Zoquote:Op donderdag 27 december 2018 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
een klein beetje mayo, peper en zout er bij en dan heb je een heerlijke salade voor op toastjes en brood
En zonder boterquote:Op donderdag 27 december 2018 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
een klein beetje mayo, peper en zout er bij en dan heb je een heerlijke salade voor op toastjes en brood
Oh die. Lekker manquote:
Nee dat hoeft allemaal niet voor mij.... Ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard!quote:
ja jij bent vreemdquote:Op donderdag 27 december 2018 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft allemaal niet voor mij.... Ik vind het prima zo.
in Deventer drinkt niemand alcohol?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:04 schreef Nizno het volgende:
we hebben afgelopen zaterdag 15 minuten met twee personen bij de glasbakken gestaan om alle glasafval van afgelopen jaar uit deventer weg te gooien.
zat niet 1 drankfles bij
Hey ho, let's go!quote:
Die pindakaas blijft ook zonder boter wel plakken hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard!
boter hoort alleen bij pindakaas
Ik lust geen mayonaise.... al heb ik het weleens gegeten gemengd door de tonijn. Maar ik vind zonder lekkerder.quote:
nou mn voormalig wederhelft blijkbaar niet, waren alleen groentepotjes en sausdingetjes enzoquote:Op donderdag 27 december 2018 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
in Deventer drinkt niemand alcohol?
klopt, maar met boter plakt t minder in je snavelquote:Op donderdag 27 december 2018 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Die pindakaas blijft ook zonder boter wel plakken hoor
Zelfs Duran Duran niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik herken de laatste 4 nummers ook niet
Dat zijn van die mensen die alleen wijn uit een kartonnen pak drinken. Dat is goedkoper.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
in Deventer drinkt niemand alcohol?
zei ikquote:
jij bent niet toevalling essnhills onder een nieuw account?quote:
The Reflex ken je echt wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik herken de laatste 4 nummers ook niet
sst niet verklappenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent niet toevalling essnhills onder een nieuw account?
Ik heb boter bij al het 'gewone' belegquote:Op donderdag 27 december 2018 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar met boter plakt t minder in je snavel
ta ta tenenanananaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |