jaquote:
Ja elke weekend is het wel raak....quote:Op zondag 30 december 2018 14:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jagewoon een glaasje hoor. Maar wel lekker!
En wat een rotstreek Yasmin! Bahbah...
Jaaaaaaa flinke kriebels al! Kijk er echt naar uit om weer samen te zijn, een week elkaar niet zien voelt lang nu...quote:Op zondag 30 december 2018 13:30 schreef quickstepster het volgende:
Goed bezig Hestia!
En leuk RokStarrr, al echt kriebels?
quote:Op zondag 30 december 2018 14:23 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Jaaaaaaa flinke kriebels al! Kijk er echt naar uit om weer samen te zijn, een week elkaar niet zien voelt lang nu...
Gelukkig hebben we whatsapp
quote:Op zondag 30 december 2018 14:23 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Jaaaaaaa flinke kriebels al! Kijk er echt naar uit om weer samen te zijn, een week elkaar niet zien voelt lang nu...
Gelukkig hebben we whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |