Geen diesel knoeien in het ruim dan heahquote:Op zaterdag 29 december 2018 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kunstmest in bulk en in zakjes
Lig je daar nou nóg? Ding is onderhand wel vol zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2018 06:10 schreef FranticDJ het volgende:
Voor vertrek de tanks nog even aftoppen
Vandaag nog 2500 ton te gaan en morgen nog 900 ton zakjesquote:Op zaterdag 29 december 2018 10:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lig je daar nou nóg? Ding is onderhand wel vol zeker?
Die drijvende nitraatklapper moet varuh
duurdt lang.quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vandaag nog 2500 ton te gaan en morgen nog 900 ton zakjes
woah, dat gelazer krijg ik binnenkort ook, maar ik denk toch niet dat ik alles eruit ga halen hoor; waar moet ik ermee heen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:14 schreef Gieliovd het volgende:
Ik ben heel mijn klusruimte aan het leeg rijden voor de bezichtigingen
Maar lekker de ruimte zo
Oh, wel al redelijk concrete plannen dus. Al iets op het oog?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
woah, dat gelazer krijg ik binnenkort ook, maar ik denk toch niet dat ik alles eruit ga halen hoor; waar moet ik ermee heen?
Is beter voor de aflosquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:14 schreef Gieliovd het volgende:
Ik ben heel mijn klusruimte aan het leeg rijden voor de bezichtigingen
Maar lekker de ruimte zo
Mjah, zijn vanochtend wezen kijken.. bult werk, waaarvan een flink deel meteen gedaan zal moeten worden ben ik bang. Heel de CV willen we eigenlijk amputeren en meteen om naar gasloos/warmtepomp/pellet/zonnepanelen/vloerverwarming..quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, wel al redelijk concrete plannen dus. Al iets op het oog?
je kan toch gewoon aangeven dat je maar 1000 per uur wilt hebben? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is beter voor de aflos
In klaipeda met 2500 ton per uur geladen.
Das niet leuk.
Uur laden, stoppen en 2u ontballasten, weer een uur laden, etc.
Dat moet je niet willen nee... Jullie huis zit denk ik wel in een redelijk gunstig segment. Die raak je snel genoeg kwijt als je iets op het oog hebt wat je zint toch?quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, zijn vanochtend wezen kijken.. bult werk, waaarvan een flink deel meteen gedaan zal moeten worden ben ik bang. Heel de CV willen we eigenlijk amputeren en meteen om naar gasloos/warmtepomp/pellet/zonnepanelen/vloerverwarming..
Anne denkt dat we wel effe boven kunnen gaan hokken terwijl beneden verbouwd wordt, maar ik ben er bang voor Voor het installatiewerk moet alles in één keer op een hoop, dat gaat niet werken, of het wordt een heel ingewikkeld verhaal. Da's leuk als je alleen moet stucen/schilderen, maar dit is effe different koek.
Ja, maar dan moeten ze zich daar wel aan houdenquote:Op zaterdag 29 december 2018 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je kan toch gewoon aangeven dat je maar 1000 per uur wilt hebben? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
optie, maar tis een beetje winterquote:
joah, voor een best deftige prijs ook hopen we..quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen nee... Jullie huis zit denk ik wel in een redelijk gunstig segment. Die raak je snel genoeg kwijt als je iets op het oog hebt wat je zint toch?
das waar, maar de Kapitein is de baas lijkt me. Als ik een boot (of schip ) laad is dat iig wel zo.. We hebben een laadplan, we hebben mijn idee en we hebben de Kapitein, en die moet ermee varen, dus die heeft het laatste woord.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze zich daar wel aan houden
Ze zijn (ook in Nederland) niet overal even beschaafd.
Ik hoop het ook voor jullie, maar jullie hebben het ook in een dure tijd gekocht of valt dat mee?quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
joah, voor een best deftige prijs ook hopen we..
En zwaarste spul bovenop?quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
das waar, maar de Kapitein is de baas lijkt me. Als ik een boot (of schip ) laad is dat iig wel zo.. We hebben een laadplan, we hebben mijn idee en we hebben de Kapitein, en die moet ermee varen, dus die heeft het laatste woord.
Ik wil altijd al het zware spul voorin aan bakboord zetten, gewoon, omdat dat het kan
Klopt, maar goed als ze niet luisteren douw je gewoon de noodstop aan de wal inquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
das waar, maar de Kapitein is de baas lijkt me. Als ik een boot (of schip ) laad is dat iig wel zo.. We hebben een laadplan, we hebben mijn idee en we hebben de Kapitein, en die moet ermee varen, dus die heeft het laatste woord.
Ik wil altijd al het zware spul voorin aan bakboord zetten, gewoon, omdat dat het kan
Dat zou je denken, maar het is meestal juist andersom.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:29 schreef bleiblei het volgende:
je wil het zware spul toch zo ver mogelijk naar achteren zodat de voorkant uit het water komt? Kan je extra hard rondscheuren over de oceanen .
Dan komt t vrachtschip niet meer in planequote:Op zaterdag 29 december 2018 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar het is meestal juist andersom.
Die bulb moet onder water en die brede kont moet eruitquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:00 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dan komt t vrachtschip niet meer in plane
neuh, dat valt wel mee, precies goed juist geloof ik..quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jullie, maar jullie hebben het ook in een dure tijd gekocht of valt dat mee?
liefst wel, plakken ballast liefst in het gangboord aan één kant. Kan de kraanmachinist mooi in het ruim kijken vanaf de walquote:
graadje achterover meestal toch? Of is dat alleen bij binnenvaartscheepjes? Die willen meestal een beetje op de kont liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die bulb moet onder water en die brede kont moet eruit
Plane is leuk als je over je rompsnelheid heen kan.
Veel succes met een grote jongen
Dat zijn zoetwatermatrozen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
graadje achterover meestal toch? Of is dat alleen bij binnenvaartscheepjes? Die willen meestal een beetje op de kont liggen.
Hangt van heel veel factoren af... met name belading natuurlijk. Maar elke romp heeft z’n eigen brandstofefficientie. Gros loopt t efficiëntst als ze voorover liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:13 schreef bleiblei het volgende:
Coasters hangen ook vaak achterover toch?
Of is dat alleen als ze leeg zijn?
hehe, ja de meeste koppen tegenwoordig zijn van kunststof, die laten zich slecht poetsen.quote:Op zondag 6 januari 2019 15:06 schreef derLudolf het volgende:
De ene Bosch heeft een kunststof kop, de andere is nooit gecoat geweest
Neuh, helemaal mee eens, maar for old times sake vind ik een metalen boorkop nog steeds wel wat hebbenquote:Op zondag 6 januari 2019 15:17 schreef derLudolf het volgende:
Afgezien van recyclebaarheid is er met kwalitatief goed kunststof ook niets mis
Neh, borstel en scotch borsteltje op de kolom en een doekie Meqiuars from the good old autopoetsdays 😜quote:Op zondag 6 januari 2019 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
Metalenboorkop ff poetsen met een beetje eikelshine
Dat lijkt mij niet; de woningbouwcorporatie of andere verhurende partij zal daar vast wel een loting of iets dergelijks voor in het leven roepen.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
De flat waar een kennis van mij woont wordt gesloopt over 1-2 jaar, maar zelf verhuisd ie over een half jaar. Hoe werkt het verhuur van die woning dan? Is er een kans dat ik daar direct in zou kunnen wonen tot de sloop?
Thanks!quote:Op maandag 7 januari 2019 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet; de woningbouwcorporatie of andere verhurende partij zal daar vast wel een loting of iets dergelijks voor in het leven roepen.
Zit je nog bij Ap...... ?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:22 schreef derLudolf het volgende:
En verkoop
Hebben ook een fabriek in Thailand en een zusterbedrijf in de VS, die laten ook als maken. Voor Thailand doen wij de engineering ook. Daar willen we dezelfde machines leveren als die in NL worden gemaakt. Dat is nog wel es uitdagend, vooral als het RVS is Qua verkrijgbaarheid van profielen enzo.
Ha kerel, jij ook nog hier?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:18 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Zit je nog bij Ap...... ?
Dus geen fabricage meer in Nederland van dat spul, of alleen niet meer in de eigen werkplaats ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zeker, het poedercoaten gebeurd bij jou in het dorpquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:48 schreef bluemoon23 het volgende:
He gelukkig, we moeten de lokale werkgelegenheid wel op peil houden he
Jup. Soms is een rolmaatje niet nauwkeurig genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |