Libi-Do?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Do... die deed het goed op de vrachtwagens van die lingeriewinkel.
en dat na een zaadplaatquote:Op donderdag 27 december 2018 10:14 schreef F-Bravo het volgende:
Tering wat schijtnummer dat Spirit of Radio zeg. Allemachtig.
denk dat ik Do nog zou prefereren boven minimaal 10% van de entries hierquote:Op donderdag 27 december 2018 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Do... die deed het goed op de vrachtwagens van die lingeriewinkel.
Maar in de Top 2000, nee dank.
jij kan dat beterquote:
A Show Of Handsquote:Op donderdag 27 december 2018 10:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Exit Stage Left is een geniaal livealbum van ze
Dio ft lil kleine vs boef & Ronnie flex in collaboration with famke Louise ft een ander YouTube kutjequote:Op donderdag 27 december 2018 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Rush mag van mij het podium links verlaten en plaatsmaken voor Dio of zo. De rockgod Dio, niet de rapmeneer Dio.
quote:Op donderdag 27 december 2018 10:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Dio ft lil kleine vs boef & Ronnie flex in collaboration with famke Louise ft een ander YouTube kutje
jij bent ergquote:
Had haar ook niet echt meer verwacht hier, volgens mij heeft die een leven naast FOK!quote:
Belachelijk... een leven hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had haar ook niet echt meer verwacht hier, volgens mij heeft die een leven naast FOK!
wat?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had haar ook niet echt meer verwacht hier, volgens mij heeft die een leven naast FOK!
kloptquote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 'Ik flex je de moeder, n00b'quote:Op donderdag 27 december 2018 10:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Dio ft lil kleine vs boef & Ronnie flex in collaboration with famke Louise ft een ander YouTube kutje
quote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ze had vorig jaar ook ineens een vriendjequote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb de je de andere 51 weken van het jaar voor.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu getrouwd en zwangerquote:Op donderdag 27 december 2018 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ze had vorig jaar ook ineens een vriendje
Mee eens, mooi nummer.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dio mag Tijdmachine op zich wel in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |